Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. koalakiva
                                                1. Keskustelu24
                                                2. koalakiva

koalakiva

koalakiva profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Eläin joka tavataan tyypillisemmin kirkkokahvila nimisessä chatissä. Toisinaan kirjoittelee palstoilla. Toisinaan sitten taas ei. On ateisti.
                                                Koala_puussa liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 444444 minuutin aja

Liittynyt 17 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                101 aloitusta · 347 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • "Koalan voi katsoa hyväksyneen itsemurhaan kehottamisen sillä ettei hän ollut sitä vastaan eikä tuominnut tuollaista kommentointia.

Sen sijaan alkoi valehtelu ja minun syyttämiseni. Eiköhän tämä asia ole ihan selvä. "

Tuossa syyllistyt taas rankkaan panetteluun. EN OLE OTTANUT TÄÄLLÄ MITÄÄN KANTAA KOSKAAN ITSEMURHAAN joten ÄLÄ laita sanoja minun suuhuni. Pitäisikö minun erikseen olla täällä jokaista kirjoitettua asiaa vastaan tai puolesta ettet sinä yksinkertaisuudessasi tulisi vain tulkinneksi jotain vastaavaa?

Sinä aloitit valehtelun ja minua syyttämään ja asia on jokaisen tarkistettavissa tuolta!

Jos haluat itsemurhaan liittyen minulta mielipiteitä, kysy kiitos siitä erikseen. Nyt yrität laittaa sanoja suuhuni ja olet sotkenut minut asiaan mistä EN ole täällä olo aikanani sanonut sanan sanaa ennen sinun panetteluitasi!
                                                  26.05.2011 12:53
                                                • Sanon tämän vielä kerran. EN ole koskaan tällä palstalla kirjoittanut mitään itsemurhasta enkä edes huomannut sellaisia tekstejä ennen kuin otit puheeksi.

Kuitenkin sinä tulit aiemmin ja sanoit seuraavaa

"lukutaidoton koala liikkeellä joka hyväksyy sen että toisia saa kehottaa itsemurhaan."

Tuossa sanot että olen lukutaidoton ja väität että hyväksyn itsemurhaan kehoittamisen. Molemmat väitteet on tuulesta temmattuja ja syyllistyt panetteluun ja valehteluun. Pyysin sinua osoittamaan paikan missä olen sanonut tuollaista mutta sellaista paikkaa ei koskaan tullut.

"Johtopäätöksenä kesksuteluun tulleista viesteistä ei voi kuin todeta, että ilmeisesti noppanorppa ja koala_puussa ovat asiassa mukana, ja tuosta kummasta sekoilusta johtuen kenties jopa sama henkilö."

En ole sama henkilö kuin norppa.

Ehkä nautit vain tälläisestä "keskustelusta" sensijaan että keskustelisit oikeista asioista
                                                  26.05.2011 12:47
                                                • Milloin sinä vastaan minun aiheettomasta panettelusta ja väärästä lausunnosta?26.05.2011 12:11
                                                • "Niinpä, exät vaan kyräilevät ja "saarnaavat" muiden pahuudesta ja poistattavat viestejä joka häiritsee heidän elämäänsä."

Mitä näitä entisiä todistajia olen seurannut niin useimmat heistä omaa korkean moraalitajun ja tekevät hyvää työtä pyrkiessään puhumaan järkeä todistajille ja vapauttamaan heidät valheesta ja mielenhallinnasta.

Se, että on kai luonnollista että exät puhuu seuraa vastaan ja nostaa esille tosiasioita. Onhan hekin olleet mukana ja nähneet sen valheen ja kierouden ja tulleet itsekin huijatuiksi aikanaan.

Olet helel aika rasittavan kuuloinen ihminen tekstiesi perusteella. Kykenetkö lainkaan asialliseen keskusteluun vain teetkö samaa mitä todistajat melkein aina, eli vääristelet asioita, venkoilet ja kiemurtelet ja välttelet totuudellisia asioita koska et kestä rehellisyyttä?
                                                  25.05.2011 21:17
                                                • "Helel:
                                                  lukutaidoton koala liikkeellä joka hyväksyy sen että toisia saa kehottaa itsemurhaan. "

Sanot tuolla toisessa ketjussa noin. Sanot minua lukutaidottomaksi vaikka et itse osaa sen vertaa lukea että osaisit antaa minulle sen paikan jossa hyväksyn sen että toisia saa kehoittaa itsemurhaan.

EN ole koskaan hyväksynyt tuollaista saati edes kirjoittanut täällä itsemurhasta mitään.Kuitenkin väität tuollaista. Kertoo paljon siitä taas kerran että teillä seuran puolustajolla ei ole käytettävissä paljoa asia argumenttejä vaan pitää aina mennä henkilöön keinolla millä hyvänsä.

Ymmärrän että se ottaa koville kun pitää pakosta olla seuran puolella vaikka maailma on pullollaan aiheellista ja totuudenmukaista kritiikkiä seuraa kohtaan. Pelkästään seuran omalla materiaalilla pystyy jo osoittamaan seuran valheita ja kaksinaamaisuutta. Eikö helpommalla pääsisi kun vain päästäisi irti defensseistä ja alkaisi kiinnostua totuudellisista asioista valheiden sijaan.
                                                  25.05.2011 19:30
                                                • Minä kysyn nyt sinulta väitteen esittäjältä. Missä olen esittänyt ko. asian? Voisitko antaa vain sellaisen paikan niin vältyt itsekin samalla erheellisen lausunnon antajan leimalta25.05.2011 18:29
                                                • Ilmeisesti on tosiaan aika vilkas mielikuvitus. Tiedän tarkalleen etten ole kirjoittanut koskaan hyväksyväni itsemurhaan kehoittamista. Tuo menee taas kerran jt-mieliseltä henkilöön käymiseksi ja vieläpä valheen keinoin.

Jään odottelemaan jospa sieltä tulisi anteeksi pyyntö valheesta helelin suunnalta
                                                  25.05.2011 18:27
                                                • Koska olen hyväksynyt sen että toisia saa kehoittaa itsemurhaan? Anna välittömästi sellainen paikka25.05.2011 17:39
                                                • "Koetko Vt-seuran miten haitalliseksi?"

En koe vt-seuraa globaalissa mielessä suureksi haitaksi, onhan se marginaalinen uskonto. Se on kuitenkin sen vaikutuspiiriin joutuville usein inhimillinen tragedia. Yksilö joka joutuu kasvamaan todistajaperheessä kokee hyvin todennäköisesti haitallisia asioita. Samoin ne yksilöt jotka saadaan muutoin mukaan rekrytoitua ovat vaarassa menettää paljon.

"Et viitsi.
                                                  Netissä on hyvä heitellä kasvottomana ja nimettömänä."

Minulla on muutakin tekemistä kuin keskittyä jehovan todistajiin. Kirjoittelen aiheesta täällä ja kohdatessani jehovan todistajia otan asiat puheeksi. Mikäli saisin jehovan todistajien sähköposteja tai yhteystietoja niin lähestyisin heitä toki. Muutamiin olenkin ollut yhteydessä. Ongelma on vain se, että todistajat ovat aivopestyjä ja defenssein varustettuja siinä määrin ettei itesenäiselle ajattelulle ja pohdinnalle kyseenalaistamisesta puhumattakaan, jää sijaa. Tällöin on hyvin hedelmätöntä saada heitä ajattelemaan. Minulle seura edustaa henkistä väkivaltaa ja ihmisyyden polkemista. Yleisesti tälläisistä käytetään nimitystä kultti.

"Ei ole itsekästä ja mukavuudenhaluista porukkaa...
                                                  Tuntevat aitoa huolta ihmisistä...toisin kuin sohvaperuna-koala ;D"

Epäilen kuinka suurta huolta he ihmisistä kantavat. Käyttäväthän todistajat karttamismenettelyäkin jos läheinen eroaa lahkosta. Vaikea sitä on nähdä aitona huolena lähimmäisestään. Toki todistajatkin ovat yksilöitä ja heidän joukossaan on varmasti ihmisistä välittäviäkin ihmisiä. Seura ei kuitenkaan ihmisyydestä piittaa tuon taivaallista vaan polkee sitä räikeästi eri tavoin. Tämän toivoisin rivitodistajien näkevän ja sisäistävän. Mitä taas tulee sohvaperunaan niin sinä et tiettävästi minua tunne joten asiatonta.
                                                  25.05.2011 16:46
                                                • "Mistä SINÄ ,koala olet luopunut varoittaaksesi ihmisiä?"

Miksi peloittelisin ihmisiä vaaralla ja uhalla jota ei ole olemassakaan. On naurettava ajatus että pitäisi varoitella ihmisiä rakastavan jumalan kostoilta ja tappamisilta.

Varoitan sensijaan ihmisiä mielummin uskontojen haitoista, kuten vaikka vt-seurasta.
                                                  25.05.2011 15:41
                                                • Ajattelepa asiaa nyt uudelleen. Ihmisiä on noin 7 miljardia. Jo edesmenneitä on lukemattomasti suurempi joukko. Tästä edesmenneiden joukosta oli jehovan todistajia aivan marginaalinen joukko. Jehovan todistajien oppiin kuuluu harhageddonin läheisyys. He ovat täysin tietoisia siitä että jos harma tulisi tänään, niin uskonsa mukaan jumala tuhoaisi käytännössä lähes kaikki ihmiset muutamaa todistajaa lukuunottamatta (puhumme nyt prosenteista).

Tuota taustaa vasten he kylläkin hyväksyvät jumalalta tuollaisen toiminnan ja kokevat ylemmyyttä siitä että uskovat olevansa pelastettuja. Heidän pitäisi tosiasiassa vastustaa tuollaista jumalaa sensijaan että he palvovat sitä.

Jos minä sanoisin että annan kaupungissa kymmenelle ihmiselle pehmolelun ja jäätelöä mutta vastaavasti kaikille muille 50 000 vaikka suuren palovamman selkään niin luultavasti nuo 10 pehmolelua saanutta pitäisi minua pahana vaikka saivatkin pehmolelun ja välttyivät itse palovammalta. Miksi? Siksi, että omantunnon omaava ihminen pitää pahana sellaista joka tekee pahaa.

Jehovan todistajat eivät kuitenkaan pidä jumalaa pahana vaikka tosiasiassa melkein kaikki saisivat kärsiä jos harmageddon alkaisi nyt.
                                                  25.05.2011 15:17
                                                • Kuka on kehoittanut tekemään itsemurhan? Annapa lainaus heti sellaisesta.25.05.2011 15:01
                                                • "Ihminen on itse suurin pahantekijä itselleen."

Tuo ei pidä paikkaansa siinä kuvitellussa todellisuudessa että jehovan todistajat olisivat oikeassa tai kristityt. Ihmisistä kaikki eivät ole suinkaan pahoja, on myös hyvää tahtovia ja tekeviä ihmisiä joilla on omatunto ja moraali sekä ripaus rakkauttakin matkassa.

Sensijaan jumala on yliluonnolliset voimat omaava ja hän aikoo tuottaa suurta tuskaan ja kärsimystä niin jehovan todistajienkin uskomuksen kuin kristittyjenkin mielestä kaikille muille paitsi "oikealla" tapaa uskoville. Hän esittäytyy rakkaudellisena ja huijaa vielä siinä pahemman kerran ja toimii aivan toisin.

Jumala on myös laiminlyönyt täysin kasvatusvelvollisuutensa ihmiskuntaa kohtaan eikä ole konkreettisesti läsnä lainkaan, tästä seuraa mm se, että uskontojen ja oppien määrä on suunnaton sillä on vain uskoa, ei konkretiaa.

Mihin ihmiset tarvisi uskoa jos jumala olisi todellisuudessa läsnä? Usko on tavallaan sen myöntämistä että uskoa tarvitaan koska jumala ei vaikuta elämässämme.
                                                  25.05.2011 14:40
                                                • Eihän se olekaan hyvä uutinen vaan erittäin huono uutinen. Hyväksi ihmiskunnan tuhoamisen saa tuntumaan vain itsekkyys. Välinpitämättömyys sen suhteen miten muille käy, kunhan vain ITSE pelastuu.

Todistajat (ja muut saman suuntaisesti uskovat) eivät ajattele asiassa ihmiskuntaa ja jumalan toimintaa sen suhteen, he vain ovat iloisia siitä että uskovat että juuri he ovat pelastuvien joukossa.

Käytännössä koska jehovan todistajat uskovat harman koittavan aivan tuota pikaa ja koska he uskovat että vain seuraan kuuluvat voivat pelastua ja samalla tietävät että 99,9% maailman väestöstä on muita kuin todistajia, niin he palvovat tällöin jumalaa jonka uskovat olevan hyvä, mutta joka todellisuudessa on suurin mahdollinen pahantekijä ihmiskunnalle.

Kyseessä on moraalinsa myyminen lupausten edessä. Ei välitetä siitä tekeekö jumala muille pahaa kunhan itse uskotaan saavan palkinto.

Samalla he kuvittelevat olevansa itse erityisempiä koska ovat pelastuvien joukossa ja samalla he tekevät tietysti itsestään ajattelevien ihmisten keskuudessa naurettavia.
                                                  25.05.2011 14:09
                                                • Onhan se tosiasia että seura edellyttää eristäytymistä. Sitä on juurikin se että pidättäydytään tavoista mitä valtaväestöllä on. Ei juhlapäiviä, ei äänestystä, vältellään maailmallisten seuraa jne jne..lista on pitkä..

Se että käydään ovilla rimputtelemassa ja puhumassa opista ihmisille ei tarkoita ettei oltaisi eristäytyneitä. Tokihan todistajat törmäävät ihmisiin ihan vaikka ruokakaupassa, eivät he fyysisesti ole eristätyneetkään.

He ovat eristäytyneet henkisellä tasolla. Ja sitä seura juurikin haluaa ja siihen pyrkii. Tunnusomainen piirre erilaisille kulteille.
                                                  23.05.2011 18:35
                                                • Ei tuossa vielä kaikki. Myös urheiluseurassa ei katsota hyvällä olla aktiivinen. Maailmallisten kanssa ei oikein sallittaisi seurustella kuin mielellään vain julistamisen merkeissä.

Mutta kulttienhan idea onkin eristää jäsenensä. kaikki sellaisetkin säännöt käytetään siinä joita ei voida uskonnollisesti perustella.Tämä eristäminen muista tehdään muissakin kulteissa. Vain siten jäsenet saadaan pidettyä kultin hallinnassa. Samalla tietysti karttamismenettely on erityisen tärkeä, se kun on peloitteena riittävän suuri että ihminen pysyy kultissa.
                                                  23.05.2011 17:44
                                                • Jos ajatus on se että se seurakunta jonka Russel laittoi alulle on itse jumalan vetämä kuten seura opettaa niin eikö silloin jumalan tarvinnut käyttää Russelia seurakunnan perustamiseen? Vai oliko niin että Russel perusti seurakunnan ilman jumalan johdatusta ja jumala sitten myöhemmin päätti että alampa pitää vain jehovan todistajia pelastettuina ja todellisina uskovina?

Mitä nyt lukee Russelin kompuroinnista eri uskontojenkin välillä ja ajattelee hänen epäuskon aikojaan sekä kaikkia oikeusprosesseja yms niin tuntuu oudolle että juuri häntä jumala olisi käyttänyt ainoan tosiuskonnon perustamiseen.
                                                  23.05.2011 13:56
                                                • Keskustelun aiheena on jehovan todistajat. Tulen vastakin keskustelemaan kyseisestä lahkosta ja sen opetuksista. Minulle vt-seura on kultti, kuitenkaan kukaan sen yksittäinen rivijäsen ei ole kultti.

Ja totuushan on että vt-seura aivopesee ihmisiä. Voisin käyttää tuosta tietysti kiertoilmaisua mutta sanon mielummin selkeästi ja suoraan kiertelemättä.

Kohdistan kritiikkini ennenkaikkea vt-seuraan, en henkilöihin niinkään.
                                                  20.05.2011 22:32
                                                • Keskustelin aivan asiallisesti asioista menemättä henkilökohtaisuuksiin. Sinä nyt hyökkäät minun persoonaan kohtaan jostain syystä. En tietääkseni ole sanonut tai antanut ymmärtää esitävänä viisaampaa kuin olen. Ja iältäkin olen vanhempi kuin mainitsemasi 20 vuotta. Niin tyypillistä yrittää häivyttää itse keskustelu ja asia ja katsoa persoonaan, kun ei muutakaan keksitä.

Kuulostat aivan tyypilliselle todistajalle joten oletko ihan kultissa mukana?
                                                  20.05.2011 21:42
                                                • Mielenkiintoinen kirjoitus. Lyhyesti kommentoisin että minulle ei ole selvinnyt eikä tuskin koskaan tule selviämään että miksi oletettu jumala teki sanastaan niin monimutkaisen ja vaikeaselkoisen että tarvitaan erilaisia selitysteoksia, tarvitaan raamatuntuntijoita sekä paljon perehtymistä asiaan että voi ymmärtää.

Jos raamattu on ihan pelastuksen ja kadotuksen kysymys ihmiskunnalle ja sisältää erityisen tärkeää tietoa ihmisille niin silloinhan jumala on toiminut erittäin tyhmästi tehdessään raamatun sellaiseen muotoon joka on useimmille ihmisille vaikeaa ymmärtää.

Samoin jumala ei ole ajatellut ihan loppuun tapaansa ilmaista raamatussa asioita koska on laittanut paljon asioita ja informaatiota muotoon jota voidaan tulkita monella eri tavalla. Tästä syystä onkin paljon erilaisia tulkintoja ja suuntauksia.

Johdonmukaista olisi ilmoittaa niinkin tärkeä sanoma kuin jumalan sanoma, niin mahdollisimman selkeästi ja mahdollisimman vähän tulkinnanvaraa sisältäväksi. Kuitenkin raamattu itsessään on erittäin ristiriitainen teos. Toisaalla se sanoo jotakin mitä toisaalla kumoaa. Joskus onkin huvittavaa seurata kun jotkut uskovat kumoavat toisilla raamatun paikoilla toisia paikkoja.

"Ymmärrän että Jumala on kaikkivaltias, erehtymätön, aina oikeudenmukainen, aina rakkaudellinen, aina kaikkiviisas. "

En tiedä miten saat rakennettua raamatun jumalasta oikeudenmukaisen ja rakkaudellisen. Ei raamattu itsessään jumalaa tuollaiseksi kuvaile, vaan aivan toisenlaiseksi.

Jos minä sanoisin että olen hyvin oikeudenmukainen ja rakastava ja kuitenkin tekoni ja periaatteeni olisivat aivan kaikkea muuta niin uskoisin että useimmat ihmiset katsoisivat tekojeni ja periaatteideni osoittavan etten ole rakastava ja oikeudenmukainen. Kun raamatussa jumala hukuttaa ihmiset brutaalisti vedellä, antaa kivitystuomion puiden keräämisestä sapattina, haluaa nähdä ihmisiä vasten aurinkoa seivästettyinä, tapattaa syyttömän poikansa jotta voisi vasta väkivaltaa nähtyään antaa anteeksi, uhkaa antaa raskaat lopun ajat rakkaille lapsilleen ja vielä tuomita rankasti kaikki ei-uskovat ja vääräuskoiset ja antaa saatanan tehdä meille pahaa ajan loppuun vaikka kaikkivoipana olisi voinut sen pahiksen poistaakin...

..niin kaikesta tästä ja monesta muusta raamatun jumalan tekosista ja periaatteista huolimatta raamatun jumalaa kuvataan rakastavaksi ja oikeudenmukaiseksi. Jos omaa tarpeen uskoa rakastavaan ja oikeudenmukaiseen jumalaan niin miksi silloin pitää lukea raamattua, sehän ei kuvaile jumalaa luonteeltaan lainkaan tuollaiseksi.
                                                  20.05.2011 16:45
                                                Edellinen
                                                Sivu 17 / 18

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää2

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!140

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202661

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Hakkerit iskivät Italian ulkoministeriön verkkosivuille – jo arkipäivää EuroopassaItalian ulkoministeriön verkkosivuille tehtiin torstaina 8. lokakuuta kyberhyökkäys. Hyökkäyksen takana
                                                • Tekoäly tunnisti solujen vanhenemisen – tutkijat nuoruuden lähteelläEspanjalaiset tutkijat ovat kehittäneet tekoälytyökalun, joka tunnistaa veren kantasolujen ikääntymisen.
                                                • Britannian lentokentillä uusi teknologia korvaamassa passinBritannia ottaa käyttöön uuden rajatarkastusjärjestelmän. Matkustajan henkilöllisyys tunnistetaan kasvojen perusteella.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia