Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kopittelija007
kopittelija007
kopittelija007
Vapaa kuvaus
Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
32
Kommenttia
7984
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta on noissa Juutalaisissa kyllä yksi hyvä puoli sillä heidän "sielunsa" ei maadu vaikka he ei kreikkalaisten hellenistien hömpötyksistä tiedä mitään ! :)
04.05.2014 22:41
adventtisisar; He ovat alkuperäisiä Messiaanisia kristittyjä. Jumalan valittuja. Me muut olemme pakanakristittyjä
04.05.2014 22:28
adventtisisar: He ovat alkuperäisiä Messiaanisia kristittyjä
-Juutalaiset kristityt sitten ovat syntyperäisiä tavallisia Jeesukseen uskovia
Siinä pientä infoa sinulle !
04.05.2014 22:23
Siellä on jo kysely
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12225576
04.05.2014 22:19
Ja jo laitoinkin kysymyksen... saa nähdä saanko vastauksia... :)
04.05.2014 22:17
Ei vieläkään yhtään tervehenkistä vastausta sapatista jota kuitenkin pitäisi raamatun mukaan kutsua " ILON PÄIVÄKSI" mutta näyttää ainakin adventistille olevan jotain muuta ...
Täytynee kohta kääntyä tuonne Juutalaisten palstalle kyselemään mitä mieltä he ovat sapatista... :O
04.05.2014 22:09
Ja olen sanonut sinulle yksinäinen "metsäkirkkolainen" ILM 18:4 jo ennenkin että jos et RAAMATULLISESTI pysty kumoamaan teesejäni mitä esitän, niin älä vastaa ollenkaan !
Kiitos !
Ps. Sinun oppisi siitä että kirkkoja ei tarvita laisinkaan niin se vasta on eksytystä !
04.05.2014 21:59
Eli siis sinullekin on sapatin syvin olemus lyödä sillä sunnuntaina kirkossa käyviä ja ei muuta... surullinen on tilasi... :(
04.05.2014 21:52
Ps. Ja se miksi kirjoitan näitä tekstejä juuri näillä adventistien sivuilla myös sinun kaltaisillesi on se, että "eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat" Matt 9:12
04.05.2014 21:49
Tuo on outo väite ja hyvin EPÄRAAMATULLINEN... ikävä kyllä !
Sinun ongelmasi on se, että sinun ja adventistien raamatun tulkinta kuolleiden tilasta on epäraamatullista harhaa ja tähän ei onneksi kovin moni usko !
Näillä sivuilla ehkä joku mutta ei muualla, että sinunkin ilm 18.4 kannattaisi jo alkaa lukemaan RAAMATUSTA mitä siinä sanotaan niin ehken uskosi siitä tervehtyy ajan kanssa... :)
04.05.2014 21:44
Oletko Adventtisisar koskaan käynyt muiden seurakuntien tilaisuuksissa kuin vain adventistien ja tunnetko ns. muita uskovia ?
04.05.2014 21:30
Ravihevosillekin laitetaan silmälaput silmille että ne ei näe vierellä kulkevaa ja sitten kun ne laput viimeisessä kurvissa vedetään pois niin ne vallan vauhkoontuu että tällaistako täällä onkin ... :O
04.05.2014 21:26
Advettisisar; Pelaamme niin, että kukaan ei saa koppia ja teemme kunnareita Jumalan pesäpallopelissä. Voitamme. Emme haasta.
04.05.2014 21:22
Niin mitä ajattelet tästä Minun otakopin aloittamasta aiheesta ?
04.05.2014 21:12
Adventtisisar "Pelaamme vain keskittyneesti omaa peliämme. "
Olen tutustunut Adventtikirkkoon ja 25 vuotta 90-luvusta lähtien ja käynyt Lahden adventtikirkossa noin sen sata kertaa ja joskus vuonna 1967 kävin myös Lahden vanhassa puukirkossa pyhäkoulussa jotta ehken tiedän jotain...
Onko sinulla joku ongelma ?
04.05.2014 21:09
Itse olen käynyt Lauantaisin Sapattikirkossa ja Sunnuntaisin Herran päivänä jossain muussa kirkossa ja en sitä päivää ole oikeastaan koskaan mitenkään kokenut erilaiseksi vaan kun menen Jumalanpalvelukseen niin menen... ja jos en mene niin sitten en mene... ja ei minun omatuntoni soimaa minua suuntaan jos toiseenkaan...
Mitään Piruja enkä Petoja en näe näissä missään ! :O
04.05.2014 20:52
Kopittelu tarkoittaa semmoista puoli mukavaa pallon heittelyä edes takas niin kuin kunnon debatissakin on tapana...
Mutta miten tämä liittyi aiheeseen mitä sapatti sinulle merkitsee ?
Onko sillä sinulle joku syvempi tarkoitus ?
04.05.2014 20:47
Tavallaan monet muutkin herätysliikkeet, jotka ovat rantautuneet 1900-luvun alun tienoilla Suomeen esim Helluntalaisuus ja Vapaakirkko ja myös Lestadiolaisuus ovat tietynlaisessa murroksessa tänä päivänä kun tavallaan " HERÄTYSLIIKE" ei varsinaisesti enää olekaan herätysliike sen varsinaisessa merkityksessään vaan onkin siirtynyt "kasvatuskristillisyyteen" vähän kuin Luterilaisuudessa....
04.05.2014 20:01
Minä kyllä kuuntelin tuon puheen ihan mielenkiinnolla ilman
mitään " sarvia ja hampaita "...
04.05.2014 19:54
No olipas outo kommentti sinulla aiheesta :O
Minä kyllä olen istunut 90-luvulla Lahdessa tämän Orvon kanssa samalla ns."nuorten luokalla" tutkimassa raamattua niistä vihko-aiheista monta kertaa, että suunnilleen tiedän mistä on kysymys...
(ps. Tämä puhe löytyy siitä linkistä kun oikealta selaa niitä puheita vähän alaspäin...)
Toivottavasti täällä on sellaisiakin jotka pystyy ajattelemaan...
04.05.2014 19:50
322 / 400