nimimerkillä Homeherkkä### kirjoitteleva ei ole sama kuin Homeherkkä, joka on täällä kirjoitellut monasti.
Joten olkaa tarkkana ettei mene asiat sekaisin.
Nähtävästi tuon tyypin (vanhastaan tuttu tapaus) tarkoitus onkin saada palstalle sotkua.
On tosi alhaista!
Tällä
22
117
Vastaukset
- vertti-eetu
"Homeherkkä 23.5.2006 14:03" Tarkoitat siis tätä. Ainoa oikea Homeherkkä sinun mielestäsi vai mitä meinaat.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2983056
Käsitykseni mukaan homeherkkiä on pilvin pimein tällä palstalla. On toki sellaisia joilla ei ole herkkyyttä laisinkaan ja pukkaavat sontaa tälle palstalle.
Vertti-eetuja ei ole kovin montaa eikä Sanasinkoja niin ikään.
Melkoisia tyyppejä täällä pyörii esiintyen asiantuntijoina opiskelijoista lähtien- Oletpa
sinäkin olevinasi viisas.
Mietihän nyt vähän missä mennään.
Onko tarkoituksesi tölväisä jokaista joka ei ole samaa mieltä teoriottesi kanssa?
Sekö on sitä vertaistukea ja vapaata mielipiteiden vaihtoa?
Onko mielestäsi home täysin syytön tähän ongelmatilanteeseen?
Vai mikä on tarkoituksesi? - vertti-eetu
Oletpa kirjoitti:
sinäkin olevinasi viisas.
Mietihän nyt vähän missä mennään.
Onko tarkoituksesi tölväisä jokaista joka ei ole samaa mieltä teoriottesi kanssa?
Sekö on sitä vertaistukea ja vapaata mielipiteiden vaihtoa?
Onko mielestäsi home täysin syytön tähän ongelmatilanteeseen?
Vai mikä on tarkoituksesi?Mitä tarkoitat. Homeko syytön? THÄ. En kai sellaista ole väittänytkää.
Mitä meinaat. "Salaliittoteorioitako" vai mitä yrität vääristellä?
Lääkäri sanoi minulle 28.12.2009, että "homesairaus heti pois kotoa". Ei kai se home aivan syytön ole helvetti vie. Myöhemmissä tutkimuksissa sitten löytyikin asunnoistani hometta, myrkyllistä 2-etyyliheksanolia, runsasta bakteerinkasvua, hiivoja ja solumyrkkyjä. Kerrohan nyt mikä näistä nyt se "syytön" on ja anna sitä vertaistukeasi ja vapaata mielipidevaihtoa. Jos olet jotenkin perillä asioista, niin aletaan heittään läppää. Ei siinä mitään.
Viimeisin tulehdus on ollut vatsatulehdus ja limat pukkasi aina sen jälkeen kun jotain ruokaa nieleskelin nälkääni. "Saattaa olla vaikka joku s**tanan sieni-infektio" mahalaukussa kun koko ajan on pieni kuvotus sisuksissa. Kukapa tuonkin toteaisi tai pois sulkisi runsaista epäilyistä. Mikä se syytön tähän tulehduskierteeseeni oikein on? Tölväsehän tulemaan
kun kerran omasta mielestäsi olet se ainoa viisas. Tai edes näppärä. Näillä palstoilla. - vertti-eetu
vertti-eetu kirjoitti:
Mitä tarkoitat. Homeko syytön? THÄ. En kai sellaista ole väittänytkää.
Mitä meinaat. "Salaliittoteorioitako" vai mitä yrität vääristellä?
Lääkäri sanoi minulle 28.12.2009, että "homesairaus heti pois kotoa". Ei kai se home aivan syytön ole helvetti vie. Myöhemmissä tutkimuksissa sitten löytyikin asunnoistani hometta, myrkyllistä 2-etyyliheksanolia, runsasta bakteerinkasvua, hiivoja ja solumyrkkyjä. Kerrohan nyt mikä näistä nyt se "syytön" on ja anna sitä vertaistukeasi ja vapaata mielipidevaihtoa. Jos olet jotenkin perillä asioista, niin aletaan heittään läppää. Ei siinä mitään.
Viimeisin tulehdus on ollut vatsatulehdus ja limat pukkasi aina sen jälkeen kun jotain ruokaa nieleskelin nälkääni. "Saattaa olla vaikka joku s**tanan sieni-infektio" mahalaukussa kun koko ajan on pieni kuvotus sisuksissa. Kukapa tuonkin toteaisi tai pois sulkisi runsaista epäilyistä. Mikä se syytön tähän tulehduskierteeseeni oikein on? Tölväsehän tulemaan
kun kerran omasta mielestäsi olet se ainoa viisas. Tai edes näppärä. Näillä palstoilla.Tässä sitä teoriaa vaikka jokaiselle halukkaalle syyttömänä "homeisiin / myrkkyihin" sairastuneelle.
"Mykotoksiinit eli homemyrkyt ovat eräiden sienten myrkyllisiä aineenvaihduntatuotteita. Rakennusmateriaalien homehtumisen yhteydessä mykotoksiinit voivat vapautua ilmaan ja kulkeutua iholle tai hengitysteihin".
Muistutan vielä, että kun sanoin "mitä menee ihon kautta, mitä menee nieltynä ja vielä hengitettynä solujamme tuhoamaan". Sytyttääkö. Vai vielä syyttömiäkö nuo myrkyt?
Mykotoksiinit homepaskarakennuksissa.
http://www.sisailmayhdistys.fi/portal/terveelliset_tilat/kosteusvauriot/mikrobit/katsaus_mikrobeihin/
Painakaa kaaliinne ja tölväiskää vasta sitten jos ei nuppi kestä totuuksia.
Allergigot älkää vaivaituko kanssani kähisemään. Se ei auta ketään kosteusvauriorakennuksessa "Mykotoksiineihin eli homemyrkkyihin" sairastuneita. Allergigoille on Suomi 24 oma palsta. Vinkukaa siellä.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/1660
Olen lopullisesti kyllästynyt vääristelijöihin ja vähättelijöihin mihin porukkaan lasken myös liian homeherkät turhine luuloineen. - Ymmärtkö
vertti-eetu kirjoitti:
Mitä tarkoitat. Homeko syytön? THÄ. En kai sellaista ole väittänytkää.
Mitä meinaat. "Salaliittoteorioitako" vai mitä yrität vääristellä?
Lääkäri sanoi minulle 28.12.2009, että "homesairaus heti pois kotoa". Ei kai se home aivan syytön ole helvetti vie. Myöhemmissä tutkimuksissa sitten löytyikin asunnoistani hometta, myrkyllistä 2-etyyliheksanolia, runsasta bakteerinkasvua, hiivoja ja solumyrkkyjä. Kerrohan nyt mikä näistä nyt se "syytön" on ja anna sitä vertaistukeasi ja vapaata mielipidevaihtoa. Jos olet jotenkin perillä asioista, niin aletaan heittään läppää. Ei siinä mitään.
Viimeisin tulehdus on ollut vatsatulehdus ja limat pukkasi aina sen jälkeen kun jotain ruokaa nieleskelin nälkääni. "Saattaa olla vaikka joku s**tanan sieni-infektio" mahalaukussa kun koko ajan on pieni kuvotus sisuksissa. Kukapa tuonkin toteaisi tai pois sulkisi runsaista epäilyistä. Mikä se syytön tähän tulehduskierteeseeni oikein on? Tölväsehän tulemaan
kun kerran omasta mielestäsi olet se ainoa viisas. Tai edes näppärä. Näillä palstoilla.lukemasi???????
Missä kohdassa olen sellaista kirjoittanut ettei home ole syypää????????????
Mitä????????
- Homeherkkä#
Tällä
tutulla 31.5.2011 20:50
" nimimerkillä Homeherkkä### kirjoitteleva ei ole sama kuin Homeherkkä, joka on täällä kirjoitellut monasti.
Joten olkaa tarkkana ettei mene asiat sekaisin."
Kun aloin III:s tyypin HOMEALLERGIKKONA kirjoitella maraskuussa 2006 tällä Suomi 24:sen Homesairaudet- palstalla, niin otin rekisteröimättömäksi nimimerkikseni sanan Homeherkkä, joka on täysin oikeaan osunut kuvaus työpaikka-altistukseni aiheuttamasta tilanteestani.
Kun rällä palstalla alkoi esiintyä myrkky-yliherkkiäkin, niin nähtävästi joku myrkky-yliherkkä palstakirjoittaja kyllästyi LÄÄKETIEDEFAKTAperäisiin ALLERGIAPOHJAISIIN HOMESAIRAUDET-kirjoituksiin niin valtavasti, että rekisteröi itselleen käyttämäni Homeherkkä-nimimerkin, koska Suomi24:nen ilmoitti sen rekisteröidyksi.
Säilyttääkseni nimimerkkini minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin lisätä "risuaita" nimimerkkini perään.
Kun nyt joku kirjoittelee KOLMIKERTAISELLA "risuaita"Homeherkkä-nimimerkillä, niin kirjoituksistaan päätellen hänhän näyttää kuuluvan tällä HOMESAIRAUDET-palstalla kirjoitteleviin, jotka lukevat itsensä joko home-- tai bakteeriMYRKKY-YLIHERKKIIN.
Mitä tulee sanaan kosteusvauriomikrobiMYRKKY-YLIHERKKÄ, niin koska huippulääketieteelliset yksikkömme TTL ja THL eivät ole vielä tähän päivään mennessä informoineet moisesta ilmiöstä meitä kansalaisia median kautta millään tavoin, niin onhan myrkky-yliherkillä tiedon levittämisessä ko. tahoille aikamoinen työmaa edessään. - ...
Ei ole myrkky-yliherkkiä. Homeyliherkkiä on. Myrkky on myrkky kaikille.
- hemmo hoo#
"Myrkky on myrkky kaikille". Meniköhän perille Homeherkkä#.
Myös sinulle vaikka jotain mooseksen juttuja yrität väännellä.
Tuolta jos viitsit lukea, niin alkaa selviään sinullekin missä nyt oikein mennään.
Olet Homeherkkä# pahasti jäänyt sinne mooseksen ajoille raapimaan päätäsi.
http://www.homepakolaiset.fi/ - Homeherkkä#
hemmo hoo# kirjoitti:
"Myrkky on myrkky kaikille". Meniköhän perille Homeherkkä#.
Myös sinulle vaikka jotain mooseksen juttuja yrität väännellä.
Tuolta jos viitsit lukea, niin alkaa selviään sinullekin missä nyt oikein mennään.
Olet Homeherkkä# pahasti jäänyt sinne mooseksen ajoille raapimaan päätäsi.
http://www.homepakolaiset.fi/hemmo hoo#1.6.2011 22:24
"Myrkky on myrkky kaikille". Meniköhän perille Homeherkkä#.
Myös sinulle vaikka jotain mooseksen juttuja yrität väännellä.
Tuolta jos viitsit lukea, niin alkaa selviään sinullekin missä nyt oikein mennään."
Mitä tulee sanan MYRKKY-sisältöön, niin myrkkyn joutuminen iholle, myrkyn hengittäminen tai nauttiminen TIETEEN MUKAAN kohtelee kaikkia ihmisiä samalla tavalla.
Kun kehoitit minua lukemaan Homepakolaiset ry:n tuottamaa informaatiota, niin olen sen lukenut.
Mitä tulee yhdistyksen hehkuttamiin ns. kosteusvauriorakennusaltistuksen tuottamiin HENGITETTÄVIIN sisäilmaMYRKKYIHIN (joista esim. M S-S:n hehkuttamista BAKTEERImyrkyistä yhdistyksen perustajajäsenet eivät mainitse mitään), niin koskaTIEDEtutkimustilastojen mukaan ne eivät näytä kuuluvan ollenkaan senkaltaisiin myrkkyihin, jotka kohtelisivat kaikkia maamme kosteusvauriorakennusten tuottamaa MYRKYLLISTÄ sisäilmaa hengittäviä samalla tavalla, onkin yhdistyksen maallikkojäsenillä väitteittensä tueksi maamme lääketieteellisiä huippututkimusyksiköitä, tai ulkomaisia sellaisia, avukseen käyttäen velvollisuus selvittää sisäilmapölyMYRKKYkoostumus myrkkylajeineen ja myrkkymäärineen.
Kun mikä tahansa verenkierrossa kiertävän kemikaalinkin pitoisuus pystytään verikokeella mittaamaan miljoonasosatarkkuudella huippulabroissa, niin teidän olettamistanne sisäilmamyrkyistä sairastuneiden tulisi ensi tilassa tutkituttaa verestänne esim. THL:län huippulabrassa teitä jatkumona sairastuttavat sisäilmamyrkkypitoisuutenne.
Joten suosittelen niin sinua kuin muitakin tämän Homesairaudet-palstan myrkkysairaita kääntymään Hometalkoot työryhmään osallistuvan THL:n Toxteks-ryhmän puoleen verenne ns. kosteusvauriohome-ja/tai -bakteerimyrkkypitoisuuksienne selvittämiseksi. - Pälise
hemmo hoo# kirjoitti:
"Myrkky on myrkky kaikille". Meniköhän perille Homeherkkä#.
Myös sinulle vaikka jotain mooseksen juttuja yrität väännellä.
Tuolta jos viitsit lukea, niin alkaa selviään sinullekin missä nyt oikein mennään.
Olet Homeherkkä# pahasti jäänyt sinne mooseksen ajoille raapimaan päätäsi.
http://www.homepakolaiset.fi/mitä päliset.
Miten tämä on niin vaikeaa tajuta???
Jos rakennus saa kosteusvaurion, niin siinä myös alkaa kasvamaan homeita.
Nyt täällä pälistään vain ja ainoastaan myrkyistä. Missähän se tajunta oikein vipeltää? Vai luueltko että home on täysin viaton ja se ei aiheuta mitään ongelmia?
Miksi sitten pällistelet tällä palstalla, onhan tämän palstan nimi homeasairaudet?
Tavallista viisastelua!
#Maassamme on paljon sairaita rakennuksia. Ympäristöministeriön Kosteus- ja Hometalkoot -hankkeen mukaan arviolta jopa 600 000 - 800 000 suomalaista altistuu päivittäin homeesta aiheutuville sisäilman epäpuhtauksille # - HAH hah
hemmo hoo# kirjoitti:
"Myrkky on myrkky kaikille". Meniköhän perille Homeherkkä#.
Myös sinulle vaikka jotain mooseksen juttuja yrität väännellä.
Tuolta jos viitsit lukea, niin alkaa selviään sinullekin missä nyt oikein mennään.
Olet Homeherkkä# pahasti jäänyt sinne mooseksen ajoille raapimaan päätäsi.
http://www.homepakolaiset.fi/HOHhoh
Miten voi joku mennä noin halpaan?
Aina kun joku alkaa vinkumaan jostain uudesta jutusta kuten nyt vingutaan yksisilmäisesti myrkyistä niin koko poppoo on kuin ekstaasissa.
Miten hemmot voi olla noin johdateltavissa. Ei ihme ettei tästä tule mitään.
Sekasotoa ja oman kunnian pyyteitä täynnä koko poppoo. Typerää ja täysin ajattelematonta jupinaa koko palsta nykyisin. Mennään kuin pässi narussa jonkun uuden ihmejutun perässä ja eikä siinä sitten saada aikaan yhtään mitään muuta kuin hölinää. Ja herrat Helsingin taputtaa kätösiään. - kätteinen eeuro
HAH hah kirjoitti:
HOHhoh
Miten voi joku mennä noin halpaan?
Aina kun joku alkaa vinkumaan jostain uudesta jutusta kuten nyt vingutaan yksisilmäisesti myrkyistä niin koko poppoo on kuin ekstaasissa.
Miten hemmot voi olla noin johdateltavissa. Ei ihme ettei tästä tule mitään.
Sekasotoa ja oman kunnian pyyteitä täynnä koko poppoo. Typerää ja täysin ajattelematonta jupinaa koko palsta nykyisin. Mennään kuin pässi narussa jonkun uuden ihmejutun perässä ja eikä siinä sitten saada aikaan yhtään mitään muuta kuin hölinää. Ja herrat Helsingin taputtaa kätösiään. - vertti-eetu
HAH hah kirjoitti:
HOHhoh
Miten voi joku mennä noin halpaan?
Aina kun joku alkaa vinkumaan jostain uudesta jutusta kuten nyt vingutaan yksisilmäisesti myrkyistä niin koko poppoo on kuin ekstaasissa.
Miten hemmot voi olla noin johdateltavissa. Ei ihme ettei tästä tule mitään.
Sekasotoa ja oman kunnian pyyteitä täynnä koko poppoo. Typerää ja täysin ajattelematonta jupinaa koko palsta nykyisin. Mennään kuin pässi narussa jonkun uuden ihmejutun perässä ja eikä siinä sitten saada aikaan yhtään mitään muuta kuin hölinää. Ja herrat Helsingin taputtaa kätösiään.Tosiaankin "Miten voi joku mennä noin halpaan"?
Synteettiset aineet, synteettiset kemikaalit... myrkyt ja niiden aikaansaama lyhytaikainen "onni". "Nappeja naamaan vaan ja jokainen itseään myrkyttämään" niinkö olisi hyvä? Tai pesuaineita ja muita kemikaaleja läträämään paljain käsin. Vai nielemään kaikki sonta mitä "kiilloitetaan".
Kosmetiikka mitä hiuksiisi sekä ihollesi tälämäät ja kainaloosi suihkit.
Tupakat viinat ja muut epäterveelliset elämäntavat.
Tai hengittämään toksista myrkyllistä sisäilmaa kosteusvauriorakennuksissa "pakolla". Päiväkodit, koulut, virastot, poliisilaitokset, kirjastot, kasarmit ja lukuisat asunnot.
Kosteuskonsultti sanoi, että 80 % maamme rakennuksista on kosteusvaurioisia. Joten ei lopu työt kovin vähällä kaveriltakaan.
Homebisnes on miljoonabisnestä. Siinä voi mennä joku vaikka "halpaan".
"Halpaan" menet varsinkin silloin kun vääristelijät ja vähättelijät omaneduntavoittelussaan unohtavat sanat "terveyden vaarantaminen".
Sinun terveyden vaarantaminen, vaikkapa. Sekin on mahdollista.
Katselehan ympärillesi kahdella silmällä ja ole valppaana, ettet mene enempää halpaan. Olet nimittäin mennyt jo aikalailla. Eikä minua edes naurata. Surullinen olen puolestasi ystävä "yksisilmäinen".
Taakse ei kannata vilkuilla kun vauhti on noin kova, mutta sivuille sitäkin hanakammin. Oikiaan ja vasuriin. Ja kyllä sinne keskellekin päin on pidettävä silmänsä auki, ja nöyränä katsella mihin voi kompastua. Harha-askeleet on nykypävää politiikassakin.
Uuteen hallitukseen on saatava "sisäilmaongelmat" ja "tilaajien vastuu" rakennuskulttuuriin ja homenäytteiden ottamiseen. Tilaajien vastuu (HAH hah) mitä tuohon sanoisit järkevää lisää.
- vertti-eetu
Minä olen vertti-eetu. Nyt joku matkii minua.
- vertti-eetu, se aito
Voit olla kaveri Vertti-Eetu, mutta vertti-eetua sinusta ei tule mitenkään.
Vaatii nimittäin pikkusen kanttia pitää sanansa rehellisellä tavalla.
Sinua ei kannata kenenkään matkia. Heppaset näkyy olevan nuo ajatuksesi - vertti-eetu#
Joo pitäisi varmaan, mutta näitä ns. verttejä taitaa olla maassa niin paljon, ettei se ole varmaan paras vaihtoehto rekisteröintiin. Mutta omalla nimellä niitä ei ole kuin yksi maassamme (vain omani) ja rajojen ulkopuolella ei sitten senkään vertaa. Siis ei mikään tavallinen virtanen.
Katsellaan vielä aivan rauhassa. jos tulee yksikin tapaus vielä lisää tänne palstoille, että parani pelkästään rukouksen voimalla homeista / toksisesta myrkyllisyydestä, niin on meikän pakko nostaa käpälät ylös ja antaa periksi. On lähes mahdotonta uskoa asiaan kun "maanpäällinen" homebisneskään ei onnistu nykymyrkkyjen poistossa joka päivä.
"Ehkä kymmenen vuoden päästä" sanoi kaveri joka tekee kovasti töitä onnistumisen eteen "tämän päivän työkaluilla"."Katsellaan vielä aivan rauhassa. jos tulee yksikin tapaus vielä lisää tänne palstoille, että parani pelkästään rukouksen voimalla homeista / toksisesta myrkyllisyydestä, niin on meikän pakko nostaa käpälät ylös ja antaa periksi."
- Nosta vaan käpäläsi ylös, muttei kaikki parane silläkään. Jumala ei ole karkkiautomaatti, jolle voisi sanoa: "Tänne, tänne sitä - ja heti."
Ei Jumala ole hylännyt niitäkään, jotka eivät parane. Jumala ottaa jotkut vain aikaisemmin luokseen kuin muut. Jokaisella on jokin kuolinsyy.sanasinko kirjoitti:
"Katsellaan vielä aivan rauhassa. jos tulee yksikin tapaus vielä lisää tänne palstoille, että parani pelkästään rukouksen voimalla homeista / toksisesta myrkyllisyydestä, niin on meikän pakko nostaa käpälät ylös ja antaa periksi."
- Nosta vaan käpäläsi ylös, muttei kaikki parane silläkään. Jumala ei ole karkkiautomaatti, jolle voisi sanoa: "Tänne, tänne sitä - ja heti."
Ei Jumala ole hylännyt niitäkään, jotka eivät parane. Jumala ottaa jotkut vain aikaisemmin luokseen kuin muut. Jokaisella on jokin kuolinsyy."Jokaisella on jokin kuolinsyy."
- Hienoja, kauniita ihmisiä, jotka kaikki kuolevat...
"Me katoamme kuin uni aamun tullen, kuin ruoho, joka hetken kukoistaa,
joka vielä aamulla viheriöi mutta illaksi kuivuu ja kuihtuu pois." (Ps. 90:5-6)
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ps. 90:1&rnd=1307390278914- vertti-eetu#
Hei. Niin ja sekin, ettei myrkyt poistu elimistöstä kuin pitkällä aikavälillä ja siihen täytyy olla ehdottomasti puhdas ympäristö.
Perhanan sienet on sitten oma juttunsa. Kasvaapa ne poskionteloissa tai mahalaukussa tai suolistossa, vaarallisia ja vaikeita hoitaa. Homeista ja toksisesta myrkyllisyydestä saatuja "sieniä" , puhukoon kuka mitä uskaltaa. Minä kerron vaan sen minkä koen ja ropassani tunnen. Sekä mitä Sanasinko hätäsi keskellä yrität meille kertoa, niin pakko on minun se uskoa.
Kaikki "toisinajattelijat" ja asiantuntijoiksi itseään tituleeraavat lukekaa tuosta.
http://www.homepakolaiset.fi/
Nuo asiat vaativat muutakin kuin rukouksia.
Rukoilkaa kuitenkin se on kaunis ele Luojamme suuntaan.
Jo mooseksen ajoilta ollaan oltu "helisemässä" mikrobien kanssa jos Homeherkkä# juttuja lukee, niin sieltä tuokin selviää.
Nyt on sitten perseellään oleva rakennuskylttyyri tehnyt tepposet mitä ei enää hallitse kukaan. Ei yksikään ihminen. Näin se vaan on tosi.
Ei edes Hometalkoot vaikka kovasti yrittää. Toivoa saa jokainen, että onnistuvat.
Voimia Sanasinko ja Homeherkkä#. Oikeaa "vakaumusta" kuitenkin kunnioitan ja sitäkin tarvitaan. - vertti-eetu#
sanasinko kirjoitti:
"Katsellaan vielä aivan rauhassa. jos tulee yksikin tapaus vielä lisää tänne palstoille, että parani pelkästään rukouksen voimalla homeista / toksisesta myrkyllisyydestä, niin on meikän pakko nostaa käpälät ylös ja antaa periksi."
- Nosta vaan käpäläsi ylös, muttei kaikki parane silläkään. Jumala ei ole karkkiautomaatti, jolle voisi sanoa: "Tänne, tänne sitä - ja heti."
Ei Jumala ole hylännyt niitäkään, jotka eivät parane. Jumala ottaa jotkut vain aikaisemmin luokseen kuin muut. Jokaisella on jokin kuolinsyy.Kyllä tämä kokemus on ollut poikeuksellinen ja ilman tätä elämäni olisi ollut liian helppoa. Nyt on kuitenkin motiivia tehdä jotain, ettei jälkipolvi koe aivan kaikkea samaa. Sekin olisi jo jotain jos pääsisivät selville vesille yhdellä muutolla.
vertti-eetu# kirjoitti:
Hei. Niin ja sekin, ettei myrkyt poistu elimistöstä kuin pitkällä aikavälillä ja siihen täytyy olla ehdottomasti puhdas ympäristö.
Perhanan sienet on sitten oma juttunsa. Kasvaapa ne poskionteloissa tai mahalaukussa tai suolistossa, vaarallisia ja vaikeita hoitaa. Homeista ja toksisesta myrkyllisyydestä saatuja "sieniä" , puhukoon kuka mitä uskaltaa. Minä kerron vaan sen minkä koen ja ropassani tunnen. Sekä mitä Sanasinko hätäsi keskellä yrität meille kertoa, niin pakko on minun se uskoa.
Kaikki "toisinajattelijat" ja asiantuntijoiksi itseään tituleeraavat lukekaa tuosta.
http://www.homepakolaiset.fi/
Nuo asiat vaativat muutakin kuin rukouksia.
Rukoilkaa kuitenkin se on kaunis ele Luojamme suuntaan.
Jo mooseksen ajoilta ollaan oltu "helisemässä" mikrobien kanssa jos Homeherkkä# juttuja lukee, niin sieltä tuokin selviää.
Nyt on sitten perseellään oleva rakennuskylttyyri tehnyt tepposet mitä ei enää hallitse kukaan. Ei yksikään ihminen. Näin se vaan on tosi.
Ei edes Hometalkoot vaikka kovasti yrittää. Toivoa saa jokainen, että onnistuvat.
Voimia Sanasinko ja Homeherkkä#. Oikeaa "vakaumusta" kuitenkin kunnioitan ja sitäkin tarvitaan."Sekä mitä Sanasinko hätäsi keskellä yrität meille kertoa, niin pakko on minun se uskoa."
- Täytyisi olla aika paljon pokkaa, jos valehtelisi jostain niin monta kertaa kuin itse olen kokemuksistani kertonut. Totuudesta on vaan niin hirveän helppo puhua.
Minulla on periaate, ettei kaikesta tarvitse kertoa - on olemassa yksityisasioitakin, mutta sen mitä kertoo, sen täytyy olla totta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644