Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Viestiketjuun kirjoittaja mainitsi ensin soittaneensa ja sitten käyneensä paikan päällä ja sai osakseen ei oota.
    Eli se vastaus olisi voitu antaa puhelimessa,
    Mielestäni ei ole oikein, että ihmisiä hyppyytetään salolta paikan päälle ei oota hakemaan.
    Kovasti ollaan uudistamassa lainsäädäntöä ,että potilas voisi valita lääkärinsä.Mutta miten näillä seuduilla valitset?
    Oma kohtainen kokemus on myös ,että hain kuntoutukseen en saanut lausuntoa terveyskeskuksesta sen esti "merkonomi" luukulla
    Hain lausunnon yksityislääkäriltä ja sinne minun piti kiikuttaa terveyskeskuksessa olevat lausunnot sairauksista ja maksoin 100 e muistaakseni ja mitään varmuutta ei ollut kuntoutukseen pääsystä kun kelan toiminta on ollut kohdallani vähän aina nyreää ja juuri vuoden alussakin rahat on loppuneet.Toisaalta vaikeuksia oli heille päin maksaa takaisin puolisoni kustannuksia ennenkuin asia selvisi niin neljä kertaa kävin paikan päällä kelassa.Kun oli tehty eläkehakemus ja sitten ihminen kuoli puolisoni ja kävin ilmoittamassa asiasta että nyt käsitelkää uusi asia ette sitä asiaa tarvitse enää niin tietysti se päätös kuolleelle tuli teille ei myönnetä eläkettä tällaisia asioita kela käsittelee ja loukkaavat ihmisiä toimillaaan.
    Huippu homma oli leikkaukseen meno minulla terveyskeskuksesta ohjattiin kelaan ,kelalta terveyskeskukseen yhden kimppakyytilapun vuoksi.Pipoa alko kiristää ja hain lapun Heikiltä, Mutta muutoksia tuli sen jälkeen niihin asioihin otin yhteyden läänin sosiaalineuvokseen ja näin muutosta on tullut.
    Markku Korpinen
  2. Jätkä on arvostettu henkilö ja siellä kesäisin soi
    Mallinan patsaaseen on tietämäni mukaan ylimetsänhoitaja Ilmari Karvonen joka on hyvin arvostettu henkilö perustaessaan Pielisen museon Koposen kanssa Myöskin merkittävä henkilö pitäjäseurassa perustaessaan Pielisen taitaja arvonimen ja niitä ovat saaneet merkittävät henkilöt Lieksassa.
    Junttilaan haluat sulkea minut näinkö toimit kaikkien henkilöiden kohdalla jotka ei tanssi sinun pillin mukaan? muuten rasistinen ilmaus ja viittaukset toivottavasti ei jatku MK