Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Kirjoita+oikein;+-+Jos+äiti+tai+sisarukset+ei+EI+SAA+pitää+yhteyttä,+täytyy+jo+tyttäressäkin+PYHYYTTÄ."
  2. Olisiko+hyvä+tutustua+ensin,+missä+järjestyksessä+eskatologia+tapahtuu,+ennen+Jumalan+Valtakunnan+ilmestymistä+Taivaasta.Kaikki+alkaa+siitä,+kun+Israel+tekee+liiton,+ja+sopimuksen+valtioliiton+kanssa,+Dan+23,24+ja+sitä+sopimusta+ei+ole+vielä+tehty.Se+antaa+tälle+koalitiolle,+johon+kuuluu+7+valtiota+(osa+Jeesuksen+ajan)+mahdollisuuden+olla+Jerusalemissa,+ja+sitä+johtaa+antikristus.Aika+pian+alkaa+olla+epäsopua,+jolloin+alkaa+Matt.+24+mukainen+Vaivan+aika.+Silloin+kaikki+uudestisyntyneet,+Jeesuksen+seuraajat+Temmataan+yläilmoihin+Jeesuksen+toimesta,+elävät+ja+kuolleet,+ylösnousemaruumiissa.+Jeesus+tulee+vastaan+vain+pilviin.Pyhät+viettävät+ylhäällä+2x3,5+vuotta,+ja+alhaalla+aika+on+myös+kaksijakoinen.+Eka+aika+on+aika+rauhallista,+mutta+vaikeus+on+siinä,+että+Pyhät,+n+1/3+on+temmattu+ylös,+ja+yhteiskunta+ontuu+ja+tästä+Ak+syyttää+kristittyjä+ja+astuu+Temppeliin,+sekin+Matt+24,+saastuttaen+sen,+(eikä+Temppeliäkään+vielä+ole),+jolla+pakanat+tallaavat+sen+ja+Ak+vaatii+jokaiseen+oman+merkkinsä,+ja+jollei+sitä+anneta,+ihminen+tapetaan.+Onnena+se,+että+Hän+tunnustaa+Jeesuksen+Messiaaksi,+ei+Häntä.+Siinä+on+myös+Kerholla+kova+paikka,+tunnustaa+Jeesus+Kaikkivaltiaaksi+ihmisten+edessä.No,+juttu+jatkuu.+Jeesus+tulee+alas,+sotajoukkoineen+ja+voittaa+sodan+pahaa+ja+ak;ta+vastaan,+ja+noin+parin+viikon+sisällä+Saatana+sidotaan+maan+alaiseen+kuiluun,+ja+Pyhät+ihmiset+aloittavat+valmistautumisen+iankaikkiseen+elämään+1000v.+valtakunnassa,+jossa+ei+tunnisteta+toisia+eikä+naida.+Ilm+20.Sen+jälkeen+tulee+mahtavin;+Ilm+21;1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.Jumala+tulee+pois+taivaasta,+siellä+valmistamaansa+Uuteen+Jerusalemiin,+ja+saa+pojaltaan+vallan+takaisin.Muu+maailma+on+tulella+poltettu,+ja+siellä+eletään+juutalaisten+ja+Pyhien+johdolla.Se+valtio+ei+lopu+koskaan.