Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Palestiinalaisten+alueelle??Mille+alueelle?+Kukan+sen+on+heille+antanut?YK;ko?+Ei,+heille+se+on+terroristivaltio,+kuten+onkin?Onko+filiestealaiset+valtio?+Mikä+perustuslaki,+onko+Yk+heidät+tunnustanut.Sitten,+oletko+käynyt+siellä?+Kuinka+lähelle+heidän+pomminsa+on+sattunut+Sinua?+Minua+on+sattunut+alle+50m??Käy+katsomassa+heitä,+ja+kirjoita+sitten?.
  2. Eihän+se+ole+ihmisen+päätettävissä+ja+arvioitavissa,+mikä+on+liikaa.Tottakai+sen+on,+jopa+Raamatun+mukaan.+Jeesushan+ei+syntynyt+miehen+tahdosta,+vaan+Jumalan.Joh. 1:13 He+eivät+ole+syntyneet+verestä,+eivät+ruumiin+halusta,+eivät+miehen tahdosta, vaan+Jumalasta.Joten+perheen+lapset+syntyvät+miehen+tahdosta,+jos+Hänellä+järkeä+piisaa.Toinen+ongelma+on+Kerhon+pakotus,+josta+on+riittävästi+kokemusta.+Yleensä+vastasin;+-+Mikä+pillupoliisi+se+sinä+olet?+Se+riitti+ja+kysymykset+harvenivat,+ja+lopulta+loppuivat.+Sekin+kertoo+Kerhon+maallisuudesta.Jeesus+on+antanut+meille+viisutta,+ei+pelastuminen+ole+naimisesta+kiinni,+ja+oletko+sinäkin+se+pillu+poliisi.+Jumalahan+on+mahdollistanut+ehkäisyn,+mutta+sekin+vaatii+viisutta,+jolla+palvellaan+Isää+Pojassaan.+Missään+ei+ole+Raamatussa+sanottu+pakkosiittämisestä,+ei+edes+eläimille.Ei+vaimoni+ole+käyttänyt+koskaan+säkkiä,+eikä+pessaaria,+mutta+on+kuitenkin+tehnyt+ne+lapset,+jotka+on+meille+tarpeen+ja+rakkaat.+Toki+fiksumpiakin+keinoja+on+luoja+luonut,+mutta+en+kerro+siitä+Sinulle.>>+Ei+se+ole+sinun+asia+arvioida,+milloin+ihmisiä+on+liikaa.**+Ei+siihen+pysty+todella+lestadiolainenkaan,+Hän+siittää+vaan+ja+maailmassa+on+kohta+kolmannes+aliravittuja,+ja+teidänkin+lapsilla+on+vain+maitoa+ja+leipää,+ja+pieni+siivu+makkaraa.+Riittääkö+se+kasvavalle+lapselle,+mieti,,,,+tai+ei+Sinun+kannata+miettiä+mitään.Tuohon+Gen+1;28,,,+voi+mainita,+että+maapallohan+on+jo+ylikansoitettu,+ja+se+tulee+tajuta.Taas+Gen+9;1??+,+pakkohan+se+oli+silloin+lisääntyä,+vain+alle+10+henkilöä+maan+päällä….+Järki+hoi,+äly+älä+jätä.Kuule,+minun+lapset+eivät+ryömi,+ei+niitä+ole+hyväksikäyetyy,+eivätkä+polta+tupakkaa,+ja+Kerhosta+heillä+on+todella+paha+maku,+mutta+onneksi+ei+hajua+jäänyt.Voe,+sinnuuu.
  3. kuka?
  4. Missä+minulla+ne+on?