Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

25

2113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En katso,katson ainoastaan euroviisut monesko sija tulee,voittoon en usko..

    • Anonyymi00002

      Ei voita. Parkkonen laulaa surkeasti ja biisi on mitäänsanomaton. Linda pelastaa mitä voi.

    • Anonyymi00003

      Kuin myös ei voi voittaa sillä PPn ääni ei riitä, se on pieni, kapea ja väritön. Pitäis olla volyymiä, laaja ääniala ja äänen käyttöä sävellajien muutoksissa ja tarinan kerronnan nousu ja laskukohdissa. Niin tavis ääni , artikuloi epäselvästi, laulun sanat ovat kymmallista tökjöä teini sanailua, niin epäpuhdasta rikkonaista suomen kieltä ja sanojen vääntelyä., ei saa tolkkua mistä lauletaan. Voi voi Linda ei laula vain esiintymistyrkkynä, jo on huono tuomaristo jos Suomea äänestävät.

      • Anonyymi00019

        Opettelisit sinä itse edes kirjoittamaan. Peten laulaminen on tosi hyvää ja sanoista saa hyvin selvää, mutta pirukaan jaksa lukea tuollaista tekstiä.


    • Anonyymi00004

      Kohta sataa perustuu ihan muihin asioihin kun musiikillisiin ansioihin. Jos artisti lähtee paljastelulinjalle, laskee se uskottavuutta.
      Nyt jo kuukausia Suomen voittoa hehkuttanut ruotsalainen esc toimittajakin totesi juuri että Australia voittaa nähtyään Delta G:n eilisen live-esityksen. On vahvempi ja kirkkaampi lauluääni kun Petellä jonka korkeat äänet tuli raakkumalla semifinaalissa. Ääni kärsinyt.
      Ikävä juttu ettei nytkään taida voittoa tulla.

      • Anonyymi00013

        Raakumalla? Siis laulun sisältö kertoo epätoivosta , sen mukaan. Lauletaan


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Raakumalla? Siis laulun sisältö kertoo epätoivosta , sen mukaan. Lauletaan

        Raakut siis,kun olet epätoivoinen..kuulut varmaan komujen varisverkostoon.
        Komut aina epätoivoisia..jos on pelko joutua töihin.


    • Anonyymi00005

      Olisi ollut muitakin vaihtoehtoja laittaa euroviisuihin.
      En nyt kyllä usko, että Pete voisi olla paras.

    • Anonyymi00006

      E i voita.

      • Anonyymi00010

        Kai nyt edes pehmeitä rasvoja käytät.


    • Anonyymi00007

      Pete on komea,laulaa todella hyvin ja tuo Kohta sataa video oli hyvä niin myös kappale.
      Katsottiin ja kuunneltiin useasti tyttöporukalla
      Tykättiin!! :)
      Toivon Suomen sijoittumista eturiviin,voittoon en usko mutta ompa tuola ihmeitäkin joskus tapahtunut.
      Niin isoa meteliä kuin viime vuonna Kaj.sta pidettiin nii eivät vaan voittaneet.Eerika ei pärjännyt yhtään vaikka hypetys oli valtaisaa ,enkä kyllä sitä ihmettele ollenkaan.
      Mutta peukut Petelle ja upealle Lindalle:)

    • Anonyymi00008

      Parkkonen Pihtiputaalta.

    • Anonyymi00009

      Linda ja Pete voittaa🥰

    • Anonyymi00011

      03 analyysi Parkkosesta just sellainen mitä itsekin olen kuunnellut.
      Epäselvä artikulointi, lässyttävän kuuloinen. Nyt finaalissa oli todella hyvä äänisiä laulajia. Parkkonen on sellainen tusinaääni, samaa kuin monet suomalaiset inisijä naisetkin mm Rita Behm.

    • Anonyymi00012

      Rita on hyvä ja edustavan näköinen laulajatar.
      Kuuntele Ritan ja Olavin biisi.
      Herkkä, kaunis ja koskettava sanoitus.

    • Anonyymi00014

      Frederik
      tuo laulava sonni
      olisi voittanut.
      Reetu on pikkuhousujen suhteen omavarainen.

    • Anonyymi00016

      Ei vaan näin sitä lauluja tehdäääään

    • Anonyymi00017

      Onko pete parkkonen naisista vai miehistä kiinnostunut? Mun mielestä parin välillä ei ole kemiaa. lindan ja peten siis.

      • Anonyymi00020

        Olivat ihan vaivaantuneita eikä roolityönsä nyt kyllä varsinaisesti sävähdyttänyt.


    • Anonyymi00018

      Kun linda jo esitteli pimpslooraansa playboyssa miljoonasta oli Pete vasta pikkupoika.

    • Anonyymi00021

      hei!

      Tässä on Suomen suosituin poikamies, jusimadafakinkusinusisetämies
      pete parkkonen eli kavereiden kesken PP on suomen seksikkäin mies.!!!!!
      voin sanoa, että tuli ero heti kun tuo musiikkivideo julkaistiin, sillä kaipaan öljyttyjä miehiä!
      voin sanoa, että pilini purkautui kuin samppanjapullo katsoessani tuota mestariteosta
      ystävällisin madafakin terveisin JJ.

    • Anonyymi00023

      Tai paistaa

    • Anonyymi00024

      Peten ja Lindan NOLO PASKA biisi hävisi...hahah!

    • Anonyymi00025

      Ei tuota ole kertaakaan jaksanut kuunnella tai katsoa loppuun asti. Ylipäätään älykkyys on kiehtovampaa kuin henrysaarimainen julkisuuskuva.

      • Anonyymi00026

        Kaunis vaimo on hänellä ja vaikuttaa tasapainoiselta suhteelta heidän yhdessä olonsa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7492
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2600
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1808
    7. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1338
    8. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

      Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

      Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      666
    Aihe