Omankylän tyttö tangomarkkinoilla

tsempataan!!!!

10

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haba123

evvk nähty,kuultu ja se siitä!

• tietäjä 123

Lieksasta maailmalle lähtenyt Markus Kokkonenkin.

• Merville laulukilpailuun. Olin muuten itse juuri osallistujamäärin alkukarsinnoissa lehtitiedon mukaan yhtä suurissa kisoissa Ähtärissä ja menestyimme Gunnarin kanssa semifinaalissa finaalikierrokselle eli pari päivää kisailtiin kolme kierrosta ja olimme sarjassamme kuuden joukossa mutta sitten tapahtu pudotus hilikulta tuomariäänin, Sinänsä olimme pohjois-Karjalan eläkeliiton karaokemestareita jatkoon ylsi kiteeltä naisedustaja. yhdeksän maakunnan välisistä kisoista. Terveisin MK

• tupsahit

Maltotpa olla pitkään poissa. Aika kurjat omakehut. Taas sivut kurjistuu??????

• tupsahit kirjoitti:

Maltotpa olla pitkään poissa. Aika kurjat omakehut. Taas sivut kurjistuu??????

Toivotan kaikkille menestyneille eli Läänin karaokemestarille myöskin Pekka Vartiaiselle

• kovajehu
        markkukorpinen kirjoitti:

Toivotan kaikkille menestyneille eli Läänin karaokemestarille myöskin Pekka Vartiaiselle

Kyllä on vaikiaa olla kehumatta ihteesä. Joka tekstistä löytyy aihe omaan kehuun.

• ihmettelijä...
        kovajehu kirjoitti:

Kyllä on vaikiaa olla kehumatta ihteesä. Joka tekstistä löytyy aihe omaan kehuun.

Etkö saanut luojalta laulun lahjoja vai ootko muuten vaan yksinkertainen.

• ??????????"(:
        ihmettelijä... kirjoitti:

Etkö saanut luojalta laulun lahjoja vai ootko muuten vaan yksinkertainen.

Mikäs yhteys omalla kehulla on kateuden kanssa. Pitäskö täällä kaikkien ruveta kehumaan ihtiäsä.

• ??????????"(: kirjoitti:

Mikäs yhteys omalla kehulla on kateuden kanssa. Pitäskö täällä kaikkien ruveta kehumaan ihtiäsä.

Mitä tekemistä on minulla ja mitä tekemistä on sinulla henkilö joka olet heti kirjoituksinesi tekemässä asiani turhaksi. Olen vilpitömästi onnellinen ja onnittelin näitä Lieksalaisia lähettiläitä jotka tuolla maailmalla menestyy missä lajissa tahansa. Mervin kohdalla olen onnellinen siitä,että näin jo aikaa sitten hänen kyvyt ja taidon ja kerroin mahdollisuudesta lähteä kisoihin mukaan sekä myös olin yhteydessä viihdetuotantoon seuratkaappa tätä kykyä ja niin kävi, että hän voitti kultakurkku kisan. Olin mukana myös lavatähtikisoissa kun Marko Tuovinen voitti kisan ja vähäisin ei ollut se merkitys mitä nämä Lieksalaiset toimivat mukana ollessa ja kokemuksen tuottamana ja pelisilmää näkevänä alan ammattilaisena Anni Lapin näkemys lavakarismasta ja muista lauluun liityvästä toi tulosta ja Lavatähteyden. Mitkä ovat sitten sinun savutukset esim kirjottamisen saralla tai muussa hyödyllisessä toiminnassa ja miten teet yhteistyötä ja oletko saanut milloinkaan kiitosta. Minä kiitän sinua siitä, että et ole saanut minua lannistettua vaan antanut potkua kisoihin. Oli taas Hyvä tutustua matkalla uusiin ihmisiin saada koulutusta eri musiikin lajeihin mitä mahdollisuuksia on laulaa karaokessa jopa virsiä lastenlauluja ja kansanlaulua eri viihdemusiikin lisäksi.Tuli myöskin kannanotto että eläkeläisten karaoke toimintaa tulisi lisätä se vähentää pilleripurkin käyttöä. Tiedätkö muuten musiikki menee yli rajojen ja merien ja mannerten se on yhteistä kaikille ja se menee myöskin ohi älykkyysrajojen.Terveisin markku Korpinen

• omituista

Ihmettelen tätä tangoäänestystä. Kaikki lieksalaiset jo tietää (kai?) miten tyttö saadaan varmiten tangomarkkinoille. ÄÄNESTÄMÄLLÄ. Mutta näyttää ettei lieksalaisia kiinnosta koko juttu. Kai täällä nettiyhteys toimii?? Jos ja kun mervi menee semifinaaliin, niin ei taida ainakaan oman kylän ansiota olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      226
      7047
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      346
      4954
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      150
      3720
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      123
      3520
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      76
      3456
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      56
      2965
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      270
      2769
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      84
      2480
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2406
    10. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      109
      2078
    Aihe