Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mantamelu
profiilit
mantamelu
mantamelu
Vapaa kuvaus
Olen työkyvyttömyys eläkkeellä.Minulla on kissa.Harrastan kuorolaulua.
Aloituksia
5
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloittaja+on+oikeassa.Jehovan+todistajat+ovat+todella+outoja+tulkitsemaan+jotain+käännettä+raamatusta+mitä+heillä+on.Olen+itse+keskustellut+heidän+kanssaan+kun+kävivät+ovellani+ja+huomasin+että+minäkin+tunnen+raamattuni+paremmin.
28.05.2021 07:26
Juuri+viime+yönä+unessa+pyysin+Jumalalta+anteeksi+etten+ole+jakanut+evankeliumia,ja+sitten+sanoin+ehkä+unessa+tai+netissä+siihen+pystyn.Sitten+olin+huoneessa+missä+oli+kukkamalja+jossa+kukkia.+Nuo+kukat+lakastui+ja+puhkesi+uudelleen+kukkaan.Harmi+etten+muista+oliko+se+3.+vai+4.+kerta+kun+ne+kukki+taas+niin+lähdin+huoneesta+lentelemään+kaupungin+ylle+niin+valtava+kauhistuttava+sota+oli+käynnissä
Olen+jo+vuosia+sitten+nähnyt+unen+jossa+Jeesus+ratsastaa+kohti+ja+ymmärrän+että+Hän+tulee+pian+takaisin+ja+kysyin+mitä+tapahtuu:+Tulee+lisää+maanjäristyksiä,+minulle+vastattiin.Olen+usein+nähnyt+maailmanlopusta+unta+mutta+tämä+uni+jonka+viime+yönä+näin+tulevasta+sodasta+on+ensimmäinen+jossa+annettiin+aikatietoa.+eli+tuo+3+tai+4+vuotta+tästä+eteenpäin.
28.05.2021 07:14
lähitapiolassa ei ole kuin verkkopankki,ja saan e laskuja ja netpostia että kyllä aika hankalaksi elämä tulisi ilman nettiä.ilman nettiä en siis pärjää mutta pärjäisinkö ilman omaa konetta on toinen kysymys.maksaa se kaupungin kirjastolle menokin ja ainakin 3 kertaa kuukaudessa mun täytyy laskuja maksaa...hankkisin ekan oman koneen ja netin vasta 25 vuotiaana siihen asti pärjäilin täysin ilman nettiä.
08.11.2014 22:54
1 / 1