Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huolellinen?
Jättää nyt avaimet näkösälle, oikein tyrkyttänyt siis niitä omalle pojalleen. Ettei vaan jotain omia kieroutuneeseen metsästykseen liittyviä fantasioita ollut ukolla mielessään? Tuo alkolukko asekaappeihin on ihan kehittelemisen arvoinen asia. Parasta tietysti olisi, jos aseita saisi säilyttää vaan poliisiviranomainen. Ja jos jollakin pitää päästä ammuskelemaan, niin olisi viisainta asettaa pakollinen valvoja näihin ammuntatapahtumiin. Kulut maksaisi tietysti pyssyillään paukutteleva tollero.
31.05.2012 12:54
Mietipäs vähän, kuinka tärkeätä vanhemmilta saatu esimerkki on lapsoselle. Esim. tässä Hyvinkään tapauksessa iskä on paukutellut tussareillaan koko ikänsä ja pyssyt on vielä ollut tyrkyllä pojalle.
31.05.2012 11:33
En ainakaan Susianalyysissani määrittelemieni apinoitten osalta myönnä typerää väitettäsi, heh heh. Nämä hihhulithan ovat alinta pohjasakkaa niin älyltään kuin rorkeudeltaankin. Ruikulit on koko ajan lahkeessa ja typerä, pelonsekainen ilme karvanaamoillansa.
30.05.2012 22:27
Siis nythän puhumme Susianalyysissa määrittelmistäni apinoista. Emme mistään oikeasti savannilla taikka viidakossa asustavasta susihörhöä paljon fiksummasta apinasta.
30.05.2012 15:31
Sinähän se sanoit juuri saman, mitä minäkin olen todennut:
Muuttakoot petoja pelkäävät maalaishihhulit kaupunkiin, jos eivät uskalla metsässä asua. Ja näitä luontoa saastuttavia maalaishörhöjähän metsämme ovat pullollaan. Tällöin jäisi fiksuille ihmisille ja pedoille erämaata nautittavaksi kaikkine antimineen.
30.05.2012 14:10
Mutta kyllä vaan susipelkosi haisee tänne asti. Mistäköhän tämä aistimani haju sitten sinun mielestäsi voisi johtua? Ei ainakaan fiksuudestasi, heh heh.
30.05.2012 12:13
Uouuuuuuuuu...Ououuuu.......
Heh heh, minähän olen itse peto. Menikös jo kakulit housuun kun tässä vähän ulvoskelen.
Susianalyysin suoltaminen tollolle on verrattavissa epämääräisiin ja pelottaviin eläimen jättämiin jälkiin maalaishysteerikon takapihalla. Kyllä ne reppanat vaan pelkäävät kaltaisiani petoja.
30.05.2012 12:10
Eihän se vaikeata päättelyä ole. Jos vaikkapa puhutaan kukista ja mehiläisistä, niin puhutaan hunajasta. Jos taas puhutaan haulikosta ja viinasta, niin puhutaan metsästäjästä. Aivan samalla tavalla voima ja äly, niin tästä seuraa Susianalyysi.
Minähän juuri teen koko ajan jotakin asialle, kun suollan Susianalyysia kansakunnan, niin tyhmemmän kuin fisujenkin keskuuteen.
29.05.2012 18:19
Minä tarjoan nenäliinan, ole hyvä ja niiskuta, niin kyllä se olo siitä helpottaa.
27.05.2012 17:22
Tämä on ihan tyypillistä metsästäjän käyttäytymistä. Saalista on saatava ja jos on vaikkapa niin laiska, ettei metsään kehtaa lähteä, niin ammutaan sitten talon kaatolta jotain liikkuvaa.
26.05.2012 19:30
Heh heh, tiesitkö, että banaanit on tänään siwassa tarjouksessa?
26.05.2012 04:27
Pohjois-Korea on hieno maa johtajaansa myöten. On kunnioitettavaa, jotta vielä löytyy maailmasta rohkeutta ja viisautta. Suuri johtaja on melkeinpä ainut valtion päämies, joka ei ole alistunut Yhdysvaltojen sätkynukeksi ja pelleksi. Ja Pohjois-Korean kansalaisella on muuta mietittävää kuin tyhjää märistä susien kaameutta, kuten Suomessa on tapana tehdä.
22.05.2012 14:42
Heh heh, annahan pojan avautua ja kertoa pelkotiloistaan.
18.05.2012 21:27
Näinhän se on. Jos susipelko hallitsee ja rajoittaa normaalia elämää, niin vintti on tosi pimeä. Ei siinä tilanteessa pysty analyyttisesti arvioimaan itseään ja omaa tilaansa. Hysteria ja paniikki on saanut ylivallan.
Jos vielä jääkiekosta puhutaan, niin tätä paniikkiahan on kautta aikain löytynyt myös Suomen puolustuspelaamisesta. Tapanahan on ollut valita joukkueeseen maalaistollukkasusimärisijöitä, jotka eivät hallitse hermojaan. Nyt (myöskin Susianalyysin ansiosta) tilanne on pikkuhiljaa näköjään muuttumassa. Turhalla märyllä ei tässä yhteiskunnassa pärjää.
18.05.2012 19:33
Heh heh, huhujen mukaan ja huhujen mukaan. Panikoijilla alkaa mielikuvitus hyvin herkästi laukkaamaan. Ilmaantuhan tänne surkea, Maaseudun tulevaisuutta lukeva märisijä. Lehti voisi muuttaa nimensä vaikkapa Panikoijien nenäliinaksi.
11.05.2012 21:58
No niin, otappas nyt vaan ihan rauhallisesti. Älä pelkää. Analyytikko tässä tarjoaa taas auttavaa kättään, tartu siihen. Minä suojelen sinua. Sudet eivät nyt raatele sinua eikä isoäitiäsi. Luota minuun.
11.05.2012 16:20
Ajattelin jotta naapurin lapset, koska omat lapsesi ovat imeneet sinulta tyhmyyden ja susipelon, kuten susiuskovaisilla on yleensäkin tapana.
11.05.2012 16:18
Sehän tässä naurattaakin, kun panikoijat pelkäävät hysteerisesti muutamaa harmitonta, jätteitä tonkivaa sutta. Minä kyllä tarjoaisin uljaille susille paljon maukkaampiakin herkkupaloja. Porot ja rakkikoirat joutavatkin ilman muuta susien muonaksi.
11.05.2012 16:04
Heh heh, olet lässy aivoiltasi ja selittelet velttouttasi mukamas olemalla hyvä häviäjä. Aina se kirpasee hävitä. Joidenkin on vaan pakko hävitä. Naapurin lapset on varmaankin nöyryyttänyt sinua Afrikan tähdessä, kun olet noin katkera.
11.05.2012 11:50
Itke vaan, jos se helpottaa. Minä suojelen sinuakin susien raatelulta. Minuun voit luottaa, olenhan susien ystävä ja järkevä, peloton ihminen.
Jos haluat shakkia pelata, niin olen aina valmis nöyryyttämään, heh heh. Tänään muuten alkaa shakin maailmanmestaruusottelu.
11.05.2012 11:10
68 / 106