Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
azmi
profiilit
azmi
azmi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla täysin sama tilanne (minä tosin mies). Eli vaimo ei halua seksiä niin paljon kuin minä, mutta suhde toimii muuten hyvin ja kun on lapsetkin niin eroa en edes halua ajatella. Meillä tosin seksiä vielä harvemmin kuin teillä "tiipi84" ja minulla elämä tuntuu toisinaan todella turhauttavalta/nöyrältä, kun ainut keino helpottaa oloaan on tehdä se itse ja sehän ei tuo helpotusta kovinkaan pitkäksi aikaa.
Meillä vaimo on antanut minulle luvan etsiä seksiseuraa muualta, mutta tuntuu näin miehenä olevan todella vaikeaa löytää sellaista, kun ei tule pahemmin notkuttua baareissa. Netissä mihen "varattu"-status tuntuu karkoittavan kaikki naiset.
Jos haluat "tiipi84" jakaa ajatuksia kohtalon toverin kanssa niin laita viestiä (pitäisi onnistua tunnuksen avulla, tai vastaa niin vaihdetaan sposti osoitteet).
21.09.2012 15:43
No onneksi on jo sen verran elämänkokemusta takana ja käytöstavat opittu jo pienestä pitäen, että osaa käyttäytyä naisten seurassa :).
Mutta onko netissä mitään fiksuja paikkoja joissa naiset etsisi seuraa vain onko vain mentävä ravintolaan etsimään sopivaa seuraa? Netti tuntuu olevan pullollaan kaikenlaisia maksullisia sivustoja ja tosimielellä seuraa hakevia ihmisiä.
17.08.2010 13:09
Moi,
Oon 28v äijä ja täytyy myöntää, että olen haaveillut seksikokeilusta vanhemman naisen kanssa. Varsinkin vaaleat ja hyvin itsestään huolehtivat vanhemmat naiset saavat katseeni kiinnittymään. Vaikka tuota seksiä on tullut harrastettua itseään hieman nuorempien kanssa, niin jotenkin tuntuu, että olisi varmaan mahtavaa päästä kokeilemaan sitä myös "vanhemman tekijän kanssa". Ehkä siinä voisi vielä jotain itsekin oppia.
Itse tykkään esileikeistä ja pyrin aina huomioimaan myös naisen tarpeet ja halut.
Ongelmana on vain se, että en oikein tiedä mistä lähtisi etsimään luotettavaa vanhempaa naisseuraa yhden tai useamman kerran kokeiluun 100% luottamuksella Kotkan seudulta.
17.08.2010 08:54
Mistäpäin oot? Joko on seuralaiskiintiö täynnä?
05.08.2010 12:22
1 / 1