Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei.+En+ole+koskaan+osannut+polkkaa,+enkä+jenkaa,+soittanut+siihen+tahdin+kylläkin+olen.
12.11.2018 19:49
Kyllä+se+on+muuallakin,+mm+Mark.+6;22+
22+Herodiaan+tytär+tuli+silloin+sisään+ja+tanssi,+ja+Herodes+ja+hänen+pöytävieraansa+olivat+ihastuksissaan.+Kuningas+sanoi+tytölle:+"Pyydä+minulta+mitä+vain+tahdot,+niin+minä+annan+sen+sinulle."
23+Ja+hän+lupasi+ja+vannoi:+"Mitä+ikinä+minulta+pyydät,+sen+minä+sinulle+annan,+vaikka+puolet+valtakuntaani.
Siinä+tanssissa+ei+ole+ongelmaa+vaan+lupauksessa+ja+pyynnössä,+joka+oli+kohtuuton.+Mutta+molemmat+kuolivat+kuolemalla.
Ja+taas+Vanassa+Testamentissa+palonkin;+Naisprofeetta+Mirjam,+Aaronin+sisar,+otti+käteensä+rummun,+ja+kaikki+naiset+seurasivat+häntä+tanssien+ja+rumpua+lyöden.+Mirjam+viritti+laulun:
--+Laulakaa+ylistystä+Herralle,+hän+on+mahtava+ja+suuri:+hevoset+ja+miehet+hän+mereen+suisti!
2+Moos.+15:20-21+
Kun+sotajoukko+palasi+takaisin+Daavidin+surmattua+filistealaisen,+naiset+lähtivät+kaikista+Israelin+kaupungeista+kuningas+Saulia+vastaan+laulaen,+tanssien+ja+iloiten,+rumpuja+ja+symbaaleja+lyöden.+Riemuitsevat+naiset+lauloivat+kertosäettä:
--+Saul+kaatoi+miehiä+tuhansin,+Daavid+kymmenintuhansin.
1+Sam.+18:6-7+
Tuohan+on+se+Daavid,+josta+naiset+tanssiessaan+lauloivat:
--+Saul+kaatoi+miehiä+tuhansin,+Daavid+kymmenintuhansin."
1+Sam.+29:5+
Puhut+Daavidin+kohdalla+ripaskasta,+kerrotko+mitä+itse+siinä+näet.
Tanssista+Raamattu+puhuu+yli+20+kertaa,,+positiivisesti.
12.11.2018 13:44
Tanssi+on+yhtä+tärkeä,+kun+itku+tai+nauru,+se+kuuluu+osana+ylistää.
Saarn.+3:4+
aika+itkeä+ja+aika+nauraa,+aika+on+valittaa+ja+aika+tanssia,
Aika+on+vain+jättänyt+Kerhon+taakseen.
12.11.2018 08:23
En+kumpaakaan,+en+Kerhon+jumalaa+rahaa,+minulla+on+Jeesus,+enkä+noita+"mulkunjatkeita",+minulla+on+mersu.
10.11.2018 21:30
Lue+Sinä+ensin+ne+kuusi+kirjaa,+minulle+tuo+on+tuttu.
Kirjoitellaan+sitten.
Muuten,+tunnethan+alkutekstin,+sanoma+siellä+on;+Ainoalle+viisaalle+Jumalalle+"monó+soto+theo"+jne...
Joten+siinä+on+agenda+se,+että+kun+jumalaia+on+maailma+täynnä,+Kerholla+Jumala,+niin+se+ei+ole+viisas,+vaan+Adonai,+Jaakobin+ja+Israelin+Jumala+on+viisas.
Sillä+ei+väheksytä+mitenkään+Ihmisen+viisautta.
Haukut+väärää+puuta.+Et+tunne+Jumalan+Sanaa.
10.11.2018 19:25
Matt+28;18
+Matt.+11:27
Dan.+7:14;
Riittäkö+aluksi?
10.11.2018 19:17
Järki+ja+viisaus+ei+ole+mikään+Juamlan+salaisuus,+vaan+apu+ihmiselle++selviämään+elämässä.
Opetetaan,+että+Järki+vangiksi+ottakaatte,+ja+mitään+ei+saa+ajatella+ja+tehdä,+muuta+kun+VL+uskon+kautta.
On+ihmiset+siellä+kamalassa+tilassa,+tyhmyyden+ihannoinnissa,+ja+mitään+viisutta+ei+saa+ihannoida.
Kuitenkin+jo+Vanhassa+Testamentissa+on+kuusi+viisauskirjaa,+jotka+painottavat+viisautta.
Sananlaskut,+Saarnaaja+ja+Jobin+kirja.+Viisautta+runomuodossa,+Psalmit,+Laulujen+laulu+ja+Valitusvirret. +
Uudessa+Testamentissa+viisaus+on+jopa+vanhurskauden+ehto,+pelastuksen+ehto+Tyhmät+ja+Viisaiden+neitseiden+osassa.+Tyhmiltä+poistettiin+jopa+Iankaikkisuuteen+vaadittava+pelastus.
Kysymys+kuuluukin,+onko+mahtavaa+ihannoida+tyhmyyttä,+vai+onko+siinä+helppo+elää.
Ei+usko+Jeesukseen+ole+järjenvastainen,+jos+sitä+ylipäätään+on,+se+vahvistuu+uskossa+Häneen+Messiaana.
10.11.2018 18:53
Varmaan+sieltäkin+löytyy+Jeesukseen+uskovia,+että+hän+on+messias+ja+kaikkivaltais,+mutta+vähän.
10.11.2018 16:58
Totta,+olisin+voinut+ottaa+muunkin+siunuksen.
Mutta+kun+otit+esille+Seemin,+niin+Hänen+siuaus+oli+suuri,+Jumalan+osalta.+Hänestä+muodostui+kansa,+jolla+oli+Yliopisto+jo+pari+tuhtta+vuotta+ennen+Kristusta+ja+Hänestä+pohjautui+myös+Abram,+joka+oli+Israelin+kanta-+isä.+Näin+ajatellen.+Muille+ei+tullut+vastaavaa+vastuuta,+sekä+siunausta.
Haam+(musta/+tumma)+taas+oli+alkuna++Afikan+mustille+kansoille+ja+paljohan+he+ovat+maailaa+auttaneet.+Jafet+oli+taas+Väimeren+kanojen+isä,+kuten+Rooman.
Joten+jotain+oikeaakin.
10.11.2018 13:10
Jäi+muuten+kirjoittamatta,+että+Jula+on+jo+kironnut+kaikki+ihmiset+jotka+kiroavat+Isaraelia,+eivätkä+siunaa+sitä.
Turha+siihen+on+myöskään+hakea+apua+Jeesuskelle,+kirotut+ovat+kirottuja,+loppuun+saakka.
Ge.+12;
1+Ja+Herra+sanoi+Abramille:+"Lähde+maastasi,+suvustasi+ja+isäsi+kodista+siihen+maahan,+jonka+minä+sinulle+osoitan.
2+Niin+minä+teen+sinusta+suuren+kansan,+siunaan+sinut+ja+teen+sinun+nimesi+suureksi,+ja+sinä+olet+tuleva+siunaukseksi.
3+Ja+minä+siunaan+niitä,+jotka+sinua+siunaavat,+ja+kiroan+ne,+jotka+sinua+kiroavat,+ja+sinussa+tulevat+siunatuiksi+kaikki+sukukunnat+maan+päällä."
10.11.2018 09:37
Oikeastaan,+oikeastaan??+Panin+vain+tämän+Liiton+näkyviin+ja+jokainen,+joka+tuntee+Raamatun,+Jumala+sanoo+juuri+samant+sanat+Isrelille+vielä+3+kertaa.+Noan+liittohan+lupasi+vapautuksen+tulvasta,+mutta+mistä+Israel+on+saanut+alkunsa,+Noa+on+yksi+heistä,+vaikka+Abram+oli+ensimmäinen+edustaja+valitulle+kansalle,+kuten+Mao+Kiinalle,+mutta+pelleilynä.
10.11.2018 09:29
Liitto+ei+ole+maallinen,+vaan+Jumalallinen,+jolla+Hän+lupaa+pitää+Israelia,+ei+yksin+sen+johtajia.
Täällä+liitolla,+joita+oli+sanatarkkaan+Israelia+kohtaan+yhteensä+4.+ei+ole+Jeesuksen+kanssa+mitään+tekemistä,+mutta+Liitto+Messiaan+tulemisesta+on+liitto+sinsänsä,+mutta+sekin+tuli+Jumalta+vain+Israelin+kadonneita+varten,+ei+pakanoita.+
Kuitenkin+Jeesuksen+armo,+joka+on+kaikkivaltias,+mutti+Isänsä+Liittoa,+ottamalla+mukaan+Pakanat,+jonka+aloitti+Pietari,+kosk+Israel+ei+taanut+Hänta+vastaan,+kun+muutamat+henkilöt+ainaostaan.
>Joka+ei+rakasta+lähimmäistään+ei+tunne+Jumalaa+koska+Hän+on+rakkaus.+Yksinkertaista,+eikö+totta?**+Todella+yksinkertaista.+Tieto+sinulla+on+yksikertainen.+Sillä+rakkaudella+ei+ole+uskossa+Jumalaan+mitään+tekemistä,+ennekuin+otat+Jeesuksen+vastaan+sydämeesi,+vasta+silloin+löydät+Jeesuksen+antaman+rakkauden+jälkeen+Jumalan.
10.11.2018 09:26
Jumala+teki+kolme+IKUISTA+Liittoa+Israelin+kanssa,+sille+ei+pakanat+voi+mitään.+Hän+myös+uudisti+Liittojan+Israelin+kanssa.
Mm.+1.+Moos.+9:12+
Ja+Jumala+sanoi:+"Tämä+on+sen+liiton+merkki,+jonka+minä+ikuisiksi+ajoiksi+teen+itseni+ja+teidän+ja+kaikkien+elävien+olentojen+välillä,+jotka+teidän+luonanne+ovat:
Kenen+muun+kanssa+Hän+on+sitten+Liittonsa+tehnyt.
09.11.2018 22:37
Jumala+teki+kolme+IKUISTA+Liittoa+Israelin+kanssa,+sille+ei+pakanat+voi+mitään.+Hän+myös+uudisti+Liittojan+Israelin+kanssa.
Mm.+1.+Moos.+9:12+
Ja+Jumala+sanoi:+"Tämä+on+sen+liiton+merkki,+jonka+minä+ikuisiksi+ajoiksi+teen+itseni+ja+teidän+ja+kaikkien+elävien+olentojen+välillä,+jotka+teidän+luonanne+ovat:
Kenen+muun+kanssa+Hän+on+sitten+Liittonsa+tehnyt.
09.11.2018 22:37
Ei+ole+kysmys+vastuksiin.
Kysy+vaikka+niiltä+filistealaisilta,+tai+saarna+miehiltä,+mutta+vastuksia+kaivataan.
Pelkkä+puskista+huutelu,+kun+ei+ole+kaikua,+on+turhaa.
09.11.2018 21:46
Mikäs+siinä,+sehän+on+Lutherin+syntymäpäivä.+Näin+sitä+kunnioitti+Hänen+oppi-+poikansa+Hitler.+Ja+niitä+täällä+on+omasta+takaa+luottamushenkilöinä+sekä+koko+Kerho.
09.11.2018 21:44
Onko+Jeesus+koraanissa?+Laita+paikka+missäs+e+siellä+on,+mutta+huomioi,+että+alkuperäinen+Koraani+oli+almanakan+kokoinen,+nyt+monisataa+sivuinen+soperrus.+Älä+sekoita+Mahdia+Jeesukseen,+tehtäväkin+on+eri,+Hän+on+johdatettu,+ei+Herra+eikä+johtaja,+vaan+alamainen+arabiaksi.
On+vain+sama,+vaikka+olisit+77+vuotias,+kirjoituksesi+on+Jeesusta+loukkaava.
09.11.2018 21:09
Faktaa+pöytään.+Vastaa+ensin+kysmyksiini,+jatketaan+sitten.
Huomaan,+että+Sinulta+ja+Kerholta,+suurimmalat+osin+uupuu+rakkaus+Isreliin,+vaikka+se+on+Jumalan+silmäterä.
Muista+vastata,+tai+ole+hiljaa.
09.11.2018 21:04
Kuka+maan+on+heille+antanut,+se+on+vahaa+Israelin+maata,+Jumalan+antamaa,+sehä+heidän+maksamaa.+Kuka+sen+on+filitstealaisille+antanut,+pan+YK;n+päätöksen+numero.+Israel+on+sen+maksanut,+ja+kansa+on+ainut+kansa,+joka+on+Jumalan+silmäterä.
Minä+kuitenkin+tiedä+asiat,+sinä+et+pysty+panemaan+mitää+näiden+"saarelaisten"+puolustavaa+faktaa.
Käski,+kyllä,+mutta+kunnioitti+Israelia+ja+Jumala+sanoi+usein,+kuka+siihen+ksokee+saa+minun+vihani+päällensä.
Noilla+jutuilla+se+helposti+tuleekin.
Miten+sekin,+käskikö+Jeesus+rakastaa+mm+Färsaarelaisia?+
Yhtä+kaukana+on+otanta+filistealaisista,+Jumalan+viha+on+heidän+päällään+ja+sitä+ei+Jeesus+muuttanut
09.11.2018 18:36
Palestiinalaisten+alueelle??
Mille+alueelle?+Kukan+sen+on+heille+antanut?
YK;ko?+Ei,+heille+se+on+terroristivaltio,+kuten+onkin?
Onko+filiestealaiset+valtio?+Mikä+perustuslaki,+onko+Yk+heidät+tunnustanut.
Sitten,+oletko+käynyt+siellä?+Kuinka+lähelle+heidän+pomminsa+on+sattunut+Sinua?+Minua+on+sattunut+alle+50m??
Käy+katsomassa+heitä,+ja+kirjoita+sitten?.
09.11.2018 17:37
20 / 692