Onkohan niin, jotta työni Susianalyysin suoltajana kansankunnan keskuuteen antaa satoa muutenkin, kuin vain petoeläinten hyötyä ajatellen. Kaukalossa oli tänään uutta asennetta, selvästi Susianalyysistä imettyä voimaa. Kun lisäksi valmentajat jättivät susipelkoiset märisijät mamman helmoihin parkumaan, niin tulos oli tämä. USA kaatui 3-2 ja minäkin otan oman, ansaitun ryyppyni voittomaljasta.
Suomi nöyryytti
8
134
Vastaukset
- kärppäläinen...
Kannataisko jo hakea Suomen päävalmentajaksi noilla ansioilla? Suomi olisi varmaan täysin ylivoimainen sinun kaudellasi.
- koppi hoitoon
Kannataisi tosiaan hakeutua hoitoon, mutta ikävää noiden harhaisten itsensä kannalta, että eivät itse pysty näkemään tilansa vakavuutta.
Näinhän se on. Jos susipelko hallitsee ja rajoittaa normaalia elämää, niin vintti on tosi pimeä. Ei siinä tilanteessa pysty analyyttisesti arvioimaan itseään ja omaa tilaansa. Hysteria ja paniikki on saanut ylivallan.
Jos vielä jääkiekosta puhutaan, niin tätä paniikkiahan on kautta aikain löytynyt myös Suomen puolustuspelaamisesta. Tapanahan on ollut valita joukkueeseen maalaistollukkasusimärisijöitä, jotka eivät hallitse hermojaan. Nyt (myöskin Susianalyysin ansiosta) tilanne on pikkuhiljaa näköjään muuttumassa. Turhalla märyllä ei tässä yhteiskunnassa pärjää.
- muuta et osaa?
Hanki jostain elämä. Vain tosi sairas jaksaa suoltaa tuollaista mielikuvitus peetä.
Et taida ymmärtää miten lapsellinen olet? Tuollasia kirjottelee murrosikää lähestyvät teinit, ei oikea aikuinen. - lapsen leperrystä se
Typerää lapsellista lässytystä. Ei voi kun ihmetellä, että joku on noin lapsellinen.
- kuka milloinkin
Niin ja tänään Suomea nöyryytettiin oikein isän kädestä.
- evvk
Jo tuo analyytikon kiinnostuneisuus jostain jääkiekosta osoittaa suurta tyhmyyttä joka vallitsee suurimmassa osassa suomalaisia....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487