Puhelimeen vastaaminen..

LIEKSAN TERVEYSKESKUKSESSA

Toista tuntia yrittänyt soittaa aikaa LÄÄKÄRILLE!
Vaan ei potilastoimisto VASTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuitenkin jos sinne menet luukulle ,sanotaan olisit soittanut aikaa!

9

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potilaalla on oikeus hyvään hoitoon ja kohteluun.Jokaisella on mahdollisuus tehdä MUISTUTUS terveyskeskuksen johdolle asiantilan parantamiseksi siinä voi auttaa myös potilasasiamies tiedot on kaupungin sivulla ja myös vastaanottoaulassa ilmoitustaululla puhelinnumero.
      Muistutus on vapaamuotoinen.

Ellei muistutus johda tulokseen, asiasta voi KANNELLA Itä-Suomen lääninhallitukselle.

Vastaavallaisesta asiasta minulla on kantelu vireillä lapratuloksista ja niiden johdosta esim lääkityksen tarkistaminen ajoissa.

Tästä asiasta voinen ottaa yhteyden johtavaan lääkäriin henkilökohtaisesti tavoittaa.
      Terveisin markku korpinen

• systeemi............

pelaa muuallakin suomessa. Käsketään luukulta mennä ulos soittamaan aikaa. Ymmärtäähän tuonkin, jos on vain yksi ihminen vastaamassa puhelimeen, niin silloin menisit väliin ja etuilisit. Jonottajat jonottaisivat vieläkin kauemmin puhelimissaan. Mutta että Lieksassa.... eikös siellä ole työttömyyttä? Maksetaanko siellä mieluummin kortistosta rahaa kuin palkataan lisää henkilökuntaa. Tee kirjallinen valitus, niin ehkä saadaan lisää henkilökuntaa.

• Tietäjä 123

Maanantainakaan ei päässyt terkkarille läpi.
      Eikä sellä ajanvarauksessa ollut mitään tietoa puhelinongelmista, kun lopulta pääsin töistä irtautumaan ja kävin paikan päällä varaamassa "ei-oota" samalle päivälle.

• Olen asiasta tehnyt muistutuksen ja kaupungin kirjaamo on se asian laittanut Terveyspalvelukeskukselle ja myös kaupunginsihteeri Matti Taposelle.
        Odotan vastausta Markku Korpinen Lieksa

• Juoppohullun päiväkirja
        markkukorpinen kirjoitti:

Olen asiasta tehnyt muistutuksen ja kaupungin kirjaamo on se asian laittanut Terveyspalvelukeskukselle ja myös kaupunginsihteeri Matti Taposelle.
        Odotan vastausta Markku Korpinen Lieksa

Minäpä ole tumputtanut koko päivän sillä seurauksella, että alkaa olla nahkat rakoilla.

• Hyvä jyssäys

Tässä on malli esimerkki, asioiden hoidosta. JOS LIEKSALAINEN HUOMAA, JONKUN KORJATTAVAN ASIAN, niin ensimmäisenä kirjoitetaan yleisönosastoon tai kuten nyt tänne. Onko tämä nyt sitä uusavuttomuutta. Eikö ole kanttia käydä tuomassa ko. asia suoraan paikan päällä.

• Viestiketjuun kirjoittaja mainitsi ensin soittaneensa ja sitten käyneensä paikan päällä ja sai osakseen ei oota.
        Eli se vastaus olisi voitu antaa puhelimessa,
        Mielestäni ei ole oikein, että ihmisiä hyppyytetään salolta paikan päälle ei oota hakemaan.
        Kovasti ollaan uudistamassa lainsäädäntöä ,että potilas voisi valita lääkärinsä.Mutta miten näillä seuduilla valitset?
        Oma kohtainen kokemus on myös ,että hain kuntoutukseen en saanut lausuntoa terveyskeskuksesta sen esti "merkonomi" luukulla
        Hain lausunnon yksityislääkäriltä ja sinne minun piti kiikuttaa terveyskeskuksessa olevat lausunnot sairauksista ja maksoin 100 e muistaakseni ja mitään varmuutta ei ollut kuntoutukseen pääsystä kun kelan toiminta on ollut kohdallani vähän aina nyreää ja juuri vuoden alussakin rahat on loppuneet.Toisaalta vaikeuksia oli heille päin maksaa takaisin puolisoni kustannuksia ennenkuin asia selvisi niin neljä kertaa kävin paikan päällä kelassa.Kun oli tehty eläkehakemus ja sitten ihminen kuoli puolisoni ja kävin ilmoittamassa asiasta että nyt käsitelkää uusi asia ette sitä asiaa tarvitse enää niin tietysti se päätös kuolleelle tuli teille ei myönnetä eläkettä tällaisia asioita kela käsittelee ja loukkaavat ihmisiä toimillaaan.
        Huippu homma oli leikkaukseen meno minulla terveyskeskuksesta ohjattiin kelaan ,kelalta terveyskeskukseen yhden kimppakyytilapun vuoksi.Pipoa alko kiristää ja hain lapun Heikiltä, Mutta muutoksia tuli sen jälkeen niihin asioihin otin yhteyden läänin sosiaalineuvokseen ja näin muutosta on tullut.
        Markku Korpinen

• että potilastoimiston

ämmä kehottaa menemään yksityislääkärille!!! Jäi kysymättä että maksaako kaupunki käynnin erotuksen?

• Ellei kunta voi järjestää hoitotakuun ajassa palvelua niin periaatteessa kunnan kuntayhtymän tulee ostaa se palvelu muilta palvelun tuottajilta.

On ilman ämmittelyä selvää että näin tapahtuu toiminta.
        Tätä asiaa aikanaan käsitteli Kuopion Hallinto-oikeus kohdaltani yli kolme vuotta ministerit siirsivät asian toisilleen ja viimein eli ministerien pallopeliä viimein oikeusministeri kiirehti asiaa ja hallinto-oikeus poisti virheellisen valitusosoituksen ja jätti asian tutkimatta.
        Mutta asia kerrallaan ,toisen kerran taas sain uudistetusta lääkärin lausunnosta laskun moitin asiaa ja siitä oli ennakkotapaus muualta oikeuskanslerin päätös ja näin sain rahani takaisin.Tässä asiassa avusti potilasasiamies.
        Tästä asiasta tiedän moni suuttuu mutta oikeus tulee tapahtua jokaisen kohdalla.
        Markku Korpinen Lieksa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      28
      7975
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7321
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3620
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      64
      3392
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      600
      3103
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      75
      2901
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2598
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2464
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1983
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1524
    Aihe