Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Raamattu+kirjoitetaan+isolla+etukirjaimella.Ei+VL;T+juuri+Raamattua+tunne,+eivät+lue+ja+kirjoittavat+pienellä+etukirjaimella.+Kuulemma+saarnat+riittää.Paasto+mainitaan+Raamatussa+lähes+80+kertaa,+ja+laitan+muutaman+malliksi.Suuri+sovituspäivä:+"Tämä+olkoon+teille+ikuinen+säädös+seitsemännessä+kuussa,+kuukauden+kymmenentenä+päivänä,+kurittakaa+itseänne+paastolla+älkääkä+yhtäkään+askaretta+toimittako,+älköön+maassa+syntynyt+älköönkä+muukalainen,+joka+asuu+teidän+keskellänne.+Sillä+sinä+päivänä+toimitetaan+teille+sovitus+teidän+puhdistamiseksenne;+kaikista+synneistänne+te+tulette+puhtaiksi+Herran+edessä.+Se+olkoon+teille+levon+päivä,+kurittakaa+silloin+itseänne+paastolla;+se+olkoon+ikuinen+säädös."+(3.+Moos.+16:29-31)Kymmenen+käskyä+(Mooses):+"Kun+minä+olin+noussut+vuorelle+vastaanottamaan+kivitaulut,+sen+liiton+taulut,+jonka+Herra+oli+tehnyt+teidän+kanssanne,+olin+minä+vuorella+40+päivää+ja+40+yötä+syömättä+ja+juomatta."+(5.+Moos.+9:9)Elia:+"Mutta+Herran+enkeli+kosketti+häntä+vielä+toisen+kerran+ja+sanoi:+´Nouse+ja+syö,+sillä+muutoin+käy+matka+sinulle+liian+pitkäksi´.+Niin+hän+nousi+ja+söi+ja+joi.+Ja+hän+kulki+sen+ruuan+voimalla+40+päivää+ja+40+yötä+Jumalan+vuorelle,+Hoorebille,+asti."+(1.+Kun.+19:8)"Silloin+Joosafat+peljästyi+ja+kääntyi+kysymään+Herralta+ja+kuulutti+paaston+koko+Juudaan.Niin+Juuda+kokoontui+etsimään+apua+Herralta;+myös+kaikista+Juudan+kaupungeista+tultiin+etsimään+Herraa."+(2.+Aik.+20:3-4)"Mutta+saman+kuun+24.+päivänä+israelilaiset+kokoontuivat+paastoten,+säkit+yllä+ja+multaa+pään+päällä.+Ja+Israelin+heimo+eristäytyi+kaikista+muukalaisista,+astui+esiin+ja+tunnusti+syntinsä+ja+isiensä+rikkomukset.+Sitten+he+nousivat+seisomaan,+kukin+paikallansa,+ja+heille+luettiin+Herran,+heidän+Jumalansa,+lain+kirjaa+neljännes+päivää;+ja+toisen+neljänneksen+aikana+he+tunnustivat+syntinsä+ja+kumartaen+rukoilivat+Herraa,+Jumalaansa."+(Neh.+9:1)Kes.
  2. Kuulempa+kyllä,+mutta+pedofiliasta+ei+olla+tehty+parannusta,+eikä+yleistä+ja+nöyrää+anteeksipyyntöä.He,+joita+naitiin,+elävät+itse+sen+asian+kanssa+ja+kärsivät+koko+elämän.Heidän+sukupuolinen+nautinto+on+tipotiessään+ja+syyttävät+syvällä+sydämessä+itseään.Olen+ollut+erään+sellaisen+kanssa+suhteessa+ja+tiedän+asian,+uneksimisen+lisäksi.Eli,+olette+kaikki+vielä+sen+synnin+alla,+hävetkää+ja+tehää+parannus+sekä+pyytäkää+anteeksi.+Asiasta+kärsii+muutkin,+kun+VL;t.Se+on+totta,+että+ei+kaikki+ole+siihen+syyllistyneitä,+Kerhohan+oli+kristitty+vielä+-60+luvulle+asti.+Sen+jälkeen+miehet+rehvastelivat,+montako+lasta+oli+naitu,+ja+alkoi+hoitokoukset,+mutta+tätä+ei+hoidettu,+vaan+kiihdytettiin+vaan.Huomioi+se,+että+tapauksia+oli+tuhansia,+ei+vain+”joitakin”.Varastamisessa+kyllä+lestadiolaiset+tietävät+miten+se+tehdään,+mutta+se+ei+ole+kuoleman+synti,+kuten+lastensa+nainti.Jeesus+ei+pelasta+heitä.Malliesimerkki+oli+aikoinaan+Oulu+Oy,+jonka+öljyjen+hävikki+oli+luokkaa+40%.Kuka+minua+pilkkaa+muut+kun+Kerho?+Helluntailaisuus+on+hyvin+hajanainen,+toisella+alueella+halutaan+nauraa+ja+olla+iloisia,+toisella+taas+hymykin+vie+helvettiin.+Ovat+omahyväisiä.Aina+kun+kiusataan,+oli+kirkko+mikä+hyvänsä,+siihen+on+selkeä+aihe,+eli+on+katsottava+peiliin.+Siinä+olet+liikuttavan+oikeassa.+Jos+tarkoitat+ihmekielellä+kielilläpuhumista,+se+on+armolahja,+jonka+saa,+kun+uudestisyntyy+Hengessä+Jeesukseen.Niitä+oli+vielä+-50+luvulla+lestadiolaisillakin.Meitä+poikia+se+hieman+nauratti,+ei+naurata+enää.Siksi+kai+Henki+ei+teille+niitä+anna,+kun+pidätte+niitä+sairaana,+mutta+se+on+paha+virhe;+Mark.+3:29+mutta+joka+pilkkaa+Pyhää+Henkeä,+se+ei+saa+ikinä+anteeksi,+vaan+on+vikapää+iankaikkiseen+syntiin.Elät+siinä+synnissä.
  3. Jos+joka+paikassa+teitä+pilkataan,+niin+silloin+siihen+on+aihetta.Kannattaa+lopettaa+ne+asiat,+joita+kristityt+eivät,+niin+pilkka+loppuu+siihen+paikkaan.Pitäisi+tajuta+jo+ajatuksenakin,+kun+omia+lapsia+nai,+ettei+se+ole+hyväksyttävää+muiden+mielestä,+vaikka+kuinka+hyvältä+itsestä+tuntuu.Kannattaa+myös+lopettaa+valehtelu,+virkamies+mafia,+johon+liittyy+epäterve+liiketoiminta,+sekä+se+kauheus,+että+korottaneet+itsenne+Kristuksen+korkeudella+ja+ylikin,+jaatte+naurettavasti+katumattomia+syntejä+anteeksi?Kaikesta+näistä+tulee+maksaa,+ja+olet+nyt+maksajan+roolissa.+Miksi+kirkkouskovaisia,+miksi+vapaakirkkolaista+ei+työssä+pilkata?+He+elävät+oikeaa+elämää+ja+opetusta+ei+tarvitse+hävetä.Kirjoitat;+vaan+myös+vääräuskoiset+kohdistavat+monenlaista+pilkkaa+meihimme+päin!+He+tivaavat,+miksi+uskomme+heidät+helevettiin.+**+Mikäs+sinä+olet+erottelemaan,+kuka+pääsee+tai+joutuu+helvettiin.+Pilkkaa+saat+tästä+pilkasta+kestää,+jatka+vain.>>Sitte+alakaa+hirviä+piinaaminen+jota+kestää+ja+kestää.+Ei+auta,+vaikka+sannoo,+että+nää+saat+uskua+ihan+sillä+tavalla,+eikä+sun+tarvihe+miettiä+sen+enempää,+mitä+mää+oon+sun+uskosta+ja+tiestä+mieltä.**+Niin,+sitä+saa+mitä+tilaa,+jatka+vain,+kyllä+Kerho+palkitsee.>>Suomesa+ku+on+uskonnon+vappaus.**+Jos+ei+olisi,+istuisitte+posessa+koko+Kerho.>>+Jehovalainenkin+uskoo,+ettei+me+uskovaiset+päästä+taivaaseen.+**+Älä+puhu+uskovaisista,+vaan+lestadiolaisista,+niin+vähemmän+valehtelet.+Uskovaisilla+ei+ole+mitään+hätää.Kerro+nyt+mihin+sielusi+autuus+perustuu??
  4. Kerrotko+mitä?
  5. Ketä+heitä+tarkoitat?
  6. >>>Jeesushan+kehoittaa.>>tai+kolme+kokoontuu+minun+nimeeni+siellä...+**+Niin,+silloin+se+on+jo+seurakunta.Turhaa+vänkäät.+Jopa+50-60+luvun+VL+puhujat+kertoivat+osa+tulleensa+aivan+yksi+uskoon,+ja+silloin+juuri+Jeesukseen.#Jeesus+on+Uuden+liiton+Herra,+Jumala+Vanhan+Liiton.#Sinun+käsityksesi+nimestä+Herra+on+väärä.+Myös+Uudessa+Testamentissa+käytetään+Jumalasta+termiä+Herra.>>>Oletko+koskaan+ajatellut,+että+viime+kädessä+Jumala+on+syntien+anteeksiantaja.+Siksihän+Jumala+uhrasi+ainoan+Poikansa,+että+tämä+uhri+oli+sovitus+koko+maailman+synnistä.+**+Vain+Jeesus+pelastaa.+Hän+tuo+oman+jononsa+Isän+eteen,+ja+Hänen+omien+kirjoja+ei+edes+avata.+Joh.+5:22+Isä+itse+ei+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomiovallan+Pojalle,Näin+on,+joka+ei+tuomitse,+ei+myöskään+vapahda.+Muuten+miksi+sitten+VL+saarnaajat+saarnaavat+syntejä+anteeksi,+jos+on+vielä+on+joku+toinen+taho?Todella+härskiä+kolehdinkeruuta+lahkolta.Jeesus+on+kaikkivaltias,+Hänen+käsissäkään+on+kaikki.Mieluummin+luottaa+Jeesuksen+sanaan,+kun+lääkärin.No+käydään+kuitenkin+läpi>>Ap.+t.+10:43+Hänestä+kaikki+profeetat+todistavat,+että+jokainen,+joka+uskoo+häneen,+saa+synnit+anteeksi+hänen+nimensä+kautta."**+Niin+uskoo+Jeesukseen,+ei+vaan+usko??????+Johonkin.>>Ei+Raamatussa+sanota+Jeesuksen+Taivaasen+menemisen+jälkeen,+että+Hän+antaa+synnit+anteeksi.**+Eikö.+Mikä+tämä+sitten+on?+Matt.+26:28+sillä+tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+monen+edestä+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.Herää+jo+ja+hakeudu+ehtoolliselle+sekä+kasteelle,+ne+on+Jeesuksen+lupauksia.Myös;+Ap.+t.+22:16+Ja+nyt,+mitä+viivyttelet?+Nouse,+huuda+avuksi+hänen+nimeänsä+ja+anna+kastaa+itsesi+ja+pestä+pois+syntisi.Onko+molemmat+jääneet+Sinulle+väliin??>>Jeesuksella+oli+tosin+valta+maan+päällä+ollessaan+antaa+Synnit+anteeksi.**+Kuka+sen+katkaisee?+Jo+vanha+liitto+lupasi+Hänelle+sen+vallan.Dan+7;+14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä.Uusi+Liitto+vahvistaa;+Matt+28;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.Hänen+valta+on+ikuinen.Tarkkaa+noita+jakeita?>>+Kol.3:13+Pitäkää+huolta,+että+tulette+toimeen+keskenänne,+antakaa+anteeksi+toisillenne,+vaikka+teillä+olisikin+moittimisen+aihetta.+Niin+kuin+Herra+on+antanut+teille+anteeksi,+niin+antakaa+tekin.+Näin+Jeesus+toimii?On+aikalailla+puurot+ja+vellit+sekaisin+ja+Raamatun+tunteminen+alakoulutasolla.
  7. Mahtavaa.+Hyvä+näin.