Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamattu+neuvoo;+Heitä+pois+mikä+pahentaa.
Jeesus+ei+masenna+ketään,+lahkot+sen+kyllä+osaa.
16.07.2018 22:42
Oletko+nyt+jotenkin+järjissäsi.
Lue+alkutekstiä,+niin+asia+selviää,+mitä+Luukas+haluaa+sanoa.
Suomennan+sen;+teoista+lain+ei+vanhurskaudu+mikään+liha+(uskon+teot+taas+vanhurskauttaa)+Edessä+Hänen,+sillä+kautta+lain+TUNTEMISEN+(eniganésís,+(numero+1774)+synnin.
Näin+se+menee;+Laki+on+tunnettava,+jotta+tietää+mikä+on+synti.
Alkutekstissä+ei+missään+puhuta+synnin+tunnosta.
Kannattaa+ensin+ottaa+selvää,+mitä+opettaa.
16.07.2018 22:24
Kuka+on+maininnut+Raamatussa+sanan+"synnintunto"?
Se+pelkkä+Kerhon+mantra.
16.07.2018 21:45
>>Sanon+sinulle,+että+näin+on+ennen+ollut,+mutta+henkiopin+myötä+on+Pyhä+Henki+heistä+lähtenyt.**+Henki+ei+asu+paikoissa,+jossa+on+pedofiliaa,+ja+puhujat+nostavat+itsensä+Jeesuksen+yläpuolelle,+jakaen+syntejä+anteeksi,+varmistumatta+parannuksesta+sekä+katumuksesta,+kaikki+pelkällä+vilkuttelulla.
>>Mitä+sinun+tulisi+toimia,+että+tietäisit+miten+laitasi+on?+Pietari+lankesi+–+katui+kyllä,+ei+tiennyt+miten+toimia!+**+Mainio+esimerkki+tueksi+aloittajalle.+Kuitenkaan+Hän+ei+häpäissyt+missään+vaiheessa+Henkeä,+oli+vain+aito+katuva+Kristitty,+tiesi,+että+Herra+tulee+auttamaan.
Tähän+mekin+voimme+luottaa,+Hän+pitää+huolen+omistaan.
>>Nyt,+tällä+hetkellä+Jeesus+kysyy+sinulta+tuon+saman+kysymyksen:+”Rakastatko+sinä+minua?”+Jos+sinä+tunnet+rakkautta+Jumalan+poikaa+kohtaan+–+saat+kaikki+rikkomuksesi+anteeksi+ihan+tällä+hetkellä+Jeesuksen+nimessä+ja+veressä.+**+Amen,+ainut+se,+että+sana+Poika,+tulee+kirjoittaa+isolla,+niin+suuri+Hän+on.
>>Kun+tämän+uskot,+saat+olla+vapaa+kaikista+syytöksistäsi,+myös+omantunnon+syytöksistä.+Sillä+apostoli+kirjoittaa:
”Lapseni,+älkäämme+rakastako+sanoin+ja+puheessa,+vaan+teoin+ja+totuudessa.**+Juuri+näin,+saatana+luo+paineita,+kuten+lahkot,+Kolmiyhteinen+Jumala+sitä+ei+tee,+vaan+auttaa+ja+luo+toivoa.
Jeesus,+eikä+myös+Jumala+koskaan+kertonut,+että+mene+saarnaaman+synnistä,+sen+eri+variaatiosta,+sekä+tuskasta,+vaan+mene+ja+saarnaa+Heidän+Pyhyyttään,+sekä+syntien+anteeksi+antamusta,+johon+on+tie+Jeesuksessa+selvä.
Paras+esimerkki+on+ehtoollinen;+Matt.+26:28+sillä+tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+monen+edestä+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.
Tämähän+ei+Kerhossa+toimi,+jaetta+pidetään+vääränä.
>>+(1.Joh.3:18-20)**+Kuuluu;+18+Lapseni,+älkäämme+rakastako+sanoin+ja+puheessa,+vaan+teoin+ja+totuudessa.
19+Siitä+me+ymmärrämme,+että+totuus+on+meissä,+ja+me+voimme+hänen+edessään+rauhoittaa+sydämemme,
20+jos+se+meitä+jostakin+syyttää.+Jumala+on+meidän+sydäntämme+suurempi+ja+tietää+kaiken.
Jos+todella+olemme+Jeesuksen+opetuslapsia,+olemme+myös+Jeesuksessa,+joka+on+Tie,+Totuus+ja+myös+Elämä.
Saatana,+joka+oli+alussa+nimellä+”syyttäjä”,+ei+meitä+voita,+mutta+Hänen+lakeijoita+löytyy+useista+lahkoista,+ja+jopa+Kansankirkostakin.
Tosihyvä+kirjoitus,+kiitos+Heino.
16.07.2018 21:43
Hengellä+ei+ole+asian+kanssa+tekemistä,+mutta+olet+kadottanut+yhteyden+Jeesukseen,+jolloin+uupuu+rauha.
Joh.+14:27+
"Minä+jätän+teille+rauhan.+Oman+rauhani+minä+annan+teille,+en+sellaista+jonka+maailma+antaa.+Olkaa+rohkeat,+älkää+vaipuko+epätoivoon.
Tuo+Kerhon+lanseeraama+"synnintunto"+on+vain+heidän+oma+tuntonsa,+kurinpidon+elementti.+Synnintuntoa+ei+Raamattu+tunne,+sillä+vcain+hallitaan.
Jos+kokee+tehneensä+syntiä,+siitä+on+tehtävä+parannusta,+nimenomaan+Jeesukselle,+Hän+on+synnit+sovittanut,+ei+Jumala.
Jumala+on+antanut+kaiken+vallan+Pojalleen.
16.07.2018 21:10
Tässä+ei+mainita+PH;ta+ollenkaan?+Haloo
16.07.2018 18:29
Tämän+kanssa+ei+ole+Pyhän+Hengen+pilkalla+mitään+tekemistä,+asia+on+Israelin+laissa.
16.07.2018 18:28
Yrität+varmaan+hyvää,+mutta+Raamatullinen+osaamisesi+ei+ole+kovinkaan+kattava,+tässä+kohti.
Miten+Pyhä+Henki+kirkastaa+Jumalan+toimintaa.+Henkihän+lähti+maasta+samalla+aikaa,+kun+Jumala,+pantuaan+Kerubit+suojaamaan+Paratiisia,+kohde+oli+Taivas.
Sen+jälkeen+ei+Pyhä+Henki+esiintynyt+niin,+että+se+olisi+merkitty+Raamattuun.+Jumala+puhui+profeettojen,+Tuomarien,+sekä+Kuninkaiden+kanssa,+johon+sisältyi+aina+visio.
Henki+ei+osallistunut+mitenkään,+tapahtumia+alkoi+tulla+Helluntaina,+johon+Jeesus+viittasi+ennen+kirkastumistaan.
Jeesushan+puhalsi+allegorisesti+puhalsi+opetuslapsiensa+päälle,+ja+sanoi;Johanneksen+evankeliumi:
20:22+Ja+tämän+sanottuaan+hän+puhalsi+heidän+päällensä+ja+sanoi+heille:+"Ottakaa+Pyhä+Henki
Mutta+vastaavasti+Hän+myös+sanoi;+Luuk.+24:49+
Minä+lähetän+teille+sen,+minkä+Isäni+on+luvannut.+Pysykää+tässä+kaupungissa,+kunnes+saatte+varustukseksenne+voiman+korkeudesta."
Tässä+vaiheessa+on+hyvä+muistella+sitä,+kun+Kerholaiset+puhaltelivat+seurojen+jälkeen+toistensa+kasvoille+antaen+Pyhän+Hengen,+joskus+-60+luvulla.
Tämä,+jos+mikä+oli+Pyhän+Hengen+pilkkaa,+ja+tie+kadotukseen+aukeni+heti.
Henki+ei+kirkasta+Jumalaa,+vaan+kirkastaa+Poikaa,+joka+taas+omineen,+uudestisyntyneille+avaa+tien+Hänen+luokseen.
Vastaukseen+kuuluu+selkeä+paikka,+mistä+voi+lukea,+se+on+parempi+laittaa,+kun+pelkkä+Kirja.
Se+löytyy+Matt+12;31,+myös+Sinulle.
On+myös+tajuttava+se,+että+jos+seurakunnassa+ei+ole+armolahjoja,+ei+ole+Henkeäkään.
Hengen+armolahjat+parantavat,+puhuttavat+kielillä,+sekä+tuovat+ilmestyksiä.
Onko+niitä+Kerhossa,+epäilen,+ettei+ole.+Ennen+oli+kyllä,+-50+ja+-60+luvulla.
>>En+siksi+usko+että+sinä+olisit+tehnyt+jonkin+anteeksisaamattoman+rikoksen.+**+Taitaa+olla+liian+romanttista?+Mistä+kukaan+tietää+toisten+syntejä.+Hän+oirehtii+sen+osalta,+jota+Kerho+ei+osaa+opettaa+ilman+Henkeä,+että+jotain+on+tapahtunut,+ja+sitä+ei+vilkuttelu+paranna.
>>Paholainen+syyttää+meitä+jostain+ajattelemattomasta+sanasta+ja+yrittää+saada+meidät+epätoivoon,+ja+uskomaan+että+emme+voi+saada+anteeksi,+koska+hän+silloin+voi+pitää+ihmistä+vallassaan.
Niin+kauan+kun+tunnet+kaipuuta+Jumalan+puoleen+sinulla+on+toivoa+ja+mahdollisuus+pelastua.**+Onko+tuo+todella+tarkoitettu+opiksi?+Jumalan+olemassa+olon+tunnustaa+saatanakin,+muttei+ei+Jeesuksen+Kuninkuutta+ja+kaikkivaltiasuutta,+kuten+ei+SRK;kaan.
Jeesuksella+on+kaikki+valta,+ja+Isä+vetää+ihmistä+Jeesuksen+puoleen,+joten+suuntaa+oppisi+Häneen.
Isä+vetää+aina+ihmistä+Jeesukseen,+ei+itseensä;
+Joh.+6:44+
Ei+kukaan+voi+tulla+minun+luokseni,+ellei+Isä,+joka+minut+on+lähettänyt,+vedä+häntä.+Sen,+joka+tulee,+minä+herätän+viimeisenä+päivänä.
Tuollaiset+jutut+kuuluu+Jehovan+Todistajille.+
Kerrotko+milloin+viimeksi+Jumala+puhui+Ihmisille,+jos+ei+oteta+Jeesusta+lukuun.+Voitko+valaista?
>>Me+elämme+uskosta!+Älkäämme+kuunnelko+paholaisten+syytteitä!+Ne+häipyvät+pois+jos+emme+intä+vastaan+vaan+sanomme:+niin+olenkin+tehnyt,+mutta+Jeesus+on+minun+Vapahtajani.++**+Amen,+ja+Kaikkivaltias.
>>Emme+voi+uskovaisina+koskaan+kerskua+omilla+ansioillamme,+vaan+Jeesuksen+ansioilla.
Joka+kerran+kun+luulemme+olevamme+hyviä,+tunnemme+itsemme+teeskentelijöiksi.**+Miksi+tuntea+teeskentelijäksi+jos+on+opetuslapsettanut+itsensä.+Ei+sitä+tarvitse+hävetä.
Minä+kysyin+usein+oudoiltakin+ihmisiltä+sitä;+Tunnetko+Jeesuksen+omaksi+Herraksesi+ja+Vapahtajaksi.
Siitä+saa+hyvä+jutun+alun.
>>Luulen+että+Jumala+kutsuu+sinua,+koska+olet+aralla+omallatunnolla.+Ota+vastaan+Hänen+kutsunsa!**+Kutsu+kuuluu,+-+ota+vastaan+Poikani+Jeesus.
+Siunausta+sinulle!**+Siunausta+myös+Sinulle,+Kes.
16.07.2018 18:27
Olet+hieman+saatanallinen.+Kirjoitat+VOI+-+Kesistas?
Tajuatko,+että+ytität+kirota+minut.
Jeesuskin+kirosi+joitain+kaupunkeja,+-+Voi+sinua+Gorasin?
Miten+kävi,+koko+kaupunki+tuhoutui.
Kuka+tässä+on+anteeksipyytäjä,+Sinä.
16.07.2018 08:29
Kyllä+tehdään+niistäkin,+mutta+keneen+se+tehdään?+Eikä+Paavalin+tehnyt+Jeesukseen.
16.07.2018 08:20
Näin+siellä+seisoo.
16.07.2018 08:18
Se+ei+statusta+muuta.
Pakana+on+ihminen,+joka+ei+ole+israelilainen,+tai+juutalainen.+Oli+kristitty+tai+ei.
Kukanko+minun+lähimmäinen?+Se+on+lähimmäinen,+mutta+jos+vertaat+tuohon+mieheen,+niin+en+elä+Lain+alla.
En+edes+lapsenteon+suhteen.
15.07.2018 20:31
Niin,+kaikkea+ei+voi+hengellistää.
Jumalan+antama+Laki+Moosekselle,+estää+papin+koskemasta+sairasta+henkilöä,+joka+oli+vielä+kaiken+lisäksi+pakana.
Sama+koski+Leeviläistä,+joka+oli+Kirkon+mies.
He+olisivat+kyllä+pystyneet+auttamaan,+mutta+puhdistusrituaali+oli+viikkojen+työ.
Hankala+tilanne.
15.07.2018 19:33
Parannus+tehdään+vain+Jeesuksen,+ei+lahkoihin.
15.07.2018 16:11
Mihin+Hän+sitten+uskoi?
15.07.2018 14:08
Eikö+känykkä+ole+enemmän+keskipiste,+se+on+aina+mukana,+TV+jää+kotiin.
Haloo??+Järkeä+mukaan.
14.07.2018 07:29
Eikö?
Sananlaskut+8:22-31
22+Herra+LOI+minut+töittensä+ESIKOISEKSI,+ensimmäiseksi+teoistaan,+ennen+aikojen+alkua.+
23+Iankaikkisuudesta+minä+olen+asetettu+olemaan,+alusta+asti,+hamasta+maan+ikiajoista.+
24+Ennenkuin+syvyyksiä+oli,+synnyin+minä,+ennenkuin+oli+lähteitä,+vedestä+rikkaita.+
25+Ennenkuin+vuoret+upotettiin+paikoilleen,+ennen+kukkuloita,+SYNNYIN+MINÄ,+
26+kun+hän+ei+vielä+ollut+tehnyt+maata,+ei+mantua,+ei+maanpiirin+tomujen+alkuakaan.+
27+Kun+hän+taivaat+valmisti,+olin+minä+siinä,+kun+hän+veti+piirin+syvyyden+pinnalle,+
28+kun+hän+teki+vahvoiksi+pilvet+korkeudessa,+kun+syvyyden+lähteet+saivat+voiman,+
29+kun+hän+merelle+asetti+sen+rajat,+että+vedet+eivät+kävisi+hänen+käskynsä+yli,+kun+hän+vahvisti+maan+perustukset,+
30+silloin+minä+hänen+sivullansa+hoidokkina+olin,+ihastuksissani+olin+päivästä+päivään+ja+leikitsin+hänen+edessänsä+kaikin+ajoin;+
31+leikitsin+hänen+maanpiirinsä+päällä,+ja+ihastukseni+olivat+ihmislapset.
14.07.2018 07:27
Missä+ilmenee,+että+Piru+lukee+Raamattua?
13.07.2018 14:14
Laajenna+hieman,+edellinen+sekä+seuraava+jae,+niin+näet+sen,+mitä+Kerho+on+omine+raamattuineen.
20+Jos+kerran+olette+yhdessä+Kristuksen+kanssa+kuolleet+pois+maailman+alkuvoimien+ulottuvilta,+miksi+yhä+käyttäydytte+tämän+maailman+mukaisesti+ja+alistutte+sellaisiin+sääntöihin+kuin+
21+"älä+tartu",+"älä+maista",+"älä+kosketa"?
22+Tämä+kaikkihan+koskee+sellaista,+mikä+käytön+jälkeen+häviää.+Kysymys+on+vain+ihmisten+käskyistä+ja+opeista.
13.07.2018 07:43
>>Sulle+on+turha+alkaa+vääntää+mitään+rautalangasta,+kun+olet+niin+änkyrä+ja+periaatteiden+mies!**+Minulle+ei+tarvitse+vääntää+rautalangasta,+tajuan+järkijutut+muutenkin.
No+googeta+nyt+ne+ristiriitaisuudet,+jos+saat+jostain+rautalankaa,+jatketaan+siitä+sitten.
Et+lähde+selvittämään?+Et+tietenkään,+koska+Sinusta+ei+ole+siihen.
Kuka+minut+on+aivopessyt?
Googleta,+jos+joku+auttaa?
Raamatussa+on+joitain+jakeita,+jotka+ovat+vaihtaneet+paikkaansa,+mutta+kai+ne+Sinulle+selviää+googlettamalla.
12.07.2018 22:17
56 / 692