Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

117

1. Luin itsekin Einsteinista ja da Vincista. Mestareita hekin. Jos tuo AS pitää paikkansa, ymmärrän hyvin, ettei ollut tarpeellista tehdä siitä isompaa juttua.
    Vielä kommentti edellä olleeseen tietoon Juicen kyvystä päästä samalla taajuudelle autististen lasten kanssa. Joku erityisominaisuus häneen on selvästikin liittynyt, onko sitten AS, taiteilijan herkkyys,tai mikä tahansa, mutta tiedän, että jopa ammattilaisten on äärimmäisen vaikea saada näihin lapsiin kontaktia.
  2. Vaikka joku fiksu taas keksii herjata minua lääketehtaan edustajaksi, joka en todellakaan ole, uskallan suositella lääkehoitoa. Ilman sitä masennuksesi luultavasti pahenee. Minulla on kokemusta vain yhdestä lääkkeestä (Cipralex) joka on melkoisen kallis, mutta silti kannattava investointi, koska siitä on ollut ainakin minulle huomattava apu.

Useilla lääkkeillä on myös halvempi rinnakkaisversio, jota apteekissa kyllä tarjotaan. Yleensä lääkehoito jatkuu useita kuukausia ja tarpeen mukaan pidempään.

Jotkut suosivat luontaistuotteita, enkä halua niidenkään tehoa aliarvioida. Luottaisin sinuna kuitenkin ammattilaisen arvioon siitä, mikä hoitomuoto kohdallasi tuottaa parhaan lopputuloksen.

Hyvä, että tässä lievässä vaiheessa olet jo hakenut apua. Kyllä sinä sieltä nouset, mutta kuten sanottu luota ammattilaisten neuvoihin.
    Ero prosessina on aika rankka ja voi jättää sieluun haavoja, jotka sitten purkautuvat masennusoireina. Kaikkea hyvää!