Hei,
Karanteeni saa ihmeitä aikaan! Olo tuntuu normaalia herkemmeältä... Unelmoin siitä, että joku nainen polvistuisi mun eteen kotisohvalla ja ottaisi multa suihin. Imisi, ja hitaasti liu-uttaisi huulia kyrvän ympärillä. Lopulta laskisin ison lastin suoraan kurkkuun ja pitäisin hiuksista kiinni! Vastapalveluksen teen luonnollisesti ja nuolen pitkiä orgasmeja.
Miltäs kuulostaa? Laitanko jo saunan päälle?
Olen 32-vuotias mies vantaalta! Uskon, että pidät ulkonäöstäni ja kropastani. Kesäkunto 2020, ja vatsalihakset ;)
-A
Hidas suihinotto
7
1636
Vastaukset
Mie sopisin tuohon puuhaan juuri nyt, on nyt vaan tämä tilaisuus kovin kaukana. Mie itte Savonlinnassa...
- Anonyymi
Millon pääsisit kylään? :)
- Anonyymi
Oi Jaana... haluaisin todellakin nuolla sun klittaasi, haluaisin, että nauttisit ihansta kielihoidosta... toki saisit muutakin jos haluaisit.? Terkuin Pepe
- Anonyymi
HHmm, moi.
Kesällä vierailen lähellä savonlinnaa, onnistuisikohan tapaaminen tuolloin.
Täällä olisi intohimoinen 47v. 180/90 sporttinen kielimies, jonka intohimona on isot klitat, NAM ;)
Voisimme kuumassa 69:ssä nauttia toisistamme ;)
[email protected] osoitteessa saat minuun yhteyden. - Anonyymi
Moi Jaana. Jos vielä imeä kiinnostaa niin ota yhteyttä [email protected] olen savonlinnan läheltä
- Anonyymi
Minä oon turusta ja voin vakuuttaa tuon perusteella, että ottaisin sulta suihin tosi mielellään. Haluun, että panet mua kauan ja hitaasti kurkkuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi453675Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo603210Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473177Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs643000100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522579Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks362162Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522129Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601982- 451839
- 491657