Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Olinko+se+minä?
  2. Totta+kai+se+oli+metafoora,+kielikuva,+jolla+juutalaisen+kulttuurin+mukaan+kerrottiin+asioiden+kulku,+suomalaisuuteen+se+ei+niin+hyvin+istu,+mitä+Israeliin.+Juuri+siksi+se+on+pakanoille+usein+vaikea+ymmärtää.Se+ei+kuvaa+mitään+suurta+muutosta,+joka+tapahtui,+tai+tapahtuu+muiden+ja+Israelin+välillä.Sinne+ei+ollut+vielä+aika,+eikä+tilausta,+Jeesushan+ei+puhunut+yhdenkään+pakanan+kanssa,+ja+itse+kertoikin,+että+Hän+on+tullut+vain+ja+ainoastaan+Israelin+kadonneita+lampaita+varten.+Matt.+15:24+Mutta+Jeesus+vastasi:+"Ei+minua+ole+lähetetty+muita+kuin+Israelin+kansan+kadonneita+lampaita+varten."Myöhemmin+seurakunta+kuitenkin+laajentui+koko+maailmaan,+Hänen+suostumuksellaan.Lasarus+oli+köyhä,+ja+se+on+oma+luokkansa+vieläkin,+Rikas+mies+on+taas+se+ryhmä,+joka+ajelee+ylpeinä+uusilla+Audeillaan,+sekä+BMW;llään,+huomioimatta+köyhää+kansaa.>>Mutta+Jeesus+valaisi,+että+hengellisessä+tilassa+näiden+välillä+tapahtuisi+raju+muutos.+**+Juuri+näin,+miksi+sitten+Kerho+käyttää+Vanhaa+juutalaisten+Liittoa+perhesuunnittelun+statuksena?Olisi+aika+tehdä+parannus.>>Kun+Jeesus+oli+noussut+ylös+ja+meni+Isän+luo+taivaaseen,+hän+vuodatti+Pyhän+Hengen+opetuslapsilleen+ja+he+alkoivat+todistaa+voimallisesti.**+Kannattaa+tarkastaa+tuo+lausunto+tarkemmin.Se,+että+Hän+puhalsi+opetuslapsien+päälle,+oli+todellinen+metafoora?+Henkihän+tuli+vasta+Helluntaina,+ja+Jeesus+nimenomaan+käski,+olla+piilossa+helluntaihin+asti;+Luuk.+24:49+Minä+lähetän+teille+sen,+minkä+Isäni+on+luvannut.+Pysykää+tässä+kaupungissa,+kunnes+saatte+varustukseksenne+voiman+korkeudesta."Tämä+on+hyvin+olennainen+asia,+siinä+pitää+olla+rehellinen.Tämä+kohta+Kirjassa+ei+puhu+uskonnollisesta+johtajasta,+vaan+Rikkaasta+miehestä.Kaiketi+minun+kirjoituksissa+on+ollut+aina+näkemys,+ettei+Jeesus+jätä+koskaan+seurakuntaansa,+vaan+ohjaa+sekä+auttaa+meitä+kaikissa+paikoissa,+kuten+Lasarusta.+Rikkaasta+miehestä+ei+ole+niin+väliä,+Hänellä+ei+ollut+Jeesusta+johtajanaan.>>Heidät+tuodaan+siten+Suuremman+Aabrahamin,+Jumalan,+povelle+eli+suosiolliseen+asemaan.**+Missä+näet+Jumalan+tässä+kohti?+Ei+sitä+ole+merkitty+Raamattuun,+Jeesus+kertoo+jutun+omanaan.Etkö+kunnioita+Jeesusta,+kaikkivaltiasta+Jumalaa.Eihän+Kerhokaan+kunnioita+Jeesuksen+opetusta+Jumalan+Valtakuunasta,+jota+johtaa+Jumala,+vaan+on+itselleen+nimittänyt+lahkonsa+samalla+nimellä,+mutta+sitä+johtaa+ihminen,+ei+Jumala,+aika+rankkaa+Jumalanpilkkaa.>>Jumalan+tuliset+tuomiosanomat,+joita+Jeesuksen+opetuslapset+julistavat,+aiheuttavat+tuskaa+rikas+mies+-luokkaan+kuuluville.+**+Jumala+ei+tuomitse+ketään,+ja+niitä+ei+opetuslapset+markkinoineet,+kuten+Kerho+tekee.+Joh.+5:22+Isä+itse+ei+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomiovallan+Pojalle,>>>Helluntaina+vuonna+33+uusi+liitto+korvaa+vanhan+lakiliiton.**+Jälleen+väärässä,+Raamatun+mukaan.+Matt.+11:13+Kaikki+profeetat+ja+laki+ovat+Johannekseen+asti+olleet+ennustusta,Luuk.+16:16+"Lain+ja+profeettojen+aika+kesti+Johannekseen+asti.+Siitä+lähtien+on+julistettu+hyvää+sanomaa+Jumalan+valtakunnasta,+ja+jokaista+vaaditaan+tulemaan+sinne.Siinä+pohdittavaa,+että+pääset+kaidalle+tielle.>>Silloin+käy+aivan+selväksi,+että+Jumalan+suosiossa+ovat+opetuslapset,+**+Missä+se+on+kirjoitettu+näkyviin.+Jeesuksen+suojassa+kylläkin,+mutta+Jumalan??+Näytä+paikka+Raamatusta.Älä+tunge+Jumalaa+joka+rakoon.>>Jos+Rikkaan+miehen+"viisi+veljeä"+haluavat+välttää+piinan,+heidän+tarvitsee+vain+ottaa+huomioon+Mooseksen+ja+Profeettojen+kirjoitukset,+jotka+tunnistavat+Jeesuksen+Messiaaksi,+ja+tulla+sitten+hänen+opetuslapsikseen.**+Tähän,+Amen.