kopittelija007

kopittelija007 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/

Liittynyt 16v sitten
32 aloitusta · 7984 kommenttia
Minä sain aikoinani Suomen Biljardiliiton keskusteluihin porttikiellon nimimerkillä Jamppe sen tähden, että aika usein tuttujen kaverieni kesken siirryimme ohi aiheen ja aloimme keskustella uskonnollisista aiheista ja keskustelut rönsyilivät pois Biljardiaiheesta vaikka henkinen tasapaino kuuluu siihenkin lajiin mutta toisia se
ärsytti niin paljon että IP- osoitteeni laitettiin sulkuun !

Nyt kirjoitan siellä eri nimimerkillä " John Hillock " eli "Jarmo Mäenkukkula" ;D
Ja en ole nyt puhunut siellä ns."uskon" asioista vaan biljardista !

Mutta sama pitäisi kyllä tehdä täälläkin eli pysyä AIHEESSA ! :)
LISÄÄ PUHETTA AABRAHAMISTA !

Joh8:37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
8:38 Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
8:39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
8:40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.

8:53 Oletko sinä suurempi kuin isämme Aabraham, joka on kuollut? Ja profeetat ovat kuolleet; keneksi sinä itsesi teet?"

8:56 Aabraham, teidän isänne, riemuitsi siitä, että hän oli näkevä minun päiväni; ja hän näki sen ja iloitsi."
8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "Et ole vielä viidenkymmenen vuoden vanha, ja olet nähnyt Aabrahamin!"
8:58 Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".
8:59 Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä.

JA HUOMAA

Matt 22:31 Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen:
22:32 'Minä OLEN AABRAHAMIN JUMALA ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan ELÄVIEN."
22:33 Ja sen kuullessaan kansa hämmästyi hänen oppiansa.

HUOMATKAA SIIS

JUMALA EI OLE KUOLLEITTEN JUMALA " ON " ELÄVIEN JUMALA !
ELI JUMALA ON AABRAHAMIN JUMALA !

ELI ISÄ AABRAHAM ON SIELLÄ TUONELASSA !