Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+niitä.+Kaikki+samaa+mieltä+Rahaan,+Audiin+ja+BMW;hen,+autot+tulee+olla+valkeita.
31.10.2018 22:05
Menikö+jotenkin+yli,+Sinulta?+Sorry.
Jotka+vastausta+tarvitsevat,+ymmärtävät+kyllä.
31.10.2018 18:27
Niin+oli+Hitlerkin,+Lutherin+oppi-+isä.
31.10.2018 18:24
Eikö?
Näin+sinut+antoisemitistina+tuomitaan,+mutta+sekin+käy,+mutta+Kerholle+nauretaan+tämänkin+vuoksi.
31.10.2018 18:10
Tämä+on+mielenkiintoinen+sinetti.
Ensin+se+kertoo,+että+vihan+ajan+alusta+surmataan+Jeesukseen+uskovia.+Tämä+tapahtuu+antikristuksen,+lähinnä+porttoustoiminnan+toimesta+(17;6).
Myöhemmin+Peto+saa+rajattoman+vallan+ja+kokee+olevansa+voittaja+ja+alkaa+surmata+pyhiä+(13;7).
Viidennen+sinetin+marttyyrit+eivät+ennen+seurakunnan+ylös+ottoa+tapettuja+uskovia,+sillä+siinä+tapauksessa+he+olisivat+mukana+tempauksessa+ja+tässä+vaiheessa+heillä+olisi+kirkastetut+ylösnousemusruumiit.
Taas+vihan+ajan+marttyyrit+nousevat+”riviin”+vasta+milleniumiin,+heti+alussa,+josta+20;4.+Näiden+Marttyyrien+tulee+kärsivällisesti+odottaa+omaa+ylösnousemustaan.
Suomenkieliset+käännökset+antavat+ymmärtää,+että+jokin+ennalta+määrätty+lukumäärä+tulisi+täyteen?+Joskin+alkukielen+selityskään+ei+ole+kovin+yksiselitteinen+ja+selkeä.+Siellä+ei+lukumäärästä+mitään,+vaan+käytetään+verbiä+”pleroo”,+jonka+tarkoitus+on+täyttää,+ja+tehdä+täydelliseksi.
Joten+kysymys+on+marttyyriuden+loppuun+saattaminen+vihan+ajalla,+jolloin+Jeesuksen+tunnustus+ihmisille+ja+Isälle+lopun+ajalla+pitää+paikkansa,+Joh;+18:9+että+se+sana+kävisi+toteen,+jonka+hän+oli+sanonut:+"En+minä+ole kadottanut+ketään+niistä,+jotka+sinä+olet+minulle+antanut."
Toiseksi+ei+ole+epäselvää+tässäkään,+että+ihminen+voidaan+tappaa,+mutta+sielu+jää+elämään,+he+siirtyvät+Herran+luokse.
Sieluruumiilla+(ylösnousemusruumiilla)+on+kutakuinkin+sama+ulkomuoto+ja+olemus,+joka+muistaa+omia+asioita,+mutta+nimi+on+toinen,+jonka+tietää+vain+Jeesus+sekä+nimensaaja;++Ilm+2;17+"Jolla+on+korvat,+se+kuulkoon,+mitä+Henki+sanoo+seurakunnille.+Sille,+joka+voittaa,+minä+annan+kätkettyä+mannaa+ja+valkoisen+kiven,+ja+siihen+kiveen+on+kirjoitettu+uusi+nimi,+jota+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+sen+nimen+saaja.+kukaan+muu+kuin+sen+nimen+saaja.
Joten+siellä+ei+vanhoja+muistella,+ei+ole+kaunaa,+eikä+katkeruutta.
En+kuitenkaan+voi+välttyä+tulkitsemaan+rikas+mies+ja+Lasarus,+sillä+heidän+sielunsa+siinä+keskustelevat,+ei+ruumiit.+Molemmat+olivat+tietoisessa+tilanteessa.
Myös+Kirkastusvuorella+Elia+ja+Mooses+olivat+ylösnousemusruumiissa+ja+toimivat+täydellisesti,+sielu+heissä+elää.+Elia+oli+luonnollisessa+ruumissa,+ei+ollut+vielä+kuollut.
Sieluruumis+voidaan+vaatettaa,+kuten+Jumala+vaatetti+Paratiisista+ulosheitetyt+ihmiset,+jossa+ensimmäisen+kerran+uhrattiin+eläin.
Sielunruumiit+kootaan+Vaivan/+vihan+aikana+tiettyyn+paikkaan,+josta+”alttarin+alla”+on+epämääräinen+ilmaisu.+Sitä+on+vaikea+määritellä+tarkasti.+Kuitenkin+heidän+”odotuspaikka”+on+lähellä+kaikkein+Pyhintä+paikkaa.
Kohta+alkaa+Kärppäpeli,+jatkan,+jos+on+tarpeen.
Kes.
31.10.2018 18:08
Tulkinnallista,+mutta+myös+perustelet.+Minä+olen+itseni+antaa+ymmärtää+juutalaisena,+että+sielu+on+kaikissa+elollisessa,+ihmisissä+ja+eläimessä.+Siksi+Temppelissä+heidän+verensä+ei+saa+sekoittua.
31.10.2018 16:26
Mihin+se+oma+usko+sitten+uskoo?
31.10.2018 11:53
Mistä+tietosi+on,+Raamatustako?
31.10.2018 07:18
No.+Kuka+se+on,+kun+ette+julista+Häntä+tai+sitä?
Raha,+Kerho,+jengi??+MIkä?
31.10.2018 07:14
Etkö+ymmärrä,+että+jae+kuuluu;+Ja+kuudes+enkeli+vuodatti+maljansa+suureen+Eufrat-virtaan,+ja+sen+vesi+kuivui,+että+tie+valmistuisi+auringon+noususta+tuleville+kuninkaille.+
Tämä+tapahtuu+vasta+maljojoen+vuodattamisen+yhteydessä,+jossa+poistetaan+Paha,+ei+ole+vielä+mitään+tapahtumia,+se+on+Vaivan+ajan+seutuvilla.
30.10.2018 21:52
Mitä+"kaavoja"+Jumala+on+antanut+viimeisen+2500+vuoden+aikana+ihmiselle,+ja+kenelle+Hän+on+puhunut+sanaakaan.
Me+kristityt+elämme+kuten+Jeesus+kehottaa;18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
19+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen
20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."
Miksi+ette+seuraa+Jeesusta,+seuraatte+Jumalaa,+johon+teillä+ei+ole+mitään+yhteyttä??
30.10.2018 21:48
Mihin+te+uskotte??
30.10.2018 20:32
Mikä+sen+estää???+Kirjautuu+vain.+Jos+ollaan+tarkkoja,+onko+luterilaiset+myös+mukana.
30.10.2018 16:54
Sillä+hakusanalla,+minkä+kerroit,+ei+löydy.
Mutta+jos+ajatellaan+asiaa,+niin+Jumala+puhalsi+ihmiseen+elämän+hengen,+joka+lähtee+Jumalan+luo+takaisin,+ihmisen+kuoltua.
1. Moos. 2:7
Silloin+Herra+Jumala+teki+maan+tomusta+ihmisen+ja+puhalsi+hänen+sieramiinsa+elämän hengen, ja+niin+ihmisestä+tuli+elävä+sielu.
Eli+ihmiselle+syntyy+myös+sielu,+joka+mielestäni+on+ainut,+joka+on+pysyvä,+ja+se+on+osa,+joka+jää+tuomiolle,+ylösnousemus-+ruumiiseen.
Vahvistuksen+ajatukselleni+on+UTN;n+osalta;Älkää+peljätkö+niitä,+jotka+tappavat+ruumiin,+mutta+eivät+voi+tappaa+sielua;+vaan+ennemmin+peljätkää+häntä,+joka+voi+sekä+sielun+että+ruumiin+hukuttaa+helvettiin. (Matt.+10:28).+
Myös+Jaakob+kirjoittaa+sielusta,+jonka+hän+näkee+pelastuneena,+siis+Iankaikkisuuden+statuksena.;+Sentähden+pankaa+pois+kaikki+saastaisuus+ja+kaikkinainen+pahuus+ja+ottakaa+hiljaisuudella+vastaan+sana,+joka+on+teihin+istutettu+ja+joka+voi+teidän+sielunne+pelastaa. (Jaak.+1:21) +
Tämä+on+vaikea+kysymys,+eksaktia+vastusta+on+vaikea+antaa,+mutta+tukeudun+Raamatun+sanomaan.
Kes.
30.10.2018 16:53
Henki+lähtee+pois+ihmisestä,+siksi+Hän+fyysisesti+kuolee,+mutta+sielua+Jumala+ei+luvuta+kennellekään,+se+on+kuolematon,+ja+käyttöä+sille+on+tuomiolla.
30.10.2018 07:10
On+tosi+kamalaa.+
Omakin+Raamattu+tulee+avata,+ennekuin+pystyy+lukemaan?
Koita+kestää.
30.10.2018 07:02
Puhutko+todella+Kerhosta??
Miksi+teillä+ei+Pyhä+Henki+toimi,+ei+ole+yhtään+armolahjaa,+ei+kielillä+puhumista,+ei+parantamisen+lahjaa?+Eikö+Henki+teihin+luota?
Todellisuudessa+PH;N+tehtävä+on+nimenomaan+kirkastaa+Kristusta??+Joten+se+olisi+tarpeen,+mutta+ensin+pitää+löytää+ja+tunnustaa+suullaan+Kristuksen+kaikkivaltiaisuus,+sekä+Messiaanisuus.+
Hengen+Voitelemalla+on+aina+armolahjoja,+mutta+ei+teillä,+ilman+Henkeä.
Minulla+ei+ole+vihapuhetta,+vaan+ohjaavaa+evankeliumia+Kristuksesta.+Olet+kun+25+vuotta+sitten+olevat+kommunistit,+kaikki+on+vihapuhetta.+Toisaalta+vihaan+pedofiliaa,+kuten+Jeesuskin,+joka+kertoi+sen,+että+olisi+parempi+panna+myllynkivi+kaulaan+ja+upottaa+meren+syvyyksiin.
Tuo+1+Joh+5;1+on+väärin+käännetty,+Jeesus+ei+ole+syntynyt,+vaan+on+ollut+aina.
Minäkö+halveksin+kristittyä.+Seurakuntaani+heitä+onneksi+liittyy+kuukausittain,+ja+rakastan+heitä+myös+ihmisenä.
Oliko+se+vihapuhetta,+jonka+Johannes+sanoi+ja+myöhemmin+myös+Jeesus,++
Matt. 3:7
Mutta+kun+Johannes+näki,+että+hänen+kasteelleen+oli+tulossa+myös+monia+fariseuksia+ja+saddukeuksia*,+hän+sanoi+heille:+"Te+käärmeen sikiöt! Kuka+teille+on+sanonut,+että+te+voitte+välttää+tulevan+vihan?
Tehän+olette+niitä+Suomen+fariseuksia,+hyvä+veli+järjestönä.
Paina+se+mieleesi,+en+vihaa+mitään+muuta+kun+sitä,+mitä+Jeesus+sanoo,+sekä+valehtelua,+jolla+pyrit+kohottamaan+Kerhon+kasvoja.
29.10.2018 20:52
Ole+varovainen.+Kristitty+etsii+Jeesusta,+ei+Jumalaa.+Saatanakin+uskoo+Jumalaan,+mutta+ei+tunnusta,+kuten+ei+tunnusta+lestadilaisetkaan+(etkä+Sinä),+että+Jeesus+on+Herra,+jaoka+ei+tunnusta+Jeesusta,+ei+ole+tietä+Jumalan+luokse.
Lestadiolaisten+Raamatusta+uupuu+tämäkin+jae;+Joh.+14:6+
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.+
Voi+mennä+opit+metsään.
Kristittyen+eloon+kuuluu+yhteys+ja+jos+käyt+useamman+kerran,+silloin+kyllä+tullaan+toivottamaan+tervetulleiksi,+ja+kysytään,+miten+Sinua+voi+auttaa.
29.10.2018 18:13
Ole+varovainen.+Kristitty+etsii+Jeesusta,+ei+Jumalaa.+Saatanakin+uskoo+Jumalaan,+mutta+ei+tunnusta,+kuten+ei+tunnusta+lestadilaisetkaan+(etkä+Sinä),+että+Jeesus+on+Herra,+jaoka+ei+tunnusta+Jeesusta,+ei+ole+tietä+Jumalan+luokse.
Lestadiolaisten+Raamatusta+uupuu+tämäkin+jae;+Joh.+14:6+
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.+
Voi+mennä+opit+metsään.
Kristittyen+eloon+kuuluu+yhteys+ja+jos+käyt+useamman+kerran,+silloin+kyllä+tullaan+toivottamaan+tervetulleiksi,+ja+kysytään,+miten+Sinua+voi+auttaa.
29.10.2018 18:13
Siinä+on+-38+yksi+suurista+käännösvirheistä.
Ei+Abraham+sitä+33+vuotiasta+poikaansa+uhrannut,+Hänestähän+tuli+suuri+johtaja.
Se+kuuluu;+21+Eikö+meidän+isämme+Abraham+osoittautunut+vanhurskaaksi+tekojensa+perusteella,+kun+hän+vei+poikansa+Iisakin+uhrialttarille?
Hänen+vei+Poikansa+Iisakin+vain+alttarille,+ei+uhrannut+enkelin+kiellosta.
Vaikka+kuulee+mitä+kuulee,+on+asia+aina+trakistettava.
29.10.2018 16:41
23 / 692