Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kysymys, vaan Raamatun väärentämisestä.
Sitä pahoittelen, myös sitä, etette pysty vastaamaan kysymyksiin.
01.04.2010 20:39
Tämä ei mitään muuta tarkoita kuin, että Jumalan lapset voivat sitoa katumattoman tai väärää tekevän synteihinsä. * Ensinnäkin, jos puhut lestadiolaisista, te olette vain vähempienne lapsia, ETTE Jumalan, Jeesus kyllä on.
Toisaalta tuossa ei ole mitään lupausta lestadiolaiselle yhtään mistään.
Matt. 16:19
19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu." ** Niin,, lue kenelle – sinulle?? Kukahan se oli? Olitko paikalla.
Naurettavaa.
01.04.2010 19:43
seurakunta perustettiin VASTA SILLOIN KUN JEESUS SAI KEIKEN VALLAN."
Tarkista nyt hiukan mitä Raamatussa puhutaan seurakunnista.
3. Moos. 4:13
"Jos kansa, Israelin seurakunta, vahingossa rikkoo Herran käskyn tekemällä jonkin kielletyn teon ja koko kansa näin tietämättään joutuu syynalaiseksi, [4:13-21: 4. Moos. 15:22-26]
3. Moos. 8:3
ja kutsu koko seurakunta koolle pyhäkköteltan oven eteen."
1. Kun. 8:5
Kuningas Salomo uhrasi arkun edessä, ja hänen ympärillään oli koolla koko Israelin seurakunta.** Juuri niin kuin kirjoitin. Kysymyksessä on meidän juutalaisten kansa ja siitä muodostunut seurakunta. Siinä ei ollut yhtään pakanaa, eikä myöskään näitä pakana- lestadiolaisia.
Tämä on vain kirjoitus Jumalan omaisuuskansasta ja silloin elettiin lain aikaa.
Nyt eletään seurakunnan aikaa, jolloin evankeliumi Jeesuksesta on jäänyt pakanain vastuulle, sillä meistä vain harva otti Hänet vastaan Messiaana.
Se ei ole outoa, eihän VL;ään ole ottanut Häntä vastaan Herrana ja Messiaana. Mutta ettehän te viekään evankeliumia Jeesuskesta, vaan omaa mantraa – ”tämän jumalien valtakunnan” evankeliumista syntien anteeksi antamisesta.
Opetuslapset olivat ensimmäinen uudenliiton seurakunta ja Kristus oli ja on niiden "pää". ** Juuri näin ja HÄN PERUTI SEURAKUNNAN. Hekin olivat juutalaisia, ei VL;iä.
Voitko selittää hiukan minulle mitä tämä tarkoitaa?
"Vasta tästä alkaa seurakunnan aika, seuraava on vaivan aika 7 vuotta, jota jäät tänne katselemaan." ** Käy. Seurakunnan aika päättyy Pyhien ylöstempaukseen, jolloin ensin kuolleet nousevat, sitten elävät Pyhät. Jeesus tulee meitä vastaan pilviin. 1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
Sitten tulee vaivan aika, kun me Jeesuksen OMAT olemme poissa jää jäljelle vain ne, jotka eivät tunnusta Jeesusta Herrakseen ihmisten edessä ja joutuvat Pahan ja saatanan kiusattavaksi, josta mm. Matteuksen 24 luvussa. Siinä ensimmäisen, joka löytyy VL ennustuksista Jesaja, Jeremia, Daniel ja Sakarja kirjoittaa 3,5 vuotta saatana kunnioittaa tekemäänsä sopimusta Jumalalle, ettei mene Temppeliin. Tästä ajasta sanoo itse Herra – tämä on vasta synnyntuskien alkua, ja se aloittaa toisen 3,5 vuotisen kauden jolloin Temppeli häväistään Matt 24; 15 "Kun siis näette pyhään paikkaan pystytettynä turmion iljetyksen, josta profeetta Daniel on puhunut. ( Dan 11:31 Hänen lähettämänsä sotajoukot tulevat ja saastuttavat pyhäkön ja pyhän vuoren, lakkauttavat päivittäisen uhrin ja asettavat pyhäkköön turmion iljetyksen*)
Tämä on yhteensä 7 vuotta. Mutta et todella voi sitä tietää, jos kukaan ei sitä sinulle kerro.
Yksikään VL ei ole koskaan pystynyt selittämään Ilmestyskirjaa, eikä Matteuksen 24 lukua ja EvLut papeista vain murto- osa.
Asiasta löytyy kirjoja lainastosta, sekä netistä, osa myös minun kirjoittamia.
Sinähän esität aivan mahdottomia! Jeesus kyllä tuomitsi synnin. Eiköhän se käy esille kun Raamattua lukee.** Käy, mutta tuomitsiko tätä naista. Jeesukselle ei ole synti SRK;n syntilistat, vaan todellinen synti, joka on IHMISEN IRTAATUMISTA JUMALASTA POJASSAAN.
Oli kysymys juuri tästä kohdasta Testamenttia.
Jeesus sanoi: "En tuomitse minäkään. Mene, äläkä enää tee syntiä."** Näin siinä juuri kerrotaan, tässä kohden.
Tekisi mieli kysyä sinulta hiukan rohkeamminkin, mitä mieltä olet tästä Raamatun kohdasta?
12 Sillä joka itsensä korottaa, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan. ** Juuri sitä mitä siinä sanotaan.
Tämän ”käskyn” rikkojia on suurimmiten lestadiolaiset, sillä he OVTA OTTAANET ”MUKAVALLAN” ihmiset elämään menemällä HÄKSÄÄMÄÄN JEESUKSEN SOVITUTYÖHÖN, MUKA ANTAMALLA TAI EI ANTAMALLA.
He menevät kadotukseen korottamalla itsensä Golgatan ristiä korkeammalle.
Jos haluat, kerron tuon Matteuksen 24 luvun ja eskatologian sinulle, mutta se vaatii useita sivuja, joten voisit panna minulle postiosioittesi netissä, panen sinne. Jos ei käy, jatketaan täällä.
Kiitos mielenkiinnostasi, pääsiäisen siunausta.
Kes.
01.04.2010 10:37
muka Jeesuksen puolesta annat synnit anteeksi.
Oliko itse riipumassa samlla ristillä?
01.04.2010 10:07
Jumala ihmeitä SRK;ssa. Ihmellistä.
Meillä kristityillä sen tekee Poika Pyhässä Hengessä.
Eikö Jeesus olekaan teidän lahkon Herra ja kulmakivi?
Jos ei, olette lähempänä muslimeja, kun Jehovan Todistajat.
01.04.2010 10:04
Hienoa, että olet jälleen palstalla. Odotettu on.
Pääsisäisen tarkoitus on perinpohjin se, että Jumala uhraamalla Poikansa teki uuden liiton Ihmisen kanssa ja samalla siirsi vallan Pojalleen Jeesukselle Kristuksella.
Tästä Herra puhuu kuoleman voittaneena kuninkaana. Matt. 28:18
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Kun valta on nyt seurakunta- aikana Jeesuksella, ei usko Jumalaan vanhurskauta, vaan usko luvattuun Messiaakseen, Jeesukseen.
Sen VOI YMMÄRTÄÄ VAIN Pyhän Hengen voideltu. Siksi juuri tämä on utopiaa mm. lestadiolaiselle.
Tämä minua Heino ihmetyttää, olko Sinä voideltu mennyt takaisin lain tielle,,, jossa liturgia ja mantrat ratkaisee ”Jeesuksen nimessä ja veressä usko syntisi anteeksi”, ne ovat synninpäästösanat.
Millään mantroilla ihminen ei Pyhity, ainoastaan uskomalla Jeesus Herraksi ja Kirutukseksi. Se on todella pakanallista lähteä lukemaan jotain ”synninpäästön sanoja” KOSKA VOIDELLUN SYNNIT ON SOVITTEU JO YLI 200v. SITTEN. Se ei liturgiaa tarvitse.
Jeesus huolehti kaikista, mutta pani äitinsä myös muiden ihmisten tasolle, ei YHTÄÄN YLI, kuten siteeraat nyt Katolisia. Hän mm. sanoi ensimmäisessä tunnusteossaan Kaanaassa – ole hiljaa nainen ( ei äiti ). Olisitko Sinä voinut sanoa näin äidillesi.
Maailma on täynnä uskontoja jotka sanovat tuntevansa Jumalan. Kutsuvat yhteyteensä ja lupaavat: ”Jos uskot, niin kuin me opetamme, niin pääset taivaaseen! Me olemme Jumalanvaltakunta”! Miten Jeesus opetti: Matt. 11: 28 "Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.” ** Amen.
Eli Jeesuksen luokse tuleminen on sitä, että uskomme hänen lunastustyönsä päälle! Ja tästä löytyy meille lepo, miten Jeesus huusi ristillä ”Se on täytetty”! ** Nyt meni pieleen. Se oli ensinnäkin LAIN SOVITUSTYÖ, Jumala lunastaa sitten Jeesuksen sovittamat, mutta se ei ratkaise pelastumista, että uskoo sen ” Golgatan päälle” vaan Jeesuksen Kristukseksi, kuten Ristin ryöväri teki.
Voisit näyttää edes yhden kohdan Raamatusta, joka tukee tuota näkemystä, että synnin sovituksella UT;n aikaan perii iankaikkisuuden.
Meidän ei tarvitse totella ihmiskäskyjä, mutta Jumalansanan seuraaminen tarkoittaa sitä, että pyrimme osoittaa elämällämme sitä, mihin Jeesus antoi meille esikuvan, rakkauteen. Ei ainoastaan, että me rakastaisimme toisia ihmisiä, mutta ennen kaikkea, että me rakastaisimme Jumalan Sanaa ja sitä yksin seuraisimme.** Juuri näin, Amen.
Täällä netissä on monin tavoin osoitettu ja näytetty raamatuilla miten hoitokokouksissa on toimittu väärin. Hoitajat ovat itsekin myöntäneet monet henkiopit ja hoitokokoukset vääriksi, mutta siihen se on jäänyt, oikeaa parannusta ei ole hoitajat tehneet, eikä SRK järjestönä ole mitätöinyt vääriä tuomioitaan.** He elävät saastaisuudessa omassa pakanallisessa elämässään ja kaikki, jotka ovat hilaakin tuossa saatanan kanna sopimuksia tekevässä lahkossa, perivät saman tuomion.
Onko tässä uutta, ei ole! Miten fariseukset toimivat, kun näkivät: Matt. 27: 51 Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat,
52 haudat aukenivat, ja monien poisnukkuneiden pyhien ruumiit nousivat ylös. 53 He lähtivät haudoistaan, ja Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen he tulivat pyhään kaupunkiin ja näyttäytyivät siellä monille. 54 Kun sadanpäällikkö ja miehet, jotka hänen kanssaan vartioivat Jeesusta, näkivät maan vavahtelun ja kaiken, mitä tapahtui, he pelästyivät suunniltaan ja sanoivat: "Tämä oli todella Jumalan Poika!"** Eikö ole hienoa, että huomasivat sen, Jeesus on Messias mutta eivät huutaneet – synnit on anteeksi? Se on vain osa vanhurskauttamista.
Jumalattomat sotilaat tunnustivat: "Tämä oli todella Jumalan Poika!" Mutta fariseukset pysyivät paatuneina! Tämä on tänäkin päivänä nähtävissä, ihminen ja farisealaisuus ei ole miksikään muuttunut vuosituhansien aikanakaan, vaan on tänäkin päivänä ihan entisellään.** Juuri näin. Mutta tunnustaako kukaan enää SRK;ssa, että Hän on Jumalan Poika, luvattu Messias, Herra.
Usko synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Jumala kantaa sinua armollaan, ei ainoastaan iankaikkisuuden toivolla, mutta niin kuin Jeesus huolehti Marian elatuksesta, niin hän huolehtii sinustakin. ** Juuri näin, sen sopii uskoa, mutta meidän ei sovi saarnata, että ne on annettu niillä SYYNINPÄÄSTÖN SANOILLA. Vaan on kerrottava vain se, kuka ne sovitti, ja kuka sitten saa lunastaa.
Pienien tarkennusten mukaan, Siunattua Pääsiäistä.
Kes.
01.04.2010 08:25
Miten sinä voit olla nopin VALEHTELIA. Sanot; - ehtoollisella ei voi saada syntejä anteeksi?
Miten tämä on SRK- raamatussa suomennettu: Matt. 26:28 >>Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
01.04.2010 07:57
se oikea VL evankeliumi on??
Onko se jokin salaisuus?
Tämä on kolmas kerta, kun sitä kysyn. Samalla laita Raamtun kohta, mistä sen löydät?
31.03.2010 13:02
Herran laki on iloni
1 Onnellisia ovat ne, joiden vaellus on nuhteetonta, ne, jotka seuraavat Herran lakia.
Kyllä. Voisitko valaista, miten pelastut ollessasi lain alla?.................
Olihan Daavidin aikana myös seurakunta. Miksi seurakunnan armoneuvoja ei ylistetty?** Ei ollut. Silloin oli Israelin valtio ja kansa joka on Jumalan omaisuuskansa ja vain meillä oli se yksiarvoinen Jumala, Jahwe.
Se ei ollut seurakunnan, vaan lain aikaa, mitä elää vielä mm Jehovan Todistajat, muslimit SRK ja SINÄ.
Seurakunta perustettiin VASTA SILLOIN KUN JEESUS SAI KEIKEN VALLAN.
Matt 16;18 Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
Vasta tästä alkaa seurakunnan aika, seuraava on vaivan aika 7 vuotta, jota jäät tänne katselemaan.
Joh. 8:15
Te tuomitsette niin kuin ihmiset ainakin, minä en tuomitse ketään. *’ Tajuatko mistä tässä puhutaan? Kysymys oli naisen tuomiosta aviorikoksesta, JOTA JEESUS EI TUOMINNUT.
Lue tarkemmin.
2 Varhain aamulla hän tuli taas temppeliin. Hänen luokseen kerääntyi ihmisiä suurin joukoin, ja hän istuutui ja opetti heitä.
3 Kesken kaiken TOIVTA LAINOPETTAJAT ja fariseukset PAIKALLE NAISEN, joka oli JOUTUNUT KIINNI AVIORIKOKSESTA. He asettivat hänet Jeesuksen eteen
4 ja sanoivat: "Opettaja, tämä nainen on avionrikkoja, hänet tavattiin itse teossa.
5 MOOSEN ON LAISSA ( jota sinä markkinoit ) ANTANUT KÄSKYN, että tällaiset ON KIVITETTÄVÄ. Mitä sinä sanot?
( kivittäkö VL;t aviopuolison, joka käy vieraissa? )
Siihen Jeesus sanoo - Te tuomitsette niin kuin ihmiset ainakin, minä en tuomitse ketään
Älä kerää irrallisia Raamatun lauseita, paljastut lestadiolaiseksi, Raamattu tuntemattomasi suun soittajaksi.
Kes.
31.03.2010 12:53
Mi´hin, eli mihin sinä uskot??? Sano se kahdella sanalla.
30.03.2010 20:12
Jeesus Herrasi?
30.03.2010 20:05
- mINULLE ON ANNETTU KAIKKI valta, taivaassa ja maan päällä.
MITEN NYT SUU PANNAAN. KUN HÄN kuningas. Laikkivaltias
30.03.2010 19:28
Pelastuksen tietä nimitetään uudestisyntymiseksi. Johannes kirjoittaa: ”Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa. … Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä”
30.03.2010 16:56
Lähdetäänpä Avaamaan tekstiä.
Jeesus opettaa Luuk. 11;
9 "Niinpä sanon teille: Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
Tässä kolkutetaan Jumalan Valtakuntaan, joka löytyy vain löytämällä Jeesus Kristuksena Herraksi. Johannes kertoo evankeliuminsa alussa ; 12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen.
Tämän Hän kirjoitta ja kun juutalaiset eivät ottaneet Häntä vastaan, lähti evankeliumin levitys pakanoille.
Opetus, Joka kolkuttaa Jeesuksen oveen, Hän ottaa Hänet vastaan, eikä koskaan aja pois, ellei ihminen itse lähde.
10 Sillä pyytävä saa, etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
Tässä asiaa valaistaan lisää.
11 Ei kai kukaan teistä ole sellainen isä, että antaa pojalleen käärmeen, kun poika pyytää kalaa?¨
Tässä verrataan taivaallista Isää, joka on uskon antaja, ei KOHDE, Joh. 6:44
Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä..
Ei Jumalakaan vedä vaikkapa lestadiolaisuuteen, tai muhamettilaisuuteen, ei saatanaan sitojaksi, vaan Poikaansa Kristukseen.
12 Tai skorpionin, kun hän pyytää munaa?
Niin, eikö saatanaan sitojia ole juuri niitä Suomen skorpioneja, ei mikään puhdas muna.
13 Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin totta kai teidän Isänne paljon ennemmin antaa taivaasta Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä pyytävät."
----- Niin, näin Hän tekee. Sitä ennen on kuitenkin uudestisynnyttävä ja käytävä kasteella Jeesukseen.
Ap. t. 2:38
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Usko Jumalaan ei ole mitään, Hän on Vanhan liiton Herra, ei Uuden liiton.
Siis Jeesus opettaa, että Taivaalinen Isä antaa taivaasta Pyhän Hengen niille, jotka sitä Häneltä pyytävät. ** Juuri näin siinä kirjoitetaan. Hän on Hengen lähettäjä, mutta Henki tekee ITSE mitä ITSE tahtoo ja asuu VAIN JEESUKSEN OMISSA, EI MUISSA.
Tuossahan ei Jeesus sano, että Taivaallinen Isä antaa ihmisvälimiehen kautta. ** Sanotaanko??? Kenen meitä kautta???
Miten tuon ymmärrät ? ** En mitenkään muuten kun Raamatun mukaan, siinä ei puhuta mistään ihmisvälimiehestä, vaan kerrotaan vertaus Tavaan Isän vilpittömyydestä.
Shalom
30.03.2010 08:13
Heprealaiskirjeen 11. luvussa; uskosta.
Todetaan 5.jakeessa, kuinka Enokista jäi jälkeenjääville todistus, että hänen uskonsa kelpasi Jumalalle. ** Kysymys ei ollut siitä, että Henokista ( Hän o muuten Henoik, eikä Enok ) että Hänestä JÄISI TODISTUS, vaan, että Hänestä jää Jumalan tunnusteko mieleen ja SIITÄ TODISTETAAN, KUINKA jumalan ohjeen mukaan hän eli.- . hän näet oli -- niin häneSTÄ todistetaan -- elänyt Jumalan mielen mukaisesti.
Sama on nyt Todistetaan Kristuksesta, kaikki mutta paitsi muslimit ja lestadiolaiset. He todistavat omistaan ja saatanasta.
Kuoleman jälkeen on turhaa poismenneen uskoa mitätöidä, Jumala tietää; Hän on elävien ja kuolleitten tuomari** Juuri näin muslimi. Mutta meille kristityille tuomion Kuningas on Herra Jeesus.
Jos joskus näet Uskon tunnustuksen, ihmettele sitä. – Minä uskon Jeesukseen Kiristukukseen, MEIDÄN HERRAAMME,,,, Joka tulee TUOM ITSEMAAN ELÄVIÄ JA KUOLLEITA..
Jumala ei tuomitse ketään.
Tämä on niitä muslimi juttuja,. Nyt ei riitä usko Jumalaan vaan Jeesukseen Herrana. Saatana kanssanne myös uskoo Jumalaan, mutta ei Jeesukseen messiaana.
Hebr 11:
5 Uskon vuoksi otettiin Henok pois niin, ettei hän kokenut kuolemaa. "Sitten häntä ei enää ollut, sillä Jumala otti hänet luokseen." Ennen kuin hänet otettiin pois, hän näet oli -- niin hänestä todistetaan -- elänyt Jumalan mielen mukaisesti.
Kes.
30.03.2010 07:57
sairaat lestadioliset ovta tehneet??
Koska sairastavat kohdun laskeumaa ja hengitys- elin sairauksia.
29.03.2010 08:24
Kaikissa edellä olevissa Raamatun luvuissa tulee esille se, että Pyhää Henkeä tarvitaan välimiehenä ihmisen vanhurkauttamisessa. ** Mitäh? Oliko Pyhä Henki jo silloin maan päällä, kun Ristin ryöväri vanhurskautui uskossa Jeesukseen Herrana. Eikö Henki tullut vasta Helluntaina, Raamatun mukaan.
Toisaalta, jos Henki pitää olla mukana, ei VL piireistä pelastu yksikään, koska Teissä ei juuri Henkeä ole, ei yhtään armolahjaa.
Kuten muistamme Pyhä Henki annettiin ihmiselle; Jeesuksen opetuslapsille, josta me tämän päivän Jumalan lapset olemme osallisia. ** Älä naurata, se oli kuvainnollista, sillä Jeesushan sanoi Luuk. 24:49 >>> Minä lähetän teille sen, minkä Isäni on luvannut. PYSYKÄÄ TÄSSÄ KAUPUNGISSA, KENNES SAATTE VARUSTUKSESKSENNE VOIMAN KORKEUDESTA."
Niin, Voima, Pyhä Henki laskeutui vasta Helluntaina. Jeesus antoi ensin KIELLON, EI SAA LÄHTEÄ ILMAN VOIMAA, HENEKÄ.
Ihmistä tarvitaan muuhunkin , kuin syntien osoittajaksi, siihenkin, mutta synti ei osoittamalla häviä. ** Se on aivan totta, kaikki tietää mikä synti on ja VL SAARNASSA TÄMÄ AIHE ON ESILLÄ VALTAOSAN PUHEESTA, vaikka pitäisi kirkastaa Kristusta.
Synti tarvitsee saada anteeksi Jumalan edessä. Siihen Jumala on järjestänyt pelastuksen Kristuksessa Jeesuksessa. Jeesu sanoi, "ottakaa Pyhä Henki, joille te synnit anteeksi annatte niille ne ovat anteeksi annetut, joille ne pidätätte, niille ne on pidetty." Miksi te halutte erilailla uskoa, kuin Jeesus neuvoo ?*** Mitä ihmettä siinä on, HÄN SANOI NÄIN HEILLE, EI MEILLE. Vähiten juuri teille, Hän sanoi sen vain juutalaisille lähimmäisille, eikä me tämän vuoksi sitä itsellemme OMI!
Aloittajalle vielä. Raamattuko on fraaseja?** Se on fraaseja juuri ihmiselle, jolla ei ole Pyhää Henkeä. Siksi se on teiltä sinetyöity.
Uskon itse, että ottipa minkä Raamatun kohdan tahansa, ei siitä voi monenlaista käsitystä saada, kun Henki ilmoittaa vain yhdenlaisen käsityksen. ** Kerropa minkä käsityksen se sinun henkesi kertoo vaikka tästä. Matt. 28:19
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Teillähän ei ole yhtään lähetyntyöntekijää?
Yksi yhdenkaltainen Jumalan Sana, yksi yhdenkaltainen Usko, yksi yhdenkaltainen Jumalan seurakunta, yksi yhdenkaltainen Rakkaus** Kerro myös se, mitä tämä kirjoittamasi sana merkitsee - Jumalan ”Sana”?
Kes.
29.03.2010 08:21
yksittäinen Jumalan lapsi saattaa joskus käsittää jonkun asian ajoittain väärin, mutta Pyhä Henki -seurakunnan ja Raamatun oppi ei muutu. ** Siinä olet oikeassa, että Raamattu ei muutu. Se ei ole muuttunut koskaan mutta siinä, etteikö SRK muutu, puhut pelkkää soopaa.
- Miksi on puhujakokoukset, siksi kun otetaan uudelleen esille asioita, joihin pitää ottaa uudelleen kanta, se on MUUTOSTA.
- Olet sen verran nuori, ette tiedä. Mitä sanot siihen, kun ihmisiä saarnattiin helvettiin, joilla oli radio? Miten nyt eikö TEILLÄ OLE OLLUT MUUTOS
- Miten on TV, sehän sai aikaan jopa saatanaan sitomisen, nyt on monessa Vl kodissa TV, eikö SE OLE MUUTOS
- Miten on auto, eikö monella ole auto. Lepistö kerran saarnasi Tyrnävällä, kun eräs mies oli hankkinut auton, entisen traktorin tilalle – to mies menee helvettiin tuon pärinähevosen kanssa, eikö ASIA NYT OLE MUUTTUNUT
- Miten ehkäisy, se oli tuntematon käsite -60 luvulle, välillä oli suora tie helvettiin, nyt on lievityksiä, eikö se ole MUUTTUNUT.
Todellisuudessa olette enemmän MUUTOKSEN KYNSISSÄ, KUN Pohjois- Korea.
Puhujien ja seurakuntavanhinten kokouskin voi erehtyä, mutta Pyhä Henki -seurakunta ei kuitenkaan erehdy. ** Missä kohti Raamattua sinulla on tartuntapintaa siihen, että SRK;ssa YLIPÄÄTÄÄN ON PYHÄ HENKI. Onko lahkossanne yhtään ARMOLAHJAA. Tämä on PH;n merkki.
1. Kor. 12:7
Hän antaa Hengen ilmetä ITSE KUSSAKIN erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi.
Pyhän Hengen armolahjoista ensimmäinen on ihmisen omaan käyttöön, loput tukemaan seurakuntaa ja lähimmäisiä. Mutta STK saatana opeillaan, lähtien Hoitokokouksista, karkotti Jeesuksen Herrana ja Pyhä Henki häipyi samalla. TEILLÄ EI OLE KENELLÄKÄÄN YHTÄÄN ARMOLAHJAA. Se on PH;N mittari.
-60 luvun alussa oli lestadiolaisia, joilla oli armolahjoja, mutta saarnaajat tuomitsivta ne VÄÄRIKIS HENEGIKSI. SRK- lahkosta tuli Pyhän Hengen pilkkaaja, kuoleman lahko.
Joten älä viitti edes kirjoittaa - Pyhä Henki –seurakunnan??? Olet reinaaja.
Minun nuo 2004 erehdykset koskivat lähinnä kuolemansynnistä ripittäytymistä. Muilta osin rippioppini oli tuolloinkin oikea. ** Mitäs tuosta, et ole ilmitesti muussakaan ollut oikeassa. KERRO MEILLE, MIKÄ SYNTI EI OLE KUOLEMAKSI? Kerro viisaudessasi, miten kategorioit syntinne, teillähän on pitkä lista ja miten se on Raamatusta luettavissa.
Kun nykyjään ymmärrän ettei kuolemansynti ole millään tavalla erilainen sen nimeltä ripittäytymisen suhteen kuin muutkaan nimelliset synnit.** Nimelliset?? Mistä se on Raamatusta luettavissa, sehän on vain TEIDÄN SYNTILISTOILLA, IHMISESTEN TEKOSIA, lihasta?
Uskonkäsitykseni on (tai ainakin pyrin siihen jos niin ei joiltakin osin olisi)täysin sama kuin muukin Pyhä Henki -seurakunnan uskonkäsitys** Lopeta, teillä ei ole Pyhää Henkeä, olette kuiva lahko. Henki saadaan mm upotuskasteessa, ja sinua ei ole kastettu.
Ap. t. 2:38
Pietari vastasi: "Kääntykää ja OTTAKAA ITSE KUKIN KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen
Ei demokraattisina päätöksinä vaan Jumalan valtakunnan yksinvaltiaan, elikkä Kristuksen ja koko kolmiyhteisen Jumalan oppina) kaikissa uskonasioissa ja niihin liittyvissä muissa asioissa.
Jos sallitte että käytin termiä Pyhä Henki -seurakunta.** Ei edes Pyhä Henki sitä salli, joten älä käytä.
29.03.2010 08:06
Aina tietysti Jumalaa rukoillaan ja pyydetään häneltä.
Tässä yhteydessä haluan huomauttaa siitä, että Raamatussa on paljon kadottavia harhoja, joista Raamattu kertoo. Yksi oli vanhurkauttamisoppi. Gal.5:4. Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
Miten sinä tämän yhteen sovitat -- Aina tietysti Jumalaa rukoillaan… Ja heti perään otat Paavalin kirjoituksen ja varoituksen siitä kun Galatalaiset alkoivat rukoilla Jumalaa??
Onko nyt jotain pahoin sekaisin. Paavali TÄHDENSI JUURI SITÄ, ETTÄ PITÄÄ RUKOILLA JEESUSTA.
Jotain on nyt pielessä osaltasi.
Täällä on kuitenkin siteerattu, että jokainen henki joka tunnustaa Kristuksen lihaan tulleeksi, on Jumalasta. Tämä oli siis sen seurakunnan harha. ** Ei ollut, vaan lain alle meneminen, Jumalan lain, eli Vahaan liittoon. --jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
Ei tässä mitään henkiä ole, vaan Kristuksesta valuminen Jumalaan, kuten SRK; ja lain alle.
Mutta olen toki huomannut, että palstalla ei yleisesti tunnusteta edes Jeesusta lihaan tulleeksi. Jeesushan on ja vaikuttaa omissaan ollen lihassa. Usko kulkee jalkain päällä: ** Sinä olet palstan pahimpia Jeesuksen terrorisoijia, ja nostat SRK; ja jumalanne Hänen ylitseen.
Olet sekava.
28.03.2010 09:47
eikö Jeesu olekaan Herrasi.
28.03.2010 07:39
642 / 692