Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Missä+ja+miten+rivosti?+En+mainittut+itseäni+ollenkaan+enkä+kerhon+omien+lasten+jatkuvaa+hyväksikäyttöä.
04.01.2019 17:12
Miten+kävi+Sodoman+ja+Gomaorran,+salliko+Hän+heidän+edes+elää+homoudessaan.
04.01.2019 07:20
Piti+jatkaa.+Vikahan+on+siinä,+että+se+on+luokiteltu+neljässä+kohti+Raamattua+kuoleman+synniksi.+
Täss+muutama+kohta;1.+Korinttilaisille+6:+9,10:
"Mitä!+Ettekö+tiedä,+etteivät+epävanhurskaat+peri+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö.+Eivät+haureelliset,+eivät+epäjumalanpalvelijat,+eivät+avionrikkojat,+eivät+luonnottomia+tarkoituksia+varten+pidetyt+miehet,+eivät+miehet,+jotka+makaavat+miesten+kanssa,+eivät+varkaat,+eivät+ahneet,+eivät+juopot,+eivät+herjaajat+eivätkä+kiristäjät+peri+Jumalan+valtakuntaa."
+Roomalaisille+1:27:
että+myös+miehet+jättivät+samoin+naisen+luonnollisen+käytön+ja+syttyivät+himossaan+kiihkeästi+toisiinsa,+miespuoliset+miespuolisiin,+ja+tekivät+sitä,+mikä+on+rivoa,+ja+saivat+itseensä+vastineeksi+täyden+palkan,+joka+heidän+erheestään+oli+määrä+tulla."
Kannattaa+myös+huomioida+se,+että+Sodoma+ja+Gomorra+(sekä+kaksi+muutakin+kylää)+poistettiin+kartalta+sen+vuoksi.
Kannattaa+ottaa+huomioon+se,+että+Jumala+poistaa+myös+tahot,+jotka+hyväksyvät+homot,+ja+niihin+alkaa+kuulua+jo+Vanhollislestadiolaisuus+hyvin+vahvasti.
04.01.2019 07:19
Miten+homus+lisää+syntisyyttä?+Ei+ruskeasta+reihjästä+synnytetä?
04.01.2019 07:12
Missä+niin+kerrotaan,+että+Jumala+loi+ihmisen+narsistiksi?
03.01.2019 19:26
Ota+huomioon,+että+silloin+kun+laki+annettiin,+siat+olivat+raadonsyöjiä.
03.01.2019 19:03
Ei+pystyttänyt,+mutta+tuossa+Apt+tekstissä+otettiin+hieman+kiistanomaisesti+esille+Amoksen+profetio;+
Otsikolla+Israelin+pelastus,+Amos+9
11+--+Sinä+päivänä+minä+rakennan+jälleen+Daavidin+sortuneen+majan.+Minä+muuraan+umpeen+sen+halkeamat,+korjaan+sen+luhistumat+ja+saatan+sen+entiseen+loistoonsa.+
12+Ja+niin+Israel+saa+hallittavakseen+Edomin+jäännöksen+ja+kaikki+ne+kansat,+jotka+on+julistettu+minun+omikseni,+sanoo+Herra.+Hän+on+tämän+tekevä
Tämä+"sinä+päivänä"+on+eskatologinen,+eli+sillä+Pyhät,+uudestsisyntyneet+varmistetaan+milleniumiin,+tulevaan+tuhatvuotiseen+Valatkuntaan.+
Jumala+on+silloin+vielä+Taivaassa,+mutta+Jeesus+Israelissa,+sekä+saatana+vankina.+Niin+koko+Israel+(Room+11;26)+on+mukana+sekä+Uudestsiyntyneet+pakanat,+jotka+seuraavat+Jeesusta,+sekä+Vanhan+ajan+Pyhät.
Jos+seuraat+Jeesusta,+ei+mitään+seurakuntaa,+olet+vahvoilla+ja+mukana.+Se+ei+kuitenkaan+estä+seurakuntayhteyttä,+kunhan+se+on+seurakunta,+jonka+kulmakivi+on+Jeesus,+messias.
03.01.2019 19:02
Jos+tarkoitat+Milleniumia,+joka+on+ennen+Jumalan+"maastoutumista",+niin+Daavid+on+siinä+luvattuna+ikuisena+Kuninkaana+Kolmiyhteyden+jälkeen.+Eli+Kuningas.+Josta+Jes+30;9,+Hes+34;23-24,+ja+37+24-25,+Hoosea+3;3-5+ja+Ps+61;6-9.
Seuraavana+on+Apostolit,+ikäänkuin+Hallitus;+Matt+19;28,+Luuk+22;28-30+ja+alimpana+Israelin+sukununnat.
Nämä+ovat+Jeesuksen+hallinnon+tukena.
03.01.2019 18:51
Jumalahan+antoi+vapautuksen+ruoan+suhteen+Tulvan+jälkeen.
03.01.2019 08:47
Eikö;”Ettekö+tiedä,+että+jos+jatkuvasti+tarjoudutte+jollekulle+orjiksi+totellaksenne+häntä,+niin+te+olette+hänen+orjiaan,+koska+tottelette+häntä?”+(Roomalaisille+6:16.)+
Kysymyksessä+on+addiktio,+jonka+Jumalana+on+nikotiini.+Kahta+Herraa+eie+ihminen+voi+palvella.
Jumala,+haluaa+meidän+kuitenkin+olevan+vapaita+eikä+sellaisten+tapojen+orjia,+jotka+joko+vahingoittavat+kehoamme+tai+turmelevat+”henkemme”+eli+vallitsevan+mielenlaatumme+(Psalmit+83:18;+2.+Korinttilaisille+7:1).+
Kun+ihmisen+arvostus+ja+kunnioitus+Jeesusta+kohtaan+kasvaa,+hän+ymmärtää,+että+Jumala+ansaitsee+häneltä+parasta+ja+ettei+hän+voi+antaa+sitä,+jos+hän+on+vaarallisen+tavan+orjuuttama.+Tämän+tajuaminen+antaa+ihmiselle+tahdonvoimaa+vastustaa+vahingollisia+haluja.
Mutta+pakko-+lisääntymisestä+Kirja+ei+mainitse+mitään.
Sekaisin+on+Kerhon+jutut.
03.01.2019 08:46
Mooses+TOI+Jumalan+Lain+Isrelilaisille,+Lain,+joka+on+voimassa+vieläkin+ihmisille,+jotka+eivä+tunnusta+Jeesus+ihmisten+edessä+Kaikkivaltiaaksi+Herraksi.+Laki+on+Jumalan,+ei+Mooseksen,+mutta+Mooses+otti+sen+vastaan.
03.01.2019 08:38
Hän+itse+on+ottanut+silmäteränsä+suojelukseensa.+Pakanoiden+vallan+aika+on+nyt+päättynyt+Jumalan+omaisuuskansan+keskuudessa,+sekä+maaperässä.
Jatkan+vielä+hieman+1947+tapahtumista,+jonka+päätös+tehtiin+Oslossa,+koskien+koko+lähi+Idän+aluetta.
Israel+sai+mandaatin+nykyiseen+kokoon+oli+YK;n+päätös,+josta+Israel+maksoi+Turkin+sulttaanille+jokaisen+neliömetrin+pankkiirisuku+Rothschiildin+rahoilla.+
Naapurimaat,+Libanon,+Syyria,+saudi+Arabia,+sekä+Trans+Jordania+saivat+maa+alueensa+täysin+ilman+vastinetta,+paitsi+Transjordania+sai+alueen+Irakilta,+johan+filistealaiset+tuli+muuttaa.
Miten+kävi?+Heidät+ajettiin+takaisin,+sillä+arabit+eivät+hyväksyneet+heitä,+sillä+he+eivät+ole+arabeja,+vaan+”saarelaisia”.++Eli+Kreetan+sekä+Kyproksen+alueelta+muuttaneita+ihmisiä.+
Israel+luovutti+heille+myöhemmin,+korvauksetta+Gaasan+alueen,+joka+on+meren+rantaa.
Oman+maan+maksaminen+oli+Israelille+tuttua.+Abraham+maksoi+oman+paikkansa+Kaanaan+maasta,+vaikka+olisi+sen+saanut+ilmaiseksi:,+tämä+oli+ensimmäinen+kerta.
1+Moos+23;
15+"Kuuntele+minua,+herrani!+Neljänsadan+hopeasekelin+maapala+--+mitäpä+se+meidän+kesken+merkitsee!+Hautaa+vainajasi."
16+Abraham+ymmärsi+Efronin+tarkoituksen+ja+punnitsi+hänelle+hopeamäärän,+jonka+tämä+oli+heettiläisten+kuullen+maininnut,+neljäsataa+sekeliä+maksuna+käypää+hopeaa.
17+Niin+siirtyivät+Efronin+vainio,+joka+oli+Makpelassa+Mamren+lähistöllä,+siellä+sijaitseva+luola+sekä+tällä+alueella+kasvavat+puut.
Toinen+kerta+oli,+kun+Daavid+maksoi+oman+maansa;+1Aik.+21;25+Daavid+maksoi+maasta+Araunalle+kuusisataa+kultasekeliä,
Israel+ei+ole+koskaan+elänyt+pummilla,+kuten+ympäröivä+200+miljoonainen+arabi.
Näissä+Raamatun+kohdissa+toin+esille+sen,+kuinka+Jumala+on+ollut+kärsivällinen+kansansa+osalta,+eikä+mikään+ennustus+ole+jäänyt+toteuttamatta.
Meille+on+kuitenkin+tärkein+tietää+se,+että+Israel+on+ainut+kansa,+joka+pelastuu+kokonaisuudessaan;+Room.+11:26
Sen+tapahduttua+koko+Israel+on+pelastuva,+niin+kuin+on+kirjoitettu:+--+Siionista+on+tuleva+Pelastaja,+hän+poistaa+jumalattomuuden+Jaakobin+jälkeläisistä.+
Asia,+josta+jo+Jesaja+loi+uskoa+Assyrian+pakkosiirtolaisuudessa+omalla+kansalleen,+luvussa+59;20.
Toinen+yhtä+lohduttava+on+Paavalin+info+asiaan+Gal+3;28;+Yhdentekevää,+oletko+juutalainen+vai+kreikkalainen,+orja+vai+vapaa,+mies+vai+nainen,+sillä+Kristuksessa+Jeesuksessa+te+kaikki+olette+yksi
Amen.
03.01.2019 07:42
Myös+Jeesus+kertoi+tästä+juutalaisten+tulevasta+diasporasta:+Sillä+suuri+hätä+on+oleva+maan+päällä+ja+viha+tätä+kansaa+vastaan;+ja+he+kaatuvat+miekan+terään,+heidät+viedään+vangeiksi+kaikkien+kansojen+sekaan+Luuk+21:23
Mutta+Jumala+lupasi+myös+lopettaa+hajaannuksen,+ja+koota+kansansa.
Sak+10:8.
Hetki+tulee,+jolloin+minä+vihellän+merkin+vieraisiin+maihin+joutuneille+ja+kokoan+heidät,+minä+lunastan+heidät+vapaiksi.+
Hes+11:16,17
Näin+sanoo+Herra+Jumala:+Minä+olen+siirtänyt+heidät+kauas+toisten+kansojen+sekaan,+olen+hajottanut+heidät+moniin+maihin,+mutta+minne+ovatkin+joutuneet,+he+ovat+sentään+voineet+palvella+minua.+Sen+tähden+sano:+Näin+sanoo+Herra+Jumala:+Minä+kokoan+teidät+kansojen+seasta,+minä+kerään+teidät+maista,+joihin+olette+hajallenne+joutuneet,+ja+annan+teille+Israelin+maan..
Jes+43:56
Idästä+minä+tuon+sinun+sukusi,+lännestä+kokoan+sinut,+minä+sanon+pohjoiselle:+"Anna+tänne!"+ja+etelälle:+"Päästä+irti!"+Tuokaa+kaukaa+minun+poikani+takaisin,+maan+ääriltä+tyttäreni.+
Tämä+on+toteutunut+ja+näin+juutalaiset+ovat+palanneet+takaisin+Israeliin+kirjoitusten+mukaan+ja+saaneet+vapautuksen+kirouksesta.
Miten+se+tapahtui?
Luukas+kirjoittaa+21:24.++ja+he+kaatuvat+miekan+terään,+heidät+viedään+vangeiksi+kaikkien+kansojen+sekaan,+ja+Jerusalem+on+oleva+pakanain+tallattavana,+kunnes+pakanain+ajat+täyttyvät.
Alkukielellä+pakanat+on+kirjoitettu;+pléróthósin+kairoi+ethnóm,+päättyvät+ajat+kansojen.
Koen+siksi+tämän+alkutekstin+ottaa+mukaan+selventämään,+koska+alueella+eli+myös+hajanaisia+ryhmiä+Israelista+sekä+Juudaa.
Mitä+tämä+todellisuudessa+tarkoittaa.+Se+ei+tarkoita+sitä,+että+Jeesus+tulee+tempaamaan+omansa,+niin+kuin+usea+sen+selittää,+vaan+se+tarkoittaa+sitä,+että+kirouksesta+johtuva+diaspora+loppuu,+ja+Israelia+alkaa+hallita+Jumalan+omaisuuskansa,+yhdistynyt+Israel,+jossa+Jaakob+ja+Juuda+on+samaa+kansaa.
Pakanoiden+ajat+täyttyivät+v.+1967,+kun+Jerusalem+siirtyi+jälleen+Israelin+hallintaan,+lyhyen+sodan+päätteenä.
Kaikkihan+alkoi+v+1947,+jolloin+Yk+julisti+Israelille+oikeuden+omaan+maahansa,+Oslon+sopimuksella+n;o+6000.+Kokoushan+pidettiin+Oslossa,+jolloin+eettisiä+esteitä+ei+voinut+kenelläkään+olla.
Sen+johdosta1948+Israelin+itsenäisyyssodassa,+aselepoa+edeltävänä+16.7.+päivänä,+David+Shaltielin+johdolla+pyrittiin+Jerusalemin+vanhan+kaupungin+muuri+murtamaan+ja+saamaan+juutalaisia+kaupunkiin+avaamalla+muuri+350+kg+räjähteen+avulla.
+Yritys+epäonnistui+ja+vanhakaupunki+jäi+vielä+arabien+haltuun.+Se+jäi+arabien+valtaan+myös+v.1956+raivokkaista+taisteluista+huolimatta,+mutta+vuonna1967+Uzi+Nakiz:n+johdolla+Vanha+Kaupunki+siirtyi+juutalaisten+haltuun.
+Tämä+Uzi+Nakiz+oli+ollut+myös+v.+1948+ja+1956+mukana+epäonnistuneissa+Jerusalemin+valtausyrityksissä.+Nyt+hän+antoi+lausunnon+Israelin+TV:ssä:+”Jumalan+aika+ei+ollut+vielä+1948+eikä+1956+antaa+Jerusalemia+juutalaisille,+mutta+tänään+oli+se+päivä.”
”Tien+auettua+syöksyi+sekalainen+väkijoukko+kohti+Itkumuuria:+Laskuvarjosotilaita,+hurmioituneita+vanhoja+rabbiineja,+ministereitä,+naisia+ja+lapsia.
+Koko+Jerusalemin+yllä+kaikui+yhteinen+kiitosrukous.+Tällä+liikuttavalla+hetkellä+hyvin+vanha+kansa+pääsi+jälleen+historiansa+pyhimmälle+paikalle.
Kaikki+pelkäsivät+pahinta,+sitä+että+siviilit+alkavat+tappamaan+käsiasein,+puukoin+sekä+kivin+toisiaan,+Israelilaiset,+sekä+Arabit.
Mutta+toisin+kävi.
+Seuraavina+päivinä+saivat+Jerusalemin+kadut+olla+todistajana+ihmeelliselle+tapahtumalle,+kun+arabit+ja+juutalaiset+solmivat+uudelleen+vanhoja+ystävyyssuhteita.+
Konekivääripesäkkeet+ja+linnoittelet+purettiin+ei+kenenkään+maa+tasoitettiin+ja+kaupunki+yhdistettiin.”+(Jerusalem+L.+Collins+1972)
Pakanoiden+ajat+päättyivät+siis1967+Jerusalemin+vanhan+kaupungin+siirtyessä+juutalaisten+hallintaan+ja+samalla+juutalaisten+päälleen+ottama+kirous+raukesi.+
Samoin+peite+on+alkanut+poistua+rabbien+ja+tuhansien+juutalaisten+sydämestä+ja+he+ovat+tunnustaneet+Uuden+Testamentin+Jeesuksen+Messiaakseen.+
Peitteestä+kirjoittaa+Paavali,+joka+vietti+ennen+saamaansa+tehtävää+kahden+Jeesuksen+kanssa+useita+vuosia+2+kirjeessään+Korinttiin+mutta+kun+heidän+sydämensä+kääntyy+Herran+tykö,+otetaan+peite+pois
Asiasta+kertoo+tarkemmin.+2+Moos+33;+34+Aina+kun+Mooses+astui+Herran+eteen+puhuakseen+hänen+kanssaan,+hän+riisui+kasvoiltaan+verhon+ja+oli+ilman+sitä,+kunnes+lähti+pois.+Tultuaan+israelilaisten+luo+hän+kertoi,+mitä+Herra+oli+käskenyt,
Peite+on+aina+ollut+este,+ihmisen+ja+Herran+välillä,+mutta+nyt+se+poistui+lopullisesti.
Se+on+paljon+yleistä+käsityksiä,+ja+tiedostusta+suurempaa,+sen+voi+todeta+käymällä+siellä,+ja+jututtamalla+kansaa.
Pakanakansojen+valta+sortaa+juutalaisia+on+päättynyt!+-+Enää+juutalaisia+ei+alisteta,+ei+vainota+eikä+ajeta+maasta+toiseen.+Heitä+ei+enää+suljeta+Gettoihin+ja+surmata+kaasukammioissa.
+Jumala+on+lopettanut+kirouksen+ajan.+Sen+sijaan+Hän+on+aloittanut+uuden+aikakauden.+Hän+on+antanut+siunauksensa+ja+väkevän+suojeluksensa+Israelille.+
Hän+itse+on+ottanut+silmäteränsä+suojelukseensa.+Pakanoiden+vallan+aika+on+nyt+päättynyt+Ju
03.01.2019 07:40
Panen+yhden+pitämäni+saarnan+aiheesta.+Siinä+selviää+Israelin+kirouksen+loppuminen.
Mistä+alkoi+Israelin+kirous,+ja+mihin+se+päättyi?
Kaikki+alkoi+pääsiäinen+edeltävän+torstai+yönä,+josta+Joh.+Silloin+oli+valmistuspäivä,+ja+alkava+sapatti+oli+erityisen+suuri+juhla.+
Mikä+oli+tämä+erityinen+suuri+juhla?+
Se+oli+sama+päivä,+kun+karkauspäivä+Suomessa,+jossa+lisättiin+kalenteriin+joka+neljäs+vuosi+yksi+päivä+ennen+pääsiäistä,+jolla+saatiin+kuunkierto+pysymään+ajassaan.
Näin+täyttyi+ennustus+3+päivästä,+joka+päättyi+viikon+ensimmäiseen+päivään,+Sunnuntaihain.+Jos+Ristinkuolema+olisi+ollut+perjantaina,+tämä+kolmen+päivän+sääntö+ei+olisi+toteutunut.
Mutta+miten+kaikki+sitten+alkoi.
Katsotaan+Matt.+27:24,+Kun+Pilatus+näki,+ettei+mitään+ollut+tehtävissä,+ja+kun+meteli+yhä+paheni,+hän+otti+vettä,+pesi+kätensä+väkijoukon+nähden+ja+sanoi:+
25+”Minä+olen+syytön+tämän+miehen+vereen.+Tämä+on+teidän+asianne.”+Kaikki+huusivat+yhteen+ääneen:+”Hänen+verensä+saa+tulla+meidän+ja+meidän+lastemme+päälle!”+
Näin+juutalaiset+ottivat+päällensä+Jumalan+kirouksen,+joka+lähti+pakanan+kyvyttömyydestä+päättää+asia+kunniallisesti.
Mutta+he+itse+kirouksen+huutaen+hyväksyivät+päällensä,+ilmeisesti+enemmälti+ajatellen+koko+juttua+ja+sen+vakavuutta.
He+myivät+Pyhyytensä+pilkkahinnasta.
Toisaalta+asiaan+vaikutti+myös+se,+että+Pilatus+oli+omassa+elämässään+mennyt+päätöksissään,+sekä+laiminlyönneissään+niin+pitkälle,+että+Hänellä+oli+vaara+joutua+kutsutuksi+Roomaan,+Keisarin+kuultavaksi,+joka+ei+koskaan+ollut+pikkujuttu.
Yleensä+sieltä+lähdettiin+kahdessa+osassa,+pää+toisessa+vaunussa+ja+vartalo+toisessa+vaunussa.
Pilatuksen+tuli+olla+jopa+mieliksi+juutalaisten+suurelle+oikeus-+neuvostolle+Sanhedrinille,+joka+oli+suuri+neuvosto,+juutalaisten+ylin+tuomioistuin+antiikin+ajalla,+sekä+Kirjanoppineet,+ja+Pilatus+huomasi+tässä+aukon,+josta+ei+varmaan+kukaan+raportoisi+Hänestä+epäedullista+Roomaan,+ja+Kansa+saatiin+asiassa+hiljaiseksi.
+Voidaan+myös+esittää+kysymys,+koskeeko+juutalaisten+päällensä+ottama+kirous+myös+Jaakobia,+eli+Israelia.+
Jokainen+voi+etsiä+itse+vastusta+siihen,+mutta+Sana+ei+anna+suoraa+vahvistusta,+mutta+Jumalan+silmissä+nämä+kansat+olivat+yhtä,+Israelia,+joka+on+Jumalan+silmäterä,+aina+ja+ikuisesti.
Asiat+kuitenkin+liittyvät+yhteen,+sillä+Jumala+hajotti+myös+Jaakobin+heimot+maailmaan,+osin+turvaan,+osin+vaaraan.
Israelhan+oli+ollut+tätä+tapahtumaa+ennen+diasporassa+650+vuotta,+eli+muihin+kansoihin+sekoitettuna,+etupäässä+Pohjois-+puolella+Israelista+katsoen.++
Vain+pieniä+ryhmiä+palasi+silloin+takaisin+Israeliin,+lähinnä+Pohjoiseen,+Galilean+alueelle.
Tämä+oli+Jumalan+suunnitelma+ennalta+palauttamista+varten,+ettei+koko+heimoa+voida+tuhota.
Juutalaisten+diaspora+alkoi+vasta+n+30+vuotta+Jeesuksen+Kirkastumisen+jälkeen,+kun+Rooma+valloitti+Temppelin,+osin+tuhoten+sen,+ja+käytännössä+koko+Jerusalemin,+muurit+mukaan+luettuna,+v+70,+josta+myöhemmin.
Juutalaiset+olivat+päässeet+pakoon+vuorille,+mutta+johtajat,+sekä+käytännössä+myös+koko+kansa+päätti+taistella+loppuun+asti,+odottaen+Jumalan+puuttuvan+asiaan.+
Toisin+kuitenkin+kävi,+josta+Josefuksen+mukaan+surmansa+saaneita+oli+noin+1,1+miljoonaa+ja+vankeja+otettiin+97+000+mutta+nykyisin+näitä+lukuja+pidetään+yliarvioituina.+Valloitus+oli+ankara,+osaksi+juutalaisten+peräänantamattomuuden+vuoksi.
Jeesus+oli+sanonut+heille+varoituksen,+joka+löytyy+Hänen+ennustuksestaan+Luuk.+21
20+Mutta+kun+te+näette+Jerusalemin+(Rooman)+sotajoukkojen+ympäröimänä,+silloin+tietäkää,+että+sen+hävitys+on+lähellä.
21+Silloin+ne,+jotka+Juudeassa+ovat,+paetkoot+vuorille,+ja+jotka+ovat+kaupungissa,+lähtekööt+sieltä+pois,+ja+jotka+maalla+ovat,+älkööt+sinne+menkö.
22+Sillä+ne+ovat+koston+päiviä,+että+kaikki+täyttyisi,+mikä+kirjoitettu+on.+
Osa+Raamatun+tutkijoista+kokevat,+että+nämä+sanat+eivät+kuulu+tähän,+vaan+eskatologiaan,+mutta+silloin+ei+ole+Jerusalemin+piiritystä,+vaan+Israel+tekee+vapaaehtoisen+sopimuksen+Antikristuksen+ja+pahan+kanssa,+joka+on+Valtioliitto.
Jeesuksen+puhe+Öljymäellä+oli+todella+vakavasti+otettava+neuvo+omalle+kansalleen,+joka+luotti+enemmän+Jumalaan,+kun+Poikaa,+Kristukseen.
Mutta+Kansahan+oli+jukuripää,+ja+maa+jäi+ennustuksen+mukaan+autioksi+ja+tyhjäksi.+Siitä+Roomalaiset+panivat+juutalaiset+diasporaan,+muiden+kansojen+sekaan,+1700+vuodeksi.
+Tämäkin+oli+kerrottu+jo+paljon+aiemmin,+sillä+Jumala+ei+tee+mitään,+ettei+Hän+omillensa+ilmoittaisi.
3+Moos+26:33
+-+Mutta+teidät+minä+hajotan+kansojen+sekaan+ja+ajan+teitä+takaa+paljastetulla+miekalla,+ja+teidän+maanne+tulee+autioksi+ja+kaupunkinne+raunioiksi.
Jumala+jatkaa+5+Moos+28:65
Vieraiden+kansojen+keskuudessa+te+ette+koskaan+löydä+rauhaa+eikä+teillä+ole+edes+jalansijaa,+mihin+voisitte+pysähtyä+levähtämään.+Herra+tekee+teidät+siellä+pelokkaiksi+ja+aroiksi,+hän+riuduttaa+silmänne+ja+lannistaa+mielenne.
Myös+Jeesus+kertoi+tästä+juutalaisten+tulevasta+diasporasta:+Sillä+suuri+hätä+on+oleva+maan+päällä+ja+viha+tätä+kansaa+vastaan;+ja+he+kaatuvat+miekan+terään,+heidät+viedään+van
03.01.2019 07:39
Usraelin+etuus+aika+alkoi+14,5,1948+jolloin+Jumala+alkoi+koota+kansaansa+Jerusalemiin.+
Pakanoilla,+jos+he+seuraavat+Jeesusta+on+sama+mahdollisuus,+joka+on+ollut+aina+Israelilla,+ja+Jumala+ei+petä+Poikansa+kanssa+omaa+maataan+ja+lupaa,+että+kaikki+he+pelastuvat,+pakanoista+vain+pieni+osa.
02.01.2019 22:09
Totta.+Moni+ei+edes+lua+asiaa+Ramatusta?+Lue+nyt;+Teurasta+ja+syö!"
Mikä+siinä+ei+ole+Raamatun+mukainen,+Kerro+nyt?
02.01.2019 22:06
Näin+on.+Jumalan+Valtakuntaa+johtaa+JUmala,+ei+minkään+Lahkon+etumies.+Jumala+palaa+maahan+Ilmestyskirjan+21+luvun+mukaan+ja+juuri+Jerusalmiin,+joka+on+samalla+Paratiisi.+Sitä+johtaa+Jumala,+mutta+sinne+pääsee+vain+Jeesuksen+seuraajat,+ei+Jumalan+seuraajat.
01.01.2019 16:16
Missä+Raamatussa+on+"synnin+tunto"?
01.01.2019 16:14
Kerrotko+itse,+missä+se+on+Raamatussa+pelastuksen+ehto???
01.01.2019 08:17
Fiksu+lääkäri.
01.01.2019 08:09
11 / 692