Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Tässähän käy kuin entiselle tinurille"paljon tinasit paljon pilasit,viimein kolvis kylmeni"
    Veikkauksesta sai lähdön aikanaan "käpälöinnin" seurauksena joskin ajojahdin seurauksena sdp mies potkut ja meni eduskuntaan nyt ja sai myös tukea melko runsaasti kehittyvän Suomen tuolta tiimiltä joka politiikkoja tuki.
    Perussuomalaisilla oli myöskin aikaan ongelmia eduskuntaryhmän sihteerin vuoksi joka ei tuntenut omia ja eduskuntaryhmän rahoja tunsin senkin henkilön aikanaan ja niin meni SM myös talousvaikeuksien kautta nurin ja Veikko Vennamo totesi poikaa ympäröi pahat henget ja niin taisi olla.
    Eduskunnassa aikanaan myös oli huono taloudenhoito kassaholvista löyty melkoinen määrä rahaa kun niitä ei ei oltu hoidettu niinkuin olisi pitänyt tehdä ja mikä lienee asian laita.
    Aikanaan myöskin saarnaaja opiston rehtori ei toiminut niinkuin opetti "älä silmä katso mihin vaan" ja näitä miehiä on ollut myöskin muissa puolueissa joista on tarinaa joten tuo ihmisen luonto on mitä on ja liha iskee kouraan.
    Olen muussa ketjussasanonut sanani.
    On kuitenkin niin että useasti akat on asialla ja lyömässä miespoloisia ja kuitenkaan niissä ei ole perää kuten ahdistelusta eduskunnassa jossa jopa pohjois-karjalan edustajakin lyötiin kuin vierasta sikaa ja mitään perää ei ollut.
    Joten melkoisia tätejä on eduskunnassa ja sen näki televisiosta onko heillä sitä arvokkuutta mitä kansanedustajilta vaaditaan.
    Pohjanoteeraus oli sdp puheenjohtajalta ja vasemmistoliiton edustajalta.
    Arvostin suuresti sdp edustajan puhetta joka oli entinen EU tuomioistuimen henkilö MIES sanojensa takana.
    Riittäneekö en kehtaa enenpää koska tämä ei liity mitenkään Lieksan asioihin vaan olit lainannut tekstiäni ja lukenut kuin piru raamattua osia sieltä täältä.Toteaisin kuin sinä älä pahastu.MK
  2. Onko sitten noiden hankkeiden maksatukset viivästyneet ja TE keskus palauttaa erilaisia työllistaämiseen tarkoitettuja rahoja Pohjois-Karjalasta jopa 2 mij euroa kuulinkohan oikein radiosta?

Nämä yhdistysten työllistämishankkeet ovat aina alkuun vailla kunnan rahoitusta joten harvalla yhdistyksellä on niihin varaa sen tiedän toimijana ja yhdenkin työllisyyshankkeen seurantaryhmän puheenjohtajana joka työllisti Lieksassa kymmeniä ihmisiä.

Joten on hyvä,että näitä hankkeita on ja saisi olla enemmänkin mutta asiat ja anomukset tulee hoitaa ajallaan.
    Muuten mitenkähän on nykyisin tuo saaristokunta koska annamme palveluja toiselle puolelle pielistä ja aikanaan olessani kansalaisopiston johtokunnan puheenjohtajana opisto sai hieman avustusta sillä perusteella valtiolta.
    Saaristokunnaksi on merkitty esimerkiksi Rääkkylä ja näin saavat tukea joten tämä asia tulisi selvittää kaupungin virkamiesten ja kaupungin hallituksen toimesta.Tämä asia tuli esiin ollessani nyt sairaalapiirin seminaarissa.Muuten sairaanhoitopiiri palauttaa nyt kerättyjä maksuja kunnille, joten talous ja tehokkuus on parantunut summa ei ole merkittävä mutta kuitenkin.MK