Onko Tarja Halosen tulot niin pienet että joulukuusi, kinkku ja kala piti muiden lahjoittaa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1628142
Tässä nyt sitten vähän avustusta minunkin puolesta.
http://edu.pudis.fi/~juho85/1_euro_sm.jpg
Köyhä Halonen
13
416
Vastaukset
- on saman
näköinen kuin muutkin kassialmat,joten ei voi tunnistaa.
- jouluterveisiä
Suomen tasavallan Presidentille.
Tod. näk. olet niin tyhmä, että et osaa edes hävetä.
- eri-mies
kenellekkää lahjoja. Sehän on häpäisy. Kai tuttavillasi on vara ostaa itselleen joululahjat.
- tauno tavis
Puhut nyt Suomen korkeimmassa asemassa olevasta ihmisestä... Tuntuu joskus kaiken tasa-arvon keskellä unohtuvan tietty kunnioitus. Kannattaa hyväksyä, että kaikki ei ole samalla viivalla. (itsellä ei ole kuusta eikä kinkkua)
- sanottu
Lähtökohtaisesti kaikki ovat samalla viivalla (syntyminen).
Toiset sitten juoksee pidemmälle, kuin muut.
Jokainen voi omalta kohdaltaan miettiä, että miksi minä en pääsyt tämän kauemmas.
”jokainen on oman onnensa seppä” - Pois vaan ja pian
Halonen on kaikkien aikojen vastenmielisin pressa. Ei ole tehnyt mitään, mikä toisi esiin, hänen vaalien aikana esiin tuomansa sloganin "arvopresidentti".
Takaisn vaan SETAN palkkalistoille. - vai ?
Pois vaan ja pian kirjoitti:
Halonen on kaikkien aikojen vastenmielisin pressa. Ei ole tehnyt mitään, mikä toisi esiin, hänen vaalien aikana esiin tuomansa sloganin "arvopresidentti".
Takaisn vaan SETAN palkkalistoille.Omituista. Ensin haikailet arvojen perään ja samalla syljet niiden päälle. Muutenkin kirjoituksesi on suoraan varjoisemmalta puolelta katua. Matkit mm. toisen puhevikaa...
- teeskenteletkö?
Nuohan ovat olleet perinteitä jo kauan.
Ihan okei perinne.- aikoinaan
haukea,joten saaristolaiset uhkasivat lopettaa jalon perinteen.
- Joulunaika
Tuo on vanha hieno tapa ja ollut käytössä ties kuinka kauan, lahjoittaa Suomen presidentille nämä tuotteet Jouluna.
Hienoa, että kalaksi oli valittu hauki eikä mikään altaassa kasvatettu kirjolohi. Ethän sinä köyhä ja kateellinen pikkumökin äijä tietenkään tajua, että kun kyse vanhoista perinteistä. Ei Halonen voi sille mitään, jos hänen nimellään halutaan jukisuutta. Halonen ei voi määrätä palkaansa lainkaan. Etkö sitäkään tiennyt? Mitä itse olisit halunnut sinulle lahjoitettavan?
"köyhä" rikkaus on ihmisessä.....mitä rikkaampi sitä köyhempi. "pikkumökki" pikkumökkini on juuri sopiva ei siis mitään turhia neliöitä. "Halonen ei voi määrätä palkaansa" no voiko duunari määrätä palkkansa. "Mitä itse olisit halunnut sinulle lahjoitettavan?" En mitään ja aikuisten kesken on myös vuosikausia ollut sopimus että keskenään ei lahjoja ostella. Toisaalta odotan kyllä yhtä suurta "lahjaa" eli työpaikkaa joka selvinnee ensivuoden puolella. Lapset on aina saanut lahjoja ja koirakin on saanut oman pienen makulahjan jonka sai itse avata.
http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/bellalahja.jpg
Tuo pitkäaikainen perheenjäsen nukkui pois 1.12.2008 lähes 15 vuoden ikäisenä.
Jospa arvojohtajattaremme haluaakin levittää hyvää tahtoa ja lahjoittaa saamansa joululahjat edelleeen -vaikkapa Hurstin kovaosaisten ystävien iloksi.
Näin Halonen todistaisi ihan käytännössä, että hän on sittenkin lupauksensa mukaan "koko kansan presidentti"!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542063
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1461935Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631580Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2221364- 681355
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2941237- 721198
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341070- 74985
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118976