Pitäisikö kokeilla?

40v tyttö

Olen nelikymppinen nainen ja viime aikoina yllättäen parikymppiset ovat osoittaneet kiinnostusta minuun. Olen ollut asiasta erittäin hämmentynyt enkä ole oikein tiennyt miten suhtautua siihen, vaikka ihan vapaa nainen olen. Imartelevaa se toki on! Kaverini, joka on mua hieman nuorempi, sekstasi sitten erään parikymppisen kanssa ja kehui maasta taivaisiin miten hyvä nuori mies oli. Nytpä sitten tuli mieleeni että pitäisiköhän kokeilla... Tarjolla kun olisi yksi! Pitääkö paikkansa että nuoret miehet ovat parempia kuin vanhemmat? Mun ikäisillä miehillä ei tunnu olevan ainakaan esileikistä mitään käsitystä.

19

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa…

      kokeilla ainakin kerran.
      ikä ei ratkaise miehen laatua, innokkuuden useimminkin.

    • Mari Anna

      Kokemukseni mukaan vanhemmat miehet ottaa paremmin naisen ja hänen nautintonsa huomioon. Mutta jos haluat kunnon panon, ota se kakskymppinen. Mikä uskomaton seisokki, tosin jotkut tulee liian pian. Kakskymppistä voi myös opettaa, pitävät jopa siitä.

      • 40v tyttö

        No sitten mulla on käynyt vain huono säkä kun eivät ole juuri ottaneet mua huomioon. Taidanpa kokeilla tuota tarjolla olevaa nuorta miestä... ;)


    • Kommentti.

      tietää.

      Muuta harjoittavat vain mentaaliseksiä itsekseen.

    • Ihana tunne taas

      Ihanaa, kun saa vanhanakin kokea ja nauttia seksistä nuoremman miehen kanssa. Nuorin, jonka kanssa olen saanut olla, oli ainoastaan 31 vuotias. Erikoisesti risteilyillä olen saanut nuorempaa seuraa. Nyt kun olen päässyt "makuun" yritän tietoisesti saada mukaani jonkun. Lähes aina se onnistuukin.

    • Moi,

      Oon 28v äijä ja täytyy myöntää, että olen haaveillut seksikokeilusta vanhemman naisen kanssa. Varsinkin vaaleat ja hyvin itsestään huolehtivat vanhemmat naiset saavat katseeni kiinnittymään. Vaikka tuota seksiä on tullut harrastettua itseään hieman nuorempien kanssa, niin jotenkin tuntuu, että olisi varmaan mahtavaa päästä kokeilemaan sitä myös "vanhemman tekijän kanssa". Ehkä siinä voisi vielä jotain itsekin oppia.
      Itse tykkään esileikeistä ja pyrin aina huomioimaan myös naisen tarpeet ja halut.

      Ongelmana on vain se, että en oikein tiedä mistä lähtisi etsimään luotettavaa vanhempaa naisseuraa yhden tai useamman kerran kokeiluun 100% luottamuksella Kotkan seudulta.

      • 40v tyttö

        Lähesty rohkeasti vain! Ei tässä iässä jaksa enää mitään teinien pelejä jossa kierrellään ja kaarrellaan ja vihjaillaan... Kyllä nainen sanoo jos ei kiinnosta. Itseäni ainakin ovat imarrelleet nämä nuorten miesten suorat ehdotukset, kunhan et muotoile asiaa törkeästi. Siis ei mitään "hei beibi lähetääx paneen" tai jotain muuta yhtä idioottia... ;D


      • 40v tyttö kirjoitti:

        Lähesty rohkeasti vain! Ei tässä iässä jaksa enää mitään teinien pelejä jossa kierrellään ja kaarrellaan ja vihjaillaan... Kyllä nainen sanoo jos ei kiinnosta. Itseäni ainakin ovat imarrelleet nämä nuorten miesten suorat ehdotukset, kunhan et muotoile asiaa törkeästi. Siis ei mitään "hei beibi lähetääx paneen" tai jotain muuta yhtä idioottia... ;D

        No onneksi on jo sen verran elämänkokemusta takana ja käytöstavat opittu jo pienestä pitäen, että osaa käyttäytyä naisten seurassa :).

        Mutta onko netissä mitään fiksuja paikkoja joissa naiset etsisi seuraa vain onko vain mentävä ravintolaan etsimään sopivaa seuraa? Netti tuntuu olevan pullollaan kaikenlaisia maksullisia sivustoja ja tosimielellä seuraa hakevia ihmisiä.


      • 40v tyttö
        Azmi kirjoitti:

        No onneksi on jo sen verran elämänkokemusta takana ja käytöstavat opittu jo pienestä pitäen, että osaa käyttäytyä naisten seurassa :).

        Mutta onko netissä mitään fiksuja paikkoja joissa naiset etsisi seuraa vain onko vain mentävä ravintolaan etsimään sopivaa seuraa? Netti tuntuu olevan pullollaan kaikenlaisia maksullisia sivustoja ja tosimielellä seuraa hakevia ihmisiä.

        No löytyyhän meitä täältä treffi-sivuilta... Ei kaikki ole aviomiestä etsimässä, tai elättäjää tai mitään muutakaan sellaista. Mukavaa seuraa ilman sitoumuksia, muttei mitään pikapanoja. Tosin en Kotkan seudusta tiedä kun en itse siellä asu.


    • Näin on!

      Nelikymppinen ja pitää täällä kysellä lapsilta neuvoa.

      Hei, kasva aikuiseksi!

      • 40v tyttö

        Ei täällä lapsilta neuvoa kysellä kun on k-18-sivu. Mistä sait päähäsi että lapsilta kyselen neuvoja, kun kyselin kokemuksia ikäisiltäni naisilta. Taidat olla samanikäinen mies jota ottaa päähän kun naiset etsivät nuorempaa ;) voi voi.


      • Janne32v.
        40v tyttö kirjoitti:

        Ei täällä lapsilta neuvoa kysellä kun on k-18-sivu. Mistä sait päähäsi että lapsilta kyselen neuvoja, kun kyselin kokemuksia ikäisiltäni naisilta. Taidat olla samanikäinen mies jota ottaa päähän kun naiset etsivät nuorempaa ;) voi voi.

        no ei ota yhtään kyllä päähän. jos haluat olla niin säälittävä että nussisit joitain pikkujätkiä niin
        siitä vaan, ole hyvä! kukaan itseään kunnioittava nainen ei ala sen ikäisten kanssa pelehtimään vaan joku 30v ymmärtää jo paremmin kun on miehen ikäkin.
        mutta jos pikkupilit kiinnostaa ja kuvittelet että seisokki on pikkupileillä ihan mahdoton niin kokeilepa
        30-40vuotiasta miestä, niin pian huomaat mitä seisokilla tarkoitetaan sekä miehekkyydellä.

        monasti nuo nuoret 20v tytötkin haluavat 30-40v miesten seuraa tai vanhempaa kun ei niissä
        pojankoltiaisissa ole mitään karismaa.


      • 40v tyttö
        Janne32v. kirjoitti:

        no ei ota yhtään kyllä päähän. jos haluat olla niin säälittävä että nussisit joitain pikkujätkiä niin
        siitä vaan, ole hyvä! kukaan itseään kunnioittava nainen ei ala sen ikäisten kanssa pelehtimään vaan joku 30v ymmärtää jo paremmin kun on miehen ikäkin.
        mutta jos pikkupilit kiinnostaa ja kuvittelet että seisokki on pikkupileillä ihan mahdoton niin kokeilepa
        30-40vuotiasta miestä, niin pian huomaat mitä seisokilla tarkoitetaan sekä miehekkyydellä.

        monasti nuo nuoret 20v tytötkin haluavat 30-40v miesten seuraa tai vanhempaa kun ei niissä
        pojankoltiaisissa ole mitään karismaa.

        Voi voi sinua... en ole mikään kokematon nainen, ja olen ollut lähes ainoastaan suunnilleen itseni ikäisten kanssa joten tiedän tismalleen millaisia ne miehet ovat. Olisit lukenut aloitukseni kunnolla niin tietäisit tämän asian. Sun hyväksyntääsi en itselleni tarvitse, enkä sulta ole kommenttia kysynyt kun nimimerkistäsi päätellen et ole nelikymppinen nainen. Kummasti vaan tiedät nuorempien miesten seksitaidot joten niitä oletettavasti sitten olet kokeillut ja huonoksi havainnut.

        Edelleen otetaan asiallisia kommentteja vastaan, mutta aika varmasti aion sitä yhtä kokeilla. ;)


      • Hei Janne-setääää!!!
        Janne32v. kirjoitti:

        no ei ota yhtään kyllä päähän. jos haluat olla niin säälittävä että nussisit joitain pikkujätkiä niin
        siitä vaan, ole hyvä! kukaan itseään kunnioittava nainen ei ala sen ikäisten kanssa pelehtimään vaan joku 30v ymmärtää jo paremmin kun on miehen ikäkin.
        mutta jos pikkupilit kiinnostaa ja kuvittelet että seisokki on pikkupileillä ihan mahdoton niin kokeilepa
        30-40vuotiasta miestä, niin pian huomaat mitä seisokilla tarkoitetaan sekä miehekkyydellä.

        monasti nuo nuoret 20v tytötkin haluavat 30-40v miesten seuraa tai vanhempaa kun ei niissä
        pojankoltiaisissa ole mitään karismaa.

        Todellinen tunnekuohu! Janne-setä vetäsi herneet nenuun oikein kunnolla! Ottipa koville! ;)))

        Ei nuoret naiset halua itseään 10-20v. vanhemman ukon seuraa. Mies haluaa unelmissa, nuori nainen ei niinkään. Kuka nuori nainen haluisi naiskennella liki oman isukin ikäisen miehen kanssa? Yäk!


      • janne, että
        Janne32v. kirjoitti:

        no ei ota yhtään kyllä päähän. jos haluat olla niin säälittävä että nussisit joitain pikkujätkiä niin
        siitä vaan, ole hyvä! kukaan itseään kunnioittava nainen ei ala sen ikäisten kanssa pelehtimään vaan joku 30v ymmärtää jo paremmin kun on miehen ikäkin.
        mutta jos pikkupilit kiinnostaa ja kuvittelet että seisokki on pikkupileillä ihan mahdoton niin kokeilepa
        30-40vuotiasta miestä, niin pian huomaat mitä seisokilla tarkoitetaan sekä miehekkyydellä.

        monasti nuo nuoret 20v tytötkin haluavat 30-40v miesten seuraa tai vanhempaa kun ei niissä
        pojankoltiaisissa ole mitään karismaa.

        miehellä biologisesti paras ikä sellaiseen puuhasteluun on 2-kymppisenä, eli siitä eteenpäin se miehekkyys/seisokki alkaakin siitä laskea. Kokeiltu on täälläkin, itse olen nuori nainen ja uskonut näiden "aikuisten" miesten viehätysvoimaan lähinnä muiden kuin seksitaitojen puolesta. Nyt olen kyllästynyt juuri seksiin (ja sen puutteeseen, mitä vanhemmaksi äijät tulevat, sitä enemmän juttua, vähemmän tekoja) pidemmässä suhteessa niin pahasti, että olen vaihtamassa omanikäisiin.


      • 40v tyttö
        janne, että kirjoitti:

        miehellä biologisesti paras ikä sellaiseen puuhasteluun on 2-kymppisenä, eli siitä eteenpäin se miehekkyys/seisokki alkaakin siitä laskea. Kokeiltu on täälläkin, itse olen nuori nainen ja uskonut näiden "aikuisten" miesten viehätysvoimaan lähinnä muiden kuin seksitaitojen puolesta. Nyt olen kyllästynyt juuri seksiin (ja sen puutteeseen, mitä vanhemmaksi äijät tulevat, sitä enemmän juttua, vähemmän tekoja) pidemmässä suhteessa niin pahasti, että olen vaihtamassa omanikäisiin.

        Ja nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan 40-45-vuotiaana. Siihen nähden on aika omituista suhtautuminen parikymppisen miehen ja nelikymppisen naisen sekstailuun.
        Tämä nuori mies josta mainitsin, on minua 14 vuotta nuorempi, ja aloite on tullut täysin hänen puoleltaan. Kummasti vain tuon ikäisiä miehiä kiinnostaa tämänikäinen nainen!


    • kokeile vaan

      Ihme kommentteja... Senkun kokeilet, olette molemmat täysi-ikäisiä, mikäs teitä estää keskenään seksiä harrastamasta!

    • maria42,

      Mikä provo, lol :) Just nuorilla ei oo esileikeist käsitystä

    • 01010101

      Kokeile ovat kovia paneen mutta se kestää noin 4min esi leikin kanssa.itse olen 30 minsaa ja rapiat ja kaikki ovat KIITTÄNEET jotka ei ole pyörtyneet?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      229
      3216
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      20
      2196
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      4
      1209
    4. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      77
      1105
    5. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1092
    6. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      25
      1087
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      19
      1039
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      961
    9. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      27
      875
    10. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      164
      822
    Aihe