PIMPELIPOMPELI

Joulu on tulossa. Joulurauhaa kaikille fiksuille.

Sen sijaan metsästäjäperheissä voi kohta olla helvetti valloillaan. Kaapit ovat täynnä aseita ja viina virtaa. Akkakin nalkuttaa ja lisäksi ympärillä vaanivat kuvitteelliset pedot aiheuttavat tuskaa ja paineita. Liipasinsormi voikin olla tosi herkässä näin jouluriehan aikaan. Minä toivon, jotta naureskelija ei saisi linkittämisen aiheita joulupyhinä, mutta pelkään pahinta.

PPP = pyssyt pois paskasakilta

6

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hiljentymisen

      juhla, ei mikään rieha.
      Ruuaksi mm. itse metsästettyä hanhea.
      Hyvää Joulua sinullekin, vaikka maailmankuvasi on kovin vääristynyt ja luonnosta vieraantunut.

      • sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.


      • messina
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.

        ihan vesi tulee kielelle,kun muistelee viime joulun ruoka listaa:paistettua hanhea,kylmäsavustettua hirvenlihaa,umpisuolattua hirvenlihaa,pekonilla vuorattua metson täkkää,hirvenvasan maksasta tehtyä pateeta,karhun kämmenistä ja hirven turvasta itse tehtyä maalaishyytelöä, ja paljon muuta metsäneläimistä tehtyä herkku ruokaa.juomana maito. maistuis varmaan analyytikolle ps hyytelön valmisohjeet saat kun kysyt reilusti


      • näkjä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.

        luonnonsuojelija asialla, lipeäkala meinaan tehdään turskasta, ja kuinka ollakkaan turska on tonnikalan ohella yksi uhanalaisimmista ja ylikalastetuimmista kalalajeista. Kuinka se onnistuukin tämä meitin Paskamaisterj aina ja joka kerta valitsemaan esimerkikseen näitä edellemainittuja lajeja. Kyllä meinnaan pöljyyksiä mainostaessasi mainosta ihan itteäs, sulla ei ole paskankaan hajua mikä on tällä hetkellä tilanne. Sulle riittää kunhan siinä ei ole karvoja niin ne voi tappaa sukupuuttoon ilman tunnontuskia.


      • mutta sitä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.

        lipeäkalaa ei ole, kun kukaan ei siitä tykkää.
        Maistettu on kyllä.
        Mutta tapettu se kalakin on. Ei sitä elävältä syödä.


    • analyylikko

      joululahjaksi perspyyhkeitä koko repullinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe