Vapaa kuvaus

olen isonpuoleinen porttugalissa asuva suomalainen karpaasi.olen ollut 20 vuotta tassa vapaan viinin ja katollisten tiukkapipojen maassa.taalla kaikki tuntee minut ja mina en tunne ketaan.olen hierojana yhdessa isoimmista hotelleista healt clubissa pohjois portugalissa.ja jos joku ihmettelee missa on aakkosten viimmeiset pisteet o ja a.tama on uusi juttu mulle,meinaan tietokone mutta nyt kriisin takia on niin paljon vapaa-aikaa,etta aattelin ottaa taman ajan kuluksi.muistaahan tassa samalla suomen kielta. etta terve vaan ja nakemisiin. Suosikkibändit/artistit: kaikki ruokainen Suosikkileffat: Ennustus, manaaja, Uuno Turhapuro Lempikirjat: remo Vapaa-aikanani: Puntit, uinti, rullaluistelu, matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Tunisia, Egypti Katson tv:stä mieluiten: 24, Sarjoja, filmit Kotieläimet: itikoita En pidä: itikoista, maanantaista, kylmista aamuista Ruoka & juoma: lihapullat, kebab, piimä, letut chilitaytteella.vesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: tammelan kansakoulu,kalevan kansalaiskoulu,pirkanmaan ammattikoulu,urheilu opisto Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: paramedico,hieroja Ase tai siviilipalvelus: 4 erillinen autokomppania Yhdistykset/kerhot: urhelu seuroja monta Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia Skype: repakulmala Messenger: [email protected] Hakusanat: Matkailu, tanssit, kesäilta, valssit, tangot, merivesi

Aloituksia

0

Kommenttia

1

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit