Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kopittelija007
kopittelija007
kopittelija007
Vapaa kuvaus
Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
32
Kommenttia
7984
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä elin 27-vuotiaaksi niin että makasin 2 kertaa letkuissakin haimatulehduksen takia ja olin aivan varma että en näe 30 ikävuotta mutta yllättäen uskoontuloni vuonna 1989 muutti maailmani ja "sain hankittua sen elämän" ja paljon kaikenlaista muutakin ja pari poikaakin siinä ohella...
Että suosittelen sinullekin, että hanki sinäkin "oikea Elämä " ! :)))
10.05.2014 15:00
Uteliaisuus voittakoon... ;D
10.05.2014 14:45
Kiitos ;D
10.05.2014 14:21
Hyvä jos osui... :)
10.05.2014 14:11
https://www.youtube.com/watch?v=eBk5qKiIq9k
10.05.2014 13:46
JA HUOMATKAA KAIKKI !
TÄSSÄ PALJASTUU JEESUKSEN TODELLINEN TUOMITSEMISEN SYY ELI JUURI SE JUMALANPILKKA !
Mark 14:61 Mutta hän oli vaiti eikä vastannut mitään. Taas ylimmäinen pappi kysyi häneltä ja sanoi hänelle: "Oletko sinä Kristus, sen Ylistetyn Poika?"
14:62 Jeesus sanoi: "OLEN ; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä".
14:63 Niin YLIMMÄINEN PAPPI REPÄISI VAATTEENSA ja sanoi: "Mitä me enää todistajia tarvitsemme?
14:64 Te kuulitte hänen pilkkaamisensa. Mitä arvelette?" Niin he kaikki tuomitsivat hänet vikapääksi kuolemaan.
ELI HUOMATKAA: YLIMMÄINEN PAPPI "REPÄISI VAATTEENSA" JA SANOI MITÄ TODISTEITA ME ENÄÄ TARVITSEMME !
ELI TÄSSÄ NYT JEESUKSEN KOHTALO OLI SINETÖITY
JA JUURI "JUMALANPILKASTA" !
10.05.2014 13:41
Ja mitä Juudas kavaltaja sanoi lopulta Jeesuksesta !
Vrt Matt 27:4 "Minä tein synnin, kun kavalsin VIATTOMAN veren". !!!!
JEESUS OLI SIIS TÄYSIN VIATON KUOLEMAAN JUMALAN PILKASTA
JA SEHÄN ON SELVÄ KOSKA JEESUS ON JUMALA ! :)
10.05.2014 13:29
Ja mitä Pilatuksen tuomioon tulee niin se ei perustunut Rooman lakiin vaan juuri Juutalaiseen lakiin mihin juuri ylipapit ja vanhimmat häntä painostivat !
Ja tämänkin kertoo meille RAAMATTU !
VERTAA Matt:
27:22 Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"
27:23 Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta he huusivat vielä kovemmin sanoen: "Ristiinnaulittakoon!"
27:24 Ja kun Pilatus näki, ettei mikään auttanut, vaan että meteli yhä yltyi, otti hän vettä ja PESI KÄTENSÄ kansan nähden ja sanoi: "Viaton olen minä tämän miehen vereen. Katsokaa itse eteenne."
27:25 Niin kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Tulkoon hänen verensä meidän päällemme ja meidän lastemme päälle".
ELI PILATUS "PESI KÄTENSÄ" KOKO JUTUSTA JA ANTOI JUUTALAISEN LAIN TOTEUTUA JA NÄIN
JEESUS RISTIINNAULITTIIN JUMALANPILKASTA !!!!!
10.05.2014 13:25
oma lehmä: Tokkopa sai!
Huomaa siis mitä sanoo RAAMATTU !
Vrt Joh19:7 Juutalaiset vastasivat hänelle: "Meillä on laki, ja lain mukaan hänen pitää kuoleman, koska hän on tehnyt itsensä Jumalan Pojaksi". !!!!
ELI LAIN MUKAAN HÄNEN PITÄÄ KUOLEMAN, KOSKA HÄN ON TEHNYT
ITSENSÄ JUMALAN POJAKSI !
Ja mitä tulee Pilatuksen päällekirjoitukseen niin sehän menee näin:
Joh19:21-21 Niin juutalaisten ylipapit sanoivat Pilatukselle: "Älä kirjoita: 'Juutalaisten kuningas', vaan että hän on sanonut: 'Minä olen juutalaisten kuningas'."
Pilatus vastasi: "Minkä minä kirjoitin, sen minä kirjoitin".
10.05.2014 13:12
Eivät ehkä vie ... mutta heillekin pitää olla EVANKELIUMI tarjolla ja kirkkojen ovet auki !
Siitähän tässä on kysymys... eli mitä siedetään ja mitä ei !
Katsothan artikkelini:
Oletko sinä Hurskas !
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12237207
10.05.2014 12:46
Kylläpäs nyt vähän Atte Hootattaa...
12.9.2008 21:15
"Kolme-enkeliä yksin on oikeassa
Vain adventistit ovat tosi uskovia.
Sapatti suojelee vihanajassa Jumalan vihalta ja
Miikaelin vihalta ja Pyhän Hengen pilkalta ja
pedonmerkiltä.
Sinetti on kuuliaisuuden koetin.
Atte "
VERTAA: Ef 4:30 "Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu SINETIKSI lunastuksen päivään saakka."
ja
Ef 1:13-14 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen SINETTI, sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi.
Tässä Ef 4:30 kohdassa alkukieli käyttää juuri sanaa
esphragisthēte = to seal = sinetöidä, sulkea sinetillä
kuin myös Ef 1:13 käyttää aivan samaa sanaa
ἐσφραγίσθητε = esphragisthēte = you were sealed, to seal
http://biblehub.com/lexicon/ephesians/4-30.htm
http://biblehub.com/lexicon/ephesians/1-13.htm
10.05.2014 12:31
Kolme-enkeliä yksin on oikeassa
Vain adventistit ovat tosi uskovia.
Sapatti suojelee vihanajassa Jumalan vihalta ja
Miikaelin vihalta ja Pyhän Hengen pilkalta ja
pedonmerkiltä.
Sinetti on kuuliaisuuden koetin.
Atte
Vrt: Ef 4:30 "Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu SINETIKSI lunastuksen päivään saakka."
ja
Ef 1:13-14 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen SINETTI, sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi.
Tässä Ef 4:30 kohdassa alkukieli käyttää juuri sanaa
esphragisthēte = to seal = sinetöidä, sulkea sinetillä
kuin myös Ef 1:13 käyttää aivan samaa sanaa
ἐσφραγίσθητε = esphragisthēte = you were sealed, to seal
http://biblehub.com/lexicon/ephesians/4-30.htm
http://biblehub.com/lexicon/ephesians/1-13.htm
10.05.2014 10:38
Tässä esimerkki esim miten Chriss Angelin kuuluisaksi tehty vetten päällä kävely temppu tehtiin !
https://www.youtube.com/watch?v=422M4WixG9I
10.05.2014 09:25
TAIKURIKIN voi siis olla ihan REHELLINEN TAIKURI !
ja tunnustaa olevansa vain taikuri niin kuin Noora Karma sanoo
mutta sitten taikuri voi olla myös ns. EPÄREHELLINEN TAIKURI !
Kristillisissä kirkoissa on kautta aikojen ollut puhujina ja
esiintyjinä näitä EPÄREHELLISIÄ TAIKUREITA ja he ovat
huijanneet ihmisiä alttarin edessä jos millaisilla näyllä ja
profetioilla, jotka on ollut vain epärehellistä huijausta !
10.05.2014 09:12
Noora Karma on TAIKURI ! eikä mikään spiritualisti tai okkultisti !
Minusta on vaan hyvä miten Noora Karma näyttää miten ihminen
on helposti huijattavissa "silmänkääntötempuilla" !
Ja jo täällä keskusteluissa huomaa että ajattelu "noidat roviolle" ei ole
vieläkään 2000-luvulla taantunut !
Edelleen painotan NOORA KARMA on TAIKURI !
Kaikki lopulta perustuu aivan puhtaaseen järkeen vaikka me emme
sitä katsoessamme tajua !
PITÄÄKÖ KIRKON OVI SULKEA JOLTAKIN SEN TÄHDEN ETTÄ HÄNEN AMMATTINSA ON TAIKURI !
10.05.2014 09:00
ELI SUMMA SUMMARUM MIETTIKÄÄHÄN TÄTÄ !
Room 5:18 Niin kuin siis yhden ainoan rikkomus tuotti kaikille ihmisille kadotustuomion, niin riittää yhden ainoan vanhurskas teko antamaan kaikille ihmisille vanhurskauden ja elämän.
5:19 Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä, niin yhden kuuliaisuus tekee kaikista vanhurskaita."
NÄIN SIIS JEESUS VIATTOMANA UHRIKARITSANAMME "TÄYTTI LAIN" JA
HUUSI: "SE ON TÄYTETTY" !
10.05.2014 00:53
Sinulla Antti on välillä ihan terveitä raamatun opillisia asioita mutta välillä taas mopo karkaa kummasti kädestä ja tulee väliin jotain ihan huuhaata oman pään ideologiaa...
10.05.2014 00:29
Taas olet vähän yössä noissa rakkaus löpinöissäsi nimittäin kysymyshän oli Saatanan voittamisesta henkivalloissa !
Kysymyshän Jeesuksen ristinkuolemassa on ensisijaisesti tästä:
1 Moos3:15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
Nähtävästi sinullakin on vielä vähän "haahuilu" käsitys asioista... huomaan !
10.05.2014 00:27
ANTTI: ANELMASS OSOITTAA NYT OIKEAA TEOLOGIAA MUTTA OO7 VÄÄRÄÄ
10.05.2014 00:22
Nyt Antti puhut ihan löpöjä !
Jeesushan surmattiin juuri sen tähden, että Hän teki itsensä Jumalaksi mikä oli aivan TOTTA JA TOTUUS ! mutta fariseusten ja muiden juutalaisten papiston oppineiden mukaan se oli "JUMALAN PILKKAA " ja sentähden heillä oli lain mukaan oikeus tuomita kuolemaan, siis JUMALAN PILKASTA ! mutta tarvitsivat siihen vielä Rooman alaisuudessa Rooman oikeusistuimen vahvistuksen koska heillä ei ollut Rooman alaisuudessa lupa tappaa ketään !
Ja JEESUS SAI SIIS TUOMION JUMALANPILKASTA VAIKKA ITSE ON JUMALA !
JEESUS SIIS SILTI SYNNITTÖMÄNÄ HUOM TÄYTTI LAIN !
Anelmass noilla omilla höpinöillään vaan yrittää olla fiksumpi kuin on ja yrittää tällä ontuvalla vertauksellaan vain selittää että LAKI ON TÄRKEÄ JA SAPATTINA PITÄÄ MENNÄ KIRKKOON EI MUUTA !
10.05.2014 00:20
314 / 400