Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina, he olivat mm. kisaamassa Hyroxissa viikonloppuna.
Nyt Matias Petäistö yllättää ja tekee uuden aluevaltauksen televisiossa. Tätä et olisi ehkä uskonut...
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/erikoisjoukot-karpaasi-matias-petaisto-yllattaa-uusi-aluevaltaus-tv-ssa-ei-ole-sita-mita-luulisi?s24
Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

34
1881
Vastaukset
- Anonyymi00001
Janne Ahosesta on näköjään tullut uusi Niko Saarinen,kiertää jokaisen tosi tv:n.
- Anonyymi00002
Yököttää noi samat pärstät. Niin tääkin Janne Ahonen. Mitä valtausta toi on Matiakselta, jos osallistuu tähän ohjelmaan?
- Anonyymi00003
Television valtausta,niinkuin kaikilla tositv "tähdillä"
- Anonyymi00004
Lisää vaan noita sopansotkemis ja taikinanvatkaamis ohjelmia.
Tietenkin samoilla julkkistyrkyillä höystettyinä.
Ja sokerina pohjalla juontajana taas tekoipirtee Susanna Laine. - Anonyymi00005
Ketä pitäs kiinnostaa...
- Anonyymi00007
Annoitte erikoisjoukoissa liikaa löysää burbeessa ja muissa "jumpissa" Marttinalle.Huvitti hänen omat välispiikkit,kuinka on kova mimmi ja muka sekopää.Tosi pehmeä näytti olevan,päästettiin liian helpolla.Epäpuhtaista suorituksista olisi pitänyt tulla lisätoistoja,ei vakuuttanut.Olikohan "kouluttajalla" oma lehmä ojassa...
- Anonyymi00008
No tottakai. Yhteistyö petäistön kanssa oli jo kuvausten aikaan taputeltu, niin pitihän sitä näkyvyyttä tulevalle valmistella jo silloin😉
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No tottakai. Yhteistyö petäistön kanssa oli jo kuvausten aikaan taputeltu, niin pitihän sitä näkyvyyttä tulevalle valmistella jo silloin😉
Petäistö kylläkin tapaili aivan toista naista kuvausten aikaan eivätkä olleet Martinan kanssa ollenkaan tuttuja ennen ohjelmaa. Ettei taas totuus unohtuisi! Petäistö oli kuulkaas aivan teidänlaisinne haukkujien juttujen varassa, ja tietenkin myös Martinasta ilkeämielisiä ja vähätteleviä juttuja tehneiden toimittajien varassa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Petäistö kylläkin tapaili aivan toista naista kuvausten aikaan eivätkä olleet Martinan kanssa ollenkaan tuttuja ennen ohjelmaa. Ettei taas totuus unohtuisi! Petäistö oli kuulkaas aivan teidänlaisinne haukkujien juttujen varassa, ja tietenkin myös Martinasta ilkeämielisiä ja vähätteleviä juttuja tehneiden toimittajien varassa.
Ai jaa, pidät petäistöä näköjään tyyppinä,joka tuomitsee juorujen yms perusteella. Ok
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ai jaa, pidät petäistöä näköjään tyyppinä,joka tuomitsee juorujen yms perusteella. Ok
Mielestäni se oli Knutti joka ilkeästi Martinasta sanoi, mm. iästä ja mistä sellainen käsitys että tulistuu helposti? Sitähän ne yrittivät saada aikaan Martinalle että menettäisi hermonsa ja jopa niin että panivat aiheettomasti yöksi nukkumaan makuupussiin asfaltille.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mielestäni se oli Knutti joka ilkeästi Martinasta sanoi, mm. iästä ja mistä sellainen käsitys että tulistuu helposti? Sitähän ne yrittivät saada aikaan Martinalle että menettäisi hermonsa ja jopa niin että panivat aiheettomasti yöksi nukkumaan makuupussiin asfaltille.
Tuo Knuti sanominen pisti silmään aloituspalaverissa missä kävivät läpi osallistujia.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mielestäni se oli Knutti joka ilkeästi Martinasta sanoi, mm. iästä ja mistä sellainen käsitys että tulistuu helposti? Sitähän ne yrittivät saada aikaan Martinalle että menettäisi hermonsa ja jopa niin että panivat aiheettomasti yöksi nukkumaan makuupussiin asfaltille.
Olen nähnyt monia kommentteja että Martinaa kyykytetään enemmän kuin muita. Ehkä Martinakin sen huomasi ja varmasti jonkin verran vaikutti takaraivossa että täälläkin joutuu taas kiusatuksi. Martinalla on paljon patoutumia koska pitää kaikki sisällään mutta ehkä nyt on oppinut että ei kaikkia asioita tarvi pitää sisällään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen nähnyt monia kommentteja että Martinaa kyykytetään enemmän kuin muita. Ehkä Martinakin sen huomasi ja varmasti jonkin verran vaikutti takaraivossa että täälläkin joutuu taas kiusatuksi. Martinalla on paljon patoutumia koska pitää kaikki sisällään mutta ehkä nyt on oppinut että ei kaikkia asioita tarvi pitää sisällään.
Martinalla oli vielä siihen aikaan meneillään parisuhdekriisi ja sitten vasta lokakuussa kertoi että yrittivät vielä saada suhteen toimimaan. Tuo kriisihän oli alkanut jo keväällä kun Martina ensin päätti perua suunnitellut häät.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mielestäni se oli Knutti joka ilkeästi Martinasta sanoi, mm. iästä ja mistä sellainen käsitys että tulistuu helposti? Sitähän ne yrittivät saada aikaan Martinalle että menettäisi hermonsa ja jopa niin että panivat aiheettomasti yöksi nukkumaan makuupussiin asfaltille.
Sitähän Martinaa keskustelupalstoilla mustamaalaavat hokevat vielä tänä päivänäkin koska on kaksi kertaa hermostunut häntä pitkään kiusanneille naikkosille ja tukistanut. Siis naisellisesti vain antanut tukkapöllyä. Toinen tapaus vuonna 2008 ja toinen vuonna 2017 eli on todellakin jo aikaa. Ja toinen Berg ja toinen Belorf eli siitäkin fiksummat voivat tehdä johtopäätöksen että minkälaiset naiset kyseessä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sitähän Martinaa keskustelupalstoilla mustamaalaavat hokevat vielä tänä päivänäkin koska on kaksi kertaa hermostunut häntä pitkään kiusanneille naikkosille ja tukistanut. Siis naisellisesti vain antanut tukkapöllyä. Toinen tapaus vuonna 2008 ja toinen vuonna 2017 eli on todellakin jo aikaa. Ja toinen Berg ja toinen Belorf eli siitäkin fiksummat voivat tehdä johtopäätöksen että minkälaiset naiset kyseessä.
Fiksu ei käy käsiksi. Piste.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen nähnyt monia kommentteja että Martinaa kyykytetään enemmän kuin muita. Ehkä Martinakin sen huomasi ja varmasti jonkin verran vaikutti takaraivossa että täälläkin joutuu taas kiusatuksi. Martinalla on paljon patoutumia koska pitää kaikki sisällään mutta ehkä nyt on oppinut että ei kaikkia asioita tarvi pitää sisällään.
07:48. Ulkonäköä hoitaa, fyysistä kuntoa hoitaa, mutta henkinen kunto retuperällä niinkö? Se, jos ihminen patoaa kaiken kielteisen sisälle eikä käsittele niitä, kertoo, että avun tarve on suuri. Jos ei osaa käsitellä tunteitaan, on se opteltava. En tiedä Martinan lapsuudesta ja kasvatuksesta, mutta tunteiden kieltäminen on usein seurausta siitä, että on lapsena kokenut ettei niitä saa näyttää. Tuo on pitkäkestoisen terapian paikka. Jos on noin paha tilanne, ei mene itsestään ohi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Martinalla oli vielä siihen aikaan meneillään parisuhdekriisi ja sitten vasta lokakuussa kertoi että yrittivät vielä saada suhteen toimimaan. Tuo kriisihän oli alkanut jo keväällä kun Martina ensin päätti perua suunnitellut häät.
Meni kriisissä kuitenkin tv ohjelmaan. Että se siitä
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
07:48. Ulkonäköä hoitaa, fyysistä kuntoa hoitaa, mutta henkinen kunto retuperällä niinkö? Se, jos ihminen patoaa kaiken kielteisen sisälle eikä käsittele niitä, kertoo, että avun tarve on suuri. Jos ei osaa käsitellä tunteitaan, on se opteltava. En tiedä Martinan lapsuudesta ja kasvatuksesta, mutta tunteiden kieltäminen on usein seurausta siitä, että on lapsena kokenut ettei niitä saa näyttää. Tuo on pitkäkestoisen terapian paikka. Jos on noin paha tilanne, ei mene itsestään ohi.
Näitä juttuja kun täällä lukee, olen täysin vakuuttunut että kommentoijat ihan itse tarvitsee sitä terapiaa. Vai onko tämä sinun lähiterapiaa eli hoidat itseäsi näillä pitkillä selostuksilla?
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Fiksu ei käy käsiksi. Piste.
Sofia Belorf ja Sonja Aieollo on esimerkiksi käyneet astalon kanssa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näitä juttuja kun täällä lukee, olen täysin vakuuttunut että kommentoijat ihan itse tarvitsee sitä terapiaa. Vai onko tämä sinun lähiterapiaa eli hoidat itseäsi näillä pitkillä selostuksilla?
Tuo Martinan vainoaja on todella pirullinen akka. Se tarttuu kaikkeen ja kääntää ne Martinaa ja Martinan äitiäkin vastaan. Kenenkähän exä tuo vainoaja on?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuo Martinan vainoaja on todella pirullinen akka. Se tarttuu kaikkeen ja kääntää ne Martinaa ja Martinan äitiäkin vastaan. Kenenkähän exä tuo vainoaja on?
Uskokaa nyt että se on toinen noista tukistetuista!
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Uskokaa nyt että se on toinen noista tukistetuista!
Molemmat on samantyylisä kuin tuo vainoja eli voi olla että molemmatkin tukistetut on asialla edelleen Martinan kimpussa, kuten jo aikojen alussa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Molemmat on samantyylisä kuin tuo vainoja eli voi olla että molemmatkin tukistetut on asialla edelleen Martinan kimpussa, kuten jo aikojen alussa.
Nyt voi taas sanoa että katsokaan tuota Martinan pitkäaikaisen vainoajan toimintaa niin käsitätte minkälaiset naikkoset ne oli joita Martina tukisti. Siksi ymmärtääkin että tukisti koska eihän noille tuollaisille puhe auttanut. Nehän vain innostuu vastustuksesta. Ensimmäinen tukistettu oli sitten silloisen poikaystävänsä exän kimpussa ja oli vain tälle sanonut että haasta käräjille. Aivan kuin olisi halunnut päästä käräjille?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nyt voi taas sanoa että katsokaan tuota Martinan pitkäaikaisen vainoajan toimintaa niin käsitätte minkälaiset naikkoset ne oli joita Martina tukisti. Siksi ymmärtääkin että tukisti koska eihän noille tuollaisille puhe auttanut. Nehän vain innostuu vastustuksesta. Ensimmäinen tukistettu oli sitten silloisen poikaystävänsä exän kimpussa ja oli vain tälle sanonut että haasta käräjille. Aivan kuin olisi halunnut päästä käräjille?
Ja katsokaa kuinka Sofia haukkuu kaikki ihmiset ja kuinka katkera se nytkin on ex-miehilleen ja niiden kanssa "väkisin lisääntyville" naisille. Sofiakin on pitkävihainen ja kaikki johtuu pelkästä kateudesta mutta myös luonne on todella ilkeä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nyt voi taas sanoa että katsokaan tuota Martinan pitkäaikaisen vainoajan toimintaa niin käsitätte minkälaiset naikkoset ne oli joita Martina tukisti. Siksi ymmärtääkin että tukisti koska eihän noille tuollaisille puhe auttanut. Nehän vain innostuu vastustuksesta. Ensimmäinen tukistettu oli sitten silloisen poikaystävänsä exän kimpussa ja oli vain tälle sanonut että haasta käräjille. Aivan kuin olisi halunnut päästä käräjille?
Taisi yrittää että se poikaystävän exä ärsyyntyisi tarpeeksi että saisi jonkun syyn tehdä rikosilmoitus ja hakea lähestymiskieltoa?
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuo Martinan vainoaja on todella pirullinen akka. Se tarttuu kaikkeen ja kääntää ne Martinaa ja Martinan äitiäkin vastaan. Kenenkähän exä tuo vainoaja on?
No se on vanhempi naisihminen ja toisessa ketjussa kirjoitetaan että on tehty tutkimus että kynsilakka on myrkyllistä ja leviää kehoon. Siksi se on niin myrkyllinen ihminen koska naisena ikänsä käyttänyt kynsilakkaa ja myrkky levinnyt kehoon.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näitä juttuja kun täällä lukee, olen täysin vakuuttunut että kommentoijat ihan itse tarvitsee sitä terapiaa. Vai onko tämä sinun lähiterapiaa eli hoidat itseäsi näillä pitkillä selostuksilla?
Osui näköjään kuitenkin sun hermoon eli tiedät kommentissa olevan asiaa
- Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sofia Belorf ja Sonja Aieollo on esimerkiksi käyneet astalon kanssa.
Sanoin fiksu ei käy käsiksi. Piste.
- Anonyymi00030
Ihmiset elävät somemaailmassa seuraamassa muiden elämää ja TV-ohjelmien kautta. Ihan kauhistuttaa. Oma elämä nähtävästi eletään muita tarkkaillen.
- Anonyymi00031
Martinan kanssa olisi somaa olla.
Ei tarttis, kun yskäistä nii olis pöksyt kintuissa ja muna pesässä.
Ja eikku nauttis ja tyhjentäs kassit.- Anonyymi00033
Nam. Mut kun ei se onnistu 😎.
- Anonyymi00032
Petäjistö on näitä puhemiehiä. 3600m cooper edelleen toteennäyttämättä. Näyttää ihan neanderthalilaiselta myös.
- Anonyymi00034
Onko Martinan kanssa yhteinen ominaisuus toi, että puheen tasolla vaikka mitä. Toteus toista.
- Anonyymi00035
Onko uus miljonääri rakas napattu, aika näyttää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907512Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216247Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604377Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333014Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh221838Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1681362- 1111358
Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676