Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh heh, menikö suupielet mutrulle, kun minä latasin runoa? Jäit auttamattomasti kakkosrunosepoksi. Ja vieläpä tyhmäksi sellaiseksi.
07.05.2012 21:56
Eihän siinä olekaan järkeä inttää, jos ei ole tarpeeksi järkeä, millä inttää fiksunpaansa vastaan. Mutta minähän en edes intä, vaan sivistän tyhmempää osapuolta.
07.05.2012 21:53
Heh heh, etkö tollo hoksaa, jotta yritän eläytyä sorsametsästäjien ajatusmaailmaan? Minullahan tätä luovuutta ja eläytymiskykyä riittää. Muistapas, kuinka onnessani syön puoli raakaa lammasta susien saatua raadeltua poroja tahi lampaita. Tällöin eläydyn mahtavien susien ajatusmaailmaan.
07.05.2012 10:58
Ah, mä jo täällä
sorsasäällä
haaveissain
rapuloissain
itkin
jormaasi litkin
yhtä piinaa
lisää viinaa
anna mulle
annan sulle
hauleja ja viinaa oma nallepoikani, nyt jo vaimot unholaan, me kaksin metsästetään tamineet yllämme ja olemme kiihottuneita poikia ja nyt kiihkossain unohdin riimityksen, mutta annoinhan sulle metsäpoika piimityksen ja ah tuo sorsakin tuolla jo lentelee vapaana taivaan lintuna kuten metkin poijat...
07.05.2012 02:02
Heh heh, juoppo keksii aina ryyppäämiselleen ja tyhmyydelleen mitä ihmellisempiä tekosyitä, kuten vaikkapa sorsastus. Kännissä sivalsit sormeasi, tollo.
06.05.2012 17:51
Heh heh, elikkä olet alkoholisti ja puuhastelet poikien kanssa mieluummin kuin mahdollisen vaimosi kanssa. Kyllähän nämä sorsahommat tiedetään. Räkä poskella roiskitaan poikien kanssa hauleja luontoon ja suoleen, heh heh.
06.05.2012 13:21
Niin, miten sen ottaa. Sutta pelkääviltä lantapaukuilta ei mitään muuta irtoakaan kuin jätettä tähän maailmaan. Minä olen suuri jätteiden lajittelija ja analyysin kautta pystyn tuottamaan roskastakin hyötytavaraa. Oikein käsitelty sonta on arvokasta materiaalia. Tällaiseen hyötykäsittelyyn tarvitaan tosin pikkasen älyä, oikeastaan tosi paljon viisautta ja fiksuutta.
03.05.2012 01:08
Miksi aina pitää vaan mollata? Eikö kukaan muu minun lisäkseni pysty järkevään keskusteluun? Pelkoko se on, joka hallitsee mieltä ja hysteerisyys?
Lupaan suojella jokaista täällä olijaa susien ja karhujen raatelulta. Otetaan ihan rauhallisesti.
03.05.2012 00:55
Jahas, jotkut sitä vaan ovat täysin kykenemättömiä asialliseen keskusteluun. Hermo pettää heti kun äly ei riitä haastamaan. Sulla kastuu varmaan housut ensimmäisten joukossa puhuttaessa petoeläimistä. Pelkäät niin vietävästi.
02.05.2012 16:04
Ja vielä tämä hysteerinen petopelko kaiken lisäksi, heh heh ja voi voi.
02.05.2012 02:26
Piti tähän vielä lisätä, jotta minullahan tässä on koko ajan ollut sontalapio kourissani lapioidessani paskaa maaseudulta Susianalyysia varten kirjankansien väliin. Mutta minä en työtä kaihda, en likaistakaan. Tärkeintä on aate ja viisaus.
01.05.2012 22:27
"Itse muistelisin", "Jos vain joku viitsisi" jne...
Ei muuta kuin "lapio" käteen laiska tollukka ja ojankaivuun selvinpäin. Minä turvaan selustasi, jotta sudet eivät pääsisi raatelemaan sinua.
Jos minä olen jonkun tarkan päivämäärän joskus asettanut, niin ihmeitä pitää tapahtua, ellei asetukseni toteutuisi. Viina- ja petohöyryissäsi muistat kuukauden oikein, mutta vuosiluku vippaa yhdellä. Luuletko pöljä, jotta kaikki kasaamani arvokas materiaali olisi nyt jo julkaisukunnossa siihen sisältyvän vaativan ja tarkan anaalyysityön huomioon ottaen. Malta vielä vuosi. Tämän voivat kaikki kirjoituksiani lukeneet todentaa. Hyvää kannattaa odottaa.
01.05.2012 05:07
Mutta kun minä marssin tyhmyyttä ja pelkuruutta vastaan jokaisella viestilläni tälle palstalle.
25.04.2012 04:20
Heh heh, minä kait kulkisin riemusaattueessa, jos uljas susi saisi joskus raadeltua jotain tolloa.
23.04.2012 12:09
No olishan tässä aineksia ihan kansainväliseksi kohu-uutiseksi. Kyllähän fiksua aina kiinnostaa, kuinka äärimmäisen tyhmää ja sivistymätöntä sakkia maapalloltamme vielä löytyy. Tikkunen on selvästi ääriesimerkki tyhmyydestä. Tuommosesta (a:lla alkava sana):sta saisi myöskin tosi paljon huumoria kehiteltyä vaikkapa johonkin sketsiohjelmaan.
23.04.2012 11:26
Heh heh, kaikista suurin märisijäakka löytyy täältä:
http://www.hs.fi/kotimaa/Sudentappaja+Tämä+yhteiskunta+teki+minusta+sen+mitä+olen/a1305558939306
20.04.2012 01:11
Heh heh, minulla on kokemusta lähinnä apinoitten aivojen syönnistä...
01.03.2012 01:14
Heh heh, piti tähän vielä lisätä, jotta minulla on pikku koirulini kanssa tosi hauskaa ajanvietettä käydessämme aina silloin tällöin Kuusamossa. Kun lauma poroja läsöttää tientukkeena, niin aukasen auton ikkunan ja annan koiran vähän haukahdella, taikka joskus päästän ulos autosta ajattaan, niin koko lauma menee hyvin herkästi paniikkiin. Sitä on tosi mukava katsella. Ja poroeinarin on turha tulla mulle viisastelemaan. Pitäköön elukkansa aidatulla alueella omalla tontillansa.
22.02.2012 13:12
Luonnon ystävän (kuten minä) puolesta taas sudet saavat mässäillä poron, lampaan taikka rakkikoiran lihalla niin paljon kuin sielu sietää. Tulen aina juhlamielelle, kun sudet saavat raadellakseen vaikkapa poroja. Tällöin minulla on tapana valmistaa juhla-ateria ja eläytyä susien kanssa juhlatunnelmaan. Ruokajuomaksi sopii poromiehen kyyneleet kossun kera.
20.02.2012 20:49
Ja mitähän arvoa sellaisella naisella on, joka tietää miehensä "hommeleista", mutta hymistelee vaan ja ummistaa silmänsä?
18.02.2012 13:49
69 / 106