markkukorpinen
Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi
Aloituksia
288
Kommenttia
12377
Mitä saa kuvata
Karjalaisen nettisivustolla olen asiaa selostanut mikä asia liittyy kameravalvontaan ja mitä saa kuvata. Kotonakaan ei m1765052KUKA KATSELEE SINUA SALAA?
Lieksan satamassa olevassa wc tilassa on valvontakamera joka on lainvastainen eli rikoslain 24 § Valvontakameraa ei saa4743604Lieksan valtuuston keskustelua
Lieksan valtuustossa oli jopa keskusteltu lyhyesti nettikeskustelusta ja sanomalehti karjalaisesta luin asioita.joten lu332002Vammainen
Lieksan vapaa-ajan lautakunta on käsitellyt uimahallitmaksuista vapautusta ja edellelytyksiä siihen.Tiedustelin asiaa mi411901Lasten liikennepuisto
Eilen iltatorilla kysyttiin lasten liikennepuistosta ja todettiin että Nurmeksesta olisi tullut lapsia myös linja-autoll461707Vanhusten hoito ja maksut
Tänään Sole on kirjottamassa Karjalaisessa noista vanhusten huollon maksuista. Olen niistä asioista myös maininnut ja se491702Kaarisillan tapahtuma
Kaarisillan tapahtuma oli mielestäni onnistunut ainoastaan lopussa tilaisuuden luenteeseen ei kuulunut moottorikelkkaili261541Vaarojen sanomat kertoo
Käväisin erämessuilla ja sain sanomalehden Vaarojen sanomat Juuassa ilmestyvä lehti. Mielenkiintoni heräsi kun Juukaa t681439Hei Humppaa
Lieksaan kaksi Suomen mestaruutta samalle henkilölle Humppalaulun Suomen mestaruuskisoissa Lieksalainen Markku Korpine31436Pilkettä silmäkulmaan
Tarvitaanko pilkettä silmäkulmaan Lieksassa muutakun taas viikonloppuna Poliisi tiedottaa "emäntä sai pilkettä silmäkulm331391Vesakosta lannoitetta pellolle
Vesakosta voidaan tehdä hakettamalla lannoitetta pellolle siihe sopii parhaiten tuere paju ja haapa esim jollin lahoamin551333Eteläpohjalaiset juuret ry
Lieksassa asuu eteläpohjanmaalta syntyisin olevia ihmisiä Eteleäpohjalaiset juuret ry yhdistys on perustettu 1999 ja o761331Mitä toimintaa Lieksan kaupunki tukee
Tällä palstalla on keskusteltu punttisalista. Lieksan kaupunginhallitus on asian käsitellyt oikaisun osalta.4.5.2009 Lii271210Naiset
Millainen tapa on vapaa ajalla joillakin naisilla jotka voivat varsinkin toisen naisen miestä tulla jukisesti halailema841162Mistä esto
Mistä esto puhelimeen puhelinmyyjien "terrorin vuoksi" Joka päiväinen saman tyylinen liturgia useasti päivässä alkaa tym121143Loppuuko konsertit kirkossa
Luin tänään lehdestä asiasta ja ajattelin näinkö konsertit loppuvat kirkossa eli todellako ollaan joidenkin taholta arvi681122Lieksassa aikanaan lamppu syttynyt
Lieksa on on aikanaan ollut hyvin kehittynyt ja aikaansa edellä siinä suhteessa että täällä on ollut sähkövalot jo ennen871099maatalouslomittajakisa
Ovatko Lieksassa järjestäneet tai osallistuneet tuohon valtakunnalliseen maatalouslomittajakisaan? Luin asiasta viiskun901088Susikyydit
Lieksassa kaupunginhallituksen puheenjohtaja lehtitiedon mukaan totesi susikyydeistä koululaisille aiheuttavan ylimääräi831076Virkamies voi ohittaa lautakunnan
Olen tehnyt aloitteen uimahallin punttisalista,jota on juuri kaupunginhallitus käsitellyt. Liikuntatoimenjohtaja on anta161019