Joulu on tulossa. Joulurauhaa kaikille fiksuille.
Sen sijaan metsästäjäperheissä voi kohta olla helvetti valloillaan. Kaapit ovat täynnä aseita ja viina virtaa. Akkakin nalkuttaa ja lisäksi ympärillä vaanivat kuvitteelliset pedot aiheuttavat tuskaa ja paineita. Liipasinsormi voikin olla tosi herkässä näin jouluriehan aikaan. Minä toivon, jotta naureskelija ei saisi linkittämisen aiheita joulupyhinä, mutta pelkään pahinta.
PPP = pyssyt pois paskasakilta
PIMPELIPOMPELI
6
265
Vastaukset
- on hiljentymisen
juhla, ei mikään rieha.
Ruuaksi mm. itse metsästettyä hanhea.
Hyvää Joulua sinullekin, vaikka maailmankuvasi on kovin vääristynyt ja luonnosta vieraantunut.sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.
- messina
Susianalyytikko kirjoitti:
sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.
ihan vesi tulee kielelle,kun muistelee viime joulun ruoka listaa:paistettua hanhea,kylmäsavustettua hirvenlihaa,umpisuolattua hirvenlihaa,pekonilla vuorattua metson täkkää,hirvenvasan maksasta tehtyä pateeta,karhun kämmenistä ja hirven turvasta itse tehtyä maalaishyytelöä, ja paljon muuta metsäneläimistä tehtyä herkku ruokaa.juomana maito. maistuis varmaan analyytikolle ps hyytelön valmisohjeet saat kun kysyt reilusti
- näkjä
Susianalyytikko kirjoitti:
sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.
luonnonsuojelija asialla, lipeäkala meinaan tehdään turskasta, ja kuinka ollakkaan turska on tonnikalan ohella yksi uhanalaisimmista ja ylikalastetuimmista kalalajeista. Kuinka se onnistuukin tämä meitin Paskamaisterj aina ja joka kerta valitsemaan esimerkikseen näitä edellemainittuja lajeja. Kyllä meinnaan pöljyyksiä mainostaessasi mainosta ihan itteäs, sulla ei ole paskankaan hajua mikä on tällä hetkellä tilanne. Sulle riittää kunhan siinä ei ole karvoja niin ne voi tappaa sukupuuttoon ilman tunnontuskia.
- mutta sitä
Susianalyytikko kirjoitti:
sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.
lipeäkalaa ei ole, kun kukaan ei siitä tykkää.
Maistettu on kyllä.
Mutta tapettu se kalakin on. Ei sitä elävältä syödä.
- analyylikko
joululahjaksi perspyyhkeitä koko repullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419