Terävä SUSIANALYYSI- kirjana?

Jokos kohta?

Muistaakos joku tarkemmin milloin tämän "Suuren Viisaudenlähteen" pitikään ilmestyä kirjakauppoihin?
Itse muistelisin että tämä suuri älyn jättiläinen mainitsi joskus sen ilmestyvän tässä huhtikuussa 2012...

Jos vain joku viitsisi etsiä tuon ilmoituksen, sillä itse en viitsi kaikkea sitä sontaa lukea mitä sen jälkeen täällä on kirjoitettu...
Tuo ilmoitushan tapahtui joskus viime syksynä.

16

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Itse muistelisin", "Jos vain joku viitsisi" jne...

Ei muuta kuin "lapio" käteen laiska tollukka ja ojankaivuun selvinpäin. Minä turvaan selustasi, jotta sudet eivät pääsisi raatelemaan sinua.

Jos minä olen jonkun tarkan päivämäärän joskus asettanut, niin ihmeitä pitää tapahtua, ellei asetukseni toteutuisi. Viina- ja petohöyryissäsi muistat kuukauden oikein, mutta vuosiluku vippaa yhdellä. Luuletko pöljä, jotta kaikki kasaamani arvokas materiaali olisi nyt jo julkaisukunnossa siihen sisältyvän vaativan ja tarkan anaalyysityön huomioon ottaen. Malta vielä vuosi. Tämän voivat kaikki kirjoituksiani lukeneet todentaa. Hyvää kannattaa odottaa.

• Piti tähän vielä lisätä, jotta minullahan tässä on koko ajan ollut sontalapio kourissani lapioidessani paskaa maaseudulta Susianalyysia varten kirjankansien väliin. Mutta minä en työtä kaihda, en likaistakaan. Tärkeintä on aate ja viisaus.

• Tuohan tosiaan
        Susianalyytikko kirjoitti:

Piti tähän vielä lisätä, jotta minullahan tässä on koko ajan ollut sontalapio kourissani lapioidessani paskaa maaseudulta Susianalyysia varten kirjankansien väliin. Mutta minä en työtä kaihda, en likaistakaan. Tärkeintä on aate ja viisaus.

jo etukäteen selittää tulevan kirjan sisällön.
        Voi suositella maanviljelijöille näin kevätaikaan luettavaksi pellon reunalla.

• Tuohan tosiaan kirjoitti:

jo etukäteen selittää tulevan kirjan sisällön.
        Voi suositella maanviljelijöille näin kevätaikaan luettavaksi pellon reunalla.

Niin, miten sen ottaa. Sutta pelkääviltä lantapaukuilta ei mitään muuta irtoakaan kuin jätettä tähän maailmaan. Minä olen suuri jätteiden lajittelija ja analyysin kautta pystyn tuottamaan roskastakin hyötytavaraa. Oikein käsitelty sonta on arvokasta materiaalia. Tällaiseen hyötykäsittelyyn tarvitaan tosin pikkasen älyä, oikeastaan tosi paljon viisautta ja fiksuutta.

• Sitä on sitten

Niin, miten sen ottaa. Sutta pelkääviltä lantapaukuilta ei mitään muuta irtoakaan kuin jätettä tähän maailmaan. Minä olen suuri jätteiden lajittelija ja analyysin kautta pystyn tuottamaan roskastakin hyötytavaraa. Oikein käsitelty sonta on arvokasta materiaalia. Tällaiseen hyötykäsittelyyn tarvitaan tosin pikkasen älyä, oikeastaan tosi paljon viisautta ja fiksuutta.

käyty opintomatkalla Nilsiässä vähän paskaa lapioimassa?

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/lehmiinsekaantuja-iski-kahdesti-nilsiassa/1191788

• voi raukkoja

Lapsellista lässyttä, jonkun mielenvikaisen typerästä roskasta.

• Jahas, jotkut sitä vaan ovat täysin kykenemättömiä asialliseen keskusteluun. Hermo pettää heti kun äly ei riitä haastamaan. Sulla kastuu varmaan housut ensimmäisten joukossa puhuttaessa petoeläimistä. Pelkäät niin vietävästi.

• pahasusi

Jahas, jotkut sitä vaan ovat täysin kykenemättömiä asialliseen keskusteluun. Hermo pettää heti kun äly ei riitä haastamaan. Sulla kastuu varmaan housut ensimmäisten joukossa puhuttaessa petoeläimistä. Pelkäät niin vietävästi.

ja sun "äly" on hankittu vissii inssin papereilla, ne kun ei todellakaan oo mitkään viisaan paperit tosielämässä ja toi rohkeus on vissii korkeasaaresta peräisin kun seuraa noita sun kommentteja...

• Äläpä mollaa inssejä
        pahasusi kirjoitti:

ja sun "äly" on hankittu vissii inssin papereilla, ne kun ei todellakaan oo mitkään viisaan paperit tosielämässä ja toi rohkeus on vissii korkeasaaresta peräisin kun seuraa noita sun kommentteja...

tässä yhteydessä.

• Äläpä mollaa inssejä kirjoitti:

tässä yhteydessä.

Miksi aina pitää vaan mollata? Eikö kukaan muu minun lisäkseni pysty järkevään keskusteluun? Pelkoko se on, joka hallitsee mieltä ja hysteerisyys?

Lupaan suojella jokaista täällä olijaa susien ja karhujen raatelulta. Otetaan ihan rauhallisesti.

• hoidosta huolimatta.

Jahas, jotkut sitä vaan ovat täysin kykenemättömiä asialliseen keskusteluun. Hermo pettää heti kun äly ei riitä haastamaan. Sulla kastuu varmaan housut ensimmäisten joukossa puhuttaessa petoeläimistä. Pelkäät niin vietävästi.

Susianalyytikon lääkitys tuntuu olevan pettämässä, vai onko jättänyt ne kokonaan syömättä? Kyllä kohta tälläkin palstalla on hetken hiljaista, kun "kaikkien luonnonsuojelijoiden äiti," taas siirretään hetkeksi lataantumaan.

• voi ei...

Ja jos kerran Susianalyytikon keskustelu on järkevää, niin ei todellakaan hyvältä vaikuta...

• Älä sutta pelkää

Mielenkiinnolla jäämme odottamaan kirjaa. Luultavasti tämä masterpiece singahtaa heti listojen kärkeen.

• Toki toki

Heti ostan ainakin kolme.

• Hunters life

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2149
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1360
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe