Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Vaikka en yleensä harrasta tätä juttua, niin nyt pitää laittaa viestisi näkyviin, kun niin kirjaimellisesti siihen vastaan. Näin lukijat voivat verrata sanomaani sinun jokellukseesi:

"Keskity sinä vaan pössyttelyyn kerrostaloyksiössäsi,äläkä puutu asioihin,jotka eivät sinulle kuulu ja joista et todellisuudessa ymmärrä pätkääkään.
    Valuma päästäsi,jota itse luulet järjeksi,on varmasti aiheuttanut susille suuremman vahingon kuin pelkkä yleinen mielipide.Jos kuitenkin jatkat valitsemallasi linjalla,katso peiliin ja näet sieltä todellisen susien vihamiehen.
    Jos olet ylpeä itsestäsi,luuletko oikeitten susien suojelijoiden olevan sinusta ja tuotoksistasi?Koeta vastata tähän kysymykseen rehellisesti,tosin rehellisyys kohdallasi on täysin tuntematon käsite!"

MINUN OSUUS

Minä en pössyttele enkä asu kerrostaloyksiössä ja todellakin puutun niihin asioihin, joista ymmärrän keskivertotallustelijaa huomattavasti enemmän.

Järkeni (valuma päästäni) ja looginen ajattelukykyni on aiheuttanut susille pelkkää hyvää. Tästä on olemassa selvää dokumenttia. Jos minä katson peiliin, voin nähdä sieltä todellisen susien suojelijan. Voin jopa nähdä sudenkaltaisen olennon.

Minä olen ylpeä itsestäni, vaikka tiedän, että työtä on vielä tehtävä. Oikeat luonnon ja suden ystävät ovat täysin rinnoin tukenani. Rehellisyys on yksi vahvimpia osa-alueitani, jolloin minun on helppo kyykyttää epärehellisyyteen sortuvaa pelokasta apinaa.
  2. kirjoittanut kaikki nuo hienot tekstit! Siinä on oivaa luettavaa teille kaikille. Erityisesti kehottasin lukemaan kyseisestä listasta nro 73:n, Susianalyysi II:n. Lisäksi poimin tähän erään laatimani tehtävän uudelleen pohdittavaksi. Tämä tehtävä jäi aikoinaan ratkaisematta sen vaikeuden takia. En nyt muista kuka täällä silloin alkoi uhittelemaan viisaudellaan ja usutti minua laatimaan haasteellisen tehtävän. Noh, minä laadinkin ja tämä uhittelija meni hyvin hiljaiseksi. Tässä tuo erittäin haastava tehtävä, olkaa hyvä:

__________________________________________________________________________________________________

Kaikkihan tiedämme, jotta mulle maistuu silloin tällöin puoliraaka lammas. Siis silloin, kun sudet ovat jossain päin Suomea saaneet raadeltua lampaita tai poroja, niin syön mielelläni puoliraakaa lammasta ruokaryypyn kera eläytyessäni mahtavan suden ajatusmaailmaan. Toisekseen, susianalyysissa määritellään hyvin tarkasti, mitä tarkoitan termillä maaseudun "apina". Lisäksi metsästäjät usein vinkuvat koiransa kohtaloa sen jouduttua suden raatelemaksi, vaikka minun mielestä mitään vinkumisen aihetta tässä ei ole. Lupasinkin susianalyysiin liittyvän tehtävän, joten ole hyvä:

TEHTÄVÄ 1

Hienossa Quing Ping- koiraravintolassa oli tarjolla seuraavanlainen, aika erikoiset ehdot täyttävä 7 euroa maksava menu. Tämä oli siis Kiinassa (Guangzhou), jossa olin matkalla parisen vuotta sitten.

Mitkä ovat ruokavaihtoehdot, kun rajoittavat ehdot ovat seuraavat:

- Koiralihaa ei tarjota, mikäli tarjotaan sekä apinan aivoa että raakaa lammasta
    - Tarjotaan raakaa lammasta ellei tarjota apinan aivoa
    - Jos tarjotaan koiralihaa tai ei tarjota apinan aivoa, niin raakaa lammasta ei
    tarjota

Pitäisi siis selvittää, mitä eri ruovaihtoehtoja saat 7 eurolla. Tottakai olen pikkusen muutellut tuota ruokalistaa ja ehtoja tehtävään sopivaksi, mutta aika lailla esitetyn kaltaiset raaka-aineet tuossa ravintolassa kuitenkin oli. Tässähän tulee ihan nälkä, kun aloin tuota matkaani muistelemaan.