Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Olen+uudestisyntynyt++ja+kertonut+prosessin+ainakin+30+kertaa+palstalla.Upotuskaste+ei+ole+minun+idea,+vaan+Jumalan.+Raamattu+ei+tunne+muita+kasteita,+ja+Jeesuskaan+ei+aloittanut+työtään+ilman+upottamista+ja+se+sai+Isän+puhumaan+480+vuoteen+ensimmäisen+kerran,+ja+sen+jälkeen+sulki+suunsa,+ei+aukaisen+sitä,+ainakaan+1000+vuoteen.Tuo+lähetys+ksäky+on+annettu+sanalla+pabtizoo,++joka+on+nesteeseen+täydellinen+opottaminen.+Se+tehdään+ainaostaan+ihmiselle,+joka+on+tullut+Jeesus+uskoon+ja+tunnustaa+sen+suullaan.+Matt+10;32,33.Hyvä+esimerkki+on+kun+luet+ApT+22+luvun+Hoviherrasta.Ananias+sanoo+Hoviherralle+(+Ap.+t.+22:16)++Älä+vitkastele.+Huuda+avuksi+hänen+nimeään,+nouse+ja+anna+kastaa+itsesi,+anna+pestä+syntisi+pois.Mielenkiintoista+on+se,+että+uudestsiyntymisen+ja+Hengellä+täyttyminen+minulla+oli+samalla+kertaa+ja+suuri+fyysinen+rasitus,+olin+3+pv+jalaton,+kuten+Paavali+syntyessään+uudesti.+Hänet+myös+upotettiin.
  2. Tämmöiseksi+se+menee,+kun+ei+lue+Raamattua,+vaan+lähtee+lahkojen+ihmisoppiin.+Päättelemään+ja+hengellistämään,+ymmärtämättä+mikä+on+termi+"kuoleman+synti"?Siitä+ei+ole+seurauksena+muu,+kun+ajautuu+yhä+kaemmaksi+Jeesuksesta,+joka+joka+on+asian+selventänyt+Raamatussa+ja+oinoa+synnin+sovittaja,+sekä+anteeksi+antaja.Nämä+Kerhon+"synnit+on+anteeksi"+on+tunkioteologiaa,+kuten+annoit+ymmärtää,+kun+et+oikein+edes+muista.+Se+todellisuus+selviäisi+Raamatusta,+jos+saat+luvan+sitä+lukea.Siitä+"kuolemasta",+jonka+Sinä+hengellistät+kauas+Jeesuksen+sanomasta,+muka+hengellisenä+kuolemana.Jeesus+sanoo+teistä;+John+11;26+eikä+yksikään,+joka+elää+ja+uskoo+minuun,+ikinä kuole. Uskotko+tämän?+Jeesuksen+seuraajat+ja+Hänen+ohjeen+mukaan+elävät+eivät+koskaan+kuole,+heillä/+meillä+on+iankaikkinen+elämä+Jerusalemissa.Mutta+miten+Kerhossa?+Yritätte+salata+pahimmat+kuolemansynnit;+Matt+12;31+ "Sen+tähden+sanon+teille:+jokainen+synti+ja+herjaus+tullaan+antamaan+ihmisille+anteeksi,+mutta+Hengen+herjaamista+ei+anteeksi+anneta+herjaamista+ei anteeksi annetaTehän+naureskelette+Pyhän+Hengen+armolahjoille,+kielillä+puhumiselle+sekä+parantamiselle+rukouksella+sekä+siunaaminen+terveeksi.Toinen,+joka+on+tavaramerkkinne,+omien+lasten+raiskaus,+toimii+samoin;+Matt+18;6+Mutta+jos+joku+johdattaa+lankeemukseen+yhdenkin+näistä+vähäisistä,+jotka+uskovat+minuun,+hänelle+olisi+parempi,+että+hänen+kaulaansa+pantaisiin myllynkivi ja+hänet+upotettaisiin+meren+syvyyteen+Se+jo+vie+tuhansia+Isiä+kuolemaan+ja+iankaikkiseen+helvettiin.Nämä+on+niitä+kuolemansyntejä,+joista+Kaikkivaltias+Jeesus+varoittaa.