Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Mitä tekemistä on minulla ja mitä tekemistä on sinulla henkilö joka olet heti kirjoituksinesi tekemässä asiani turhaksi. Olen vilpitömästi onnellinen ja onnittelin näitä Lieksalaisia lähettiläitä jotka tuolla maailmalla menestyy missä lajissa tahansa. Mervin kohdalla olen onnellinen siitä,että näin jo aikaa sitten hänen kyvyt ja taidon ja kerroin mahdollisuudesta lähteä kisoihin mukaan sekä myös olin yhteydessä viihdetuotantoon seuratkaappa tätä kykyä ja niin kävi, että hän voitti kultakurkku kisan. Olin mukana myös lavatähtikisoissa kun Marko Tuovinen voitti kisan ja vähäisin ei ollut se merkitys mitä nämä Lieksalaiset toimivat mukana ollessa ja kokemuksen tuottamana ja pelisilmää näkevänä alan ammattilaisena Anni Lapin näkemys lavakarismasta ja muista lauluun liityvästä toi tulosta ja Lavatähteyden. Mitkä ovat sitten sinun savutukset esim kirjottamisen saralla tai muussa hyödyllisessä toiminnassa ja miten teet yhteistyötä ja oletko saanut milloinkaan kiitosta. Minä kiitän sinua siitä, että et ole saanut minua lannistettua vaan antanut potkua kisoihin. Oli taas Hyvä tutustua matkalla uusiin ihmisiin saada koulutusta eri musiikin lajeihin mitä mahdollisuuksia on laulaa karaokessa jopa virsiä lastenlauluja ja kansanlaulua eri viihdemusiikin lisäksi.Tuli myöskin kannanotto että eläkeläisten karaoke toimintaa tulisi lisätä se vähentää pilleripurkin käyttöä. Tiedätkö muuten musiikki menee yli rajojen ja merien ja mannerten se on yhteistä kaikille ja se menee myöskin ohi älykkyysrajojen.Terveisin markku Korpinen
  2. Puoluejärjestö ei ainakaan eilen ottanut yksilön vapauden rajoitamiseen mitään kommentia.Toisaalta Keskustapuolueessa on totuttu kunnioitamaan jokaista yksilöä ja keskustelemaan asioista,toisaalta tietävät, ettei kohdallani se tule kyseeseen siis arvostetaan näkemyksiä ja annetaan arvo toisillekkin. Sitävastoin oli paljon tärkeimpiä asioita käsiteltävänä.Kuten tulevat tapahtumat EU vaalit,Lämmitysjärjestelmät, kaukolämpö.Metsäteollisuuden näkymät työllisyyden hoito.MK