Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tässä asiassa täysin oikeassa. Turkistarhaus, kuten porotalouskin on mitä tyhjänpäiväisintä ja typerintä hommaa. Näitä turkistarhaaja-apinoita pitäisi potkia perseelle, jotta he tajuaisivat tekojensa typeryyden. Yhtä tyhmä on ihminen, joka kehtaa ostaa turkiksia. Häkkiin tällaiset vajakit joutaisivat.
06.03.2010 13:00
on esim. järjetöntä maksaa aslakille tahi kainuun turvenuijalle korvausta susien raatelemasta porosta. Mitä pitävät teuraselukoitaan irrallaan yhteisillä mailla.
03.03.2010 23:48
poromiehiä jostakin aletaan syyttelemään, niin laiskuudesta. Poronpurijahan on yksi hyvä esimerkki mitä yksinkertaisimmasta ja pelokkaimmasta pahalta hieltä haisevasta pallinaamasta. Aslak-lakki päässä räkäposkella vaan lorvitaan kaatokännissä läpi vuorokauden ja samalla nautitaan järjettömiä valtion korvauksia. Sutta pelätään kuin ruttoa. Eikä tässä kaikki. Yleensäkin kaikki luonnossa olevien sarvipäitten kanssa tekemisissä olevat ihmiset ovat vähän taukkeja. Tarkoitan siis, jotta hirvestäjäkin on yleensä tosi einari ja tyhmä lihan- ja tappamisen himossaan.
03.03.2010 17:51
tajuahan minä yritän apinalle opettaa. Jos tässä maassa on parisataa sutta, jotka eivät ole raadelleet yhtäkään lasta ja sitten on toisaalta kymmeniä tuhansia koiria, jotka jatkuvasti raatelevat, niin miksi näistä muutamista susista piedetään niin kauheaa meteliä? Koiranomistaja-einarit itkeä pillittävät vuolasta märyään, jos susi pikkusen syö rekun takajalkaa. Susihan on sankari, kun harventaa ihmisraatelijakoirien lukumäärää mässäillessään koiralihalla. Nyt turha uikutus pois. Kennelistä riittää koiria niin apinalle seuraksi kuin susille ruuaksi. Porot ja lampaat ne kuiteskin vasta oikeata naminamia on susille.
02.03.2010 02:40
sinä sitten vaikka kukkanen, heh heh, senkin pimpulapampulapoika.
01.03.2010 13:00
susi mässäilee ihmislapsen lihalla, niin tällöin susiauskovaiset hysteeriset apinat saavat vihdoin ihmisuhrimarttyyrinsa. Koira ei kelpaa näille hihhuleille. Koirathan raatelevat jatkuvasti niin lapsia kuin vanhuksiakin tässä maassa. Siitä ei vaan nosteta minkäänlaista meteliä. Pitää olla SUSI.
01.03.2010 12:59
kirjoittelen, niin se on yleensä tietokirjallisuutta, eikä mitään tyhmille pallinaamoille tarkoitettuja tylsiä romaaneja. Joskus olen myös suoltanut susianalyysiin liittyviä runoja. Haluatko, jotta jälleen laitan tänne pikku runonpätkän pelkuriapinoihin ja ylväisiin susiin liittyen?
01.03.2010 12:56
olevasi hyvä ja vastuuntuntoinen kasvattaja, kun suojelet (heh heh) lapsiasi. Todellisuudessa olet mitä hysteerisin kuraperseapina, joka lietsoo turhaa paniikkia. Pelottelet lapsiasi luullessasi itsekin koirien, jännsten, oravien jne.. jälkiä susien jättämiksi. Jälkiä on mielestäsi aivan varmasti joka puolella. Ei siis ihme, kun lapsistasi kehittyy samanlaisia velliperseitä kuin itsestäsikin. Maalla asutaan, mutta metsään ei uskalleta lähteä kuin viinan voimalla ja ase mukana. Ja vaikka siellä muutama susi olisikin, niin mitä sitten? Sehän olisi hieno asia. Ei ne ihmisiä ole vaanimassa. Lapsesi ja isoäitisi on tältä osin turvassa, heh heh.
27.02.2010 15:42
jälleen kerran hädissään ainuita ja tyhjänpäiväisiä "valtti"korttejaan (kannabis ja sossu), kun ei rahkeet riitä muuhun. Heh heh, huvittavaa on, etten ikinä ole sortunut noihin valtteihisi. Kyllä voi apinalla olla huonot pelikortit.
26.02.2010 18:44
no miksi sitten uskot kaiken maailman juttuja susien vaarallisuudesta? Ovatko kenties susiuskovaiset sukulaisesi aivopesseet sinut tuollaiseksi velliperseeksi ja raukaksi? Susianalyysi ei ole mitään uskontoa, vaan havaintoaineiston loogista käsittelyä ja pohdintaa.
26.02.2010 18:39
en itke enkä voivottele. Sen sijaan ihmettelen pelkuriapinan ajatusmaailmaa. Minä yritän auttaa ja ohjata näitä reppanoita kohti ihmisen arvoista elämää. Toki tarjoan näsduukiakin tarvittaessa ja lohdutan. En siis itke, jos joku lahtaa suden, mutta juhlin railakkaasti, jos susi herkuttelee porolla taikka lampaalla, miksei koirallakin.
23.02.2010 21:30
siinä hikinen pelkuripunaniska leikkii suurta luontoihmistä ja urheilijaa. Minä taas voisin harkita näsduukien (nenäliina) myyntipistettä tuonne kainuuseen päin. Siellä kun kun on tapana itkeä pillittää niin tavattomasti, jos joskus rekku taikka poropetteri joutuu susien hampaisiin. Oikean luonnon ystävän mielestä nämä kun ovat vain perusmuonaa ylväille susille.
23.02.2010 20:12
jättämässä kuusamon taakseni, analyysiraportti tulee lähiaikoina. Tuossa jo eilen ihmettelin, kun tässä kirkonkylällä ajellaan autolla noin kahtakymppiä. Ruuhkia ei ole ja tällaisessa maalaispitäjässä kyllä tilaa piisaa muutenkin. Syy moiseen liikennekäyttäytymiseen selvisi, kun otin asiasta selvää. Täällä ajellaan hiljaa, jotta pystytään keskittymään ohikulkevien autojen tarkkailemiseen. On erittäin tärkeätä tietää, millaisella autolla itse kukin ajelee. Kateudesta ollaan punaisia, jos kaveri on vaihtanut autoa. Tähän kun lisätään vielä susipelosta aiheutuva punotus, niin kuusamolaisia voidaan kutsua varsinaisiksi punanahoiksi, tai vaikkapa "naureskelijan" usein käyttämäksi punaniskoiksi. Oikeita hulluja elämäntapaintiaaneja, heh heh.
23.02.2010 12:40
jotta yrittäisin kohottaa egoani kertoessani uskaltavani mennä metsään hiihtelemään siellä vaanivista susista huolimatta? Tuommoisesta pelkuriapinasta se voi tosiaan kuulostaa siltä, heh heh.
22.02.2010 16:52
sanoin, että haistan pelonsekaisen hienhajun. Eikö apina (sinä) ymmärrä selvää suomen kieltä?
19.02.2010 22:27
tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.
19.02.2010 20:05
tekstiä seuraavaan floppiin asti:
"Se vaan on niin, että kun peto eksyy pedon tontille, niin yhteenottohan siitä seuraa oli sitten kyseessä karhu ja susi tai ihmenen ja susi"
Minä olen aina toivottanut pedot, jos vaan haluavat käydä, tervetulleiksi tontilleni. Parempihan niille kuitenkin olisi, jos saisivat olla rauhassa metsissä. Mutta tämä on mahdotonta, kun petoja pelkäävät apinat asustelevat näissä metiköissä.
Siksi olisi suotavaa, jotta sinultakin ja perheeltäsi pitäisi viranomaisten takavarikoida aseet pois. Aseet kun eivät fiksun mielestä kuulu muuta kuin kilparadalle, taikka hätätilanteessa sodankäyntiin. Jos yrität mahtavaa petoeläintä kesyttää aseella, niin on vain oikeus ja kohtuus, jotta itse joutuisit vaikkapa karhun raatelemaksi ja repimäksi.
11.02.2010 14:55
aina kertonut avoimesti käyttämäni nimimerkit. Nykyään olen vain ja ainoastaan rekisteröity Susianalyytikko. Ennen käytin täällä "Suden ystävää" ja hirvipalstalla "Mooses Petteriä" (rekisteröimättömiä), mutta myönnän tuolloin joskus käyttäneeni muitakin sopivia "ilmaisuja". Minähän olin tuolloin ylivoimaisesti matkituin nimimerkki koko suomi-palstalla. Kaikki halusivat olla Suden ystäviä.
Nyt en siis esimerkiksi ole fiksuna pitämäni naureskelija. Tämä hehettävä älykkö kun on jo saanut seurakseen surisevia kärpäslaumoja. Nämä kärpäset yrittävät saada niille kuulumatonta kunniaa naureskelijan kustannuksella. Minä olen puhtoinen ja valkea joutsen suvisessa suomen kesässä. Luon tarvittaessa lunta hartioillani ja kesytän suurimmatkin kinokset. Mutta matkija-apinaa minusta ei ikäpäivänä tule.
11.02.2010 14:36
otahan apina ihan rauhallisesti. Minä en ole kirjoitellut mitään sinun nimimerkilläsi enkä kirjoittele. Sinähän tässä raukka olet, jos itse kirjoitit avauksen ja alat perumaan puheitasi.
11.02.2010 09:32
tähän asiaan ole kovin perehtynyt, mutta näppituntumalta voisin kuvitella, jotta ankeina aikoina ei paljon eliittilihalla mässäilty. Nyt tätä ylväitten susien muonaa tyrkytetään hyvinvointi-ihmisporsaille valtion tuella. Minä kiihotun positiivisesti jokaisesta porosta, jonka susi tässä maassa raatelee. Sen sijaan itku ja uikutus ei poromiehiltä lopu niin kauan kuin yksikin susi on hengissä. Olen kuullut, että inarijärvessä veden korkeus on ollut kummasti nousussa viime aikoina. Tämä ei kuitenkaan johdu sateesta taikka muustakaan luonnonilmiöstä. Poromiehet märisevät ja parkuvat siinä määrin, jotta kyyneleet nostattavat veden pintaa. Kohta voisi inarijärven nimen muuttaakin itkujärveksi.
10.02.2010 22:52
91 / 106