monte24
Vapaa kuvaus
tere
Kotimaa: ---suomi
Koulutus: ---täh?
Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)
Lapset: ---ei ole eikä tule
Aloituksia
928
Kommenttia
12550
näin äsken kaks kettua
lähellä kotiani, ikinä enne nähnyt lappeenrannassa kettuja. aattelin vaan et ens tuli rusakot mitä ei 80-luvulla tiällä850Tietokoneenkorjaaja otti alastonkuvia Mac-käyttäjistä
20-vuotias tietokoneenkorjaaja pidätettiin viime viikolla Fullertonissa Yhdysvalloissa, kun ilmeni, että hän on tirkiste2350harrastatteko itsetyydytystä useinkin???
itte tykkään tehdä sen 6 kertaa päivässä ja 4 kertaa yössä, siks miuta ei enää huvita panna ku oon itte ittelleni niin h750ostin 3 vuotta vanhaan pöytäkoneeseen näytönohjaimen
ku en ollut tyytyväinen intregoituun näytönohjaimeen. halvan ostin ku muuhun varaa ei ole,eikä noin vanhaan pöytäkoneese550hyi helvetti
yks lidlin juusto haisee ihan pyrylippajuustolta, onneks ei sentään maistu siltä. en toki oo maistanut penista, mut haju450VITTU KU VITUTTAA
VAIK EI SE MITÄÄ KU SUOMI PUTOS PUUSTA. http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU050en tiedä, oon hyvällä tuulella
ja murisen tyytyväisenä. ehkä hampaani kaipaavat puremista, ehkä miun täytyis hakee lihaa, sillä liha tekee miut tyytyv450joulu on vuoden ikävin aika
kaik toivottaa hyvää joulua vaik ei oikeesti olis hyvissä fiiliksissä. joulu on vuoden synkintä aikaa, muille paitsi lap150PALSTAN TASA-ARVOISIN REKATTU???
EHDOTTOMASTI MINÄ, TÄSTÄ EI TULE EDES KISAA. OLEN PALSTAN TASA-ARVOKEISARI150hassua en puhuessani suomea käytä ikinä huora sanaa
mut espanjaa puhuessani haukun lähes kaikki huoran penikoiksi jopa oman äitini849miks hemmetissä miulle ei ole kasvanut miestissejä
ku kuitenkin muuten oon jo pyylevä?249Lahjoita meille pipoja!
Turun eläinsuojeluyhdistyksen oravat tarvitsevat kiperästi pipoja. Pipot ovat eläinhoitolan pienille pörröhännille pesän249voiko niin käydä et mies jättää naisen
koska on liian mielestään hyvä rakastelijana???jotenkin hassusti miul tulee mieleen et gempsu vois kyetä tuohon.048torstain jälkeen syönyt pari palaa kakkua
keskittynyt piäasiassa kaljan juomiseen ja lystin pitoon ku ei syö ei näköjään tuu krapulaa mites teillä viikonloppu on1748miust on väärin et seksuaalirikollisille annetaan mahdollisuus
kemialliselle kastraatiolle, miun mielestä olis hyvä et kuka tahansa mies voisi hakea ilman reseptiä kastraatio tabut ap1448tilastollisesti laskettuna täälläkin täytyy olla homoseksuaalisi
keskustelijoita, mut yksikään ei ole tunnustanut sitä. HEI RAKAS MISSÄ OOOT248Virolaismies hukkui Vuokseen
Imatralla viime sunnuntaina kadonnut virolaismies on löydetty kuolleena. Mies oli ollut liikkeellä sotuveneellä Vuokse948läppärien ja pöytäkoneiden kovalevyt ei sovi toisiinsa
mut jos läppäri hajoo ja siul jaa siitä ehyt kovalevy jossa ois kaipaamiasi asioita, niin ei tartte hätääntyä, nääs kova148- 548
- 748