Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Ei+Jumalalla+ole+täyttä+valtaa,+vaan+se+on+Jeesus.+Kiitä+Häntä.Sen+verran,+että+aivan+eri+asiat+olivat+Abrahamin+aikana+syntiä,+mitä+nyt?Mitä+mieltä+Sinä+olet+siitä,+kun+Abraham+antoi+vaimonsa+3+kertaa,+jopa+pidemmäksi+aikaa+toisen+miehen+käyttöön.Toimitko+niin.+Näinhän+ennen+toimittiin+Kerhossakin,+antamalla+vaimon+peti+puhujan+käyttöön+ja+mies+nukkui+navetassa+tai+saunassa.
  2. Antikristus+ja+Paha+ovat+ihmisiä,+jotka+ovat+ennustuksien+mukaan+jo+syntyneet.Jeesushan+sanoo+Luuk.+21:29+Ja+hän+puhui+heille+vertauksen:+"Katsokaa+viikunapuuta+ja+kaikkia+puita.30+Kun+ne+jo+puhkeavat+lehteen,+niin+siitä+te+näette+ja+itsestänne+ymmärrätte,+että+kesä+jo+on+lähellä.31+Samoin+te+myös,+kun+näette+tämän+tapahtuvan,+tietäkää,+että+Jumalan+valtakunta+on+lähellä.32+Totisesti+minä+sanon+teille:+tämä+sukupolvi+ei+katoa,+ennenkuin+kaikki+tapahtuu.Viikunapii+on+Israel,+joka+itsenäistyi+14,05,1948+ja+sinne+on+lyhyt+aika,+kun+se+on+ihmisiän+70+v+täyttymys.+Tasan+kuukausi.Joten+myös+saatana+puolla+kaikki+on+valmista.Parannukseen++mahdollisuutta+Jeesukseen+ei+ole+enää+pitkää+aikaa,+se+tulee+kohta.+Tarkkaa+päivä+määrää+ei+ole+kenelläkään+tiedossa,+paitsi+Kolmiyhteisellä+Jumalalla.Tarkennan+sen+verran,+että+antikristus+väittää+itse+olevansa+Messias+ja+Häntä+on+palvottava+samalla+tavalla,+kun+oikeaa+Messiastakin.Jolle+se+käy,+ihminen+tapetaan.Kristityille,+Jeesuksen+opetuslapsille+asialla+ei+ole+merkitystä,+kun+Hänet+temmataan+Taivaaseen+ennen+vaivan+aikaa.Olen+eri+mieltä.+Islam+ei+ole+antikristus,+vaan+se+tulee+Katolilaisuudesta,+merkkien+perusteella,+josta+yksi+on+Paavain+istuin.Hitler+on+Lutherin+oppi-+isä+ja+Luther+Paavin+oppi+isä,+joskin+muutti+osan+uskon+käsityksistä,+mm+aneiden+poiston,+mutta+seurakuntatyöhän+ja+lähetyntyöhön+Hän+ei+koskenut+ollenkaan,+joten+metodit+seuraavat+sivussa.Pahin,+mikä+heillä+oli,+oli+antisemitismi+ja+siinä+Raamattu+on+yksiselitteinen.+1+Moos+12;1+Ja+Herra+sanoi+Abramille:+"Lähde+maastasi,+suvustasi+ja+isäsi+kodista+siihen+maahan,+jonka+minä+sinulle+osoitan.2+Niin+minä+teen+sinusta+suuren+kansan,+siunaan+sinut+ja+teen+sinun+nimesi+suureksi,+ja+sinä+olet+tuleva+siunaukseksi.3+Ja+minä+siunaan+niitä,+jotka+sinua+siunaavat,+ja+kiroan+ne,+jotka+sinua+kiroavat,+ja+sinussa+tulevat+siunatuiksi+kaikki+sukukunnat+maan+päällä."Tähän+samaan+kuuluu+Kerho,+joka+on+kehittänyt+korvausteologian,+jossa+Hän+on+pakanallisesti+Israelin+paikan+perinyt+lahko???+Siitä+johtuu,+ettei+Kerholla+ole+Jeesusta+kirkastavaa+Pyhää+Henkeä,+ja+saarnaajien+jutut+ovat+siksi+niin+mauttomia+ja+mantramaisia.+Kaikki+mitä+on+luotu+tai+tuotu+Jumalan+kautta+esille,+on+Jeesuksen+teko;+Joh+1:3+Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.+Mikään,+mikä+on+syntynyt,+ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.Hän+on+Jumala+Jumalasta.Hän+on+todella+tie+Isän+luokse;+Joh.+14:6+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.Jumala+ei+käsittääkseni+anna+syntejä+anteeksi,+ainakaan+asiaa+ei+ole+kirjoitettu+Raamattuun,+se+on+Kaikkivaltiaan+Kristuksen+homma,+ja+Hän+pelastaa+vain+omansa.Syntien+anteeksi+antaminen+ei+tarvitse+trokaria,+ehtoollinen,+kaste+ja+Häneltä+suora+pyyntö+sen+takaavat.>>Voi+verrata+Jeesuksen+tarjoamaan+pelastukseen+autuuteen:"+Evankeliumia+julistettava+rauhassa+rauhaa+pitäville!"+Uuden+Testamentin+mukaan!+Kristinusko+on+siis+rauhan+uskonto!**+Juuri+näin,+eikä+mikään+alakuloisten+itse+oikeus.Muslimien+Koraani+on+tehty+vasta+600+luvulla+sopimaan+heidän+prutaaliin+tyyliinsä+ja+on+nyt+n+10+kertainen+alkuperäiseen+painokseen.+Sitä+muokataan+sen+mukaan,+kuinka+murhanhimoisia+he+kulloinkin+ovat.+Raamattu+ei+ole+muuttunut+ollenkaan+ja+jos+haluaa+todella+tutkia+sitä,+tulee+opiskella+muinaista+Kreikkaa.Jeesus+on+luvattu+Messias.+1.+Johanneksen+kirje+2.luku,+Kristittyjen+Raamattu+(Sisältää+"Usko+Jeesukseen,+niin+sinä+pelastut,+autuuteen."+Raamattu+Vanhan+ja+Uuden+Testamentin)+>>"Joka+uskoo+Jeesuksen+olevan+Jumalan+Pojan,+sillä+on+elämä,+mutta+joka+ei+usko+Jeesusta+Jumalan+Pojaksi,+sillä+ei+ole+elämää!"+**+Amen.
  3. Älä+viitsi+valheella,+kukaan+muu+ei+ihannoi+VL+valheita,+kun+Vl+itse.>>Itsetyydytys+on+Uudessa+Testamentissa+kuvattu+sanalla+saastaisuus.**+Ihanako+totta,+paikka+saattaa+olla+ilmeisesti+hukassa.Saastaisuus+läpi+Raamatun+tarkoittaa+yleensä+naista,+jolla+on+kuukautiset.VT;ssä+myös+ei+kosher+on+saastaista.UT;ssa+myös+saastainen+henki+on+esillä+puolenkymmentä+kertaa,+joka+on+alkukielellä+”akatharton”+adjektiivina+epäpuhdas,+saastainen.Mitään+kuivien+vetoa+se+ei+mitenkään+ilmennä.Tämä+on+taas+niitä+maallikkosaarnaajien+tyhmiä+juttuja,+kun+eivät+tunne+raamattua.+He+hengellistävät+jopa+hammasmädän,+karieksenkin.+Se+kuulemma+paranee+tupakoinnilla.>>+Jos+ihminen+käsittää+Jumalan+lain+hengellisesti,+hän+ymmärtää+että+jo+himo+itsessään+on+syntiä,+saati+teot.¨**+Onko+Sinulla+kuukautiset,+parkit+kansankielellä.+Olet+näin+Vanhan+liiton+mukaan+saastainen.Yritä+selvitä+siinä.>>+Turha+puolustella+syntiä.+**+Älä+puolustele,+sillä+siitä+selviää.>>Meidän+pitää+elää+kasteen+elämää+jokapäiväisessä+parannuksessa+ja+katumuksessa+lihan+työt+kuolettaen.+**+Onko+Sinut+upotuskatettu??+Muuta+kastettahan+Raamattu+ei+tunne.+Onneksi+olkoot,+ainut+VL,+joka+on+kastettu.>>Taivaan+tie+on+itsensä+kieltämisen+tie.+**+Miksi?+Me+kristitythän+olemme+yksi+Pyhä+oksa+Kristus+puussa.+Ei+sitä+tarvitse+kieltää,+vaan+iloita+ja+ylistää+tanssien+sen+tapahtuman+pyhyyttä.>>Synti+haavoittaa+ja+elävä+kristitty+saa+kokea+tunnontuskaa+mutta+Jumala+armahtaa+katuva+joka+haluaa+synnistä+luopua.**+Niin+se+tekee,+ja+yksi+tartuntapinta,+on+valehtelu+osaltasi.
  4. >>No+jopas+vitsin+murjasit.+**+Jollekin+se+on+vitsi,+toisille+ei.>>+Filippos+opetti+hoviherralle+yhden+ainoan+matkan+aikana+Sanaa.+Filippoksen+opetuksen+johdosta+hoviherra+tuli+uskoon,+jonka+jälkeen+hänet+kastettiin+välittömästi.**+Täsmennys.Tässä+Hoviherran+ja+Filippoksen+kohtaamisessa+oli+se+pohja,+että+Hoviherra+oli+jo+uskossa,+lukiessaan+Tooraa,+siletä+Jesajan+ennustusta+Messiaasta,+johon+Hän+luotti+ja+odotti+sitä,+että+Hän+tulee.Hoviherra+oli+perehtynyt+Tooraan+ja+ei+ollut+saanut+Etiopiaan+tietoa+siitä,+että+nasaretilainen+oli+Jeesus,+Messias.Hän+oli+iloinen,+kun+sai+tiedon+siitä,+ja+otti+kasteen.Jos+luet,+miksi+Hän+oli+tullut+Jerusalemiin.+Alkutekstissä+etelythein+praskynnésón+eis+Hierusalém.+(+Hän+oli+tullut+palvelemaan+(Miessiasta)+Jerusalemiin.Hän+oli+vasta+tulossa+sinne,+toiveissa,+että+saa+tavata+Messiaan.Hänen+uskonsa+oli+vahva.+Hän+oli+matkustanut+hevosilla+4000km.+Se+oli+Vuoden+prosessi.Olen+kastanut+useita+ihmisiä+ja+olen+antanut+vauvoille+nimiä,+ja+siunannut+Hänet+Jeesuksen+nimeen,+mutta+en+ripotellut.+Tunnen+prosessin.>+Kysessä+oli+siis+upotuskaste.+Myös+Jeshua+kastettiin+upottamassa.+Kaikki+kasteet+Raamatussa+ovat+upotuskasteita.+Näin+pitäisi+tietenkin+olla+myös+nykyään.+Alla+tuo+kohta.**+Amen.+Näinhän+on+kristityillä,+jos+huomaat.Mielenkiintoinen+tuo+kohta,+että+lähde+etelään+päin.+Se+vahvistaa+sen,+mistä+yllä+kirjoitin.Hoviherrahan+ei+voinut+seurata+n.s+päivän+politiikkaa,+Hän+luotti+vain+Jesajan+ilmoitukseen+tulevasta+Messiaasta,+ja+Henki+käski+Hänet+lähtemään+Jerusalemiin.Letokoneellakin+matka+kestää+lähes+5+tuntia,+joten+etäisyys+on+suuri.Olen+pitänyt+lukemattomia+saarnoja+aiheesta.
  5. Hieman+hegellistämisen+makua,+kun+tiedetään,+että+Jeesus+pesi+vitivalkoiseksi+kaikki+ne,+jotka+ottivat+Hänet+vastaan+synneistä.Kaikki+muu+on+hengellistämistä,+ei+faktaa.Jeesus+kävi+Tuonelassa+ja+se+UT;ssa+kerrotaan,+että+saarnasi+ennen+tulvaa+kuolleille+ihmisille,+Adam+oli+yksi+heistä.1+Piet+3;+18+Sillä+myös+Kristus+kärsi+kerran+kuoleman+syntien+tähden,+vanhurskas+vääräin+puolesta,+johdattaaksensa+meidät+Jumalan+tykö;+hän,+joka+tosin+kuoletettiin+lihassa,+mutta+tehtiin+eläväksi+hengessä,19+jossa+hän+myös+meni+pois+ja+saarnasi+vankeudessa+oleville+hengille,20+jotka+muinoin+eivät+olleet+kuuliaiset,+kun+Jumalan+pitkämielisyys+odotti+Nooan+päivinä,+silloin+kun+valmistettiin+arkkia,+jossa+vain+muutamat,+se+on+kahdeksan+sielua,+pelastuivat+veden+kautta.Jeesukselta+ei+jää+mikään+puolitiehen,+kuten+ei+muillakaan+Jumal-+hengiltä.Mitään+perisyntiä+ei+ole,+mutta+meillä+on+alttius+sekä+madollisuus+joutua+syntiin,+sillä+saatana+tietää+elävänsä+eskatologisessa+ajassa.+Aikaa+on+vähän.Meistä+kaikki,+jotka+tutkivat+törmäävät+vääjäämättä+tuohon+Gen+2;17,+joka+on+kuuliaisuuden+suurin+lipsahdus.+Synniksi+sitä+ei+silloin+sanottu,+mutta+yhtä+heikkoja+me+kuitenkin+olemme,+mutta+Adamia+ei+kannata+siihen+sotkea,+Jeesus+on+sovittanut+myös+Hänet,+ja+kaivella+ei+voi.Luterilaisuus+on+keskeneräinen+lapsi.+Lutherilla+jäi+kokonaan+huomioimatta+seurakunta+työ,+sekä+lähetystyö,+ja+kuitenkin+eletään+”Luterilaista+filosofia”+jopa+antisemitismiin+asti.Heillä+on+nämä+perisynnit,+joita+Raamattu+ei+edes+mainitse.Jos+sitä+alkaa+käyttää,+on+hengellistiettävä,+ja+valehdeltava.Sama+koskee+Adamiakin.+Jeesus+itse+on+sovittanut+Hänet+ja+sillä+siisti.Tuohon+kuolemaan+Jeesus+sanookin+lohduttavasti;+Joh.+5:24+"Totisesti,+totisesti:+se,+joka+kuulee+minun+sanani+ja+uskoo+minun+lähettäjääni,+on+saanut+ikuisen+elämän.+Hän+ei+joudu+tuomittavaksi,+vaan+hän+on+jo+siirtynyt+kuolemasta+elämään.Kuolema+on+Jeesuksen+omille,+kuten+Hän+sanoo;+Hän+vain+nukkuu.+Matt.+9:24+hän+sanoi:+"Menkää+pois!+Ei+tyttö+ole+kuollut,+hän+nukkuu."+Hänelle+naurettiinNäin+nauraa+Kerho+vieläkin.Adamin+tuomio+ei+ohjaa+meitä,+meitä+ohjaa+vain+Jeesuksen+kaksoiskäsky+ja+joka+ei+sitä+ole+ottanut+vastaan,+kaikki+618+mizvaa,+eli+käskyä+on+heidän+päällään.+>>Yhden+ainoan+ihmisen+teko+toi+maailmaan+synnin+ja+synnin+mukana+kuoleman.+Näin+on+kuolema+saavuttanut+kaikki+ihmiset,+koska+kaikki+ovat+tehneet+syntiä.+**+Näin+todella+on,+syntihän+tuli,+koska+ihminen+ei+ollut+kuuliainen,+mutta+OBS+Jeesus+sovitti+senkin.Kuitenkin+Paavalin+sydän+halajaa+Jeesusta,+vaikka+liha+oli+heikko.
  6. Hän+oli+silloin+Isänsä+hylkäämä,+kaikki+Vanhan+ja+Uuden+Testamentin+synnit+päällään.Etkö+tajua,+kun+Jumala+laittaa+poikansa+päälle+kaikki+syntimme,+ei+sitä+sovi+epäillä.Vapaa+kirkolla+ei+ole+muuta+osuutta,+kun+opettaa+kuten+Raamattu+sanoo,+ja+nimenomaan+juuri+Kerhon+tietämättömille.Lue+nuo,+josko+auttaa.+””Onhan+eri+asia+kantaa+toisten+synnit+kuin+olla+itse+syntinen.””+Et+ilmeisesti+ole+ollut+koskaan+oikeassa+opissa.+Aina+synnin+on+ottanut+viaton+uhri.+Jeesus+oli+niistä+viimeinen.Kuitenkaan+teidän+vilkuttelu+puhujanne+elävät+synnissä,+ja+muka+vielä+antelee+niitä+muille+kerholaisille+anteeksi.2.+Kor.+5:21+Kristukseen,+joka+oli+puhdas+synnistä,+Jumala+siirsi+kaikki+meidän+syntimme,+jotta+me+hänessä+saisimme+Jumalan+vanhurskaudenMatt.+8:17+että+kävisi+toteen,+mikä+on+puhuttu+profeetta+Esaiaan+kautta,+joka+sanoo:+"Hän+otti+päällensä+meidän+sairautemme+ja+kantoi+meidän+tautimme".Jes+53;+4+Ja+kuitenkin:+hän+kantoi+meidän+kipumme,+otti+taakakseen+meidän+sairautemme.+Omista+teoistaan+me+uskoimme+hänen+kärsivän+rangaistusta,+luulimme+Jumalan+häntä+niistä+lyövän+ja+kurittavan,+5+vaikka+meidän+rikkomuksemme+olivat+hänet+lävistäneet+ja+meidän+pahat+tekomme+hänet+ruhjoneet.+Hän+kärsi+rangaistuksen,+jotta+meillä+olisi+rauha,+hänen+haavojensa+hinnalla+me+olemme+parantuneet.
  7. Amen.
  8. Suomessa+niitä+on+muutama.+Alkaen+Kerhosta+(SRK),+Jehovan+Todistaja+(eivät+kylläkään+puhu+rakkaudesta,+koska+ei+ole+todellista+Jeesusta)+ja+joltain+osin+Adventistit.Tämä+on+VL+palsta,+joten+käyn+asian+läpi+heidän+”läpi”,+vaikka+avaus+kertoi+jo+kaiken,+mutta+hieman+lisää.>>Monissa+liikkeissä+vaalitaan+sitä+että+kaikki+ovat+samanmielisiä+kaikista+asioista.**+Juuri+näin,+”Jumalan+Huoneen+hallitus+ei+erehdy”,+mutta+kuitenkin+Kerhon+säännöt+ovat+muuttuneet+viimeisen+40+vuoden+aikana+enemmän,+mitä+kaikki+muut+seurakunnat+yhteenlaskettuna.+Tilanne+on+hälyttävä,+pitäisi+jo+kellot+soida,+mutta+kun+eivät+uskalla,+joutuvat+muuten+naurun+alaisiksi.Miksi+näin;+Ei+tunneta+Jeesusta,+eikä+Jumalan+kirjaa+Raamattua,+siellä+ei+ole+tapahtunut+”linjan+tarkennusta”,+vaikka+Kirja+lupaakin,+että+lopun+ajalla+viisaus+lisääntyy?+Dan.+12:4+"Mutta+sinä,+Daniel,+pidä+nämä+asiat+salassa+ja+sulje+tämä+kirja+sinetillä+lopun+aikaan+saakka.+Monet+harhailevat,+mutta+tieto+(ja+viisaus)+lisääntyy."Lisääntyykö+uskoviisaus+kaikilla,+siinä+on+jo+eri+kysymys.>>Siksi+voimakastahtoiset+narsistit+manipuloivat+porukkaa+siten,+että+äärimielipiteitä+vastustavat+poikkeavat+ns.+yhteisestä+rakkaudesta+(jonka+he+itse+ovat+määrittäneet)+**+He+määrittelevät+ihmisen+elämää,+ei+niinkään+suhdetta+Jeesuskeen.+He+ovat+todenneet,+että+pedofilia+on+kymmenvuotiaan+tytön+vika,+joka+oli+hankkinut+liian+seksikkäitä+asuja+(Kukanhan+ne+osti,+on+vielä+avoin)+samoin+ruumiin+saastuttamis-+sääntö+Raamatussa+”Älä+saastuta+Pyhän+Hengen+temppeliä”,+kehohan+saastuu+tupakan+myrkyistä.Mutta+jos+ei+ole+Pyhää+Henkeä,+tämä+kohta+ei+päde.Sopulilauma+on+sopulilauma,+hehän+juoksevat+silmät+ja+korvat+kiinni,+johtajan+perässä+vaikka+jyrkänteeltä+alas.+Tapahtuma,+joka+ei+ole+Kerholla+kovinkaan+kaukana.+Ihminen+ei+voi+tuomita,+Jeesus+tuomitsee,+mutta+Kristityn+tulee+esittää+se+Raamatun+sana,+mitä+poikennut+ihminen+rikkoo.+Hoitokokouksissa+teki+usea+itsemurhan,+kun+sidottiin+saatanaan.+Kerhohan+on+ainut+Suomen+historiassa+muka+hengellinen+Kerho,+joka+teki+sopimuksia+saatanan+kanssa.Vieläkään+asiasta+ei+ole+yleisesti+pyydetty+anteeksi,+kai+hävettää+liikaa.Elävää+kuvaa+ei+Raamattu+kiellä,+2+Kuningasten+kirjassa+jo+se+ennustettiin+tulevan+maailmaan.