Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
vaan ajatella lukumääriä. Vastashan sodassakin yksi suomalainen muutamaa ryssää. Samalla tavalla ajateltuna minun sanomiseni painoarvo vastaa kymmenien tuhansien pelokkaiden hysteerikkoapinoitten säälittävän mongerruksen painoarvoa. Eli jos minä järjestäisin yksin mielenosoituksen, niin saisin yhtä paljon huomiota aikaan kuin kymmenien tuhansien itkevien ja parkuvien petopelkureiden muodostama apinalauma.
13.12.2009 12:52
sitä nyt metsään lähteä töihin, jos sudet pelottavat. Varsinkaan, jos ne pelottavat niin paljon, että itku tulee koiran pikkusen haukahdeltua, kuten todennäköisesti tässäkin tapauksessa. Tämänki metsäkoneenkuljettajan kannattaisi siirtyä vaikkapa kaupan kassalle töihin, niin ei tarvitsisi kurat housussa töitä tehdä.
Ottakaa pelkuriapinat minusta mallia. Mulla ei sudet pelota. Päinvastoin, olen niiden ystävä.
11.12.2009 04:32
nyt joulutonttu, heh heh...
Minä tiedän, mistä puhun. Otetaanpa tähän yksi esimerkki.
Ollessani pari vuotta sitten Itä-Suomessa eräällä susiuskovaisten ihmisten asuttamalla paikkakunnalla keräämässä aineistoa susianalyysia varten, tapahtui jotain mielestäni huvittavaa. Eräs opettaja ehdotti oppilasnäytelmäksi Puna Hilkkaa. Tästä syntyi kauhea kaaos ja paniikki. Jotkut oppilaiden vanhemmista meni ihan raivoon ja he pelkäsivät hysteerisesti lapsiensa puolesta. Tuossa sadussahan seikkailee kaamea susi raateluhampineen. Kyseinen opettaja joutui välittömästi muiden opettajien syrjimäksi ja hän saikin pikkuhiljaa kenkää. Näkemäni perusteella en ihmettele yhtään, jos joku pelkää lukea Nalle Puhia. Susiuskovaisten harjoittama lastensa aivopesu on fiksusta jotain täysin käsittämätöntä väkivaltaa. (Susianalyysi II:ssa määritellään susiuskovaisuus ja kerrotaan tarkemmin tällaisten hysteerikkojen elämästä)
10.12.2009 11:56
taisi tosiaan Nalle Puh ilmestyä tänään. Sinähän pelkäät karhuja, joten taitaa Nalle Puh olla sulle aika jännää luettavaa, heh heh.
10.12.2009 03:34
saastanen koirakaan saa Suomen lain mukaan olla irrallaan. Miksi siis et ole narun nokassa?
10.12.2009 03:28
vaan koira nuolla pyllyäni, heh heh...
09.12.2009 22:57
NÖYRÄ, niin sittenhän voisit vielä nuolla vaikkapa takapuoleni. Näinhän kunnon koira tekeekin, jos apina ymmärrät mitä tarkoitan. Susi ei nuoleskele kuin omia pentujaan. Se raatelee saalista.
09.12.2009 11:03
Vaikka en yleensä harrasta tätä juttua, niin nyt pitää laittaa viestisi näkyviin, kun niin kirjaimellisesti siihen vastaan. Näin lukijat voivat verrata sanomaani sinun jokellukseesi:
"Keskity sinä vaan pössyttelyyn kerrostaloyksiössäsi,äläkä puutu asioihin,jotka eivät sinulle kuulu ja joista et todellisuudessa ymmärrä pätkääkään.
Valuma päästäsi,jota itse luulet järjeksi,on varmasti aiheuttanut susille suuremman vahingon kuin pelkkä yleinen mielipide.Jos kuitenkin jatkat valitsemallasi linjalla,katso peiliin ja näet sieltä todellisen susien vihamiehen.
Jos olet ylpeä itsestäsi,luuletko oikeitten susien suojelijoiden olevan sinusta ja tuotoksistasi?Koeta vastata tähän kysymykseen rehellisesti,tosin rehellisyys kohdallasi on täysin tuntematon käsite!"
MINUN OSUUS
Minä en pössyttele enkä asu kerrostaloyksiössä ja todellakin puutun niihin asioihin, joista ymmärrän keskivertotallustelijaa huomattavasti enemmän.
Järkeni (valuma päästäni) ja looginen ajattelukykyni on aiheuttanut susille pelkkää hyvää. Tästä on olemassa selvää dokumenttia. Jos minä katson peiliin, voin nähdä sieltä todellisen susien suojelijan. Voin jopa nähdä sudenkaltaisen olennon.
Minä olen ylpeä itsestäni, vaikka tiedän, että työtä on vielä tehtävä. Oikeat luonnon ja suden ystävät ovat täysin rinnoin tukenani. Rehellisyys on yksi vahvimpia osa-alueitani, jolloin minun on helppo kyykyttää epärehellisyyteen sortuvaa pelokasta apinaa.
09.12.2009 10:59
nöyrä ja ylistä minua ja nuole vaikkapa varpaanvälini. Ja tee se nöyrällä asenteella (nöyristelijäeinari). Minä voin tämän jälkeen leipoa sua lättyyn ja sitten nöyrällä asenteella yrittää sivistää sinua ressukkaa.
09.12.2009 05:15
en nyt tiedä ihan sukupuuttoon asti, mutta vaikkapa irrallaan olevat porot joutaisi raadella teitten varsilta. Tästä asiasta ollaan susien kanssa samaa mieltä. Samaten metsästyskoirat joutaisi raadella viimeistä myöten. Tässä näin aluksi tapettavien eläinten listaani. Voin toki pyydettäessä mainita lisääkin turhia elukoita.
09.12.2009 05:08
anteeksi kaikilta.
HEH HEH, Vuoden vitsi.
Kuten huomaatte, minulta onnistuu myös huumori muuten niin asiapitoisten tekstieni ohella.
Ja toinen HEH HEH tähän väliin. Apinalla petti jälleen hermot ja siksi leikkii naureskelijaa. Samalla lailla aikoinaan paine kasvoi apinan pääkopassa liian suureksi ja se joutui leikkimään Suden ystävää (minua). Minulla ja myöskin naureskelijalla sen sijaan paineensietokykyä riittää. Meillä ei tiukassa tilanteessa ala kädet vapisemaan eikä hikikarpalot valu selkärankaa pitkin. Hyvä osoitus petopelkurin paineensitokyvystä saadaan jo siitä, kun lahkeeseen lirahtaa niin helposti mömmöä alettaessa puhumaan susista.
08.12.2009 14:56
sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.
07.12.2009 15:53
hienoa päättelyä. Itse ratkaisin tämän totuustaulukon avulla. Minä väitänkin seuraavaksi, jotta et pelkää hysteerisesti petoja etkä ole lähtöisin susiuskovaisesta perheestä, koska aivosi ovat saaneet vapaasti kehittyä ilman hihhulivanhempien aivopesua.
07.12.2009 00:48
eipä tullut hyvistä arvauksista huolimatta oikeaa vastausta.
VASTAUS
Puhutaan järkevien ihmisten yhteisestä vaatimuksesta:
PPP = pyssyt pois paskasakilta
06.12.2009 11:24
tarkistin juuri vastauksesi ja se on täydellisen oikea vastaus. Onnittelut siitä sinulle, sinussa on ainesta. En vaan olisi uskonut, että täällä joku ratkaisee tämän tehtävän. Olet sitten käyttänyt mitä apuja hyvänsä tahi itse ratkaissut tehtävän, niin mielenkiintoa on täytynyt olla tehtävää kohtaan. Sinä varmaan haluaisit ruokailla kyseisessä ravintolassa? Se kyllä onnistuu Guangzhoussa.
Voisit tietysti laittaa tähän päättelysi, jos jaksat.
06.12.2009 03:40
oliko sulla itsellä joku mielipide tähän asiaan? Heität tänne vaan jotain typeriä juttuja muitten kommentoitavaksi etkä itse ota kantaa mihinkään suuntaan, melkonen taneli oot. Pelkäät varmaan susiakin, heh heh.
05.12.2009 15:48
"Viime kerrasta onkin lähes vuosi jo vierähtänyt"
Oletko yhtään perehtynyt esim. darwinismiin ja miettinyt vaikkapa ihmisen kehittymistä apinaihmisestä? Sehän on kestänyt heti paljon kauemmin kuin yhden vuoden ja todistettavasti apinoita on vieläkin naamioituneina uhmisen ulkoasuun. Nyt puhun siis sivistymättömistä ihmisapinoista, joita minäkin parhaani mukaan sivistän. Sivistymätön nykyapina paskat välittää luonnon hyvinvoinnista ja pelkää hysteerisesti petoja (siis apina hysteresis).
05.12.2009 02:10
kirjoittanut kaikki nuo hienot tekstit! Siinä on oivaa luettavaa teille kaikille. Erityisesti kehottasin lukemaan kyseisestä listasta nro 73:n, Susianalyysi II:n. Lisäksi poimin tähän erään laatimani tehtävän uudelleen pohdittavaksi. Tämä tehtävä jäi aikoinaan ratkaisematta sen vaikeuden takia. En nyt muista kuka täällä silloin alkoi uhittelemaan viisaudellaan ja usutti minua laatimaan haasteellisen tehtävän. Noh, minä laadinkin ja tämä uhittelija meni hyvin hiljaiseksi. Tässä tuo erittäin haastava tehtävä, olkaa hyvä:
__________________________________________________________________________________________________
Kaikkihan tiedämme, jotta mulle maistuu silloin tällöin puoliraaka lammas. Siis silloin, kun sudet ovat jossain päin Suomea saaneet raadeltua lampaita tai poroja, niin syön mielelläni puoliraakaa lammasta ruokaryypyn kera eläytyessäni mahtavan suden ajatusmaailmaan. Toisekseen, susianalyysissa määritellään hyvin tarkasti, mitä tarkoitan termillä maaseudun "apina". Lisäksi metsästäjät usein vinkuvat koiransa kohtaloa sen jouduttua suden raatelemaksi, vaikka minun mielestä mitään vinkumisen aihetta tässä ei ole. Lupasinkin susianalyysiin liittyvän tehtävän, joten ole hyvä:
TEHTÄVÄ 1
Hienossa Quing Ping- koiraravintolassa oli tarjolla seuraavanlainen, aika erikoiset ehdot täyttävä 7 euroa maksava menu. Tämä oli siis Kiinassa (Guangzhou), jossa olin matkalla parisen vuotta sitten.
Mitkä ovat ruokavaihtoehdot, kun rajoittavat ehdot ovat seuraavat:
- Koiralihaa ei tarjota, mikäli tarjotaan sekä apinan aivoa että raakaa lammasta
- Tarjotaan raakaa lammasta ellei tarjota apinan aivoa
- Jos tarjotaan koiralihaa tai ei tarjota apinan aivoa, niin raakaa lammasta ei
tarjota
Pitäisi siis selvittää, mitä eri ruovaihtoehtoja saat 7 eurolla. Tottakai olen pikkusen muutellut tuota ruokalistaa ja ehtoja tehtävään sopivaksi, mutta aika lailla esitetyn kaltaiset raaka-aineet tuossa ravintolassa kuitenkin oli. Tässähän tulee ihan nälkä, kun aloin tuota matkaani muistelemaan.
04.12.2009 16:09
usein korostanut, jotta haulikkokansalla on tappamisen himo päällänsä. Vaikeudet ratkaistaan siis haulikolla. Tämä on hyvin yleistä metsästäjien ja petohysteerikoiden keskuudessa. Helppo ratkaisu? heh heh
Pyssyt pois paskasakilta!
03.12.2009 12:31
"Metsästäjät perustelevat pienpetojen pyyntiä muun muassa sillä, että ne syövät jo vähenevissä määrin olevia maassa pesiviä metsäkana- ja vesilintuja. Samalla kuitenkin metsäkanalintujen ja vesilintujen kannasta huolestuneet metsästäjät tappavat vuosittain noin 400 000 metsäkanalintua ja noin puoli miljoonaa vesilintua"
TYHMÄN APINAN LASKUOPPIA, HEH HEH. MINÄHÄN OLEN MAAKUNNISSA OPETTANUT MM MATEMATIIKKAA JA HUOMAAN, JOTTA OPETUSTA TARVITAAN VIELÄ
Yleensä olen huolellinen ja tarkka, mutta edellisessä kommentissani oli pieni lisäyksen tarve. Panen sen tähän, ennenkuin joku näsäviisas mikki hiiri ehtii siitä huomauttaa:
"Väkilukuun suhteutettuna Suomessa on eniten metsästäjiä koko Euroopassa"
02.12.2009 18:43
95 / 106