Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hienoa.+Sairaudet+eivät+vie+pelastusta,+vaan+kun+tuntee+Jeesuksen,+niin+korjaa+ne,+Hän+kaiken+Herra.
29.07.2018 10:42
Lestadiuksen+mukaan+nimetty+seurakunta+oli+tavallisten+ihmisten+seurakunta,+joka+taisteli+vääryyttä+sekä+syntiä+vastaan.
1900+luvun+alussa+Kerho+alkoi+lähetyä+talonpoiken,+Isäntien+kerhoksi,+jolloin+pientilallisista+sekä+työläisistä+tuli+takapenkkiläisiä,+häpeällisiä+sellaisia+joita+nämä+uudet+puhujat+pitivät+esimerkkein.
1905+luvun+jälkeen+tuli+parikin+"lahkoa"+Kerhon+lisäksi,+jotka+painottivat+tasa-+arvoa+ja+alimman+sosiaaliluokan+tasa-+arvoa+Jeesuksen+edessä.
Yhtä+niistä+veti+pappani,+serkkunsa+Erkin+kanssa+Rautavaaralta.+Mutta+se+jäi+aikalailla+lähtökuoppiinsa+ja+Papan+pudeiden+mukaa+vajotettiin+vielä+alemmas.
Näin+hoidettiin+silloin+ja+siihen+muistoon+Hä+osin+kuolikin.
29.07.2018 10:40
Juuri+ne+hyväosaiset+ovat+niitä,+luikertelevia+käärmeitä,+joilla+on+hyväveli+järjestelmä+ja+Jumalakin+on+Raha,+mammona+ja+pelätään+SRK;ta+enemmän+kun+oikeaa+Jumalaa.
Näin+ihminen+pilasi+aikoinaan+oikean+Jeesuksen+seurakunnan,+Jeesuksen,+jonka+yli+puolet+saarnaajista+menee,+kun+jakelevat+Jeesuksen+sovittamia+syntejä+anteeksi+omana+tekonaan.
Jo+nyt+tämä+VL+madia+hallitsee+jopa+yhteiskunnan+eri+asteita.+Ilman+saatanaahan+se+ei+olisi+onnistunut.+He+suorittivat+valinnan+Hänen+ja+Jeesuksen+välillä,+Jeesus+jäi+unholaan,+ja+otettiin+muka+Jumala+tilalle,+jota+ei+ole+ilman+Jeesusta.
29.07.2018 10:34
Ei+sillä+ole+mitään+merkitystä+iankaikkisuuteen,+tulee+helposti+tyhmä+neitsyt.
Häivy+sieltä,+heitä+pois+mikä+pahentaa.
29.07.2018 10:25
>>Mitä+paremmassa+asemassa+ihminen+on,+sitä+enemmän+häntä+arvostetaan.+Näin+siis+myös+Jumalan+valtakunnassa!+**+Jumalan+Valtakunnassa+kaikki+ovat+tasarvoisia.****Taivasten+valtakunta+(tai+Jumalan+valtakunta,+kreikan+kielellä+βασιλεία+τοῦ+θεοῦ,+basileia+tou+theou)+on+avainkäsite+sekä+juutalaisuudessa+että+kristinuskossa.+Se+viittaa+Jumalan+kuninkaalliseen+hallintavaltaan+kaikissa+asioissa,+vastakohtanaan+maalliset+vallat.+Tämä+toteutuu+Jumalan+laskeutuessa+Jerusalmiin+milleniumin+jälkeen.
>>Ne,+jotka+ovat+pärjänneet+elämässä+erinomaisesti+ja+ovat+keränneet+runsaasti+maallista+omaisuutta,+arvostetaan+selkeästi+enemmän,+kuin+keskiluokkaa.+**+Väärin.+Siellä+ei+ole+käytössä+rahaa,+eikä+omaisuuksia+enään+ole.
Taidat+puhua+lahkosta,+Kerho?
Siellä+ei+ole+myöskään+rupusakkia,+ainaoastaan+voittajia,+uudestisyntyneitä+ihmisiä.
>>Myös+temperamentti+ja+äly+ovat+asioita,+joilla+voi+pötkiä+pitkälle+vaikka+heikoistakin+oloista.+**+Nämä+on+se,+josta+siellä+voi+tunnistaa+ylösnousemusruumiissa+olevat+ihmiset,+mutta+ei+mennä+miehelle,+eikä+naiselle.+Romansseja+siellä+ei+ole,+kuten+Kerhossa.
Jumalan+Valtakuntaa,+eli+pelastukseen+ei+pääse+suvun,+ei+älykkyyden,+vaan+uskomalla+Jeesus+Kuninkaaksi+ja+Herraksi,+ja+sitä+johtaa+Jumala,+ei+ihminen.
Siellä+ei+ole+pieniä,+eikä+suuria+perheitä,+ei+yhtään+lahkoa,+vaan+kaikki+ovat+Pyhiä+ja+ylistävät+Jumalaa.+Kuninkaana+on+Daavid+juutalainen,+ei+suomalainen.
Maallisessa+"jumalien+valtakunnassa,+SRK,ssa)+Valkealla+BMW+7+mallin+maasturilla+saa+syödäkin,+erään+kerholiasen+mukaan+Isännän+paikalla,+vaikka+on+yksi+perillinen+10;stä+muusta.
Kolehdin+maksuun+ja+talkoisiin+kyllä+kelpaa+Nisanilla,+joita+toimintoja+ei+Jumalan+Valatkunnassa+ole.
Miksi+nolaat+jatkuvasti+itseäsi,+etsi+Jeesuksen+seurakunta,+joita+on+lukuisia+joka+kaupungissa,+ja+sieltä+löydät+myös+rauhan.
29.07.2018 10:23
Mikä+noista+Raamatun+kohdista+on+arveluttava?????
Kerro+ihmeessä?
28.07.2018 22:14
Noan+aikana+pelastui+vain+vahurskaat,+sama+on+nytkin.+Vahurskaat+perivät+maan.
28.07.2018 22:12
Eikö+Pietari+rinnasta+edessä+olevaa+puhdistusta+Nooan+ajan+maan+puhdistamiseen?+Eihän+kirjaimellinen+maa+ja+taivas+minnekään+kadonneet.
>>Miten+vaikeaa+onkaan+ymmärtää+Raamatun+vertauskuvia?+**+Raamatussa+on+hyvin+vähän,+koko+sanomaan+nähden+metafooraa.+Yleensä+silloin+kun+ei+ymmärretä,+pidetään+asiaa+vertauskuvana.
Raamattu+selittää+100%+itse+itseään.
Ei+tuli+ole+sen+kummempaa,+kun+nytkään,+tule+objekti+on+kiinni+sen+selityksissä.
Ihmisiä+myös+hukutettaan,+ei+yksin+polteta.
Kyllä+tulva+oli+raju,+mutta+ei+myöskään+Iankaikkisuuteen+Jerusalemiin+pääse,+kun+1/3+väestöstä.
Ei+Jumalan+luomalla+maalla+ole+pahaa,+vaan+ihmisellä,+joka+on+saastuttanut+sen.
Taivaassa+ei+yksikään+ihminen+vietä+iankaikkisuutta,+vai+olisiko+Sinulla+jokin+Raamatun+paikka,+joka+tukee+sitä+ajatusta.+Iankaikkisuus+on+maassa,+jonne+Jumala+tulee,+lue+Ilm+21;1-6.
>>Uutta+maata+hallitsee+yksin+Valtakunnan+Kuningas+Jeesus+Kristus+hallitsijatovereineen.**Juuri+näin,+mutta+Jumala+on+kuitenkin+silloin+kaikkein+korkein.+Jeesus+luovuttaa+Hänelle+vallan.
1.+Kor.+15:24+Sitten+seuraa+kaiken+päätös,+kun+hän+luovuttaa+kuninkuuden+Jumalalle,+Isälle,+kukistettuaan+kaiken+vallan,+mahdin+ja+voiman.
Asian+vahvistaa+Dan.+2:44,+Dan.+7:14,27.
28.07.2018 21:14
>>Näin+kuitenkin+kertoo+Raamattu.**+Niin+sanoo,+mutta+liian+lyhyet+otannat.
>>2.Piet.3:7+Ja+sen+saman+sanan+varassa+ovat+nykyiset+taivaat+ja+nykyinen+maa+tulen+tuhoa+odottamassa.+Niitä+säilytetään+sitä+päivää+varten,+jona+tuomio+tulee+ja+jumalattomat+tuhotaan.**+Koko+maata+ei+tuhota,+Jumala+lupasi+sen+Noalle,+ja+tuomio+ei+tule+ennkuin+millenium+eletään+Pyhien+kanssa,+silloin+Jumala+tulee+Jerusalemiin.
Olisi+parempi+ollut+ottaa+lisäksi,+Ilm+21;1-6,+siinä+selviää,+kenen+kasvot+on+kysymyksessä.
28.07.2018 21:03
>>Ei+ole+edes+tarvetta+LUODA+"uusi+maa",+vaan+puhdistaa+tämä+vanha+ihmisen+saastuttama+planeetta,+kaikesta+korruptiosta.**+Tarvetta+ei+kysellä,+se+on+kirjoitettu+jo+3000+vuotta+sitten.
Jumalan+tullessa+Israeliin,+tuoden+sinne+Jumalan+Valtakunnan,+jonka+koko+on+2304+km+kanttiinsa+oleva+pyrämiidi,+josta+Hes+48,+16,17+tueksi+Jumalan+ohjelmaan.
Taas+jos+luet+Ilm+21;1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
Tämä+alue+on+n+2/3+EU;n+aleesta,+kyllä+sinne+Pyhät+mahtuu.
Yli+800+ennustusta+eskatologiasta+on+jo+toteutunut,+ja+taistelu+on+Harmakedon.
28.07.2018 20:59
>>Hän+tulee+ottamaan+maapallon+"herruuden+haltuunsa".+**+Jeesus+on+saanut+(ei+ottanut)+vallan+Isältään+jo+vajaa+vuosi+ennen+ristinkuolemaansa+(Matt+28;18).
Kun+Hän+tulee,+niin+paikalla+Jerusalemissa+on+Hänen+lisäkseen+vaun+uudestsisyntyneet+kristityt,+n+1/3+ihmisistä.
>>Siis+jos+maasta+taivaaseen+muutto+olisi+todellisuutta+harvoille+ja+valituille,+niin+miksi+olisi+tarvetta+Jeesuksen+astua+virkaan+hallitsemaan+MAATA.+**+Vain+samat,+jotka+ovat+Jeesuksen+mukana+taivaassa,+on+temmattu+sinne+7+vuotta+aikaisemmin+(1.+Tess.+4:17+)+Hänhän+toteaa,+että+onkohan+maan+päällä+enään+yhtään+elävää+uskoa+Häneen,+ei,+sillä+he+ovat+sen+vaivan+ajan+turvassa+Jeesuksen+kanssa+ylhäällä.
Laitan+asiat+ronologiseen+järjestykseen.
-+Tempaus,+josta+yllä,+jolloin+uskovat+otetaan+Hänen+kanssaan+Taivaaseen+oppimaan+elämää+Paratiisissa+Jerusalemissa+(Ilm+21;1-6)
-+Jeesus+tulee+omien+"sotajoukkojen"+kanssa+ja+voittavat+Pahan,+sen+sodan+nimi+on+Harmakedon.+Jeesus+oli+eka+kerralla+pelastaja,+aasilla+ratsastaja,+mutta+toisella+kerralla+Valkealla+Hevosella+tuleva+sotapäälikkö,+joka+puhdistaa+tien+Isälle.
-+Millenium.
-+Jumala+tulee+ja+on+Herran+päivä,+jolloin+Jeesus+tuomitsee+ihmiset,+ja+Jumala+kansat,+jotka+herjaavat+Israelia.
28.07.2018 20:52
Olipa+tektiä+Ilmestyksen+21+luvusta.+Minä+osaan+lukea+sen+ja+se+on+selvää,+mitä+siellä+tapahtuu.+Jumala+tulee+omistmaansa+maahan+ja+sillä+siiisti.
Missä+sanotaan,+että+jumala+on+kallio?
Mutta+tämä+sanotaan;+1.+Kor.+10:4+
ja+joivat+samaa+hengellistä+juomaa.+Hehän+joivat+siitä+hengellisestä+kalliosta,+joka+kulki+heidän+mukanaan;+tämä+kallio+oli+Kristus
Tajusitko,+se+kallio+on+Jeesus.
28.07.2018 16:51
Niin+Paavali+sanoi,+mutta+myös+sen,+milloin+ne+loppuvat?+
Et+varmaan+tiedä,+koska+VL+saarnaajatkaan+eivät+sitä+tiedä,+mutta+se+on+tunnulleen+ilmoitettu,+milloin+se+tapahtuu.
28.07.2018 16:47
Lue+Raamatusta
Mark.+6:13+
He+karkottivat+monta+pahaa+henkeä+sekä+voitelivat+öljyllä+sairaita+ja+paransivat+heidät.
Olen+voidellut+ja+minua+on+voideltu,+ja+parantumisia+on+tapahtunut.
Kuollakin+voi,+mutta+vika+ei+ole+öljyssä,+eikä+voitelijoissa,+mieti+itse+missä+se+voi+olla?
Minä+kyllä+sen+tiedän,+että+armolahjat+katoavat,+mutta+tiedätkö+Sinä+milloin+se+tapahtuu.
Tosi+hienoa,+että+tunnustat+sen,+että+armolahjoja+on+vielä+olemassa.
Kiitos.
28.07.2018 16:43
Lue+Raamatusta
Mark.+6:13+
He+karkottivat+monta+pahaa+henkeä+sekä+voitelivat+öljyllä+sairaita+ja+paransivat+heidät.
Olen+voidellut+ja+minua+on+voideltu,+ja+parantumisia+on+tapahtunut.
Kuollakin+voi,+mutta+vika+ei+ole+öljyssä,+eikä+voitelijoissa,+mieti+itse+missä+se+voi+olla?
Minä+kyllä+sen+tiedän,+että+armolahjat+katoavat,+mutta+tiedätkö+Sinä+milloin+se+tapahtuu.
Tosi+hienoa,+että+tunnustat+sen,+että+armolahjoja+on+vielä+olemassa.
Kiitos.
28.07.2018 16:43
Näin+on,+mutta+on+minulla+Isäkin.
28.07.2018 07:07
Onko+JUmala+sitten+myös+paholaisen+asialla,+kun+tulee+Jerusalemiin+perustamaan+oikean+Jumalan+Valtakunnan.
28.07.2018 07:06
Ne+katoavat+vasta+sitten,+kun+OIKEA+Jumalan+Valtakunta+tulee+Jumalan+KANSSA+Jerusalemiin,+ei+ennen+sitä.
Ne+on+nähtävissä+vaikka+TV7+kanavalla.
27.07.2018 22:47
Missä,+laita+se+näkyviin.
27.07.2018 22:30
Eikö.+Isäni+ei+ollut+saatana,+vaan+elävä+isrelilaiseen+heimoon+kuuluva+ihminen.
Vaikuttaa,+että+olet+itse+lähellä+Häntä,+kun+pitää+päivittäin+mainostaa.
27.07.2018 22:07
52 / 692