Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjoita+oikein;+-+Jos+äiti+tai+sisarukset+ei+EI+SAA+pitää+yhteyttä,+täytyy+jo+tyttäressäkin+PYHYYTTÄ."
03.02.2019 13:08
Helpompi+vastata,+kun+tietääö+ensin,+missä+nyt+olet.
03.02.2019 13:05
Aina+kun+kuulee,+tai+lukee+Koskelo+nimen,+pitää+heittää+ajatuskin+menemään.
02.02.2019 21:33
Synnintuntoa+ei+Raamattu+opeta,+ainoastaan+Kerhon+opetukseen,+jolla+pelotellaan+ja+syyllistetään+ihmistä.
02.02.2019 20:47
Totta.+Nämä+on+niitä,+jossa+Matt+23+kertoo.+VL+fariseukset+osaavat+sen+homman,+että+ihmiseltä+viedään+itsetunto.
02.02.2019 20:44
Jos+omien+vanhojen+ukkojen++säännöt,+eivät+lopu,+seurakuntalaiset+avaavat+itse+silmukkansa,+ja+alkavat+etsiä+Jeesusta,+muista+ryhmistä,+kuten+on+jo+tapahtunut.
02.02.2019 20:41
Lääkärille+selitellään.
Suurin+lähdön+syy+on+Jeesuksen+Vapaus,+joka+löytyy+yhtä+aikaa,+kun+löytää+Jeesuksen+ja+kun+siihen+lisätää+fariselainen+opetus,+josta+Matt+23;
1+Silloin+Jeesus+puhui+kansalle+ja+opetuslapsilleen
2+sanoen:+"Mooseksen+istuimella+istuvat+kirjanoppineet+ja+fariseukset.
3+Sentähden,+kaikki,+mitä+he+sanovat+teille,+se+tehkää+ja+pitäkää;+mutta+heidän+tekojensa+mukaan+älkää+tehkö,+sillä+he+sanovat,+mutta+eivät+tee.
4+He+sitovat+kokoon+raskaita+ja+vaikeasti+kannettavia+taakkoja+ja+panevat+ne+ihmisten+hartioille,+mutta+itse+he+eivät+tahdo+niitä+sormellaankaan+liikuttaa.
5+Ja+kaikki+tekonsa+he+tekevät+sitä+varten,+että+ihmiset+heitä+katselisivat.+He+tekevät+raamatunlausekotelonsa+leveiksi+ja+vaippansa+tupsut+suuriksi
6+ja+rakastavat+ensimmäistä+sijaa+pidoissa+ja+etumaisia+istuimia+synagoogissa,
7+ja+tahtovat+mielellään,+että+heitä+tervehditään+toreilla,+ja+että+ihmiset+kutsuvat+heitä+nimellä+'rabbi'.
Hirttosilmukka+on+joskus+avattava.
02.02.2019 13:13
Tämä+tie,+on+varan+tie,+vie+kadotukseen.+
Jeesus+hyväksyy+lipshduksenkin,+mutta+rahan+vuoksi+"koettelu"+on+kaksilla+kärryilla+ajoa.
02.02.2019 07:54
Tämäkin+vielä.+
Hoitoon.
01.02.2019 19:41
Mutta+eihän+se+saaoikutta+opettaa+väärin?
01.02.2019 10:19
Näin+on.+Evankeliumia+Jeesuksesta+saarnataan+jo+yli+200+maassa.
01.02.2019 08:10
Olisiko+hyvä+tutustua+ensin,+missä+järjestyksessä+eskatologia+tapahtuu,+ennen+Jumalan+Valtakunnan+ilmestymistä+Taivaasta.
Kaikki+alkaa+siitä,+kun+Israel+tekee+liiton,+ja+sopimuksen+valtioliiton+kanssa,+Dan+23,24+ja+sitä+sopimusta+ei+ole+vielä+tehty.
Se+antaa+tälle+koalitiolle,+johon+kuuluu+7+valtiota+(osa+Jeesuksen+ajan)+mahdollisuuden+olla+Jerusalemissa,+ja+sitä+johtaa+antikristus.
Aika+pian+alkaa+olla+epäsopua,+jolloin+alkaa+Matt.+24+mukainen+Vaivan+aika.+
Silloin+kaikki+uudestisyntyneet,+Jeesuksen+seuraajat+Temmataan+yläilmoihin+Jeesuksen+toimesta,+elävät+ja+kuolleet,+ylösnousemaruumiissa.+Jeesus+tulee+vastaan+vain+pilviin.
Pyhät+viettävät+ylhäällä+2x3,5+vuotta,+ja+alhaalla+aika+on+myös+kaksijakoinen.+Eka+aika+on+aika+rauhallista,+mutta+vaikeus+on+siinä,+että+Pyhät,+n+1/3+on+temmattu+ylös,+ja+yhteiskunta+ontuu+ja+tästä+Ak+syyttää+kristittyjä+ja+astuu+Temppeliin,+sekin+Matt+24,+saastuttaen+sen,+(eikä+Temppeliäkään+vielä+ole),+jolla+pakanat+tallaavat+sen+ja+Ak+vaatii+jokaiseen+oman+merkkinsä,+ja+jollei+sitä+anneta,+ihminen+tapetaan.+Onnena+se,+että+Hän+tunnustaa+Jeesuksen+Messiaaksi,+ei+Häntä.+Siinä+on+myös+Kerholla+kova+paikka,+tunnustaa+Jeesus+Kaikkivaltiaaksi+ihmisten+edessä.
No,+juttu+jatkuu.+Jeesus+tulee+alas,+sotajoukkoineen+ja+voittaa+sodan+pahaa+ja+ak;ta+vastaan,+ja+noin+parin+viikon+sisällä+Saatana+sidotaan+maan+alaiseen+kuiluun,+ja+Pyhät+ihmiset+aloittavat+valmistautumisen+iankaikkiseen+elämään+1000v.+valtakunnassa,+jossa+ei+tunnisteta+toisia+eikä+naida.+Ilm+20.
Sen+jälkeen+tulee+mahtavin;+Ilm+21;
1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Jumala+tulee+pois+taivaasta,+siellä+valmistamaansa+Uuteen+Jerusalemiin,+ja+saa+pojaltaan+vallan+takaisin.
Muu+maailma+on+tulella+poltettu,+ja+siellä+eletään+juutalaisten+ja+Pyhien+johdolla.
Se+valtio+ei+lopu+koskaan.
01.02.2019 07:33
Kuka+profetoi+Hoorebilla,+vuosi+sitten?+Saatanako?
Ei+minkäänlaisia+profeettoja,+niistä+oli+viimeinen+n+80+jKr.
31.01.2019 21:42
Onko+heissä,+jotka+ovat+löytäneet+Jeesuksen,+ja+jopa+sen+vuoksi+lähtivätkin+vankeudestanne,+jotenkin+synti+päälimmäisenä.
On+tupakointia,+pedofilia,+busines+pettämistä+ja+valehtelua,+se+loppuu,+kun+Jeesuksen+vapauden+saa+päälleen.
Usko+Jeesukseen+Messiaana+on+aina+henkilökohtainen+ratkaisu,+ei+niitä+muut+tee,+kun+itse.
31.01.2019 21:03
Juuri+näin.+
Kyllä+heistä+useakin+uskoo,+ja+ovat+löytäneet+Jeesuksenh,+ja+sitä+kautta+vapauden.
'Heille+kävi+vain+se,+että+yksikin+vierailu+kristillisessä+seurakunnassa,+tai+Raamatun+avaus+parhaassa+tapauksessa+auttaa+heidät+elämään.
Gal.+5:1+
Vapauteen+Kristus+meidät+vapautti.+Pysykää+siis+lujina+älkääkä+alistuko+uudelleen+orjuuden+ikeeseen.
31.01.2019 20:41
En+nähnyt+naisia+ko+tehtävässä.+Yleensä+he+itkivät+takapenkissä,+huivi+tiukalla+päässä.+Mutta+tiedä+Häntä.
Juoruamisen+taas+hoitivat+niin+miehet,+kun+naisetkin+ja+vieläkin,+ikäseni+miehet,+osa+heistä,+puhuu+hiljaa+käsiselkään,+kun+juorun+henkeen+kuuluu,+vaikka+asia+on+vähäpätöinen.
31.01.2019 20:36
Ei+katoa,+se+tulee+hieman+yli+Tuhannen+vuoden+päästä,+ja+sitä+johtaa+Jumala.
Katotaan,+löydättekö+kohtia?
31.01.2019 14:55
Missä+se+on+Raamattuun+kirjoitettu.
Hoorebilla+ei+ennustettu,+silelä+annettiin+Laki.
31.01.2019 14:53
Riittäkö+järkesi+vastaukseen?
30.01.2019 15:12
En+tunne+koko+kaveria,+enkä+kierrä+ketään.+Olen+Jeesuksen+seuraaja,+mutta+oletko+Sinä.
En+juuri+kierrä+ihmisiäkään,+mutta+olen+varovainen+epävakaiden+ihmisten+kanssa.
**Heille+näkyy+vain+oma+napa+ja+miten+itse+ovat+toimineet+elämässään.+**+Juuri+näin.+Heidän+vuokseen+lopetin+poliittisen+vaikuttamisen+ja+sillä+saralla+ihmisten+auttamisen,+virallisesti.
Abortti+on+vaikea+asia.+En+ole+sen+kannattaja,+mutta+jos+Äidillä+on+jo+lapsia,+ja+synnytys+on+alussa,+ja+lääkärin+ohjeen+mukaan,+äiti+kuolee+synnytykseen,+olen+äidin+puolella.+Lapsilla+tulee+olla+äiti.
Aborttia+ei+voi+kaikki+ajatella+samalla+tavalla,+sillä+asiantuntia+on+se+nainen,+joka+sen+kanssa+kamppailee,+ei+mies.
Ehkäisy+estää+abortit+ja+murha+se+on+sitten,+kun+lapsi+vetää+keuhkoihinsa+elämän+Hengen.+(1+Moos+1;2-3).
Kuten+kerroin,+se+on+tilannekohtainen,+äidin+elämän+kysymys,+enenemän+mitä+sikiön.
Mutta+sitä+ei+saa+vivyttää+enempäänsä.
30.01.2019 13:46
8 / 692