Ilola on pesiytynyt hulluinhuoneelle

anonyymi_LJf

Lopullinen romahdus hulluinhuoneella ja Roosan eetisessä ajattelussa. Täytyy vain hämmästellä, että pahimpiin parjaajiin kuuluva on saanut jalansijaa huhhuinhuoneella. Itse olen pitänyt rajana tuon, jonka nmeä en voi mainita, osallisutumista mihinkään keskusteluun. Jos on näkynyt, niin se on siinä. Arvostus meni, ttä paukahti. Hyi saasta.

10

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomitaanjoo

Sanot: ”Arvostus meni, ttä paukahti. Hyi saasta.”
      Sinä se taidat uskova olla! Noinko tuomitset lähimmäisiäsi? Sinäkö voit jaella saastojasi, perustelematta ollenkaan tuomiotasi!
      Saat olla ihan varma, että Jumala tuomitsee sinut omilla sanoillasi ja niin et itse kelpaa, et vaikka kuinka omasta mielestäsi kannat pyhää kaapua ja ylvästelet pyhyydelläsi fariseuksen tavoin. Perustele tuomioitasi tulevissa kommenteissasi niin, ehkä Jumala armahtaa sinut.

• Eihenkilökohtaista

Saasta ei tarkoittane kyseistä naisihmistä, vaan foorumin olemusta naisen ilmaantuessa sinne. Nainen edustanee tavanomaisen vihamielistä luopunutta, joita piisaa.

• Kommentti

Hulluinhuonelainen on blogi, jossa sallitaan kaikkien asiallisesti keskustelevien olla kommentoimassa. Siellä saa tuoda esille poikkeaviakin näkökantoja, ketään ei rajata ennakkoluulojen perusteella. Ilolan osallistuminen keskusteluun on ollut paljon sivistyneempää kuin keskustelu tällä palstalla...

• Mikä siinä on väärää?

• Munkoohra

Keskustelet sää pirun kanssa, vai kierrätkö kaukaa? Joskus on tarpeen kiertää kaukaa tietyt ihmiset. Heidän kohtaaminen on masentavaa. Heille näkyy vain oma napa ja miten itse ovat toimineet elämässään. Itselle tehty abortti määrittelee maailman henkilölle vain oman abortin kautta. Ajatellaan, että kaikkien tulisi ajaella hänen abortistaan samalla tavalla. Hullula keskustelee juuri abortin eettisyydestä ehkäisymenetelmänä ja siihen saakka se nähtiin murhana, kun asianomainen ilmestyi keskusteluun. En tiedä miten sinä abortin näet, onko se ihan ok, vai onko se murha.

• En tunne koko kaveria, enkä kierrä ketään. Olen Jeesuksen seuraaja, mutta oletko Sinä.
        En juuri kierrä ihmisiäkään, mutta olen varovainen epävakaiden ihmisten kanssa.
        **Heille näkyy vain oma napa ja miten itse ovat toimineet elämässään. ** Juuri näin. Heidän vuokseen lopetin poliittisen vaikuttamisen ja sillä saralla ihmisten auttamisen, virallisesti.
        Abortti on vaikea asia. En ole sen kannattaja, mutta jos Äidillä on jo lapsia, ja synnytys on alussa, ja lääkärin ohjeen mukaan, äiti kuolee synnytykseen, olen äidin puolella. Lapsilla tulee olla äiti.
        Aborttia ei voi kaikki ajatella samalla tavalla, sillä asiantuntia on se nainen, joka sen kanssa kamppailee, ei mies.
        Ehkäisy estää abortit ja murha se on sitten, kun lapsi vetää keuhkoihinsa elämän Hengen. (1 Moos 1;2-3).
        Kuten kerroin, se on tilannekohtainen, äidin elämän kysymys, enenemän mitä sikiön.
        Mutta sitä ei saa vivyttää enempäänsä.

• Kessunkaveri

Naisella on oma ihailijakunta vl-liikkeessä. Tunnettavuutta hän on saanut somen kautta, jossa kaikki muukin sairaus kukoistaa. Muuten hänellä ei ole ollut kristillisyytteen annettavaa. Samanmieliset ovat kavereita keskenään ja esimerkiksi naisen fb-kaveruus kertoo kaveruuden kautta paljon ihmisen arvoista. ”Kerro millaisia kavereita sinulla on, niin kerron millainen sinä olet” -sanottiin ennen.

• Xsrkvl

On tärkeää, että kerhon propagandalle on vastapainoa.

• näenon

Uskova sinä siis luulet olevasi? Kirjoitat: ”Keskustelet sää pirun kanssa, vai kierrätkö kaukaa?” Juuri tämmöinen hengellinen ylpeys mitä vanhoillislestadiolaisuus edustaa, tämä minua inhottaa! Pyritään tukkimaan suut, ettei kukaan uskaltaisi sanoa mitään, vaikka kuinka raamatun vastaisia opetettaisiin.

Kuin karjalauma seurataan johtajia, vaikka on paljastunut mitä inhottavimpia syntitekoja saarnamiehistä – kumminkin seurataan heitä. Jos joku uskaltaa näyttää, että teot ovat syntejä, hänet vaiennetaan ja todetaan, että sinussa on pirtu.

• Pirunpolskaa

Niinhän se on. Joka ei ole meidän puolella, on meitä vastaan, sanoi itse Jeesus. Stana, paremmin tunnettu piruna, on valehtelija alusta asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      124
      2461
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      100
      2065
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      35
      1686
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      37
      1551
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      52
      1383
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      58
      1080
    7. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      25
      1071
    8. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      9
      1036
    9. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      62
      1010
    10. Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?

Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup
      Ähtäri
      30
      696
    Aihe