Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+koet,+että+joku+ryhmä+ohjaa+minua?
05.07.2018 21:06
Mikä+vika+Jeesuksessa+on,+ettei+Hän+ole+täydellinen?
05.07.2018 21:02
Kaikkihan+saavat+uskoa+syntinsä+anteeksi?+Kuka+sen+kieltäisi.
05.07.2018 20:59
Olinko+se+minä?
05.07.2018 20:58
Vielä+vähemmän+se+kuuluu+Kerholle.
04.07.2018 19:54
Niinhän+se+Raamtun+mukaan+on.
1.+Piet.+3:21+
Tuon+esikuvan+mukaisesti+teidät+pelastaa+nyt+kaste,+ei+siksi+että+te+siinä+luovuitte+saastaisesta+elämästä,+vaan+koska+Jumala+teki+kanssanne+hyvän+omantunnon+liiton.+Sen+perustuksena+on+Jeesuksen+Kristuksen+ylösnousemus
Koska+vainuudestistyntyneet+pelastuvat+ha+heillä+on+kaste,+asia+on+selvä+ja+sitten+tuo+ehtoollinen.
Matt.+26:28+
Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.+
Kaveri+oli+oikeassa,+eikö+vaan?
04.07.2018 18:59
Missä+kohti+Raamattua+on+se;+Jumala+on+elämän+ja+kuoleman+Herra?
04.07.2018 13:31
Et+saakaan+koskaan,+koska+Kerhossa+ei+ole+Pyhää+Henkeä,+siitä+johtuu+pimeytesi.
04.07.2018 07:59
Mitenkä+se+Stefakoksen+homma+oikein+meni?+Oliko+kivittäjissä+epäuskoisia,+Baaliin,+tai+johonkin+muuhun+uskovia.
Ei,+vaan+siellä+oli+vain,+kuten+Kerholla,+he+palvovat+Jumalaa,+kuten+juutalaiset+silloin,+Jeeuksen+aikaan+ja+sehän+oli+oikein,+vielä+vuosi+aikaisemmin.
Huomioi+konteksti.
03.07.2018 20:50
Totta+kai+se+oli+metafoora,+kielikuva,+jolla+juutalaisen+kulttuurin+mukaan+kerrottiin+asioiden+kulku,+suomalaisuuteen+se+ei+niin+hyvin+istu,+mitä+Israeliin.+Juuri+siksi+se+on+pakanoille+usein+vaikea+ymmärtää.
Se+ei+kuvaa+mitään+suurta+muutosta,+joka+tapahtui,+tai+tapahtuu+muiden+ja+Israelin+välillä.
Sinne+ei+ollut+vielä+aika,+eikä+tilausta,+Jeesushan+ei+puhunut+yhdenkään+pakanan+kanssa,+ja+itse+kertoikin,+että+Hän+on+tullut+vain+ja+ainoastaan+Israelin+kadonneita+lampaita+varten.+
Matt.+15:24+Mutta+Jeesus+vastasi:+"Ei+minua+ole+lähetetty+muita+kuin+Israelin+kansan+kadonneita+lampaita+varten."
Myöhemmin+seurakunta+kuitenkin+laajentui+koko+maailmaan,+Hänen+suostumuksellaan.
Lasarus+oli+köyhä,+ja+se+on+oma+luokkansa+vieläkin,+Rikas+mies+on+taas+se+ryhmä,+joka+ajelee+ylpeinä+uusilla+Audeillaan,+sekä+BMW;llään,+huomioimatta+köyhää+kansaa.
>>Mutta+Jeesus+valaisi,+että+hengellisessä+tilassa+näiden+välillä+tapahtuisi+raju+muutos.+**+Juuri+näin,+miksi+sitten+Kerho+käyttää+Vanhaa+juutalaisten+Liittoa+perhesuunnittelun+statuksena?
Olisi+aika+tehdä+parannus.
>>Kun+Jeesus+oli+noussut+ylös+ja+meni+Isän+luo+taivaaseen,+hän+vuodatti+Pyhän+Hengen+opetuslapsilleen+ja+he+alkoivat+todistaa+voimallisesti.**+Kannattaa+tarkastaa+tuo+lausunto+tarkemmin.
Se,+että+Hän+puhalsi+opetuslapsien+päälle,+oli+todellinen+metafoora?+Henkihän+tuli+vasta+Helluntaina,+ja+Jeesus+nimenomaan+käski,+olla+piilossa+helluntaihin+asti;+
Luuk.+24:49+Minä+lähetän+teille+sen,+minkä+Isäni+on+luvannut.+Pysykää+tässä+kaupungissa,+kunnes+saatte+varustukseksenne+voiman+korkeudesta."
Tämä+on+hyvin+olennainen+asia,+siinä+pitää+olla+rehellinen.
Tämä+kohta+Kirjassa+ei+puhu+uskonnollisesta+johtajasta,+vaan+Rikkaasta+miehestä.
Kaiketi+minun+kirjoituksissa+on+ollut+aina+näkemys,+ettei+Jeesus+jätä+koskaan+seurakuntaansa,+vaan+ohjaa+sekä+auttaa+meitä+kaikissa+paikoissa,+kuten+Lasarusta.+Rikkaasta+miehestä+ei+ole+niin+väliä,+Hänellä+ei+ollut+Jeesusta+johtajanaan.
>>Heidät+tuodaan+siten+Suuremman+Aabrahamin,+Jumalan,+povelle+eli+suosiolliseen+asemaan.**+Missä+näet+Jumalan+tässä+kohti?+Ei+sitä+ole+merkitty+Raamattuun,+Jeesus+kertoo+jutun+omanaan.
Etkö+kunnioita+Jeesusta,+kaikkivaltiasta+Jumalaa.
Eihän+Kerhokaan+kunnioita+Jeesuksen+opetusta+Jumalan+Valtakuunasta,+jota+johtaa+Jumala,+vaan+on+itselleen+nimittänyt+lahkonsa+samalla+nimellä,+mutta+sitä+johtaa+ihminen,+ei+Jumala,+aika+rankkaa+Jumalanpilkkaa.
>>Jumalan+tuliset+tuomiosanomat,+joita+Jeesuksen+opetuslapset+julistavat,+aiheuttavat+tuskaa+rikas+mies+-luokkaan+kuuluville.+**+Jumala+ei+tuomitse+ketään,+ja+niitä+ei+opetuslapset+markkinoineet,+kuten+Kerho+tekee.+
Joh.+5:22+Isä+itse+ei+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomiovallan+Pojalle,
>>>Helluntaina+vuonna+33+uusi+liitto+korvaa+vanhan+lakiliiton.**+Jälleen+väärässä,+Raamatun+mukaan.
+Matt.+11:13+Kaikki+profeetat+ja+laki+ovat+Johannekseen+asti+olleet+ennustusta,
Luuk.+16:16+"Lain+ja+profeettojen+aika+kesti+Johannekseen+asti.+Siitä+lähtien+on+julistettu+hyvää+sanomaa+Jumalan+valtakunnasta,+ja+jokaista+vaaditaan+tulemaan+sinne.
Siinä+pohdittavaa,+että+pääset+kaidalle+tielle.
>>Silloin+käy+aivan+selväksi,+että+Jumalan+suosiossa+ovat+opetuslapset,+**+Missä+se+on+kirjoitettu+näkyviin.+Jeesuksen+suojassa+kylläkin,+mutta+Jumalan??+Näytä+paikka+Raamatusta.
Älä+tunge+Jumalaa+joka+rakoon.
>>Jos+Rikkaan+miehen+"viisi+veljeä"+haluavat+välttää+piinan,+heidän+tarvitsee+vain+ottaa+huomioon+Mooseksen+ja+Profeettojen+kirjoitukset,+jotka+tunnistavat+Jeesuksen+Messiaaksi,+ja+tulla+sitten+hänen+opetuslapsikseen.**+Tähän,+Amen.
03.07.2018 19:03
Ei+se+siitä+johdu,+vaan+siitä+kun+loppuu+vitsit,+ja+Kerhon+mantra+jää+lastuksi+laineille.+
Ei+pystytä+vastaamaan+kysymyksiin,+jotka+muut+palstalaiset+esittävät,+Raamatuunn+perustuen.
Onhan+se+selvää,+että+hiljaiseksi+se+kerholaiset+vetää,+kun+puhujien+jutut+ovat+osoittautuneet+pelkisksi+huuliksi.
Silloin+on+parempi+olla+hiljaa,+tai+snoppeilla;+-+höpö,+höpö+kerhoviisuksilla.
Tilanne+vain+enteilee+Kerhon+romahtamista.+Kaikki+epäterve+loppuu+aikoinaan.
03.07.2018 18:18
Vaikuttaa+viisaalta,+tuo+höpö,+höpö,+vaikka+et+pysty+itse+kertomaan+missä+se+on,+tai+mihin+se+sijoittuu,+ja+milloin+Raamatun+mukaan.
Vaikutat+kerholaiselta.
03.07.2018 16:52
Voitko+mainita,+missä+se+poikkeaa+Raamatu+opista?
Helvetti+on+ns.+Jumalan+suunnitemassa+oleva+asia,+joka+realistuu+vasta+sitten,+kun+Jeesus+jakaa+jonot,+pelastetut+(omat)+ja+toisten+omat.
Sitten+hän+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+luotani,+te+kirotut,+ikuiseen+tuleen,+JOKA+ON+VARATTU+Saatanalle+ja+hänen+enkeleilleen.+(Matt.+25:41).
Se+tulee+olemaan+lähiavaruudessa,+josta+kertoo+mm+Rikas+mies+ja+Lasarus.
Iankaikkisuus+on+maan+päällä,+johon+Jumala+tulee,+eli+Jerusalmissa+(Ilm+21;1-3).
Asian+vahvistaa+Jesaja+52;+1+Herää,+Siion,+herää,+pukeudu+voimaasi,+pue+yllesi+loistavat+vaatteet,+pyhä+kaupunki,+Jerusalem!+Koskaan+enää+ei+katujasi+polje+ympärileikkaamaton+eikä+epäpuhdas
03.07.2018 07:06
Eikä+myöskään+Kerho+sitä+näe,+kun+luulee+sen+olevan+he?+Myös+saarnaatte,+että+se+on+taivaassa,+jo+täskkin+on+ristiriita.
Taivaassa+ja+teissä??+Huh.
Missähän+se+on+kerrottu,+että+ihminen+viettää+iäisyytensä+taivaassa?
Sen+Raamattu+kyllä+kertoo,+katso+itse+Ilm+21;1-6,+se+on+Jerusalmissa+ja+heveletti+tulee+olemaan+lähiavaruudessa.
On+teillä+opit?
02.07.2018 21:58
Samaa+mantraa,+parannuksen+armoja,+jopa+sekoitti+siihen+Daavidinkin+ja+näki+edessään+"jumalan+valtakunnan",+jaikka+Jumalan+Valtakuntaa+johtaa+JUmala,+ei+lahkot.
Kannattaa+ensi+kerralla+laittaa+yhteinen+nauhoitus,+ei+ainkaan+poikkea+linjasta.
02.07.2018 20:58
Osaan+jo+käyttää+Radiota,+kuuntelin+se,+jotka+kerkisin,+tai+jaksoin+kuunnella.
Oli+myös+havaittavissa+suuri+muuto+eräiden+puhujien+osalta,+lähiinä+synnin+anteeksiantamisen+osalta.+Hienoa.
Älä+viitsi.+Muutamassa+saarnassa+ei+Jeesuksen+nimeä+edes+mainittu+Hänen+tekemisiensä+yhteydessä,+joten+mikähän+henki+siellä+häärii.
Samoin+lastensaarnassa+tänään,+oli+vain+Jumala,+ja+kaksi+sivumennen+manintaa+Jeesuksesta.
Teiltä+uupuu+Kristuksen+sisäinen+tunteminen,+sitäkautta+kaikki.
Mistä+luulet+minua+rievuksi?+Pitäsiköhän+tavata,+niin+jutut+muuttuisivat,+riepu.
01.07.2018 18:39
Mikä+Henki.+Jos+ihminen+on+Hengen+voitelema,+Hänellä+on+myös+armolahjoja,+joita+oli+Kerhollakin+vielä+-60+luvulla,+sen+jälkeen+ei,+eikä+ole+Henkeäkään.
Kuivaa+jengiä.
Pyhä+Henki+kirkastaa+Kristusta,+ei+lestadiolisia.
01.07.2018 17:59
13+Biblia+(1776)+Sillä+armotoin+tuomio+pitää+hänen+päällensä+tuleman,+joka+ei+laupeutta+tehnyt,+ja+laupeus+kehuu+tuomiota+vastaan.
Ra.+-90
13+Joka+ei+toista+armahda,+saa+itse+armottoman+tuomion,+mutta+joka+armahtaa,+saa+tuomiosta+riemuvoiton.
Alkuteksti+kuuluu;+
sillä+tuomio+laupeudeton,+laupeudeton+ei+tehneelle+laupeutta+ja+kerskailee+laupeus+tuomiosta.
Miettikää,+johtaako+toinen+noista+käännöksistä+harhaan?
Mitä+itse+halusit+sanoa?
01.07.2018 16:34
Kyllä+sieltä+kommenttia+koko+ajan+tulee.
01.07.2018 16:08
Kirsitilä+on+liikuttavan+oikeassa,+mm+Sodoma+ja+Gomorra+hävitettiin+hinttien+vuoksi.
01.07.2018 15:45
60 / 692