Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kopittelija007
kopittelija007
kopittelija007
Vapaa kuvaus
Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/
Liittynyt 16v sitten
32
aloitusta ·
7984
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja sinulle psykiatrini Ilm 18:4 *nauraa*
tiedoksi
Olen lukenut Tommy Hellstenin kirjat... sorry vaan ...
14.05.2014 11:06
Minun vanhempani erosivat ollessani 16-vuotias ja Isäni meni uusiin naimisiin ja sai kaksi lasta lisää ja rakensi talon sun muuta... 2 avioeron jälkeen isäni tavallaan murtui ja talot meni ja tavarat ja sitä myöten kaikki mutta ne ei liittynyt mitenkään minuun tai veljeeni !
Se sinun Ilm 18.4 teorioista !
Olet sinä kyllä... ollaan nyt kertomatta... :O
14.05.2014 11:03
Minä sain aikoinani Suomen Biljardiliiton keskusteluihin porttikiellon nimimerkillä Jamppe sen tähden, että aika usein tuttujen kaverieni kesken siirryimme ohi aiheen ja aloimme keskustella uskonnollisista aiheista ja keskustelut rönsyilivät pois Biljardiaiheesta vaikka henkinen tasapaino kuuluu siihenkin lajiin mutta toisia se
ärsytti niin paljon että IP- osoitteeni laitettiin sulkuun !
Nyt kirjoitan siellä eri nimimerkillä " John Hillock " eli "Jarmo Mäenkukkula" ;D
Ja en ole nyt puhunut siellä ns."uskon" asioista vaan biljardista !
Mutta sama pitäisi kyllä tehdä täälläkin eli pysyä AIHEESSA ! :)
14.05.2014 10:52
JA EDELLEEN...
Asiani koskee näitä ALOITUKSIA !
14.05.2014 10:44
Eikö verbaalisuutesi parempaan pystynyt... :(
14.05.2014 10:42
Olet sairas ... Lopeta jo...
Tai kerro lisää itsestäsi... ! :O
14.05.2014 10:39
Ketjun poistin itse minä ketjun aloittaja koska ketju oli laitettu täyteen "jutustelua" ja haukkumisia myös, jotka ei liittynyt mitenkään aloituksen aiheeseen ja näin hämärtäen täysin sen aloituksen AIHEEN !
Kannattaa perustaa sellainen "ihana" jutusteluketju minun mielestäni ihan omaksi kokonaisuudekseen ja pitää opilliset kysymykset opillisina...
Eikö näin ole hyvä....
Eli tee mieluimmin oma ketju vaikka nimellä " IHANA KETJU " :)
On siellä minullakin ketju "Rakkausruno" johon voi kirjoittaa vaikka runoja ja laittaa musiikkia ! ♥
14.05.2014 10:38
Sinä olet vailla identiteettiä oleva pimeä hauta jonka yli ihmiset kävelevät sinusta mitään tietämättä !
14.05.2014 08:54
Lopeta jo ja pidä huoli omista sanoistasi ! Kiitos !
14.05.2014 08:50
Ja lainaan itseäsi vielä tuosta toisesta ketjusta:
"Mutta sinä Ilm 18:4 olet Alexin tavoin vain "metsäkirkkoon" kuuluva trolli !
joka sotkee vain kaikki minun aloitukseni ilman mitään "hengen hedelmää" !
14.05.2014 08:29
Myös Alex voi pysyä pois ja Benedi ... Kiitos !
14.05.2014 08:25
Kiitos palautteestasi.. Voit poistua ! Kiitos
14.05.2014 08:23
Tätä adventismi juuri on... rikkaviljaa...
Se näyttää ensin aidolta mutta ei sitten loppupelistä "erityisoppeineen" ja "Ellen G White" harhanäkyineen sitä ole !
Vaan se on epäraamatullinen valheellinen eksytys !
Valveutuneet raamatun tutkijat onneksi sen havaitsevat ajoissa ! :)
Mutta sääliksi käy ne, jotka tämän ismin kautta saavat aivan väärän
kuvan Jeesuksesta.. Vapahtajastamme ! ♥
14.05.2014 08:07
Vrt: Ihmisen henkilökohtainen persoonallinen nimi !
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12241882
14.05.2014 07:53
LISÄÄ PUHETTA AABRAHAMISTA !
Joh8:37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
8:38 Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
8:39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
8:40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
8:53 Oletko sinä suurempi kuin isämme Aabraham, joka on kuollut? Ja profeetat ovat kuolleet; keneksi sinä itsesi teet?"
8:56 Aabraham, teidän isänne, riemuitsi siitä, että hän oli näkevä minun päiväni; ja hän näki sen ja iloitsi."
8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "Et ole vielä viidenkymmenen vuoden vanha, ja olet nähnyt Aabrahamin!"
8:58 Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".
8:59 Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä.
JA HUOMAA
Matt 22:31 Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen:
22:32 'Minä OLEN AABRAHAMIN JUMALA ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan ELÄVIEN."
22:33 Ja sen kuullessaan kansa hämmästyi hänen oppiansa.
HUOMATKAA SIIS
JUMALA EI OLE KUOLLEITTEN JUMALA " ON " ELÄVIEN JUMALA !
ELI JUMALA ON AABRAHAMIN JUMALA !
ELI ISÄ AABRAHAM ON SIELLÄ TUONELASSA !
14.05.2014 07:53
RAAMATTU KANNESTA KANTEEN !
Jukka Norvannon jaksoon Kuolema erottaa !
( siis sielun ja ruumiin toisistaan )
Jukka Norvanto: "Kuolema ei siis tarkoita että ihminen menettäisi kuolemassa persoonallisuutensa, vaan jatkaa elämäänsä tuonelassa...me ihmiset joudumme tavallaan välitilaan..."
Luuk 16:19-17:6
http://www.rkk-sansa.net/raamattu-kannesta-kanteen/uusi-testamentti/luukkaan-evankeliumi/349?fb_action_ids=10203203818926027&fb_action_types=og.likes&fb_source=feed_opengraph&action_object_map={"10203203818926027":111575672334396}&action_type_map={"10203203818926027":"og.likes"}&action_ref_map=[]
Web of Trust
14.05.2014 07:52
Joko "runoraati" lopetti täällä keskustelun koko aiheen vierestä ?
14.05.2014 07:48
Lässyttäminen ja turhan "lässääminen" on kaksinaamaisuutta ja naurettavaa mielistelyä... sanon minä !
Nöyryys ja Nöyristely on kaksi eri asiaa...
Kristuksen sotilaat ei nöyristele, vaan sanovat asiat suoraan niin kuin ne on !
Aito Kristuksen sotilas on "Jesurun " = Suora ! :))
14.05.2014 07:40
Ilm:18:4"Otakopin vanhemmat eivät ole jaksaneet asettaa itsepäiselle lapselleen rajoja, koska hän ei ole oppinut niitä itselleen asettamaan, vaan kiukuttelee pikkulapsen tavoin "
Minun isäni oli opettaja, ylä-asteen tarkkailuluokkien opettaja kuoli vuonna -95 ja rauha hänen sielulleen... Isäni oli myös alkoholisti ja vanhempana alkoholisoitui vielä enemmän ja oli kuollessaan 61v... koko nuoruuteni pelasin jalkapalloa ja olin Lahden Kuusysin lahjakkaimpia pelaajia ja jo nappuloissa minut valittiin suomesta 11 parhaan pelaajan All Stars joukkueeseen koko suomesta ja jalkapallossa minulla onkin 2 Sm kultaa 1 hopea ja 1 pronssi ja minun Isäni toimi myös joukkueemme mukana huoltajana ja apuvalmentajana että kyllä minulla hyvä isä loppupelistä kuitenkin oli !
Ja äitini oli perushoitajana Kaupunginsairaalassa kroonikkojen osastolla...
ja iso-veljeni oli John Nurmisen huolintapäällikkö Helsingissä ja kuoli -96 41v maksakirroosin aiheuttamaan verensyöksyyn...
Huom... "Alkoholi vaarantaa terveytesi"...
Mutta sinä olet Ilm 18:4 olet Alexin tavoin vain "metsäkirkkoon" kuuluva trolli !
joka sotkee vain kaikki minun aloitukseni ilman mitään "hengen hedelmää" !
14.05.2014 06:45
Olet naurettava puskasta arvostelija...tosikko... ja lisäksi harhaoppinen...
Ja sinun vastauksesi oli kysymykseeni KYLLÄ vai EI ?
14.05.2014 06:30
306 / 400