Näin toimi riistanhoitoyhdistyksen hallituksen jäsen ja hirviporukan vetäjä. Siinäpä kyllä taas laski metsästäjien lainkuuliaisuuden osakkeet. Jos tässä asemassa oleva metsästäjäharrastaja rikkoo lakia, osoitaa se selkeästi, että tämän alan harrastajat eivät välitä paskaakaan mistään metsästyslaista ja vielä vähemmän luonnosuojelulaista.
http://www.iisalmensanomat.fi/uutiset/yla-savo/susi-tapettu-vieremällä/538453
Sikamaista
12
398
Vastaukset
- medi-soft
voisitta syyttää taas poromiehiä tästäkin suden taposta.vaikka että poromies ajoi inarista suden perässä vieremäelle ja tappoi sen ja laittoi raadon ja taljan lähimmän talon ullakolle. tai aletaan yleistään,että kaikki suomen riistanhoitoyhdistyksen hallituksessa istuvat olevat ovat salametsästäjiä.
- täh...
Oliko sinulla jotain kommentoitavaa itse asiaan????
poromiehiä jostakin aletaan syyttelemään, niin laiskuudesta. Poronpurijahan on yksi hyvä esimerkki mitä yksinkertaisimmasta ja pelokkaimmasta pahalta hieltä haisevasta pallinaamasta. Aslak-lakki päässä räkäposkella vaan lorvitaan kaatokännissä läpi vuorokauden ja samalla nautitaan järjettömiä valtion korvauksia. Sutta pelätään kuin ruttoa. Eikä tässä kaikki. Yleensäkin kaikki luonnossa olevien sarvipäitten kanssa tekemisissä olevat ihmiset ovat vähän taukkeja. Tarkoitan siis, jotta hirvestäjäkin on yleensä tosi einari ja tyhmä lihan- ja tappamisen himossaan.
- ekopost
Susianalyytikko kirjoitti:
poromiehiä jostakin aletaan syyttelemään, niin laiskuudesta. Poronpurijahan on yksi hyvä esimerkki mitä yksinkertaisimmasta ja pelokkaimmasta pahalta hieltä haisevasta pallinaamasta. Aslak-lakki päässä räkäposkella vaan lorvitaan kaatokännissä läpi vuorokauden ja samalla nautitaan järjettömiä valtion korvauksia. Sutta pelätään kuin ruttoa. Eikä tässä kaikki. Yleensäkin kaikki luonnossa olevien sarvipäitten kanssa tekemisissä olevat ihmiset ovat vähän taukkeja. Tarkoitan siis, jotta hirvestäjäkin on yleensä tosi einari ja tyhmä lihan- ja tappamisen himossaan.
sano hyvä kaiken tietävä analyytikko että mitä tukia??? tietäsin minäkin hakea jotain rahallista korvausta jostain.vastaappa analyytikko,niin katsotaan tiedätkö tosissasi mitään! mielenkiinnolla jään odottamaan,että mitä keksit
- Unohti taas
Susianalyytikko kirjoitti:
poromiehiä jostakin aletaan syyttelemään, niin laiskuudesta. Poronpurijahan on yksi hyvä esimerkki mitä yksinkertaisimmasta ja pelokkaimmasta pahalta hieltä haisevasta pallinaamasta. Aslak-lakki päässä räkäposkella vaan lorvitaan kaatokännissä läpi vuorokauden ja samalla nautitaan järjettömiä valtion korvauksia. Sutta pelätään kuin ruttoa. Eikä tässä kaikki. Yleensäkin kaikki luonnossa olevien sarvipäitten kanssa tekemisissä olevat ihmiset ovat vähän taukkeja. Tarkoitan siis, jotta hirvestäjäkin on yleensä tosi einari ja tyhmä lihan- ja tappamisen himossaan.
Ne 15 ......susisivuilla palavaa "susisurukynttilää"
ekopost kirjoitti:
sano hyvä kaiken tietävä analyytikko että mitä tukia??? tietäsin minäkin hakea jotain rahallista korvausta jostain.vastaappa analyytikko,niin katsotaan tiedätkö tosissasi mitään! mielenkiinnolla jään odottamaan,että mitä keksit
on esim. järjetöntä maksaa aslakille tahi kainuun turvenuijalle korvausta susien raatelemasta porosta. Mitä pitävät teuraselukoitaan irrallaan yhteisillä mailla.
- ekopost
Unohti taas kirjoitti:
Ne 15 ......susisivuilla palavaa "susisurukynttilää"
voi voi kyllä sinulla analyytikko ei taaskaan ole oikeaa tietoa.sen kyllä myönnän,että pedon tappamasta porosta saa korvauksen,mutta yli puolet niistäkin jää löytymättä.sanoppa mitä vielä sisältyy sinun "järjettömiin korvauksiin"
ekopost kirjoitti:
voi voi kyllä sinulla analyytikko ei taaskaan ole oikeaa tietoa.sen kyllä myönnän,että pedon tappamasta porosta saa korvauksen,mutta yli puolet niistäkin jää löytymättä.sanoppa mitä vielä sisältyy sinun "järjettömiin korvauksiin"
Analiitikolta loppuu kohta työt. Lapissa on kuulemma 10 sutta jäljellä ja Juvalla sudet ovat oppineet lentämään :)
- Maalainen maalta
kalle_TuuPas kirjoitti:
Analiitikolta loppuu kohta työt. Lapissa on kuulemma 10 sutta jäljellä ja Juvalla sudet ovat oppineet lentämään :)
Kun päätöksenteko lakiasioissa viedään tarpeeksi kauas.alkaa paikalliset asukkaat elää omien lakien mukaan.Liian suuren petokannan ylläpito on kansalaisten oikeustajun vastaista.
Seuraukset näkyy.
- Kuten aina
Aiovan täsmälleen oikein teki mies, kun ampui sutta PÄÄHÄN, eikä perseelle.
Ja siitä sitten tuomitaan, ja muka päiväkausia kuulustellaan.-On menny oikeustaju joiltakin perseeelleen.- Osallistuja €
Keäräys pystyyn ja ampujalle sakko- ja korvausrahat kansan kartuisasta kädestä.
- muuta...
kuin susista tapporahaa,kuten Venäjän Karjalassa tehdään.Mielstäni kaikki sudet Suomessa lainsuojattomiksi.Eipähän rietat pihoissa rotkuilisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522