Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kopittelija007
kopittelija007
kopittelija007
Vapaa kuvaus
Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/
Liittynyt 16v sitten
32
aloitusta ·
7984
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No olipas tyhjentävä vastaus kysymykseeni noihin Johanneksen evankeliumin kohtiin Pyhästä Hengestä ja sen ominaisuuksista ja toiminnasta...eli esim tästäkin,
että "16:14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. "
Mutta jotain tällaista sinulta vain voi odottaa... ensin puskista huutamista ja samaa flaskaamista perään... Voi Voi sua... :(
17.05.2014 15:51
Joo... mutta kun ihminen uudestisyntyy uskon kautta Jeesukseen Kristukseen niin hänen syntivelkansa otetaan häneltä pois ja niitä ei Jeesuksen tähden enää lueta hänelle tuomioksi ja silloin ihminen palautetaan ns, paratiisiyhteyteen Jumalansa kanssa ja hän on sen jälkeen iankaikkisuussielu eikä enää "ikinä kuole" ! :)
Ja kun ihmisen "maallinen maja" eli ruumis kuolee ja häviää niin kuitenkin hänen sielunsa jatkaa matkaa tuonelaan "Aabrahamin helmaan" lepoon ja lohdutukseen odottamaan lopullista ylösnousemusta ja ns. "Karitsan häitä"
Ja näin Joh 11:25,26)
" Jeesus sanoi: " Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun,
ikinä kuole. Uskotko sinä tämän ? "
17.05.2014 10:13
Trolli herännyt taas... olitkin päivän pois kun edellisen yön sekoilit täällä
yöllä 2-5 ja miä olin välillä jehova ja välillä katkera adventisti ym...
No nyt on varmaan lääkitys kunnossa... ;D
17.05.2014 10:00
Tässä tarinassa/vertauksessa oli ensin Timo Flinkin nimi mutta POISTETTIIN kaksi kertaa ! :O
Niin siksi piti laittaa oma nimi kun adventistien herkkä hipiä ei sitä siedä... ;D
Niin kysymyksessähän on täysin FIKTIIVINEN TARINA mutta se juuri näin osoittaa mitä tarkoittaa kun tarinassa käytetään jonkun nimeä !
Ja tällä lausunnollasi sinäkin juuri osoitat kuinka aina kun mainitaan jonkun henkilökohtainen nimi niin se silloin kohdistuu juuri siihen henkilöön joka mainitaan...
ELI
1 Sam 28 luku Profeetta Samuel on juuri Profeetta Samuel !
ja
Luuk 16:19-31
Niin siinä Jeesus kertoo Isä Aabrahamin olevan juuri Aabrahamin ja
köyhä Lasaruksen olevan juuri Lasarus !
Eli Jeesus ei syyllistynyt 9 käskyn rikkomiseen ja ei kertonut
"väärää todistusta lähimmäisestään" ! :)
Ymmärrätkö mitä tarkoitan !
IHMISEN SIELU ELÄÄ VAIKKA RUUMIS OLISI KUOLLUT !
17.05.2014 09:56
Enhän minä ole puhunut Sunnuntaista yhtään mitään ! :O
Miksi vääristelette sanojani ?
Sanoin että Jeesus on sapatin Herra ja että Jeesuksen kanssa kaikki päivät ovat Pyhiä ja niin on siis myös Sapatti kuin Herran ylösnousemuspäiväkin !" :)))
16.05.2014 22:09
Asiasta kolmanteen...
Minä olen nyt täällä kotona katsellut jo monta tämän media7 sapatti jumalanpalvelusta netistä
http://media7.adventist.fi/videot-fr?kat=2
ja sitten katsoin tuon teille tilaaman naisen entisen saatanan palvojan Päivi Niemen puheet eli
todistus ja luento "tunnetaito parisuhteessa" ja se oli ihan hyvä :))
Löytyy sieltä sivuilta kaikki videot kun selaa
Suosittelen !
16.05.2014 22:03
Jeesus on sapatin Herra ja Jeesuksen kanssa kaikki päivät on Pyhiä ! :)))
16.05.2014 21:54
Ei Jeesus itke puolestani vaan iloitsee puolestani ja on aina myös minua kehottanutkin iloitsemaan aivan ensimmäisestä profetiastani asti... :)))
Minä olen Jeesukselle rakas ja iloitsen siitä !
Jeesus pitää minua ystävänäni ja eräässä näyssä
olen ihan valvetilassa puristanut Jeesusta kädestä ja
siinäkin Jeesus antoi minulle ennustuksen ja suurella
mielenkiinnolla odotan toteutuuko se ...
Se koskee minun tulevaisuuttani ja lapsiani heidän aikuistuttua... :)
16.05.2014 21:53
Ihanaa kun tuomitset minut kadotukseen kun nyt en ehdi sapattikirkkoonne.Ja kun siellä ei kuitenkaan täällä lahdessa ole kuin muutama ihminen ja ehkä Onni Rytkönen joka jo kerran eväsi pääsyn tilaisuuteenne...
Mutta onneksi Jeesus on edelleen ystäväni ja tukee minua sapatistanne
huolimatta... :)))
16.05.2014 21:25
Hyvää sapattia ja Jumalan rakastavaa Pyhää Henkeä teille vaan kovasti...
16.05.2014 20:58
Sinulle "arvaat varmaan kuka" joka et uskalla omalla nimimerkilläsi arvostella Jumalan Pyhää Henkeä, niin kerron sinulle, että Jumalan Pyhä Henki näkee sinut tälläkin hetkellä...
Ja nyt esitänkin sinulle kysymyksen, että...
Mitä sinulle merkitsee nämä Johanneksen evankeliumista lainaamani
raamatun kohdat...
Kerro minulle...
Kitos vastauksestasi etukäteen... :)
16.05.2014 20:53
Voi, voi, sinua sokeaa vielä...
Uskot siis että viestin kertoi Jeesus, joka on jossain kaukana tavoittamattomissa taivaassa...
Ei Jeesus ole meistä kenestäkään kaukana, mutta sinulta näyttää se olevan silmiltä salattuna...
Tunnetkohan sinä ollenkaan RAAMATTUA ja Pyhää Henkeä... :))
Joh 14:16 "Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
14:17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
14:18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne."
16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
16:14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
16.05.2014 20:43
Niin tässä puhuu mies nimeltään Salomo = Saarnaaja , jolla oli kyllä jonkin verran kokemuksia naisista...vähän enemmän kuin yksi...
1Kun11:3 Hänellä oli seitsemänsataa ruhtinaallista puolisoa ja kolmesataa sivuvaimoa; ja hänen vaimonsa taivuttivat hänen sydämensä.
11:4 Ja kun Salomo vanheni, taivuttivat hänen vaimonsa hänen sydämensä seuraamaan muita jumalia, niin ettei hän antautunut ehyin sydämin Herralle, Jumalallensa, niinkuin hänen isänsä Daavidin sydän oli ollut.
11:5 Niin Salomo lähti seuraamaan Astartea, siidonilaisten jumalatarta, ja Milkomia, ammonilais-iljetystä.
11:6 Ja Salomo teki sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, eikä uskollisesti seurannut Herraa niinkuin hänen isänsä Daavid.
16.05.2014 19:41
Kiitos 160 haukkumista 1 kehu... johan tässä ihan häkeltyy moisesta... ;D
16.05.2014 19:31
...lol... Kivat sulle... ;D
16.05.2014 18:02
Koko maailmasta vain noin 33% on kristittyjä ja heistäkin suurin osa kirkoissa vain "nimijäseniä" ei todellisia uskovia eli voitettavaa on paljon eikä siis aina kannattaisi "omavanhurskaudessaan" vaan yrittää kampittaa Jeesuksen omia heidän selkänsä takaa...
Mutta arvaan tämän kirjoittajan uskonnollisen taustan...
16.05.2014 17:44
Mutta helpolla pääset sinä kun nytkään täällä ei ole Kailta kuin pari lyhyttä kirjoitusta ja Timolta ei yhtään... :D
16.05.2014 17:14
Jaahas... Ja tuostakin toteamuksestasi piti oikein tehdä oma "teologinen" avaus...
*hymyilee*
16.05.2014 17:12
Minä olen aina verrannut eri seurakuntia vähän kuin Jalkapallojoukkueisiin ja sanonut, että eri joukkueissa harjoitellaan vähän eri tyylillä mutta mikä minusta olisi tärkeintä on se, että kaikki joukkueet pelaavat samassa "Liigassa" !
https://www.youtube.com/watch?v=clbKNssAFPA
16.05.2014 17:06
Just ....ja
" Busmanni = Busmanni, *nauraa*,,,jotain "
16.05.2014 16:52
302 / 400