- Ihana sait nautintoa 👩❤️💋👨💞
Olet rakas 👩❤️💋👨💞 - Niin ihana suukottaa peppua.... Tuntea nähdä miten haluaa lisää suudelmia kieltä jonnekin muualle kun pakaroille....ihana peppu😍😘👅💋 ei käsiä vaan huulet ja 😛👅💋👄👅
- Ihana suudella sydäntä... Saada se sykkimään💓💋 tuntea miten haluaa kosketuksia...... Miten jokin muukin haluaa kosketuksia suudelmia 👄😛👅😛.... Nam herkutella sinulla 👅👅👅Ihana ihanainen 👩❤️💋👨
- Onko pyyhe pakaroiden päällä🤔
Vähän kipua ja värinää....
Kävin suihkussa.... - Herkullinen olisit😛😘 nyt katsella sinua rasvata 💋😘 kyllä varmaan näki... Ja haistoi sinun halun😁💞 minulla olisi sinulle aikaa nyt 💋
- Nami 🤗💞
- Huomenta ihanainen ❤️
- Halipula 🤗
- 💓🕺no kyllä 😛 Sinusta itsestään jo ihanainen ❤️
- Suudelma 💋👄 Kotka 🦅 laskeutuu pesään..💞🥰 kahvilla myös töissä
- Vielä hereillä olen 🤗🥰
- Tulen ja otan sinut😉😁💞 jos sinä vaeltvan Kotkan saat laskeutumaan🤗
- Hei Ihanainen 😘 Ei ole minun laittamia noi hymiöt... Mulla käsivarressa jo on vanha kuva ja siihen yhdistää toi 💓
Laskeutuva Kotka ottaa kynsiin💓
Nainen minullekin tekisi💓🥰🤗 - Ihanaa kun nautit🥰😘💞
Ulkona ollut, kahvit välillä.
Eilen tuli joululahjalista pitää myös ostoksille. Sinulle aina valmiina halukkaana 💑🥰💞💋 - 👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑
- Viestejä vaihdettu pian vuosi, jotain toisesta oppinut tietämään ja tuntemaan vaikka ei toista tunnistaisi vaikka vastaan tulisi. Joskus kyllä kun naisen näkee niin ajattelee että olisko toi... Ehkä jokin päivä nähdään 🥰💞
- Teet niin hyvää... ihanasti sait🥰💞 pillu puristelee mun kyrpää ui ui👅👅 otan sinut puristukseen ja panen sinua... Nautin sinusta teet hyvää 🥰
Haluan sinut takaa... Panna oikein kunnolla niin että tiedät että sinua pannaan 🤪😛😘💞 - Tulen sinuun ihanainen 👅👅🤪🥰💋
Suutelee .., kielelt leikkii....👅🤪👅😛💋💋 tunnen miten märkä olet... Pillu puristelee kyrpää olen vaan sinussa rakkaani....
Alan liikkua ulos ja sisään.... Alan panna sinua..... - Tulen🤪 haluan😛 olen niin kovana... Niin pitkä aika 🤪👅 kun sinuun...😳 Levitä mulle sun märkä pillu... Katson sinuun olet niin kaunis... Haluttava... Tulen sinuun ihanainen ❤️💋🥰 uuh
- Oihh... Sinua haluan🥰😛👅
Tulen sänkyyn...😉
Suutelee 😘💋 koskettaa lämmintä pehmeää 🥰💞 jotain kovaa