Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

34

1881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Janne Ahosesta on näköjään tullut uusi Niko Saarinen,kiertää jokaisen tosi tv:n.

      • Anonyymi00002

        Yököttää noi samat pärstät. Niin tääkin Janne Ahonen. Mitä valtausta toi on Matiakselta, jos osallistuu tähän ohjelmaan?


    • Anonyymi00003

      Television valtausta,niinkuin kaikilla tositv "tähdillä"

    • Anonyymi00004

      Lisää vaan noita sopansotkemis ja taikinanvatkaamis ohjelmia.
      Tietenkin samoilla julkkistyrkyillä höystettyinä.
      Ja sokerina pohjalla juontajana taas tekoipirtee Susanna Laine.

    • Anonyymi00005

      Ketä pitäs kiinnostaa...

    • Anonyymi00007

      Annoitte erikoisjoukoissa liikaa löysää burbeessa ja muissa "jumpissa" Marttinalle.Huvitti hänen omat välispiikkit,kuinka on kova mimmi ja muka sekopää.Tosi pehmeä näytti olevan,päästettiin liian helpolla.Epäpuhtaista suorituksista olisi pitänyt tulla lisätoistoja,ei vakuuttanut.Olikohan "kouluttajalla" oma lehmä ojassa...

      • Anonyymi00008

        No tottakai. Yhteistyö petäistön kanssa oli jo kuvausten aikaan taputeltu, niin pitihän sitä näkyvyyttä tulevalle valmistella jo silloin😉


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        No tottakai. Yhteistyö petäistön kanssa oli jo kuvausten aikaan taputeltu, niin pitihän sitä näkyvyyttä tulevalle valmistella jo silloin😉

        Petäistö kylläkin tapaili aivan toista naista kuvausten aikaan eivätkä olleet Martinan kanssa ollenkaan tuttuja ennen ohjelmaa. Ettei taas totuus unohtuisi! Petäistö oli kuulkaas aivan teidänlaisinne haukkujien juttujen varassa, ja tietenkin myös Martinasta ilkeämielisiä ja vähätteleviä juttuja tehneiden toimittajien varassa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Petäistö kylläkin tapaili aivan toista naista kuvausten aikaan eivätkä olleet Martinan kanssa ollenkaan tuttuja ennen ohjelmaa. Ettei taas totuus unohtuisi! Petäistö oli kuulkaas aivan teidänlaisinne haukkujien juttujen varassa, ja tietenkin myös Martinasta ilkeämielisiä ja vähätteleviä juttuja tehneiden toimittajien varassa.

        Ai jaa, pidät petäistöä näköjään tyyppinä,joka tuomitsee juorujen yms perusteella. Ok


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ai jaa, pidät petäistöä näköjään tyyppinä,joka tuomitsee juorujen yms perusteella. Ok

        Mielestäni se oli Knutti joka ilkeästi Martinasta sanoi, mm. iästä ja mistä sellainen käsitys että tulistuu helposti? Sitähän ne yrittivät saada aikaan Martinalle että menettäisi hermonsa ja jopa niin että panivat aiheettomasti yöksi nukkumaan makuupussiin asfaltille.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mielestäni se oli Knutti joka ilkeästi Martinasta sanoi, mm. iästä ja mistä sellainen käsitys että tulistuu helposti? Sitähän ne yrittivät saada aikaan Martinalle että menettäisi hermonsa ja jopa niin että panivat aiheettomasti yöksi nukkumaan makuupussiin asfaltille.

        Tuo Knuti sanominen pisti silmään aloituspalaverissa missä kävivät läpi osallistujia.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mielestäni se oli Knutti joka ilkeästi Martinasta sanoi, mm. iästä ja mistä sellainen käsitys että tulistuu helposti? Sitähän ne yrittivät saada aikaan Martinalle että menettäisi hermonsa ja jopa niin että panivat aiheettomasti yöksi nukkumaan makuupussiin asfaltille.

        Olen nähnyt monia kommentteja että Martinaa kyykytetään enemmän kuin muita. Ehkä Martinakin sen huomasi ja varmasti jonkin verran vaikutti takaraivossa että täälläkin joutuu taas kiusatuksi. Martinalla on paljon patoutumia koska pitää kaikki sisällään mutta ehkä nyt on oppinut että ei kaikkia asioita tarvi pitää sisällään.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Olen nähnyt monia kommentteja että Martinaa kyykytetään enemmän kuin muita. Ehkä Martinakin sen huomasi ja varmasti jonkin verran vaikutti takaraivossa että täälläkin joutuu taas kiusatuksi. Martinalla on paljon patoutumia koska pitää kaikki sisällään mutta ehkä nyt on oppinut että ei kaikkia asioita tarvi pitää sisällään.

        Martinalla oli vielä siihen aikaan meneillään parisuhdekriisi ja sitten vasta lokakuussa kertoi että yrittivät vielä saada suhteen toimimaan. Tuo kriisihän oli alkanut jo keväällä kun Martina ensin päätti perua suunnitellut häät.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mielestäni se oli Knutti joka ilkeästi Martinasta sanoi, mm. iästä ja mistä sellainen käsitys että tulistuu helposti? Sitähän ne yrittivät saada aikaan Martinalle että menettäisi hermonsa ja jopa niin että panivat aiheettomasti yöksi nukkumaan makuupussiin asfaltille.

        Sitähän Martinaa keskustelupalstoilla mustamaalaavat hokevat vielä tänä päivänäkin koska on kaksi kertaa hermostunut häntä pitkään kiusanneille naikkosille ja tukistanut. Siis naisellisesti vain antanut tukkapöllyä. Toinen tapaus vuonna 2008 ja toinen vuonna 2017 eli on todellakin jo aikaa. Ja toinen Berg ja toinen Belorf eli siitäkin fiksummat voivat tehdä johtopäätöksen että minkälaiset naiset kyseessä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sitähän Martinaa keskustelupalstoilla mustamaalaavat hokevat vielä tänä päivänäkin koska on kaksi kertaa hermostunut häntä pitkään kiusanneille naikkosille ja tukistanut. Siis naisellisesti vain antanut tukkapöllyä. Toinen tapaus vuonna 2008 ja toinen vuonna 2017 eli on todellakin jo aikaa. Ja toinen Berg ja toinen Belorf eli siitäkin fiksummat voivat tehdä johtopäätöksen että minkälaiset naiset kyseessä.

        Fiksu ei käy käsiksi. Piste.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Olen nähnyt monia kommentteja että Martinaa kyykytetään enemmän kuin muita. Ehkä Martinakin sen huomasi ja varmasti jonkin verran vaikutti takaraivossa että täälläkin joutuu taas kiusatuksi. Martinalla on paljon patoutumia koska pitää kaikki sisällään mutta ehkä nyt on oppinut että ei kaikkia asioita tarvi pitää sisällään.

        07:48. Ulkonäköä hoitaa, fyysistä kuntoa hoitaa, mutta henkinen kunto retuperällä niinkö? Se, jos ihminen patoaa kaiken kielteisen sisälle eikä käsittele niitä, kertoo, että avun tarve on suuri. Jos ei osaa käsitellä tunteitaan, on se opteltava. En tiedä Martinan lapsuudesta ja kasvatuksesta, mutta tunteiden kieltäminen on usein seurausta siitä, että on lapsena kokenut ettei niitä saa näyttää. Tuo on pitkäkestoisen terapian paikka. Jos on noin paha tilanne, ei mene itsestään ohi.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Martinalla oli vielä siihen aikaan meneillään parisuhdekriisi ja sitten vasta lokakuussa kertoi että yrittivät vielä saada suhteen toimimaan. Tuo kriisihän oli alkanut jo keväällä kun Martina ensin päätti perua suunnitellut häät.

        Meni kriisissä kuitenkin tv ohjelmaan. Että se siitä


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        07:48. Ulkonäköä hoitaa, fyysistä kuntoa hoitaa, mutta henkinen kunto retuperällä niinkö? Se, jos ihminen patoaa kaiken kielteisen sisälle eikä käsittele niitä, kertoo, että avun tarve on suuri. Jos ei osaa käsitellä tunteitaan, on se opteltava. En tiedä Martinan lapsuudesta ja kasvatuksesta, mutta tunteiden kieltäminen on usein seurausta siitä, että on lapsena kokenut ettei niitä saa näyttää. Tuo on pitkäkestoisen terapian paikka. Jos on noin paha tilanne, ei mene itsestään ohi.

        Näitä juttuja kun täällä lukee, olen täysin vakuuttunut että kommentoijat ihan itse tarvitsee sitä terapiaa. Vai onko tämä sinun lähiterapiaa eli hoidat itseäsi näillä pitkillä selostuksilla?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Fiksu ei käy käsiksi. Piste.

        Sofia Belorf ja Sonja Aieollo on esimerkiksi käyneet astalon kanssa.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Näitä juttuja kun täällä lukee, olen täysin vakuuttunut että kommentoijat ihan itse tarvitsee sitä terapiaa. Vai onko tämä sinun lähiterapiaa eli hoidat itseäsi näillä pitkillä selostuksilla?

        Tuo Martinan vainoaja on todella pirullinen akka. Se tarttuu kaikkeen ja kääntää ne Martinaa ja Martinan äitiäkin vastaan. Kenenkähän exä tuo vainoaja on?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tuo Martinan vainoaja on todella pirullinen akka. Se tarttuu kaikkeen ja kääntää ne Martinaa ja Martinan äitiäkin vastaan. Kenenkähän exä tuo vainoaja on?

        Uskokaa nyt että se on toinen noista tukistetuista!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Uskokaa nyt että se on toinen noista tukistetuista!

        Molemmat on samantyylisä kuin tuo vainoja eli voi olla että molemmatkin tukistetut on asialla edelleen Martinan kimpussa, kuten jo aikojen alussa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Molemmat on samantyylisä kuin tuo vainoja eli voi olla että molemmatkin tukistetut on asialla edelleen Martinan kimpussa, kuten jo aikojen alussa.

        Nyt voi taas sanoa että katsokaan tuota Martinan pitkäaikaisen vainoajan toimintaa niin käsitätte minkälaiset naikkoset ne oli joita Martina tukisti. Siksi ymmärtääkin että tukisti koska eihän noille tuollaisille puhe auttanut. Nehän vain innostuu vastustuksesta. Ensimmäinen tukistettu oli sitten silloisen poikaystävänsä exän kimpussa ja oli vain tälle sanonut että haasta käräjille. Aivan kuin olisi halunnut päästä käräjille?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Nyt voi taas sanoa että katsokaan tuota Martinan pitkäaikaisen vainoajan toimintaa niin käsitätte minkälaiset naikkoset ne oli joita Martina tukisti. Siksi ymmärtääkin että tukisti koska eihän noille tuollaisille puhe auttanut. Nehän vain innostuu vastustuksesta. Ensimmäinen tukistettu oli sitten silloisen poikaystävänsä exän kimpussa ja oli vain tälle sanonut että haasta käräjille. Aivan kuin olisi halunnut päästä käräjille?

        Ja katsokaa kuinka Sofia haukkuu kaikki ihmiset ja kuinka katkera se nytkin on ex-miehilleen ja niiden kanssa "väkisin lisääntyville" naisille. Sofiakin on pitkävihainen ja kaikki johtuu pelkästä kateudesta mutta myös luonne on todella ilkeä.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Nyt voi taas sanoa että katsokaan tuota Martinan pitkäaikaisen vainoajan toimintaa niin käsitätte minkälaiset naikkoset ne oli joita Martina tukisti. Siksi ymmärtääkin että tukisti koska eihän noille tuollaisille puhe auttanut. Nehän vain innostuu vastustuksesta. Ensimmäinen tukistettu oli sitten silloisen poikaystävänsä exän kimpussa ja oli vain tälle sanonut että haasta käräjille. Aivan kuin olisi halunnut päästä käräjille?

        Taisi yrittää että se poikaystävän exä ärsyyntyisi tarpeeksi että saisi jonkun syyn tehdä rikosilmoitus ja hakea lähestymiskieltoa?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Tuo Martinan vainoaja on todella pirullinen akka. Se tarttuu kaikkeen ja kääntää ne Martinaa ja Martinan äitiäkin vastaan. Kenenkähän exä tuo vainoaja on?

        No se on vanhempi naisihminen ja toisessa ketjussa kirjoitetaan että on tehty tutkimus että kynsilakka on myrkyllistä ja leviää kehoon. Siksi se on niin myrkyllinen ihminen koska naisena ikänsä käyttänyt kynsilakkaa ja myrkky levinnyt kehoon.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Näitä juttuja kun täällä lukee, olen täysin vakuuttunut että kommentoijat ihan itse tarvitsee sitä terapiaa. Vai onko tämä sinun lähiterapiaa eli hoidat itseäsi näillä pitkillä selostuksilla?

        Osui näköjään kuitenkin sun hermoon eli tiedät kommentissa olevan asiaa


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Sofia Belorf ja Sonja Aieollo on esimerkiksi käyneet astalon kanssa.

        Sanoin fiksu ei käy käsiksi. Piste.


    • Anonyymi00030

      Ihmiset elävät somemaailmassa seuraamassa muiden elämää ja TV-ohjelmien kautta. Ihan kauhistuttaa. Oma elämä nähtävästi eletään muita tarkkaillen.

    • Anonyymi00031

      Martinan kanssa olisi somaa olla.
      Ei tarttis, kun yskäistä nii olis pöksyt kintuissa ja muna pesässä.
      Ja eikku nauttis ja tyhjentäs kassit.

      • Anonyymi00033

        Nam. Mut kun ei se onnistu 😎.


    • Anonyymi00032

      Petäjistö on näitä puhemiehiä. 3600m cooper edelleen toteennäyttämättä. Näyttää ihan neanderthalilaiselta myös.

      • Anonyymi00034

        Onko Martinan kanssa yhteinen ominaisuus toi, että puheen tasolla vaikka mitä. Toteus toista.


    • Anonyymi00035

      Onko uus miljonääri rakas napattu, aika näyttää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7512
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6247
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4377
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3014
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      22
      1838
    7. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      168
      1362
    8. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1358
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

      Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

      Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe