Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän+heidän+harhaopit,+mutta+minun+tehtävä+on+olla+heidän+kanssaan,+ja+kirkastaa+Isää+POJASSAAN.+Siellä+on+Pyhiä+seassa,+mutta+sidokset+voittavat+kaiken.
Nyt+kuitenkin+valtaosa+heistä,+alkaa+tajuta+Jeesuksen,+näin+kerho+jakaantuu,+siellä+on+rooli+sitten+minullakin.
03.08.2018 11:37
Ei+minulla+estettä+ole,+mutta+en+mene+sinne+toistuvasti,+ainkaan+oppimaan,+koska+se+ei+kehitä+minun+suhdettani+Jeesukseen+enemmälti.
Käyn+kuitenkin+seurakunnan+kokouksessa,+koska+olen+vastuussa+siitä+järjestelystä,+sekä+sanomasta,+mutta+ristiriitaa+en+näe+ajatuksessasi,+mutta+aina+on+herkempi+luovuttaa+ilman+luoettavaa+veljeysyhteyttä.
03.08.2018 09:00
Oliko+se+Aaron,+vai+Leeviläiset?
03.08.2018 08:01
Oliko+se+Aaron,+vai+Leeviläiset?
03.08.2018 08:01
Olenko+joskus+vaatinut+jotain+näistä,+mutta+Hebrealaiskirjeen+kirjoittaja+kirjoittaa+näin;+Hepr.+10:25+
Me+emme+saa+lyödä+laimin+seurakuntamme+yhteisiä+kokouksia,+niin+kuin+muutamilla+on+tapana,+vaan+meidän+tulee+rohkaista+toisiamme,+sitä+enemmän+mitä+lähempänä+näette+Herran+päivän+olevan.
03.08.2018 07:56
Et+pysty+vastaamaan+asiaan,+joten+se+siittä.
Mutta+tuo+arvio+minusta+on+hyvin+subjektiivinen,+et+edes+tunne+minua+ja+nimittelet.
Kerro+missä+olen+harahauttanut+Sinut.
03.08.2018 07:47
>>>Missä+olet+vapaakirkon+veijari+saanut+oppisi?+**+Juuri+täällä,+maailmassa+niinkuin+kaikki,+jopa+Paavalikin,+joka+sai+opin+suoraan+Jeesuskelta.+Onko+se+jokin+ihme.
>>Eihän+se+noin+mene,+niinkuin+kuvittelet.+Juudaskin,+kavaltaja+osallistui+ehtoolliselle.+Saiko+hän+syntinsä+anteeksi?**+Olenko+jotenkin+kommentoinut+Juudaksen+asiaa,+joten+pysy+asiassa.
Mutta+sen+sanon,+miten+Juudakselle+kävi+parin+päivän+sisällä?+Mieti+sitä.
Luuk.+22;22+ja+Mar.+24+puhuvat+aivan+eri+asiasta:+Luukkaassa+Hän+puhuu+ehtoollisen+JÄLKEEN+siitä,+mitä+Hänen+osaltaan+tulee+tapahtumaan,+ja+taas+Markus+24+ei+edes+ole+Uudessa+Testamentissa.
Mutta+tarkoitat+kaiketi+
Matt. 26:28
Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Sehän+nimenomaan+kertoo+Herran+sanan;+syntien+anteeksi+antamisesta.+Tympiikö+Sinua+se,+että+Jeesus+menee+edelle+kerhon+saarnaajien,+heilläkö+muka+valta+antaa+synnit+anteeksi?+Käsittämätöntä.
Toisaalta,+Matteus+oli+paikalla,+Luukas+ei.
Jos+osaisist+edes+hieman+kreikkaa,+niin+ei+tarvitse+ehtiä+korvasyyhyä,+se+jota+muokkailit,+kaikkien/+monien+puolesta+on+”peri+pollón”+ekhymenom”,+eli+”vuoksi+monien+vuodatetaan.+Ei+kaikkien,+vaan+monien.
Etkö+tajua,+se+on+uskon,+ei+rituaalin+juttu,+tottakai+se+uusii+aina+muistoa+Jeesukseta+sekä+pyhkii+synnit+niinkuin+Hän+sanoo+ja+se+toimii+osaltani,+niin+jakajana,+kun+jaettavanakin,+mutta+Sinulle,+Raamatun+raiskaajalle+tuo+tilanne+on+lähes+sama,+kun+Juudakselle,+olet+vääryyden+markkinoija.
Sitten+kirjoitat;+Ei+kaikkien+edestä+vaan+monen+edestä,+ja+sinä+lienet+ulkopuolella.+Ei+ehtoollinen+pelasta+ja+anna+syntejä+anteeksi.
Et+myöskään+ymmärrä:"Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi",+että+se+on+lupaus,+joka+sinunkin+tulisi+lunastaa.+**+Olenko+koskaan+väittänyt,+että+se+pelastaa+yksi,+mutta+synnit+on+anteeksi+ja+juuri+sitä+Kerho+pitää+pelastumisen+ehtona.+Sitten,+tuon+liiton+veren+pelastus+on+kylläkin+realismia,+ja+se+toimii+osaltani.
03.08.2018 07:24
Tottakai,+sehän+Jeesuksen+oma+sanoma;
26+Aterian+aikana+Jeesus+otti+leivän,+siunasi,+mursi+ja+antoi+sen+opetuslapsilleen+sanoen:+"Ottakaa+ja+syökää,+tämä+on+minun+ruumiini."+
27+Sitten+hän+otti+maljan,+kiitti+Jumalaa,+antoi+heille+ja+sanoi:+"Juokaa+tästä,+te+kaikki.+
28+Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.+
29+Ja+minä+sanon+teille:+tästedes+en+maista+viiniköynnöksen+antia+ennen+kuin+sinä+päivänä,+jona+juon+uutta+viiniä+teidän+kanssanne+Isäni+valtakunnassa."
Voiko+selvempää+jaekokonaisuutta+esittää,+missä+synnit+annetaan+anteeksi+ja+se,+että+Hänen+tultuaan+toisen+kerran,+ottaa+Hän+viiniä+iloonsa.
02.08.2018 20:54
Eli+uskot+tähän;+Matt.+26:28+
Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi
Tosi+hienoa,+ei+niitä+syntejä+voi+kukaan+muu+anteeksi+antaakkaan.
02.08.2018 19:29
Älä+viitsi?
Oletko+saanut+kerhossa+oppisi?
Mikä+on+sitten+konteksti?
02.08.2018 16:31
Älä+jätä+tätä+kerhon+puhujien+varaan,+sillä+Itse+Kuningas+sen+tekee;
Matt.+26:28+
Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi
02.08.2018 15:44
Jeesuksen+nimi,+ennen+syntymää,+jonka+ajan+Hän+vietti+Taivaassa+oli+Sana.
Tässä+hieman+faktaa,+
Joh+1;1+Alussa+OLI+SANA,+ja+SANA+OLI+Jumalan+tykönä,+ja+SANA+OLI+JUMALA.
2+Hän+oli+alussa+Jumalan+tykönä.
3+Kaikki+on+saanut+syntynsä+hänen+kauttaan,+ja+ilman+häntä+ei+ole+syntynyt+mitään,+mikä+syntynyt+on.
4+Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valkeus.
5+Ja+valkeus+loistaa+pimeydessä,+ja+pimeys+ei+sitä+käsittänyt.
Eikö+ole+totisinta+totta,+Jeesus+oli+=+Sana.+
Eikö+ole+totta=+Sana+on+Jumala
02.08.2018 14:22
Saat+anteeksi.
Todellisuudessa+tilanne+alkoi+kuitenkin+siitä.
Eikä+se+ollut+ainut+kerta,+kun+ns.+likeltä+piti.
Kiitos.
Kes.
02.08.2018 08:00
Vl+helgellistäminen+on+heille+pelastumista+totuuden+väärentämisestä.+Se+on+Kerhon+raamatussa,+ei+missään+muualla.
Ei+ole+mitään+suurempaa+antisemitismiä,+kun+hengellistää+Jumalan+silmäterä.+Luuletko,+että+Hän+hyväksyy+sen,+vaikka+ei+ole+pannut+kirjaan.+Samalla+käytätte+ns+korvauteologiaa,+jossa+Israelin+paikan+olette+omineet+itsellenne.
Ei+edes+Jehovan+todistajat+on+niin+törkeitä.+Kaiketi+Sinulla+on+paikka+Kirjassa,+missä+asia+tulee+ilmi,+sekä+vahvistus+toisesta+Liitosta.
Miten+Sinä,+jos+olisit+Israelin+kansalainen,+suhtautuisit+siihen,+että+Israelia+ympäröi+yli+200+miljoonaa+vihamielistä+ihmistä,+jotka+lähettävät+päivittän+yli+20+rakettihyökkäystä,+menisitkö+tarjoamaan+tupakan.
Kerran+siellä+ollessa+Gasasta+tuli+122+millinen+raketti+viereeni,+joka+aktivoitui+vasta+maahan+tullessa,+on+kuva,+jos+sen+tarvitset.
01.08.2018 12:21
Peltoon+kätketty+aarre+on+konteksti+Jeesuksen+ajan+metafoorista.
01.08.2018 07:29
1.Tessalonikalaiskirje:
4:15 Sillä+sen+me+sanomme+teille+Herran+sanana,+että+me,+jotka+olemme+elossa,+jotka+jäämme+tänne+Herran+tulemukseen,+emme+suinkaan+ehdi+ennen+niitä,+jotka+ovat+nukkuneet.+
4:17 sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.
Kysymyksessä+on+tempaus.
Hyvä+oivallus.
01.08.2018 07:28
Jeesuksen+uhraus+oli+Jumalan+työ,+meidän+ihmisten+eteen+ja+tiedossa+aikaisemmin,+ja+siihen,+ihmiskunnan+pelastamiseen+kelpasi+vain+Jumalan+omaisuuskansa+Isrel,+joita+edusti+juutalaiset.
Muita+maita+Jumala+ei+kole+käyttänyt+omiin+juttuihin,+kun+omaansa.
01.08.2018 07:24
Loppukoetus+on+se,+kun+lohikäärme+vapautetaan+ja+Hän+voi+viekoitella+vielä+Pyhiä,+mutta+samalla+Jumalan+oikudenmukaisuus+tulee+jälleen+esille,+Hän+voi+tehdä+parannuksen+(on+yksi+eskatologian+oppikunta).
01.08.2018 07:21
Amen.
31.07.2018 22:04
Ilmestys+1:1
"1.+Jeesuksen+Kristuksen+ilmestys,+jonka+Jumala+antoi+hänelle,+näyttääkseen+palvelijoillensa,+mitä+pian+tapahtuman+pitää;+ja+sen+hän+lähettämänsä+enkelin+kautta+antoi+tiedoksi+palvelijalleen+Johannekselle."
Kesitas+kirjoitti+näin:'+Jumala+lähetti+enkelinsä+ja+ilmoitti+kaiken+tämän+palvelijalleen+Johannekselle'
Juuri++noin+se+tulee+menemään,+sen+on+Raamatun+sana,+ja+muille+ilveiljöille+on+vastaus+Ilmestyskirjan+lopussa;+Ilm+22;19+Jos+joku+ottaa+pois+jotakin+tämän+ennustusten+kirjan+sanoista,+ottaa+Jumala+pois+hänen+osallisuutensa+elämän+puuhun+ja+pyhään+kaupunkiin,+joista+tässä+kirjassa+on+kerrottu.
Kuulutko+siihen+joukkoon.
Jeesuksen+nimi+OLI+Sana,+ennen+Hänen+ihmiseksi+tuloaan,+sitten+nasaretlainen/+Jeesus/+Messias/+Kaikkivaltias.
>>Siis+Jumala+antoi+Ilmestyksen+näyn+Jeesukselle+ja+Jeesus+lähetti+enkelin+kanavana+antamaan+sen+Johannekselle.**Raamatusta,+Ilm+1;1+Jeesuksen+Kristuksen+ilmestys,+jonka+Jumala+antoi+hänelle+näyttääkseen+palvelijoilleen,+mitä+pian+on+tapahtuva.+Jumala+lähetti+enkelinsä+ja+ilmoitti+kaiken+tämän+palvelijalleen+Johannekselle,+
Sen+vahvistaa+Dan.+2:28+mutta+taivaassa+on+Jumala,+joka+paljastaa+salaisuudet,+ja+nyt+hän+kertoo+kuningas+Nebukadnessarille,+mitä+tulevina+aikoina+on+tapahtuva.+Sinun+unesi+ja+näyt,+jotka+vuoteellasi+näit,+ovat+nämä:
>>2+joka+nyt+omalla+todistuksellaan+vahvistaa+Jumalan+sanan+ja+Jeesuksen+Kristuksen+todistuksen,+kaiken+minkä+on+nähnyt.**+Juuri+näin.+Olenko+joskus+jotain+muuta+väittänyt?
>>Ja+luvun+2+seurakunta+monologissa+Jeesuksen+arvio+seurakuntien+hengellisestä+tilasta+on+osoitettu+seurakuntien+vanhimmille,+joista+käytetään+tässä+enkeli+nimen+yhtä+merkitystä.**+Höpsis,+poikkesit+taas.+Alkutekstissä+se+on;+dia+tu+sngelú+autú,+Joka+on+nimenomaan+seurakunnan+enkeli,+ja+tieto+menee+Hänen+kautta,+aposteoiles+dia.
Tässä+ei+ole+käännösvirheitä,+eikä+päättelyä.
Ei+pysty+opettamaan,+ellei+tunne+kontekstia.
31.07.2018 22:03
49 / 692