Onko hometta vihanneksissa

nyt mänöö lujaa

5

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homeherkkä#

      No saksalaisten terveydestä vastaavalla TERVEYSeliittiporukalla meni "tosilujaa", kun he alkoivat pitää syypäänä pohjoissaksalaisten ja tuolla alueela vierailevien turistien ehec-bakteerisairastumisiin espanialaisia kurkkuja tietäen jo siinä vaiheessa ettei yksikään espanialainen ollut sairastunut heidän maassaan kasvatettujen kurkkujen syömisestä millään tavoin.

      Kun ehec-KOLIbatkeerialtistuksen syyksi on nyt paljastunut papuidunversoja tuottava saksalainen LUOMUTILA, niin odotan seuraavaksi saksalaisen TERVEYSeliittiporukan selvitystä ehec-bakteeriesiintymisen syistä koskien tuota yksittäistä LUOMUtilaa, eli onko ehec-bateerisaastumisen syynä ollut heidän käytämänsä kasteluvesi, eloperäinen lannoite, papusiementen viljelijät, mikä papusiemenlajike on kyseessä, jne.

      Kun kyselet nimimerkki "nyt männöö lujaa" onko hometta vihanneksissa, niin koska USA:lainen biofyyysikko/sofysiolyytikko Hulda Clark totesi jo vuosikymmeniä sitten jokaisella kasvilla olevan omat homeensa (NYKYtiedeFAKTANA homelajeja on noin 100 000 eri lajia), niin tottakai homeet kera muiden maaperämikrobien alkavat muuntaa mullaksi vanhentuneita tai ei-oikein säilytettyjä vihanneksiakin.

    • Kiitos linkistä, tosi mielenkiintoinen blogikirjoitus, jonka lukeminen vielä kesken.

      • Poimin blogikirjoituksesta seuraavan, lukekaapa.

        Lainaus:

        On tuskin sattumaa, että e. coli -paniikki puhkesi vain kolme viikkoa sen jälkeen, kun EU hankaloitti oleellisesti Codex alimentarius -säädöksillään (THMPD-direktiivi, vitamiini- ja ravintolisäsäännökset) yrttien ja lääkinnällisten kasvien saatavuutta alueellaan. Luonnollisesti perusteena oli se, että luonnontuotteet eivät ole ”tutkittuja”, ja että ”säännöstöjä piti yhtenäistää”. Lääkejätit eivät tietenkään maksa luonnosta saatavien tuotteiden turvallisuustestejä, koska eivät voi hyötyä niistä patentoimalla. Häiritsevä kilpailu on aina hyvä pelata pois tieltä sopivalla lainsäädännöllä.

        On huomionarvoista, että Yhdysvalloissa tapahtui aivan samoin: Lääke- ja elintarviketurvallisuuslaitos FDA runnoi e. coli -bakteerilöydösten varjolla läpi oman ”elintarviketurvallisuussäädösten ajantasaistamislakinsa”, jonka nojalla laitos käytännössä kielsi pienet perheviljelmät. Pelokkaat ihmiset saadaan hyväksymään lähes miten hirmuvaltaiset lait tahansa, eikä ruoalla pelotteluun tarvita paljoa: laitos vain laatii suurille uutistoimituksille tiedonannon, joka leviää hetkessä joka puolelle.

        Geenimuunneltuja tuotteita valmistavat yritykset kuuluvat lääketehtaiden ohella selviin hyötyjiin.

        Entä miksi Espanjasta tuli heti epäilty e. coli -bakteerien alkuperämaa? Wikileaks-sivuston paljastamista sähkeistä käy ilmi, että Espanja vastusti jyrkästi gm-tuotteiden kasvattamista omalla alueellaan, vaikka Yhdysvaltain hallitus painosti Espanjaa, uhkailuilla höystäen, hyväksymään geenimuunnellut lajikkeet. Ei vaadi paljoa mielikuvista arvata, miten Espanjan itsepäisyys kostautui juuri näin, ja sikäläiset vihannesviljelijät saavat nyt kärsiä.


        Motiivi, keinot ja miten ruoasta tulee ase

        Kenellä saattaisi olla hallussaan mittavat määrät erilaisia antibiootteja, vaadittavat laboratoriot ja muut resurssit viljellä tuhansittain erilaisia bakteeriviljelmiä? Lääketehtailla. Lääketehtaat ovat myös toisella tapaa avainasemassa: ne itse hyötyvät tällaisista hyökkäyksistä – niillä on keinot ja motiivi tällaisten hyökkäysten suorittamiseen. Tietenkin myös terveysviranomaisilla on tarvittava välineistö, jolla tehdä bakteerikokeita ja -jalostusta, vaikkakin niillä itsellään ei välttämättä ole suoraa motiivia toteuttaa tämänkaltaisia hyökkäyksiä.

        Piditpä lääkejättien osallisuutta salaliittoteoriana tai et, on selvää, että on alkamassa uusi aikakausi, jona alkavat levitä kaikenlaiset superpöpöt, joihin eivät tehoa mitkään lääketehtaiden antibiootit. Koska kyseiset e. coli -bakteerit ovat helposti hoidettavissa kolloidisella hopealla, FDA ja muutkin maailman terveysviranomaiset ovat tehneet jatkuvia hyökkäyksiä kolloidista hopeaa valmistavia yrityksiä vastaan. Ei juuri ole hyötyä sairastuttaa suuria määriä ihmisiä, jos näillä on käytettävissään luonnollinen antibiootti, joka todella toimii. Siksi kolloidinen hopea on saatava pois näkyvistä ja ulottuvilta.

        On myös hyvin luultavaa, että e. coli -tartunnat voidaan hoitaa yhdistelemällä erilaisia luonnollisia laajakirjoisia antibiootteja kuten valkosipulia, inkivääriä, sipulia ja lääkeyrttejä. Myös probiooteilla voidaan tasapainottaa ruoansulatuskanavan mikrobikannat ja häätää sinne mahdollisesti kulkeutuvat e. coli -bakteerit. Terveen immuunijärjestelmän ja hyvässä kunnossa olevan ruoansulatuskanavan yhdistelmä voi jo sinänsä onnistua torjumaan haitalliset bakteeritartunnat, ja siksipä lääkeyritykset ja lääkärikunta eivät halua kansalaisten tietävän sitä. Heille on paljon tuottoisampaa ”hoitaa” eli rahastaa vuoteeseen tuomittua, avutonta uhria, joka ei tiedä vaihtoehdoista joilla parantua ja päästä uhrin asemasta.

        Mikä sen houkuttelevampaa kuin aiheuttaa itse ongelmat, jotka saa sitten liiketaloudellisesti myönteisellä tavalla ”ratkaista” myymällä ”hoitoja”, joiden ei ole tarkoituskaan päästää potilaita paranemaan?

        E. coli tappaa siis tietämättömyyden takia eikä siksi, etteikö sen torjumiseksi olisi jo nyt täysin toimivia konsteja. Lukija päättäköön itse, millaista agendaa tai agendojen yhdistelmää ruokamyrkyttäjät seuraavat, mutta varmaa on, että ruokien saastuttaminen oli tahallista ja vaati vaativaa bio-osaamista.

        http://anjaseitakumpu.puheenvuoro.uusisuomi.fi/75356-euroopan-ehec-tartunnat-e-coli-bakteeri-jalostettu-tappamaan


      • sanasinko kirjoitti:

        Poimin blogikirjoituksesta seuraavan, lukekaapa.

        Lainaus:

        On tuskin sattumaa, että e. coli -paniikki puhkesi vain kolme viikkoa sen jälkeen, kun EU hankaloitti oleellisesti Codex alimentarius -säädöksillään (THMPD-direktiivi, vitamiini- ja ravintolisäsäännökset) yrttien ja lääkinnällisten kasvien saatavuutta alueellaan. Luonnollisesti perusteena oli se, että luonnontuotteet eivät ole ”tutkittuja”, ja että ”säännöstöjä piti yhtenäistää”. Lääkejätit eivät tietenkään maksa luonnosta saatavien tuotteiden turvallisuustestejä, koska eivät voi hyötyä niistä patentoimalla. Häiritsevä kilpailu on aina hyvä pelata pois tieltä sopivalla lainsäädännöllä.

        On huomionarvoista, että Yhdysvalloissa tapahtui aivan samoin: Lääke- ja elintarviketurvallisuuslaitos FDA runnoi e. coli -bakteerilöydösten varjolla läpi oman ”elintarviketurvallisuussäädösten ajantasaistamislakinsa”, jonka nojalla laitos käytännössä kielsi pienet perheviljelmät. Pelokkaat ihmiset saadaan hyväksymään lähes miten hirmuvaltaiset lait tahansa, eikä ruoalla pelotteluun tarvita paljoa: laitos vain laatii suurille uutistoimituksille tiedonannon, joka leviää hetkessä joka puolelle.

        Geenimuunneltuja tuotteita valmistavat yritykset kuuluvat lääketehtaiden ohella selviin hyötyjiin.

        Entä miksi Espanjasta tuli heti epäilty e. coli -bakteerien alkuperämaa? Wikileaks-sivuston paljastamista sähkeistä käy ilmi, että Espanja vastusti jyrkästi gm-tuotteiden kasvattamista omalla alueellaan, vaikka Yhdysvaltain hallitus painosti Espanjaa, uhkailuilla höystäen, hyväksymään geenimuunnellut lajikkeet. Ei vaadi paljoa mielikuvista arvata, miten Espanjan itsepäisyys kostautui juuri näin, ja sikäläiset vihannesviljelijät saavat nyt kärsiä.


        Motiivi, keinot ja miten ruoasta tulee ase

        Kenellä saattaisi olla hallussaan mittavat määrät erilaisia antibiootteja, vaadittavat laboratoriot ja muut resurssit viljellä tuhansittain erilaisia bakteeriviljelmiä? Lääketehtailla. Lääketehtaat ovat myös toisella tapaa avainasemassa: ne itse hyötyvät tällaisista hyökkäyksistä – niillä on keinot ja motiivi tällaisten hyökkäysten suorittamiseen. Tietenkin myös terveysviranomaisilla on tarvittava välineistö, jolla tehdä bakteerikokeita ja -jalostusta, vaikkakin niillä itsellään ei välttämättä ole suoraa motiivia toteuttaa tämänkaltaisia hyökkäyksiä.

        Piditpä lääkejättien osallisuutta salaliittoteoriana tai et, on selvää, että on alkamassa uusi aikakausi, jona alkavat levitä kaikenlaiset superpöpöt, joihin eivät tehoa mitkään lääketehtaiden antibiootit. Koska kyseiset e. coli -bakteerit ovat helposti hoidettavissa kolloidisella hopealla, FDA ja muutkin maailman terveysviranomaiset ovat tehneet jatkuvia hyökkäyksiä kolloidista hopeaa valmistavia yrityksiä vastaan. Ei juuri ole hyötyä sairastuttaa suuria määriä ihmisiä, jos näillä on käytettävissään luonnollinen antibiootti, joka todella toimii. Siksi kolloidinen hopea on saatava pois näkyvistä ja ulottuvilta.

        On myös hyvin luultavaa, että e. coli -tartunnat voidaan hoitaa yhdistelemällä erilaisia luonnollisia laajakirjoisia antibiootteja kuten valkosipulia, inkivääriä, sipulia ja lääkeyrttejä. Myös probiooteilla voidaan tasapainottaa ruoansulatuskanavan mikrobikannat ja häätää sinne mahdollisesti kulkeutuvat e. coli -bakteerit. Terveen immuunijärjestelmän ja hyvässä kunnossa olevan ruoansulatuskanavan yhdistelmä voi jo sinänsä onnistua torjumaan haitalliset bakteeritartunnat, ja siksipä lääkeyritykset ja lääkärikunta eivät halua kansalaisten tietävän sitä. Heille on paljon tuottoisampaa ”hoitaa” eli rahastaa vuoteeseen tuomittua, avutonta uhria, joka ei tiedä vaihtoehdoista joilla parantua ja päästä uhrin asemasta.

        Mikä sen houkuttelevampaa kuin aiheuttaa itse ongelmat, jotka saa sitten liiketaloudellisesti myönteisellä tavalla ”ratkaista” myymällä ”hoitoja”, joiden ei ole tarkoituskaan päästää potilaita paranemaan?

        E. coli tappaa siis tietämättömyyden takia eikä siksi, etteikö sen torjumiseksi olisi jo nyt täysin toimivia konsteja. Lukija päättäköön itse, millaista agendaa tai agendojen yhdistelmää ruokamyrkyttäjät seuraavat, mutta varmaa on, että ruokien saastuttaminen oli tahallista ja vaati vaativaa bio-osaamista.

        http://anjaseitakumpu.puheenvuoro.uusisuomi.fi/75356-euroopan-ehec-tartunnat-e-coli-bakteeri-jalostettu-tappamaan

        Poimin sitaatista vielä tämän kohdan. Lainaus:

        Koska kyseiset e. coli -bakteerit ovat helposti hoidettavissa kolloidisella hopealla, FDA ja muutkin maailman terveysviranomaiset ovat tehneet jatkuvia hyökkäyksiä kolloidista hopeaa valmistavia yrityksiä vastaan. Ei juuri ole hyötyä sairastuttaa suuria määriä ihmisiä, jos näillä on käytettävissään luonnollinen antibiootti, joka todella toimii. Siksi kolloidinen hopea on saatava pois näkyvistä ja ulottuvilta.

        http://anjaseitakumpu.puheenvuoro.uusisuomi.fi/75356-euroopan-ehec-tartunnat-e-coli-bakteeri-jalostettu-tappamaan

        o o o

        Muistin virkistämiseksi vielä, mikä oli kolloidisen hopean kohtalo avaamassani ketjussa täälläkin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9511597

        Vaan täältä ei tullakaan poistelemaan enää mitään:

        http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=84


      • sanasinko kirjoitti:

        Poimin sitaatista vielä tämän kohdan. Lainaus:

        Koska kyseiset e. coli -bakteerit ovat helposti hoidettavissa kolloidisella hopealla, FDA ja muutkin maailman terveysviranomaiset ovat tehneet jatkuvia hyökkäyksiä kolloidista hopeaa valmistavia yrityksiä vastaan. Ei juuri ole hyötyä sairastuttaa suuria määriä ihmisiä, jos näillä on käytettävissään luonnollinen antibiootti, joka todella toimii. Siksi kolloidinen hopea on saatava pois näkyvistä ja ulottuvilta.

        http://anjaseitakumpu.puheenvuoro.uusisuomi.fi/75356-euroopan-ehec-tartunnat-e-coli-bakteeri-jalostettu-tappamaan

        o o o

        Muistin virkistämiseksi vielä, mikä oli kolloidisen hopean kohtalo avaamassani ketjussa täälläkin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9511597

        Vaan täältä ei tullakaan poistelemaan enää mitään:

        http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=84

        "-- FDA ja muutkin maailman terveysviranomaiset ovat tehneet jatkuvia hyökkäyksiä --"

        Miten likaista peliä nuo pelaavat, katsokaa ja todetkaa itse:

        http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=436


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe