Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Milloin+olet+kuullut+minun+puhuvan?
22.09.2018 19:49
Vastaa+kysmykseen,+äläkä+veetuile.
22.09.2018 19:48
Onko+näin?
Raamattu+mainitse+enekeliden+hyvistä+teoista+386+kertaa,+eikö+tieto+ole+vielä+mennyt+lestadiolaisuuteen?
22.09.2018 16:04
Mainitse+minulle+vaikka+viisi+seikkaa,+missä+Ylivainio+huijasi?
22.09.2018 15:45
En+käytä+drinkkejä+laisinkaan+ja+olen+Pyhä.+Uudestisyntynyt,+miten+Sinä.
22.09.2018 11:54
Oikeassa+olet.
21.09.2018 21:00
Tiedätkö?+Raamattuun+uskovana+en+viitsi+edes+kommentoida+vuodatustasi.
21.09.2018 07:20
Tehän+kiroatte+kaikki+muut,+jotka+eivät+ole+lahkonne+liekassa.+Joten.....
20.09.2018 20:54
Olet+surkea?+Häpeä.
20.09.2018 20:53
Ei+tarvitse+arvata.+Raamattu+vahvistaa,+että+juuri+Jeesus+on+KAIKKIVALTIAS.+Muita+ei+ole.+Matt+28;18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+
Asian+vahvistaa+Daniel+7;14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä.+
Muilla,+kun+Jeesuksella+ei+ole+edes+numeroa,+ei+edes+Kerholla.
Mistä+Jeesuksen+veljistä+puhut,+niitähän++olivat+nimeltään+Jaakob,+Joosef+(tai+Jooses),+Juudas+ja+Simon+(Mark.+6:3;+Matt.+13:55). +
Nuo+mistä+kirjoitat+(Jahven+Pojat)+olivat+langenneita+enkeleitä,+jotka+nimenomaan+vihastuivat+siitä,+ettei+enkelit+saaneet+jatkaa+sukua.+Yksi+syy+Vedenpaisumukseen,+Jumala+tappoi+ne+kaikki+kapinalliset+sekä+homot.
Sinulla+on+erikoiset+käsityksen+Jumalalan/+Jumalien+pojista,+mihin+se+perustuu?
Joten+PESE+se+nyt?
20.09.2018 18:37
Nämä+kaksi+pysyvät+vieläkin,+parantamisen+armolahja,+sekä+Jeesuksen+oma+tehtävä,+jonka+Hän+sovitti+ristillä,+pyyhki+syntimme+pois,+nyt+ja+tulevaisuudessa.
Kaiken+takana+on+Parantavan,+sekä+parannettavan+usko,+kuten+ristinsovitukseenkin,+jonka+Jeesus+on+asettanut,+Henkensä+avulla.
On+totisinta+totta,+että+Jeesus+mainitsi+uskonsa+Häneen+tärkeänä,+mutta+ei+seurakuntaa+missään+tapauksessa+pelastavana+agendana.
Seurakunnan+kulmakivi+ei+ole+Jumala,+Hän+on+antanut+todella+kaiken+vallan+Pojalleen+Jeesukselle,+ja+pelastava+seurakunta,+oli+se+missä+tahansa,+on+aina+Jeesuksen+seurakunta,+Hän+Tie,+Totuus+ja+Elämä+ja+horjumaton+kulmakivi.
Uudestisyntyneet,+Pyhät,+Jeesukselle+erotetut+ihmiset+ovat+ainoa+ryhmä+joka+pelastuu.+Siksi+minuakin+ihmetyttää,+miksi+saan+kantaa+"jeesustelijan"+nimeä,+josta+todella+on+näille+irvailoille+kiitollinen.
Mainio,+Jeesuksen+toiveen+täyttämä+kirjoitus,+josta+Matteus+10+kertoo+seuraavaa;
32+Sentähden,+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+minäkin+tunnustan+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.
33+Mutta+joka+kieltää+minut+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.
Hän+pelastaa+vain+omansa,+jeesusteiljat.
20.09.2018 18:27
Haloo???+Kuka+se+kiukustuu,+kun+kysyy+Kerhon+kantaa+"liikkuvasta+kuvasta",+minua+se+ei+ollenkaan+kiukuta+eikä+katkeroidu,+sehän+on+tiedän+ongelma,+saa+aikaan+näemmä+kiukkua+ja+katkeruutta.
Tyhmyys+vain+loistaa.+Et+pysty+vastaamaan+kysmykseen,+etist+vain+minusta+katkeruutta,+vaikka+tuon+Jumalan+Sanaa+Jeesuksessa+teille,+jotta+pelastuisitte,+mutta+kaikki,+"kikkua+ja+katkeruutta".
Voin+nyt+kertoa,+että+olette+lapsen+tasolla,+joka+varkain+katselee+TV;tä+kännykästä,++koska+"ylempi+taho"+on+sen+kieltänyt+Jumalan+pilkkana.
On+Ihmisiä,+jotka+ovat+marionetteja,+on+ihmisiä+jotka+johtavat+marionettejä,+ja+näille+marioneteille+tuon+toivoa.+
Siunusta+Sinulle.
20.09.2018 07:28
Pääasia,+että+Hän+on+odostettu+Messias+juutalaisille,+joiden+vuoksi+Hän+tuli+maailmaan.
Matt.+15:24+
Mutta+Jeesus+vastasi:+"Ei+minua+ole+lähetetty+muita+kuin+Israelin+kansan+kadonneita+lampaita+varten."+
Juutalaisethan+eivät+kadonneet+mihinkään,+mutta+ihmisiltä+muut+12+heimoa.
Näin+Pietari,+Hän+ei+maninnut+koskaan+nasaretlaisesta+Kristus+nimellä;Matt.+16:16+
Simon+Pietari+vastasi:+"Sinä+olet+Messias,+elävän+Jumalan+poika
19.09.2018 21:11
Siksi+Hän+itse+ei+kertonutkaan+olevansa+Kunigas,+vaan+"Ihmisen+Poika+ja+Jumala,+Minä+olen".+
Olet+perehtynyt+hyvin+asiaan,+sillä+vain+ani+harva+pystyy+ymmärtämään+tilanteen.
Kysymyshän+oli+Messiaan+suuruudesta+myös+Kuninkaana,+se+oli+minun+pointti,+tuntien+kiellon,+ja+samastahan+kirjoittaa+Kuninkaiden+kirja.
Kiitos.
19.09.2018 21:06
Olet+todella+idiootti.
Tietämättä+genettisyyttä+haukut+minua+segundaksi.
Ehkä+kannattaa+olla+varovainen,+ketunrauta+jalkaasi+voi+napsahtaa+hyvinkin+pian.
Silloin+Sinä+häivyt,+joten+pysy+asiassa,+äläkä+räkytä+puskista.
Oletko+kade?+Pakanana+voi+olla+kuinka+tyhmä+hyvänsä,+et+pelastu+Israelin+mukana.
Varoitan+vielä+kerran.
19.09.2018 19:31
Mikä+siinä+on+harjaoppia,+kirjoituksessani.
Sehän+on+profeettojen+sanoma,+mutta+mitä+Jeesus+itse+sanoo;+Matt.+26:28+
Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.
Sekä+Kolossalaiskirje+1?
19.09.2018 19:28
Jokainen+juutalainen+ja+israelilainen+sen+tietää.
Mutta+olen+satoja+kertoja+ollut+heidän+kanssa+yhteydessä,+joten+tiedän,+ettei+asia+aivan+näin+yksikertainen+ole,+vai+onko+Sinulla+jotain,+joka+voisi+valaista+minua+enemmän.
19.09.2018 19:22
Onko+tuo+"liikkuvan+kuvan+synti"+Raamatussa,+ja+missä,+vain+Kerhon+pöytäkirjassa?
Miksi+sitten+Kerho+tekee+videoita+Suvifestareista,+vaikka+kuolevat+syntiinsä?
18.09.2018 12:24
Ei+varmasti+olekkaan,+mutta+ei+ole+myöskään+rivi+VL;ää,+joka+lukee+Raamattua,+koska+ei+ole+puhujiakaan.+Kuulemma+Henki+johtaa+ajatusta,+mutta+miksi+Henki+sitten+ei+anna+armolahjoja??
Erikoinen+juttu,+eikö+vaan.
17.09.2018 22:32
Juuri+näin.+
Vl+saaranamiehet+ylentävät+itsensä+Jeesusken+ylöpuolelle,+istumaan+Jumalan+oikealla+puolella.
17.09.2018 13:48
37 / 692