Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Menikö+jotenkin+yli,+Sinulta?+Sorry.Jotka+vastausta+tarvitsevat,+ymmärtävät+kyllä.
  2. Tämä+on+mielenkiintoinen+sinetti.Ensin+se+kertoo,+että+vihan+ajan+alusta+surmataan+Jeesukseen+uskovia.+Tämä+tapahtuu+antikristuksen,+lähinnä+porttoustoiminnan+toimesta+(17;6).Myöhemmin+Peto+saa+rajattoman+vallan+ja+kokee+olevansa+voittaja+ja+alkaa+surmata+pyhiä+(13;7).Viidennen+sinetin+marttyyrit+eivät+ennen+seurakunnan+ylös+ottoa+tapettuja+uskovia,+sillä+siinä+tapauksessa+he+olisivat+mukana+tempauksessa+ja+tässä+vaiheessa+heillä+olisi+kirkastetut+ylösnousemusruumiit.Taas+vihan+ajan+marttyyrit+nousevat+”riviin”+vasta+milleniumiin,+heti+alussa,+josta+20;4.+Näiden+Marttyyrien+tulee+kärsivällisesti+odottaa+omaa+ylösnousemustaan.Suomenkieliset+käännökset+antavat+ymmärtää,+että+jokin+ennalta+määrätty+lukumäärä+tulisi+täyteen?+Joskin+alkukielen+selityskään+ei+ole+kovin+yksiselitteinen+ja+selkeä.+Siellä+ei+lukumäärästä+mitään,+vaan+käytetään+verbiä+”pleroo”,+jonka+tarkoitus+on+täyttää,+ja+tehdä+täydelliseksi.Joten+kysymys+on+marttyyriuden+loppuun+saattaminen+vihan+ajalla,+jolloin+Jeesuksen+tunnustus+ihmisille+ja+Isälle+lopun+ajalla+pitää+paikkansa,+Joh;+18:9+että+se+sana+kävisi+toteen,+jonka+hän+oli+sanonut:+"En+minä+ole kadottanut+ketään+niistä,+jotka+sinä+olet+minulle+antanut."Toiseksi+ei+ole+epäselvää+tässäkään,+että+ihminen+voidaan+tappaa,+mutta+sielu+jää+elämään,+he+siirtyvät+Herran+luokse.Sieluruumiilla+(ylösnousemusruumiilla)+on+kutakuinkin+sama+ulkomuoto+ja+olemus,+joka+muistaa+omia+asioita,+mutta+nimi+on+toinen,+jonka+tietää+vain+Jeesus+sekä+nimensaaja;++Ilm+2;17+"Jolla+on+korvat,+se+kuulkoon,+mitä+Henki+sanoo+seurakunnille.+Sille,+joka+voittaa,+minä+annan+kätkettyä+mannaa+ja+valkoisen+kiven,+ja+siihen+kiveen+on+kirjoitettu+uusi+nimi,+jota+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+sen+nimen+saaja.+kukaan+muu+kuin+sen+nimen+saaja.Joten+siellä+ei+vanhoja+muistella,+ei+ole+kaunaa,+eikä+katkeruutta.En+kuitenkaan+voi+välttyä+tulkitsemaan+rikas+mies+ja+Lasarus,+sillä+heidän+sielunsa+siinä+keskustelevat,+ei+ruumiit.+Molemmat+olivat+tietoisessa+tilanteessa.Myös+Kirkastusvuorella+Elia+ja+Mooses+olivat+ylösnousemusruumiissa+ja+toimivat+täydellisesti,+sielu+heissä+elää.+Elia+oli+luonnollisessa+ruumissa,+ei+ollut+vielä+kuollut.Sieluruumis+voidaan+vaatettaa,+kuten+Jumala+vaatetti+Paratiisista+ulosheitetyt+ihmiset,+jossa+ensimmäisen+kerran+uhrattiin+eläin.Sielunruumiit+kootaan+Vaivan/+vihan+aikana+tiettyyn+paikkaan,+josta+”alttarin+alla”+on+epämääräinen+ilmaisu.+Sitä+on+vaikea+määritellä+tarkasti.+Kuitenkin+heidän+”odotuspaikka”+on+lähellä+kaikkein+Pyhintä+paikkaa.Kohta+alkaa+Kärppäpeli,+jatkan,+jos+on+tarpeen.Kes.
  3. Mihin+te+uskotte??
  4. Ole+varovainen.+Kristitty+etsii+Jeesusta,+ei+Jumalaa.+Saatanakin+uskoo+Jumalaan,+mutta+ei+tunnusta,+kuten+ei+tunnusta+lestadilaisetkaan+(etkä+Sinä),+että+Jeesus+on+Herra,+jaoka+ei+tunnusta+Jeesusta,+ei+ole+tietä+Jumalan+luokse.Lestadiolaisten+Raamatusta+uupuu+tämäkin+jae;+Joh.+14:6+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.+Voi+mennä+opit+metsään.Kristittyen+eloon+kuuluu+yhteys+ja+jos+käyt+useamman+kerran,+silloin+kyllä+tullaan+toivottamaan+tervetulleiksi,+ja+kysytään,+miten+Sinua+voi+auttaa.