Nautin valtavasti kun mies imee rauhallisesti ja pitkään tissejä...saan painaa sinun pään vasten tissejä...mm..
Sit siirrät pään pillun lähelle ja alat ahnaasti nuolemaan...mmm...
Tissien imijälle homma
21
71
Vastaukset
Hei mistäpäin olet
- Anonyymi
Pohjois karjala
- Anonyymi
Voisin imeä tuhannen vauvan voimalla tissejäsi ja nuolla pillua kuin kiimainen rottweiler 😜
- Anonyymi
Kuulostaa mahtavan märältä touhulta :) Saisit kiimaisen kissanartun mouruamaan himosta :)
- Anonyymi
Ei voimalla!!
Nam tissejä nam .....olen läheltä
- Anonyymi
Saisit nuolla ja imeä oikein pitkään..
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä imisin ja nuolisin pitkään nam nam... Ai ai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitkos pohjois-karjalasta; hieman tarkemmin jos sopii, kiitos?
Anonyymi kirjoitti:
Laita s postiin. [email protected]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä on mun tuhkaluukku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä on mun tuhkaluukku
Elämää suuremman älykön kommentti.Noin suurta ajatusta ei edes Sokrates olisi keksinyt.
Mmm kyllä, missä päin
- Anonyymi
Sun tuulitunnelissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun tuulitunnelissa
Tuhkaluukku.piripää.idiootti,mätäneväperäsuoli,hönö ja urpo oliko siinä kaikki.Eipä susta muuta sanottavaa ole.
- Anonyymi
Hhmm, joko on sun ihana posliini märkänä?
Nam...- Anonyymi
Todellakin on märkä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin on märkä....
Uuuh,. Nam...olisimpa luonasi, imisin nuolisin sua todella kauan, sormillani sua sisältäsi hyväilisin...kunnes orgut vavisuttaisivat vartaloasi ja pillusi supistelisi sormieni ympärillä 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuuh,. Nam...olisimpa luonasi, imisin nuolisin sua todella kauan, sormillani sua sisältäsi hyväilisin...kunnes orgut vavisuttaisivat vartaloasi ja pillusi supistelisi sormieni ympärillä 😋
Mmmmm....
Laita postia
[email protected]
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057