Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siihen+paranukseen+liittyy+KÄÄNTYMINEN,+Jeesuksen+seuraajaksi,+joka+ilmenee+usei+Raamatussa.
Sen+nähdessään+Pietari+rupesi+puhumaan+kansalle+ja+sanoi:+"Israelin+miehet,+mitä+te+tätä+ihmettelette,+tai+mitä+te+meitä+noin+katselette,+ikäänkuin+me+omalla+voimallamme+tai+hurskaudellamme+olisimme+saaneet+hänet+kävelemään.+Aabrahamin+ja+Iisakin+ja+Jaakobin+Jumala,+meidän+isiemme+Jumala,+on+kirkastanut+Poikansa+Jeesuksen,+jonka+te+annoitte+alttiiksi+ja+kielsitte+Pilatuksen+edessä,+kun+tämä+oli+päättänyt+hänet+päästää.+Te+kielsitte+Pyhän+ja+Vanhurskaan+ja+anoitte,+että+teille+annettaisiin+murhamies,+mutta+elämän+ruhtinaan+te+tapoitte;+hänet+Jumala+on+herättänyt+kuolleista,+ja+me+olemme+sen+todistajat.+Ja+uskon+kautta+hänen+nimeensä+on+hänen+nimensä+vahvistanut+tämän+miehen,+jonka+te+näette+ja+tunnette,+ja+usko,+jonka+Jeesus+vaikuttaa,+on+hänelle+antanut+hänen+jäsentensä+terveyden+kaikkien+teidän+nähtenne.+Ja+nyt,+veljet,+minä+tiedän,+että+te+olette+tietämättömyydestä+sen+tehneet,+te+niinkuin+teidän+hallitusmiehennekin.+Mutta+näin+on+Jumala+täyttänyt+sen,+minkä+hän+oli+edeltä+ilmoittanut+kaikkien+profeettain+suun+kautta,+että+nimittäin+hänen+Voideltunsa+piti+kärsimän.+TEHKÄÄ+PARANNUS+JA+KÄÄNTYKÄÄ,+että+teidän+syntinne+pyyhittäisiin+pois,+että+virvoituksen+ajat+tulisivat+Herran+kasvoista+ja+hän+lähettäisi+hänet,+joka+on+teille+edeltämäärätty++Apt.+3:12-20.
Matt.+3:2+
"Kääntykää,+sillä+taivasten+valtakunta+on+tullut+lähelle!"+
Matt.+4:17+
Tästä+lähtien+Jeesus+julisti:+"Kääntykää,+sillä+taivasten+valtakunta+on+tullut+lähelle!"+
Mark.+1:15+
Hän+sanoi:+"Aika+on+täyttynyt,+Jumalan+valtakunta+on+tullut+lähelle.+Kääntykää+ja+uskokaa+hyvä+sanoma
Ap.+t.+2:38+
Pietari+vastasi:+"Kääntykää+ja+ottakaa+itse+kukin+kaste+Jeesuksen+Kristuksen+nimeen,+jotta+syntinne+annettaisiin+anteeksi.+Silloin+te+saatte+lahjaksi+Pyhän+Hengen.
Pyhä+Henkihän+tuli+kirkastamaan+Kristusta,+ja+se+tuli+Jeesuksen+jälkeen.
09.02.2019 20:25
Jäi+Kirjoittamatta,+että+Ihminen+pystyy+palvelemaan+vain+yhtä+Herraa.
09.02.2019 11:27
Laitan+joitai+helopotuksia.
-+Juutalaiset+eivät+vastaan+ottaneet+Jeesusta,+joka+toi+Uuden+liiton.+Siinä+pn+parannuksen+paikka,+mutta+nyt+jo+Israelissa+on+messiaanisia+enemmän+kun+Suomessa.
-+Ennen,+vanhan+liiton+aikana+Jumala+oli+Herra,+nyt+Jeesus.+Siinä+on+parannuksen+paikka,+jonka+parannuksen+Pave+teki.
-+Ennen+oli+syntinä+vain+teko,+nyt+ajatuskin.
-+Jumala+ei+ole+puhut+koskaan+pakanoille,+eikä+yhtä+poikkusta+lukuunottamatta+kenellekään,+joten+rukoukset+menevät+tyhjään.+Jeesus+muutti+olemustaan,+saadessaa+kaiken+vallan,+ja+sanoikin;+Joh.+14:6+
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.+
Näin+ollen+suora+tie+Jumalaan+katkesi,+joka+oli+VT;N+aikaan+kuninkailla,+tuomareilla+ja+profeetoilla.
-+Näin+sanonta;+Jumala+sanoi????+Pitää+todella+unohtaa,+sitä+saatana+käyttää+itse+hyödykseen.
Oliko+apua?
09.02.2019 08:27
Maahan+on+jo+täysi?+Tajuatko,+täynnä,+jopa+ylibuukattu,
08.02.2019 22:21
Usko+mihin?
08.02.2019 21:55
Ei+silloin+tehty+vielä+Raamattua.
08.02.2019 21:54
Eli+olet+lain+alla?+Missä+uhraat?
08.02.2019 21:52
Kerro+kymmenen+kohtaa,+jossa+olette+100%+Raamatun+takana?
08.02.2019 18:20
Jos+minua+tarkoitat,+olen+ottanut+Jeesuksen+vastaan+hieman+vajaa+70+vuotta+sitten,+keneen+minunpitäsi+parannaus+tehdä+ja+mistä?+En+tupakoi,+en+juo+viinaa,+en+nai+omia+lapsiani+ja+teen+vilpitöntä+työtä,+yrittäjänä+ja+Pastorina,+enkä+valhetele.
Laittele+vaikka+ranskalaislla+viivoilla,+mihin+parannus+Jeesuksesta+tulee+tehdä,+tai+tuki+suusi.
08.02.2019 17:50
Eikö+Pave+ollut+kiihkeä+juutalainen,+teki+kaiken+Jumalalle,+Lain+ja+kosherin.+Hän+teki+parannuksen+Jeesukseen,+jolloin+sai+vapauden.
Toinen,+jota+Hän+sai,+oli+tie+Jumalan+luokse,+josta+Joh.+14:6+
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani
Taas+Pave+oli+kiihkeä+Jumalan+puolsutaja,+Josta+parannuksesta+Apt+9,+Apt+22,+ja+Apt+26.+Hän+ei+sen+jälkeen+taistellut+Jumalan+riveissä,+vaan+Jeesuksen.
08.02.2019 13:19
Pysytään+idolini+Raamatussa.
Kes.
07.02.2019 20:13
Höpsis+Paavalista.+
Paavalihan+teki+parannuksen+Jumalasta+Jeesukseen,+josta+tuli+Hänen+Herransa.
Tätä+parannusta+Kerko+ei+ole+vielä+tehnyt,+ja+onko+nyt+"Jumalan+Huoneen+hallitus"+muuttanut+oppia,+eikä+enään+saarnaa,+että+Ananias+saarnasi+Saulille+synnit+anteeksi.
Näin+ne+ihmisopit+seilailevat,+laidasta++toiseen,+ilman+Raamattua.+
Miten+tuo+Luuk.+20;34+liittyy+asiaan,+kerrotko+omista+jutuistassi,+mm+pedofiliasta,+sillä+sehän+kuuluu;+34+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Tämän+maailmanajan+lapset+naivat+ja+menevät+miehelle
07.02.2019 20:12
Siellä+on+ollut+elävää+uskoa+aikapäiviä+ennen+Suomea,+ja+vielä+enemmän+Kerhoon+verrattuna.
06.02.2019 17:13
kaikesta+näkee,+että+kerholaismiesten+milei+on+saastainen.
05.02.2019 09:39
Ajattele.+Jeesuksen+seuraajilla+ei+näitä+ongelmia+ole,+ei+edes+sitä,+että+kirjoittaa+Kaikkivaltiaan+nimen+pienellä+etukirjaimella,+vaikka+Hän+on+kaikkia+nimiä+korkeampi.
05.02.2019 09:38
Puhut+ainahan+Adam+syytti+Evaa?
Milloin+aina,+se+oli+vain+yhden+kerran+ja+aiheesta.+Syntiinlakeemus+oli+Evan+mobilisoima,+mutta+avaukseen+nähden,+Hän+oli+alasti.
Islamissahan+nainen+puetaan+säkkeihin,+ja+parhaillaan+verkot+silemeinkin+eteen+ja+vuosittain+siinä+yhteisössä+kuolee+naisia+"kuukautistaloon",+jonne+pannaan+nainen+kuukutisten+ajaksi,+sekä+pariksi+viikoksi+synntyksen+jälkeen.
Pitään+tuntea+historia,+ennekuin+tajuaa+tämän+päivän.
05.02.2019 09:36
Onko+lestadiolaisissa+ehto+päästä+taivaaseen,+se,+ettei+aluasuja+näe?+
On+porukkaa,+tödella+pimeää+porukkaa.
Raamattu+sanoo,+että+naisen+kaunistuttava+(korut+ja+värit)+miehen+edessä.
Toinen+asia,+miksi+sitten+naidaan+omia+lapsia,+ja+oikudessa+pauolustaudutaan+sillä,+että+äiti+puki+hänet+nätiksi??+Törkimyksiä.'
Kolmanneksi.+Millä+Kerholainen+pääsee+taivaaseen,+vaikka+Raamatussa+ei+siitä+mainita?
Ettäkö+te+tajua,+että+pilaatte+koko+kristikunnan+näillä+jutuillanne.
05.02.2019 09:30
Israelissa+on+enemmän+kristittyjä,+uudestsiyntyneitä+mitä+Suomessa+ja+sata+kertaa+enemmän,+mitä+lestadiolaisissa+ja+heidän+"evankeliointi"+on+täyttä+tsoukkia,+Eipä+heitä+sillä+juuri+näy,+eikä+TÄHTI+pysty+sanomaa+paikkaa+ja+aikaa+missä+piileskelevät?
04.02.2019 20:18
On+pitkä,+ja+sen+käsittely+palstan+ohjeiden+mukaan+on+vaikeaa.
Kaikkein+ensimmäisenä.+Heprealaiskirje+on+osoitettu+ortodoksi+juutalaisille,+koska+heille+Jumala+on+kaikkivaltias,+ja+Jeesuksella+ei+ollut+heidän+mielestään+näyttöä+messiaanisuudesta.
Kontrasti+on+UT;n+suurin+yleisiin+kirjeisiin,+olosuhteiden+vuoksi.+Edes+kirjoittajaa+ei+ole+ilmoitettu,+mutta+siihen+tulokseen+on+tultu,+että+se+on+kristitty+nainen.
On+selvä,+että+jokaisesta+lauseesta+on+meille+opittavaa,+kunhan+sen+sovittaa+siihen+kohti,+mihin+se+on+tarjottu.
Sitten+tekstiin,+ja+on+hyvä+myös+tietää+Sinun+se,+että+olen+saanut+juutalaisen+kasvatuksen+ja+isäni+oli+ympärileikattu.+Näen+siksi+sen+ehkä+hieman+eri+valossa.
Käydään+läpi+kopioimasi+teksti.
Siinä+kirjoittaja+lähtee+heille+perustelemaan+asiaa+Pyhän+Hengen+läpi.+Heillehän+se+oli+aivan+outo,+sillä+vain+Jeesuksen+seuraajat+saivat+opin+ja+kokemuksen+siitä.
Olen+niin+paljon+keskustellut+ortodoksi+sukulaisteni+kanssa+ko.+sekä+muista+kristillisistä+asioista,+että+tiedän+hyvinkin,+miten+heitä+tulee+lähestyä.
Pidän+jakeiden+7-+10+huonoksi+lähestymistavaksi,+mutta+pakanoille+se+on+toimiva.
Juutalaista,+samoin+kun+israelilaista+tulee+lähestyä+kehumalla+Hänen+Jumalaansa+(sama+kun+meillä)+ja+näin+ainoastaan+saat+Hänet+avautumaan.
Tämä+kohta+juuri+on+hieman+auenneelle+juutalaiselle,+kuten+pakanallekin+tarkoitettu,+jopa+tähän+päiväänkin,+mutta+se+ei+toimi,+”+tähän+sukupolveen”,+sillä+konteksti+silloin+on+Israel.
Myös+viittaus+Egyptiin+ei+ole+tätä+päivää,+vaan+Israelin.
Heimoni+on+kokenut+Exoduksen,+mutta+ei+juuri+ole+täällä+Suomessa+vaikuttanut.
Sitten+4+luku;
Siinä+kirjoittaja+kirjoittaa+levosta+(Suomalaisittain+Taivaaseen+pääsystä)+on+kyllä+vaikea+sovittaa+nykypäivään.+Se+piti+auteta+silloin,+sillä+ortodoksi+juutalainen+ei+mieti+tulevaisuutta,+eikä+iankaikkisuutta,+vaan+pyrki+uhraamaan+ja+kun+Temppeli+suljettiin,+pyri+muuten+elämään+”kunnolla”,+Jumalassa.
Loppukin+on+vain+heille,+Daavidin+kautta,+ei+pakanoille.
Siunausta.
Kes.
03.02.2019 21:22
Hyvä+kirjoitus.
Yliopistojakin+oli+jo+6000v+sitten,+joten+ei+kannata+tuhanen+tarkkuudella+asiaa+tarkastella.
03.02.2019 13:11
7 / 692