Vapaa kuvaus

Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck

Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01

Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG

Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs

Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr

Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea

Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd

Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4

Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa

Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv

Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/

Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/

Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd

Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.

https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/

Aloituksia

377

Kommenttia

5086

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Poimin blogikirjoituksesta seuraavan, lukekaapa.

    Lainaus:

    On tuskin sattumaa, että e. coli -paniikki puhkesi vain kolme viikkoa sen jälkeen, kun EU hankaloitti oleellisesti Codex alimentarius -säädöksillään (THMPD-direktiivi, vitamiini- ja ravintolisäsäännökset) yrttien ja lääkinnällisten kasvien saatavuutta alueellaan. Luonnollisesti perusteena oli se, että luonnontuotteet eivät ole ”tutkittuja”, ja että ”säännöstöjä piti yhtenäistää”. Lääkejätit eivät tietenkään maksa luonnosta saatavien tuotteiden turvallisuustestejä, koska eivät voi hyötyä niistä patentoimalla. Häiritsevä kilpailu on aina hyvä pelata pois tieltä sopivalla lainsäädännöllä.

    On huomionarvoista, että Yhdysvalloissa tapahtui aivan samoin: Lääke- ja elintarviketurvallisuuslaitos FDA runnoi e. coli -bakteerilöydösten varjolla läpi oman ”elintarviketurvallisuussäädösten ajantasaistamislakinsa”, jonka nojalla laitos käytännössä kielsi pienet perheviljelmät. Pelokkaat ihmiset saadaan hyväksymään lähes miten hirmuvaltaiset lait tahansa, eikä ruoalla pelotteluun tarvita paljoa: laitos vain laatii suurille uutistoimituksille tiedonannon, joka leviää hetkessä joka puolelle.

    Geenimuunneltuja tuotteita valmistavat yritykset kuuluvat lääketehtaiden ohella selviin hyötyjiin.

    Entä miksi Espanjasta tuli heti epäilty e. coli -bakteerien alkuperämaa? Wikileaks-sivuston paljastamista sähkeistä käy ilmi, että Espanja vastusti jyrkästi gm-tuotteiden kasvattamista omalla alueellaan, vaikka Yhdysvaltain hallitus painosti Espanjaa, uhkailuilla höystäen, hyväksymään geenimuunnellut lajikkeet. Ei vaadi paljoa mielikuvista arvata, miten Espanjan itsepäisyys kostautui juuri näin, ja sikäläiset vihannesviljelijät saavat nyt kärsiä.


    Motiivi, keinot ja miten ruoasta tulee ase

    Kenellä saattaisi olla hallussaan mittavat määrät erilaisia antibiootteja, vaadittavat laboratoriot ja muut resurssit viljellä tuhansittain erilaisia bakteeriviljelmiä? Lääketehtailla. Lääketehtaat ovat myös toisella tapaa avainasemassa: ne itse hyötyvät tällaisista hyökkäyksistä – niillä on keinot ja motiivi tällaisten hyökkäysten suorittamiseen. Tietenkin myös terveysviranomaisilla on tarvittava välineistö, jolla tehdä bakteerikokeita ja -jalostusta, vaikkakin niillä itsellään ei välttämättä ole suoraa motiivia toteuttaa tämänkaltaisia hyökkäyksiä.

    Piditpä lääkejättien osallisuutta salaliittoteoriana tai et, on selvää, että on alkamassa uusi aikakausi, jona alkavat levitä kaikenlaiset superpöpöt, joihin eivät tehoa mitkään lääketehtaiden antibiootit. Koska kyseiset e. coli -bakteerit ovat helposti hoidettavissa kolloidisella hopealla, FDA ja muutkin maailman terveysviranomaiset ovat tehneet jatkuvia hyökkäyksiä kolloidista hopeaa valmistavia yrityksiä vastaan. Ei juuri ole hyötyä sairastuttaa suuria määriä ihmisiä, jos näillä on käytettävissään luonnollinen antibiootti, joka todella toimii. Siksi kolloidinen hopea on saatava pois näkyvistä ja ulottuvilta.

    On myös hyvin luultavaa, että e. coli -tartunnat voidaan hoitaa yhdistelemällä erilaisia luonnollisia laajakirjoisia antibiootteja kuten valkosipulia, inkivääriä, sipulia ja lääkeyrttejä. Myös probiooteilla voidaan tasapainottaa ruoansulatuskanavan mikrobikannat ja häätää sinne mahdollisesti kulkeutuvat e. coli -bakteerit. Terveen immuunijärjestelmän ja hyvässä kunnossa olevan ruoansulatuskanavan yhdistelmä voi jo sinänsä onnistua torjumaan haitalliset bakteeritartunnat, ja siksipä lääkeyritykset ja lääkärikunta eivät halua kansalaisten tietävän sitä. Heille on paljon tuottoisampaa ”hoitaa” eli rahastaa vuoteeseen tuomittua, avutonta uhria, joka ei tiedä vaihtoehdoista joilla parantua ja päästä uhrin asemasta.

    Mikä sen houkuttelevampaa kuin aiheuttaa itse ongelmat, jotka saa sitten liiketaloudellisesti myönteisellä tavalla ”ratkaista” myymällä ”hoitoja”, joiden ei ole tarkoituskaan päästää potilaita paranemaan?

    E. coli tappaa siis tietämättömyyden takia eikä siksi, etteikö sen torjumiseksi olisi jo nyt täysin toimivia konsteja. Lukija päättäköön itse, millaista agendaa tai agendojen yhdistelmää ruokamyrkyttäjät seuraavat, mutta varmaa on, että ruokien saastuttaminen oli tahallista ja vaati vaativaa bio-osaamista.

    http://anjaseitakumpu.puheenvuoro.uusisuomi.fi/75356-euroopan-ehec-tartunnat-e-coli-bakteeri-jalostettu-tappamaan
  2. "Ette edes halua parantua täällä, kun pilkkaatte.

    Minä olen uskossa ja olen terveenä."

    o o o

    Täällä on aika moni muukin uskossa, kuten minä. Ei usko tarkoita sitä, että kaikki paranevat; se on vain tätä elämää varten. Pelastuuko sielu, se on kristinuskon perusteemoja.

    Moni luulee kyllä pelastuvansa, olevansa parempi kuin muut, mutta näin Jeesus sanoi heille:

    Lainaus:

    Fariseus ja publikaani

    Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen:

    "Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani.

    Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani.

    Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.'

    Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!'

    "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei. Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."

    (Luuk. 18:9-14)

    o o o

    Sana-lehdessä 22/2011 ( http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=427#4079 ) sanotaan niin hirveän hyvin. Lainaus:

    Pieleen mennään, kun ihminen ottaa kunnian omasta kristillisyydestään tai parannuksenteostaan. "Toiset eivät kyllä ole näin pitkällä omassa pyhityksessään..."

    Kun ihminen alkaa verrata omaa uskoaan ja hengellistä edistystään muihin ja asettaa itsensä toisien tuomariksi ja uskon elämän arvioijaksi, hän on mennyt harhaan. Hän ei ole enää rinnalla kulkeva syntinen lähimmäinen vaan tuomari, jolla on valta määrittää toisen uskon syvyys ja laatu.

    o o o

    Lähdetään todellakin pimeille teille, jos parantumisista aletaan arvioida uskonlaatua tai jonkun mallikelpoisuutta, jota ei ole edes olemassa. Kun syntinen lähimmäinen lähtee tuomaroimaan toisia, syntyy pahaa jälkeä. Ja jokainen on syntinen, siitä emme pääse mihinkään.

    Jos omavanhurskautus olisi kristinuskon pääsanoma, silloin myös Jeesus olisi pelastanut itsensä ristiltä.

    Mutta kristinuskon ydin ei olekaan vahvuudessa, vaan heikkoudessa. Myös se kelpaa, joka ei parannu. Myös sairas ja raihnainen kelpaa.

    Jumalassa on lepo kaikille, myös heikolle ja hyljeksitylle.
  3. Rekisteröi nimmarisi, ihan pikku juttu.
  4. Pari virhettä korjasin.
  5. "Kai sitä nokkaa pitää lontrata taas, mutta kurkkuani myöten täynnä koko repertuaaria."

    - Ei tuon repertuaarin toistaminen ole edes yksinkertaista. Kun laitoin illalla valmiiksi huuhteluseoksen, jossa osa oli huippuhyvää Alkalolia ja osa omaa nikotiiniamidin, suolan, ruokasoodan ja ksylitolin sekoitusta veteen laimennettuna, huuhteluvesi oli liian kuumaa ja jätettävä jäähtymään.

    Tein myös murukahvia, sillä olisin halunnut vielä jaksaa kirjoittaa pari sähköpostiviestiä. Join kahvia ja yritin painaa päälle saadakseni sähköpostit tehtyä, mutta sydämessä alkoi pistää niin kovin, että päätin mennä lepäämään sänkyyn, jonne tietenkin nukahdin.

    Heräsin noin puoli kahden aikaan yöllä, jolloin huuhteluvesi oli jo kylmää. Ajattelin, viitsinkö ollenkaan ottaa nenähuuhtelua enää. Vesi on kylmää ja kun nenä on leikattu, huuhteluvesi jatkaa tippumistaan varsinaisen huuhtelunkin jälkeen päätä kallistaessaan.

    Ei se kylmällä vedellä huuhtelu tuntunut mukavalta. Väsyneenä sain vielä taivutella päätäni edestakaisin lavuaarin yllä, että kaikki vesi olisi tullut pois. Homma täytyy tehdä varovasti, sillä heiluttaessaan päätään kaapinseinä voi tulla vastaan ja lyödä siihen päänsä.

    Mutta sain huuhtelun tehtyä ja menin sänkyyn. Ennen nukahtamista huomasin korvien soimisen aktivoituneen taas. Nukahdin korvien soimiseen ja samaan soimiseen heräsin aamulla.

    En vaan kiinnitä korvien soimiseen juuri mitään huomiota enää. Ne soivat yleensä koko ajan, mutta ajattelen muita asioita. Siitä, että olen kasvanut isossa perheessä lapsena, on ollut nyt hyötyä. Totuin lapsena kovaan meteliin, josta on ollut apua korvienkin soidessa.

    o o o

    Tätä kirjoittaessani vasen poski on paksuna taas ja se oli sitä jo herätessäni. Pelkkää kahvia olen vaan nauttinut. Eipä ole ennen ollut ongelmia senkään kanssa.

    Poskiontelossa muhii jotakin eikä oikeaa syytä ole viitsitty selvittää.

    Luulosairaana pitäminen ei ole mitään tutkimista, silkkaa raukkamaista puoskarointia vaan. Enkä ole ainoa uhri, meitä lääkärien hyljeksimiä on liian monia.